Kenen haluaisit lähtevän Kadin, Maxinen, Nikon vai Timon?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä!

Kadi, Maxine, Niko vai Timo?

Äänestys päättyi 08 Loka 2007 19:08

Kadi
21
19%
Maxine
14
13%
Niko
35
32%
Timo
38
35%
 
Ääniä yhteensä: 108

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 03 Loka 2007 19:45

Portsi kirjoitti:Veikkaan, että Timo lähtee. Syynä se, ettei Kadi tykkää tyypistä. Ei mikään muu.
Saanko minä antaa Timolle miinusäänen, jos minä en tykkää siitä? :wink:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 03 Loka 2007 19:49

Kadille meni mutta realistesti ajattelen Timohan se varmaan sitten noista kolmikosta on.
Kadia kun sieltä ei taida pois saada.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Loka 2007 20:06

Timo pois.

Ihan vaan siksi, että se on jo nähty. Kadi on ainoa jolla on kunnon mahdollisuuksia tuoda taloon aitoa draamaa (ja sitähän kansa tahtoo, eikö?), Nikosta saa todennäköisesti vielä irti jotain ja Maxine saa toivottavasti ne synttärinsä (viinaa -> avautumista Kadille ->draamaa).

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 03 Loka 2007 20:07

Voisko joku tunnusten omaava käydä kertomassa noille vatipäille että tämä ei ole mikään AnonyymitKadiFanit palsta...ei ainakaan mun mielestä.
http://subject.subtv.fi/forum/thread.js ... tid=201328
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Mikaela
Toukka
Viestit: 5
Liittynyt: 18 Heinä 2006 16:41

Viesti Kirjoittaja Mikaela » 03 Loka 2007 20:10

Timon on aika poistua talosta!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Loka 2007 20:13

Sihijuoma(n) kirjoitti:tämä ei ole mikään AnonyymitKadiFanit palsta...ei ainakaan mun mielestä.
No ei todellakaan ole. :lol:
you've got the dream but not the drive

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Loka 2007 20:22

Kuva
Tälle myös repesin :D

Ihan sama mitä subjectin vatipäät bbplazasta väärin ajattelee, parempi vaan että pysyvät siellä.

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Viesti Kirjoittaja Mouski » 03 Loka 2007 20:42

Tolla subin chatissä on täysin pelleä jengiä. Jos jaksaisin regata voisin oikoa niiden utopisia juttuja... :D :D Aina saa repeillä, kun ne selittää jotain päättömiä juttuja.

No jokatapauksessa haluaisin Maxinen ulos.

-Kadi ihan ok ja senverran suosittu, että tyhmää tuhlata rahoja miinuksiin.
-Timo on vähän ärsyttävä, mutta ehkä juuri siksi voisi jäädä.
-Niko on pirullinen viheltäjä, mutta jonkintason viihdearvoa.
-Maxine.... no se on täysin turha. Tietysti se on ihan nätti, mutta peppuindeksi ei riitä kun aina voi mennä jorno sivuille katselemaan peppuja.

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Viesti Kirjoittaja Mouski » 03 Loka 2007 20:42

Tolla subin chatissä on täysin pelleä jengiä. Jos jaksaisin regata voisin oikoa niiden utopisia juttuja... :D :D Aina saa repeillä, kun ne selittää jotain päättömiä juttuja.

No jokatapauksessa haluaisin Maxinen ulos.

-Kadi ihan ok ja sen verran suosittu, että tyhmää tuhlata rahoja miinuksiin.
-Timo on vähän ärsyttävä, mutta ehkä juuri siksi voisi jäädä.
-Niko on pirullinen viheltäjä, mutta jonkintason viihdearvoa.
-Maxine.... no se on täysin turha. Tietysti se on ihan nätti, mutta peppuindeksi ei riitä kun aina voi mennä jorno sivuille katselemaan peppuja.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 03 Loka 2007 20:46

OMG... mun coveri on paljastunut... oon oikeesti Sami 14-vee... Ja äänestän Timoo ulos koko viikkorahalla! [smilie=new_silly.gif]
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 03 Loka 2007 20:51

"normaalia enempi teinipoikia käyttäjinä" :hahaha:
Tämä on näitä faktoja joille ei voi mitään.

Mutta asiaan, eli tällä viikolla haluan Timon ulos. Syynä tietysti se, että olen teinipoika. Valinta Timon ja Nikon välillä on kyllä vaikea.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 03 Loka 2007 20:52

Niko ulos

Avatar
jjarna
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 27 Marras 2006 18:28

Viesti Kirjoittaja jjarna » 03 Loka 2007 21:02

Ehkäpä Kadin tai Nikon lähettäisin nyt kotiin, mutta ehkä enempi Nikon kotiin, koska Kadin hyvät hetket on niin hyviä.
Maxinea en halua kotiin missään nimessä ! :D

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 03 Loka 2007 21:07

Punde kirjoitti:Kuva
Tälle myös repesin :D

Ihan sama mitä subjectin vatipäät bbplazasta väärin ajattelee, parempi vaan että pysyvät siellä.
¨

Subjectin vatipäät ovat kyllä ihan oma lukunsa. :lol:

