Satu Olkinuora

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
ammiina
Sala-asukas
Viestit: 397
Liittynyt: 01 Loka 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja ammiina » 07 Syys 2007 13:23

Mä oon ehkä ainut koko bb-katsojista, joidenka mielestä Satu ei ole yhtään sen ärsyttävämpi, kuin muuutamat muut talossa.

Satu ei itseasiassa ärsytä mua pätkääkään, joo onhan se äänekäs ja epävarma itsestään, mutta mitä sitten?

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 07 Syys 2007 16:47

www.bigbrother.fi kirjoitti:- Arvatkaa, mihin Timo rakastui mussa? Mun varvasmanikyyriin elin mun pedikyyriin, Satu jutteli.

- Miten niin? Timo kyseenalaisti.

- No sähän sanoit, Satu jatkoi juttuaan.

- En mä oo rakastunut suhun vielä, mies töksäytti nopeasti.

Aki pehmensi Timon sanoja ja oli myös sitä mieltä, että tunteet parin välillä eivät ole vielä syventyneet rakkaudeksi. Timo vahvisti, että parin välillä oli vahvaa vetovoimaa silti.
^ Tuo kertoo Satusta ihan kiitettävästi.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 07 Syys 2007 17:19

Voe elämä. Satuprinsessa on saanut itutuksen nousemaan kiitettävälle tasolle jutuissaan jo parissa viikossa. Mirallakin meni siihen kauemmin.

Mustaa paskaa, sanoisin.. :td
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 07 Syys 2007 19:48

Hieman käy sääliksi kuinka kuutamolla Satu on talossa, ainakin Timon suhteen.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 07 Syys 2007 23:12

En ole väkivaltainen luonne, mutta on mahdollista etten kykenisi estämään impulssejani Sadun seurassa. On kyllä rasittavin asukas Suomen BB:ssä varmaan koskaan.

Pointsit siitä!

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 08 Syys 2007 09:15

David Mills kirjoitti:Hieman käy sääliksi kuinka kuutamolla Satu on talossa, ainakin Timon suhteen.
Satu on Timolle niin helppo, jollaisia Timo syö aamupalaksi mennen tullen... Olen aivan varma, että Timo käyttää Satua hyväkseen ollakseen itse mielenkiintoisempi katsojien silmissä... sääli vaan että Timo tekee siinä itselleenkin karhunpalveluksen
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 08 Syys 2007 10:22

Tääkin totta. Vähän sama juttu kuin ykkösen Timolla, joka muistaakseni lähti aika pian Hanna lähdön jälkeen. Positiivistahan tuossa oli, että Timo muuttui mielenkiintoisemmaksi, kun ei enää kuolannut Hannan kanssa päivät pitkät.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 08 Syys 2007 11:41

Sori, väärä liuska.
I am the sunshine of my life!

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 08 Syys 2007 15:15

Eilisen totaalinen huipennus oli Satun pukeutuminen samanlaiseen asuun Timon kanssa. Näistä kahdesta tulisi kyllä hieno pariskunta yhteensopivissa tuulipuvuissa.

Avatar
Kathy_bb
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 05 Syys 2005 00:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kathy_bb » 08 Syys 2007 16:52

ammiina kirjoitti:Mä oon ehkä ainut koko bb-katsojista, joidenka mielestä Satu ei ole yhtään sen ärsyttävämpi, kuin muuutamat muut talossa.

onhan se äänekäs ja epävarma itsestään, mutta mitä sitten?
Täällä toinen katsoja, jota Satu ei ärsytä eniten. Kyllä mua on esim. Timo ärsyttänyt alusta asti enemmän.. Satu vaikuttaa tosiaan epävarmalta itsestään, eihän se ole kiva juttu, mutta en myöskään lähde haukkumaan häntä siitä. Toki Satu ärsyttää välillä, ja mua ei oikeastaan itseäni ole kiinnostanut juuri mikään mitä Satu on puhunut, mutta siitä huolimatta talossa on ärsyttävämpiäkin.
~ pelko pois
pussaa tyttöä ~

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 08 Syys 2007 21:14

big.mac kirjoitti:Olen aivan varma, että Timo käyttää Satua hyväkseen ollakseen itse mielenkiintoisempi katsojien silmissä... sääli vaan että Timo tekee siinä itselleenkin karhunpalveluksen
Tuo on aivan totta. :lol:
Satu saa varmasti aika isot miinukset, kun äänestykseen joutuu. Rasittava asukas!

tantzu
Nimetty
Viestit: 15
Liittynyt: 08 Syys 2007 23:45

Viesti Kirjoittaja tantzu » 08 Syys 2007 23:53

Satu on todellakin rasittava ja todella huomion haluinen. Äkkiä kun vain ulos sais sen talosta vaikka tuokin timon kanssa taloon säpinää.

