Kadi ulos ja oma suosikki voittoon ?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä!

Haluatko Kadin ulos nyt oman suosikin edun nimissä ?

Kyllä
36
54%
En
31
46%
 
Ääniä yhteensä: 67

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Kadi ulos ja oma suosikki voittoon ?

Viesti Kirjoittaja Mouski » 16 Loka 2007 09:31

Ainakin subjektin palstalla on tällainen innostus ilmassa.

Eli Sauli ja Jarkko fanit mukaan tiputtamaan Kadia, jotta oma suosikki voittaisi lopussa. Kadi kun saa ääniä mahdollisessa finaalissa lahden eteläpuolelta sen verran, että vaarantaa oman suosikin voiton.

Kannatatko siis Kadin tiputtamista nyt oman suosikin tilanteen parantamiseksi ?

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 16 Loka 2007 09:36

Haluan Kadin pysyvän loppuun asti , koska mielenkiintoisia ihmisiä tarvitaan !!!
Jarkolle ja Saulille on eduksi , että Kadi on talossa.Pitää heidän puolta aina.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 16 Loka 2007 09:39

En halua Kadia ulos oman suosikin edun nimissä, vaan haluan Kadin ulos, koska se ärsyttää mua enkä tahdo Timon tippuvan.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 16 Loka 2007 09:50

Haluan Kadin pysyvän talossa, koska mä en jaksa katsella ton poikalauman mesoamista joulukuulle asti. Ja jotenkin luulen että että jos Timpe ei nyt lähde, niin sitten finaalinelikko tulee olemaan Tupu, Hupu, Lupu ja Jarkko.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Päällykäinen
Vaihtoasukas
Viestit: 331
Liittynyt: 16 Loka 2007 08:00

Viesti Kirjoittaja Päällykäinen » 16 Loka 2007 10:30

Lähdettäisiinkö nyt kuitenkin siltä pohjalta että jonkinlainen väliaikainen ratkaisu tähän pitää löytää. Se ratkaisu on se että pidetään Kadi talossa jotta Piiaa nyppisi niin paljon että lähtisi itse kotiin, kun ei sitä tunnu saavan äänestykseen pirullakaan.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 16 Loka 2007 10:38

en usko Kadin suosion vaikeuttavan oman suosikkini voittoa
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

nettikatsomo
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 08 Elo 2006 21:35

Re: Kadi ulos ja oma suosikki voittoon ?

Viesti Kirjoittaja nettikatsomo » 16 Loka 2007 11:07

Mouski kirjoitti:Kadi kun saa ääniä mahdollisessa finaalissa lahden eteläpuolelta sen verran, että vaarantaa oman suosikin voiton.
Käsittääkseni äänestyksessä voi antaa ääniä vain suomalaisista liittymistä. Ulkomailtahan pääsääntöisesti kaikki soitot lisämaksullisiin numeroihin on estetty, koska veloitustietoa edes sykäystasolla ei pystytä tarpeeksi luotettavasti välittämään.

Kadin suosio perustuu siihen että hän aiheuttaa talossa kismaa. Hieman sama tilanne kuin viime vuonna Miran kohdalla.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 16 Loka 2007 11:22

En tietenkään. *köh* *köh*

Häätökertoimet eivät ole vielä ilmestyneet. :wink:

Avatar
bighitz
Työläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 30 Elo 2005 15:25

Viesti Kirjoittaja bighitz » 16 Loka 2007 11:24

Kadi fanina sen tiedän ettei Kadi voita, mutta kuuluu ainakin finaaliin. Kadi ei ole uhka Jarkolle tai Salelle. Kummatkin myös ovat suosikkejani.

Eiköhän se perinteen mukaan mies voita tänä vuonna.
[X] Osallistun vain arvontaan.
BB1: Perttu BB2: Mira BB3: Kadi BB4: Cheryll BB5: Kätlin
BB6: Marika BB7: Janica BB8: Jonna A JBB: n/a BB9: Jenna

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 16 Loka 2007 11:27

bighitz kirjoitti:Eiköhän se perinteen mukaan mies voita tänä vuonna.
Oliko Sartsalla munat? :shock:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Loka 2007 11:37

En, vaan haluan Kadin ulos, koska hän on inhokkini.

