Kadi ulos ja oma suosikki voittoon ?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä!

Haluatko Kadin ulos nyt oman suosikin edun nimissä ?

Kyllä
36
54%
En
31
46%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 16 Loka 2007 17:44

voisitteko Subjectin innosta hyppivät idiootit häipyä täältä, jos tää on se taso mitä te edustatte.

Ei sillä, en itkisi jos Kadi lähtisi, mut voi jumaleissön mitä toimintaa...

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 16 Loka 2007 18:19

En koska Kadi tulee olemaan äänestyksessä jatkuvasti , Timo ei ja se jos joku voi olla muutaman muun voiton tiellä , Kadi ei ole tämän vuoden BB voittajan tiellä missään vaiheessa, tulee ulos jossain vaiheessa mutta ei voittajana .

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 16 Loka 2007 18:28

En tajunnut kysymystä, kun Kadi on suosikkini. Vastasin en, kun en koe skitsofreenisia fiiliksiä (tänään).
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Loka 2007 01:22

Valitettavasti en usko että Piia tai Tellu voittaisivat muutenkaan. :( Ja koska haluan että ainakaan Sauli, Timo tai Niko eivät voita niin haluan että Timo lähtee tällä viikolla. Muutenkin apinaorkesterin hajoaminen olisi positiivista.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 17 Loka 2007 07:50

minttuli kirjoitti:Haluan Kadin pysyvän loppuun asti , koska mielenkiintoisia ihmisiä tarvitaan !!!
Jarkolle ja Saulille on eduksi , että Kadi on talossa.Pitää heidän puolta aina.
Jatkan tähän vielä omaa juttuani...
Kadikin ärsyttää, mutta ihastuttaa ihan suunnattomasti. Olenkin huolestunut , jaksanko seurata loppuun kauden , jos Kadi jo nyt tippuu.
Mulla ei ole 1.suosikkia vaan kolmikko , johon Kadi kuuluu. Ja Kolmikon jäsen Jarkko on paljon Kadin ansiosta samassa ryhmässä. Jarkosta tykkään nimittäin eniten juuri silloin kun se on Kadin vaikutuksen alaisena.
Sauli kuuluu myös tähän kolmikkoon. Kadi pitää Saulista ihan tosi paljon ja auttaa hänen jaksamistaan talossa.

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 17 Loka 2007 08:17

Timon ja Nikon riekkuminen alkaa käydä hermoille, eikä se ole enää edes hauskaa. Kadi on ollut alusta asti oma suosikkini. Lima-Timon tilalle on tullut vielä ärsyttävämpi Timo.
You're not bored, you're boring.

Lelly
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Loka 2006 10:48
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lelly » 17 Loka 2007 10:19

Vastasin en, koska Kadi on mun suosikki. En mäkään ihan varmasti Kadin voittoon usko, mutta finaaliin menosta oon ihan varma! TIMO ULOS SUNNUNTAINA!
Tämä on Big Brother. Kadi hae mikrofonisi.
Katra.<3

Avatar
Jurve
Päivystävä meribiologi
Viestit: 604
Liittynyt: 29 Syys 2006 00:34

Viesti Kirjoittaja Jurve » 17 Loka 2007 10:55

Vastauksena suoraan kysymykseen: En. Kadia en halua sen takia ulos, että se olisi uhka suosikilleni. Kadi on ollut inhokkini ensimmäisistä viikoista alkaen ja olen hänet halunnut ulos jo aikaisemmin. Kadi ei tätä hommaa tule voittamaan, mutta pelkään että hän on viimeisellä viikolla vielä ärsyttämässä.

Timo on saanut ainakin minun silmissä pisteitä viime aikoina monesta syystä ja toivoisin että hän jäisi taloon. Mielenkiintoinen kampanja sinänsä.

Avatar
-Jellybean-
Uimavalvoja
Viestit: 413
Liittynyt: 07 Syys 2006 18:24

Viesti Kirjoittaja -Jellybean- » 17 Loka 2007 17:37

Annan Timpalle plussaa :mrgreen:
ja Kadille muutaman miinuksen

Avatar
Freku
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 522
Liittynyt: 26 Syys 2007 20:07

Viesti Kirjoittaja Freku » 17 Loka 2007 20:16

Kyllä vaikka Kadia ei vihaisikaan suosittelen ulos äännestämistä. Nyt tai ei koskaan! =)

salamanteri
Asukaskokelas
Viestit: 106
Liittynyt: 15 Syys 2007 23:25

Viesti Kirjoittaja salamanteri » 17 Loka 2007 20:43

Timo ei voita, ei kuulukkaan voittaa. Mutta vielä vähemmän Kadin.
In: Minna ja Niko
Out: Cheryl ja Marianna

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja JVDS » 17 Loka 2007 21:35

Hyvä idea tämä :) Jos itse tykkäisin erityisesti Saulista tai vaikkapa Jarkosta, niin todellakin haluaisin Kadin tippuvan nyt, niin hän ei olisi enää heille "uhka".
Timon voitosta tuskin voi edes haaveilla, mutta haluaisin hänen jäävän taloon tuomaan väriä Nikon kanssa.

Kadista on itselleni syntynyt viime aikoina varsin negatiivinen kuva. Osittain hänestä itsestään ja hänen paljon puhutuista faneistaan. Aivan jokaisessa BB Extra -lähetyksessäkin Kadin jäämistä perustellaan tyyliin: "KADIIII; KADIIIII; KADIIII++++++++++++++" Alkaa ottamaan jo hieman pattiin. Minkä ikäiset tätä ohjelmaa oikein katsovat? Koostuuko tosiaan valtaosa 12-16 teinitytöistä? Sellaisen kuvan olen saanut.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 17 Loka 2007 23:22

JVDS kirjoitti: Kadista on itselleni syntynyt viime aikoina varsin negatiivinen kuva. Osittain hänestä itsestään ja hänen paljon puhutuista faneistaan. Aivan jokaisessa BB Extra -lähetyksessäkin Kadin jäämistä perustellaan tyyliin: "KADIIII; KADIIIII; KADIIII++++++++++++++" Alkaa ottamaan jo hieman pattiin. Minkä ikäiset tätä ohjelmaa oikein katsovat? Koostuuko tosiaan valtaosa 12-16 teinitytöistä? Sellaisen kuvan olen saanut.
ei mutta 12-16v. tytöt taitaa olla suurena enemmistönä äänestäjissä ja viestijöissä... muita kun ei kiinnosta lihoittaa subtv:n kassakirstua
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”