Avatar
nelly
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Tammi 2005 21:48

Viesti Kirjoittaja nelly » 09 Syys 2007 02:29

ammiina kirjoitti:Mä oon ehkä ainut koko bb-katsojista, joidenka mielestä Satu ei ole yhtään sen ärsyttävämpi, kuin muuutamat muut talossa.

Satu ei itseasiassa ärsytä mua pätkääkään, joo onhan se äänekäs ja epävarma itsestään, mutta mitä sitten?
Et oo ainoo. Mä jopa tykkään satusta nykyään.. haluisin jarkon, piian ja einarin pois ainaki ennen satua :D

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Syys 2007 02:39

nelly kirjoitti:
ammiina kirjoitti:Mä oon ehkä ainut koko bb-katsojista, joidenka mielestä Satu ei ole yhtään sen ärsyttävämpi, kuin muuutamat muut talossa.

Satu ei itseasiassa ärsytä mua pätkääkään, joo onhan se äänekäs ja epävarma itsestään, mutta mitä sitten?
Et oo ainoo. Mä jopa tykkään satusta nykyään.. haluisin jarkon, piian ja einarin pois ainaki ennen satua :D
Et todellakaa oo ainoa. Satu ja timo on söpöin pariskunta koko bb:n historiassa imho. Ja niin aito.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 09 Syys 2007 04:37

Wattöfak, Punde?

Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Viesti Kirjoittaja julmia » 09 Syys 2007 05:25

punde on tainnu alkaa sarkastiseksi.. eipä tässä tilanteessa kyllä paljon muutakaan enää voi noiden rakastavaisten suhteen :?

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 09 Syys 2007 13:50

mitä enemmän kuulee satun juttuja niin alkaa vaikuttamaan hänen omat kelat omasta ylifiksuudestaan aivan liiotelluilta. ja tää lievästi ilmaistuna.

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 09 Syys 2007 14:41

sally kirjoitti:mitä enemmän kuulee satun juttuja niin alkaa vaikuttamaan hänen omat kelat omasta ylifiksuudestaan aivan liiotelluilta. ja tää lievästi ilmaistuna.
Uh, mä niin yhdyn tähän mielipiteeseen. Ja mä vielä aluksi diggasin Satua. :shock:
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 09 Syys 2007 15:55

Minä minä minä minä minä! Oli tilanne mikä tahansa niin Satu saa itsensä mukaan siihen.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 09 Syys 2007 16:52

- Kolmas on sit Satu. Sun sotkuu on kaikista eniten, Kadi sanoi päättäväisesti.

- Ei oo yhtään sotkua! Satu purnasi vastaan.


:thumbsdown
Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 09 Syys 2007 17:07

Katselin äsken kolme BB-koostetta tältä viikolta, ja vaikka näin kyseisen keskustelun aikanaan livenä, vasta nyt tajusin Satun tunnustaneen Timolle rakastuneensa häneen ensisilmäyksellä. Ja samassa tilanteessa hän selvästi oli siinä uskossa, että tunne on molemminpuolinen Timon leperreltyä hänelle aiemmin päivällä kaikenlaista. Timo viittasi tässä tunnustustilanteessa aiempiiin puheisiinsa "kivoina sanoina" Satun pahoiteltua sitä, ettei osaa sanoa asiaa yhtä kauniisti kuin Timpelo... Samalla nähtyäni lyhyeen ajanjaksoon monta hempeilykohtausta Ihanaa romanssia tajusin aiempaa selvemmin, miten täydellisesti retkussa Satu on.

Aiemmin luulin, että Satun "arvatkaa, mihin Timo rakastui mussa"-juttu oli ainakin osittain läppä, mutta ei samperi tainnut olla läppä ollenkaan.

Satu on muuten välillä puhunut myös järkeviä. Suurin osa hänen jutuistaan on terapeuttista itsen vahvistamista, mutta on siellä joskus ollut seassa ihan syvällisiäkin ajatuksia niiden pidempien monologien aikana. Sokeakin kana löytää jyvän... vahingossa. :wink:

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 09 Syys 2007 17:22

silmä kirjoitti:Sokeakin kana löytää jyvän... vahingossa. :wink:
Tai sitten jyvä pitkästyy ja hyppää kanan nokkaan.
Who is she? Where did you find her?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”