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Re: Kadi ulos ja oma suosikki voittoon ?

Viesti Kirjoittaja Mouski » 16 Loka 2007 11:48

nettikatsomo kirjoitti:
Mouski kirjoitti:Kadi kun saa ääniä mahdollisessa finaalissa lahden eteläpuolelta sen verran, että vaarantaa oman suosikin voiton.
Käsittääkseni äänestyksessä voi antaa ääniä vain suomalaisista liittymistä. Ulkomailtahan pääsääntöisesti kaikki soitot lisämaksullisiin numeroihin on estetty, koska veloitustietoa edes sykäystasolla ei pystytä tarpeeksi luotettavasti välittämään.

Kadin suosio perustuu siihen että hän aiheuttaa talossa kismaa. Hieman sama tilanne kuin viime vuonna Miran kohdalla.
No ainakin täällä hesassa piisaa Virolaisia työmiehiä ja muita muuttajia pilvinpimein. Että en tarkoita äänien välttämättä tulevan virolaisista liittymistä.

Avatar
othellina
Vaihtoasukas
Viestit: 320
Liittynyt: 03 Syys 2007 13:27

Viesti Kirjoittaja othellina » 16 Loka 2007 11:57

Spencer kirjoitti:En, vaan haluan Kadin ulos, koska hän on inhokkini.
Samoin. Ja siksi, että nyt olisi väärin pudottaa Timo vain sen tähden, että Martina sattui poimimaan tämän inhokikseen ilmeisesti jo taulu-tv:nsä äärellä ennen taloon tulemistaan ja höykkyytti Timoa osittain täysin turhaan.
Mä vedän kännit ku pääsen täältä! Sauli mietti omaa talosta lähtöään Subtv:n Uutisarkisto 15.10.2007

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Re: Kadi ulos ja oma suosikki voittoon ?

Viesti Kirjoittaja big.mac » 16 Loka 2007 12:04

Mouski kirjoitti:
nettikatsomo kirjoitti:
Mouski kirjoitti:Kadi kun saa ääniä mahdollisessa finaalissa lahden eteläpuolelta sen verran, että vaarantaa oman suosikin voiton.
Käsittääkseni äänestyksessä voi antaa ääniä vain suomalaisista liittymistä. Ulkomailtahan pääsääntöisesti kaikki soitot lisämaksullisiin numeroihin on estetty, koska veloitustietoa edes sykäystasolla ei pystytä tarpeeksi luotettavasti välittämään.

Kadin suosio perustuu siihen että hän aiheuttaa talossa kismaa. Hieman sama tilanne kuin viime vuonna Miran kohdalla.
No ainakin täällä hesassa piisaa Virolaisia työmiehiä ja muita muuttajia pilvinpimein. Että en tarkoita äänien välttämättä tulevan virolaisista liittymistä.
eikö Suomessa asuvilla virolaisilla ole täysi oikeus äänestää ketä haluaa...

en kuitenkaan usko Kadin saavan rekrytoitua virolaista väkeä puolelleen Virossa, suurinta osaa ei varmasti kiinnosta koko juttu, koska eiköhän tää kiinnosta vain niitä jotka tätä seuraavat
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Portsi
Vaihtoasukas
Viestit: 309
Liittynyt: 29 Syys 2007 13:25

Viesti Kirjoittaja Portsi » 16 Loka 2007 12:58

Talon loput naiset, valitettavasti myös Kadi ovat harmillisen väritöntä porukkaa, eikä niitä saa jäädä tuonne enemmän kuin aktiivisiä miehiä. Olen siis täysillä mukana tässä, että joku omista suosikeistani (kaikki miehet) voittaisi.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 16 Loka 2007 13:08

Portsi kirjoitti:Talon loput naiset, valitettavasti myös Kadi ovat harmillisen väritöntä porukkaa, eikä niitä saa jäädä tuonne enemmän kuin aktiivisiä miehiä. Olen siis täysillä mukana tässä, että joku omista suosikeistani (kaikki miehet) voittaisi.
Tästä syystä kiroan urpoja äänestäjiä Maxinen tiputtamisesta. Maxi nyt vaan olis kuulunut finaalinelikkoon. :(
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 16 Loka 2007 13:26

Mulla ei ole varsinaista suosikkia jonka haluaisin voittavan, mutta selvää on se, että ainakaan Kadin en halua olevan se.