Sepe
Juonittelija
Viestit: 194
Liittynyt: 24 Syys 2007 20:24

Viesti Kirjoittaja Sepe » 03 Loka 2007 22:00

Toivoisin että Niko lähtisi mutta sinänsä ei haittaisi vaikka joku muukin näistä
äänestykessä olevista lähtisi kun ei kukaan joukosta kuulu suosikkeihini. Mutta kyllä sen Nikon toivoisin talosta poistuvan.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Viesti Kirjoittaja LindaH » 03 Loka 2007 22:25

Nyt olisi kadin vuoro. Vaikka Nikokin tosin voisi lähtee, mutta, jaksan kyllä kattoo ku se pomppii, en jaksa kattoo ku kadi nukkuu. Perusteli nimeämisetki sillä ku niko ja maxi häritsee ku se nukkuu "tarvitsen nukkuma ajan kyllä" :roll:
Perttu <3

Avatar
ammiina
Sala-asukas
Viestit: 397
Liittynyt: 01 Loka 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja ammiina » 03 Loka 2007 23:29

Mä en voi KÄSITTÄÄ enää miksi Kadi on niin monen suosikki. En kato ainuttakaan BB jaksoa tämän kauden jälkeen jos Kadi voittaa tänä vuonna. [smilie=pope.gif] LUPAAN! Ihan vain sen vuoksi, että ei mun mielestä tuolla käyttäytymisellään ole ansainnut voittoa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 03 Loka 2007 23:49

ammiina kirjoitti:Mä en voi KÄSITTÄÄ enää miksi Kadi on niin monen suosikki. En kato ainuttakaan BB jaksoa tämän kauden jälkeen jos Kadi voittaa tänä vuonna. [smilie=pope.gif] LUPAAN! Ihan vain sen vuoksi, että ei mun mielestä tuolla käyttäytymisellään ole ansainnut voittoa.
Kuka on mitään voitosta puhunut? Viihdettä tässä haetaan.

Avatar
ammiina
Sala-asukas
Viestit: 397
Liittynyt: 01 Loka 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja ammiina » 03 Loka 2007 23:51

No sitä juuri tarkoitinkin. mitä viihdettä Kadi taloon tuo? :roll:

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 04 Loka 2007 00:31

Älämölökaksikkoa ei jaksa katsoa eikä kuunnella -> Timolle ulostusääni. Maxin ja Kadin välille voisi tullakin vielä sähinää, jos nyt tähdet ja promillet sattuvat joskus kohdilleen.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Loka 2007 01:05

Taas kerran näkyy miten häätöäänestys vaikuttaa etusivun suosikki-inhokki-äänestyksee. Maxine esim. on atm. kolmanneksi suosituin vain ja ainoastaan sen takia että on häätöäänestyksessä. Inhokkilistalla ei o toistaseks noussu niin paljon.

Tämän voi selittää vain sillä, että osa "lahjoittaa" suosikkiäänensä häätöäänestyksessä olevalle "kakkos/kolmos/nelossuosikille" häätöäänestyksen ajaksi, jonka jälkeen palaa normaaliin. Tavallaan melko outoa.

Maxinen tilanne tosin saattaa johtua myös siitä että sen tissit näky dailyssä.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Loka 2007 01:47

Punde kirjoitti:Taas kerran näkyy miten häätöäänestys vaikuttaa etusivun suosikki-inhokki-äänestyksee.

Tämän voi selittää vain sillä, että osa "lahjoittaa" suosikkiäänensä häätöäänestyksessä olevalle "kakkos/kolmos/nelossuosikille" häätöäänestyksen ajaksi, jonka jälkeen palaa normaaliin. Tavallaan melko outoa.
Kyllä. En ole koskaan tajunnut tätä äänestystaipumusta. Toisaalta en myöskään tajua, miten ihmiset jaksavat äänestää samaa asukasta päivästä toiseen. Kun katsoo esimerkiksi Jarkon suosiota, ei voi kuin ihmetellä. Päivästä päivään korkeaa palkkia, vaikka talossa on aika paljon muitakin asukkaita. Miten Jarkon kaltainen asukas voi joka päivä olla niin monelle niin selvä suosikki? Ei mene jakeluun. Samoin en tajua, miten yksi tapaus voi tehdä asukkaasta pysyvästi superinhokin (Aki) tai yksi häätö siirtää valtaosan häädetyn miinuksista yhdelle asukkaalle (Piia sai Akin miinuksista suuren osan; Timon miinukset tuplaantuivat hetkeksi Helin lähdettyä).

Muistaakseni olen tänä vuonna äänestänyt suosikiksi varmaankin kaikkia muita vähintään kerran paitsi Jussia ja Satua. Nyt olen äänestänyt kolme kertaa peräkkäin Tellua, mikä on jo epätavallisen pitkä putki. Inhokiksi olen kauden aikana äänestänyt noin kymmentä eri asukasta. Olen siis äänestänyt samaa asukasta jossain vaiheessa suosikiksi ja jossain toisessa inhokiksi. Tätäkään kaikki eivät tietysti tajua, mutta olkoon. En ole lojaali tv-ohjelman osallistujille vaan muutan mieltäni päivän mukaan.

Joku voisi avata yleiselle osastolle "Kitiskäämme yhdessä suosikkiäänestyksestä"-aiheen. :wink:

Ja tähän häätöäänestykseen en ole vieläkään osallistunut.

Tärkein unohtui: terveisin, Jesse 14v.

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”