Kadin silmistä jo näkee häätöillan aikana, ettei se usko lähtevänsä mihinkään. Sit kun Vappu kertoo äänten olleen laskettu, se vetää sen kurttu-jännitysilmeen naamalleen. On vaikea olla enää aidosti nöyrä kun on selvinnyt parista häätöäänestyksestä (ja varsinkin kun Martina meni möläyttämään "fanijoukoista"), enkä usko että Kadi enää on. (Jopa Pertun asenne alkoi loppua kohden ärsyttää joitakin katsojia, muistaakohan kukaan) No tällä ei ole varsinaisesti topicin kanssa mitään tekemistä, mutta se on yks syistä, miksi en halua Kadin enää selviävän häätöäänestyksestä. Siinä vaiheessa kun alkaa vaikuttaa siltä, että asukki ottaa talossaan olemisen itsestäänselvänä asiana, niin lähtee hohto pois koko tyypistä... Ja mulle on alkanut Kadi vaikuttaa tältä. Sanoi fanit tai Kadi mitä tahansa. xD

edit: typo

Mouski
Sala-asukas
Viestit: 369
Liittynyt: 18 Loka 2006 17:01

Re: Kadi ulos ja oma suosikki voittoon ?

Viesti Kirjoittaja Mouski » 16 Loka 2007 14:11

big.mac kirjoitti: eikö Suomessa asuvilla virolaisilla ole täysi oikeus äänestää ketä haluaa...

en kuitenkaan usko Kadin saavan rekrytoitua virolaista väkeä puolelleen Virossa, suurinta osaa ei varmasti kiinnosta koko juttu, koska eiköhän tää kiinnosta vain niitä jotka tätä seuraavat
Sä oot vetänyt pari big mac:iä liikaa. Tottakai niillä on oikeus ja siksi ne juuri äänestääkin. Enhän mä muuten uskoiskaan sen saavan vastarannan ääniä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Re: Kadi ulos ja oma suosikki voittoon ?

Viesti Kirjoittaja big.mac » 16 Loka 2007 16:52

Mouski kirjoitti:
big.mac kirjoitti: eikö Suomessa asuvilla virolaisilla ole täysi oikeus äänestää ketä haluaa...

en kuitenkaan usko Kadin saavan rekrytoitua virolaista väkeä puolelleen Virossa, suurinta osaa ei varmasti kiinnosta koko juttu, koska eiköhän tää kiinnosta vain niitä jotka tätä seuraavat
Sä oot vetänyt pari big mac:iä liikaa. Tottakai niillä on oikeus ja siksi ne juuri äänestääkin. Enhän mä muuten uskoiskaan sen saavan vastarannan ääniä.
nythän sä puhut ihan sekavia etkä tunnu enää tietävän mitä mieltä sä itsekkään olet mutta mitäs näistä... joka tapauksessa olen tällaista keplottelua vastaan
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 16 Loka 2007 17:03

Nyt jos koskaan on taktisen äänestämisen aika.

BB on peliä, myös katsojien osalta.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 16 Loka 2007 17:10

Ei, koska minulla ei ole suosikkia.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 16 Loka 2007 17:27

Itse asiassa tuo ei ole lainkaan paha ajatus. Kadia kohtaan on muutenkin niin paljon antipatiaa, että muiden suosikkien kannattajien on ehkä järkevää laittaa miinusääniä Kadille. Tämä voi olla monen viikkoon ainut tilaisuus saada Kadi todellakin ulos talosta.

Lukittu

Palaa sivulle “Äänestykset”