KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukkaat)

Julkkis Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja gallupit.

Kaikkien aikojen antifanitetuin nainen?

BB1: Iina
6
15%
BB3: Martina
1
2%
BB3: Piia
0
Ei ääniä
BB4: Maria
4
10%
BB5: Jelena
2
5%
BB5: Justiina
3
7%
BB5: Saranna
0
Ei ääniä
BB6: Satu
5
12%
BB6: Elisabet
14
34%
BB6: Mari
0
Ei ääniä
BB6: Vilhelmiina
3
7%
BB7: Terhi
3
7%
 
Ääniä yhteensä: 41

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukkaat)

Viesti Kirjoittaja calderyon » 05 Loka 2012 20:04

Kuka sinun mielestäsi on ollut kaikkien aikojen suurin fanaattisen anti-fanituksen kohde naisasukkaista, joka ei vienyt voittoa?

Äänestä ja kerro mielipiteesi halutessasi.


(Tää oli viimeinen tätä lajia, lupaan [smilie=a_teeth.gif]. No ainakin toiseksi viimeinen ;) )
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Loka 2012 22:02

Noista vaihtoehdoista Elisabet, vaikka Viltsusta tykkäsinkin enemmän.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Loka 2012 22:08

Vastasin Viltsun. Olin kai sokea ku en nähny Vilhelmiinan vikoja, mut mun mielestä oli oikein mainio asukas. :tu

voi olla että ymmärsin koko jutun väärin...
That damn fox!

Kuva

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja JVDS » 05 Loka 2012 23:11

Vastasin ehkä vähän yllättäen Iinan. Siitä on jo kauan aikaa, mutta muistan, että häntä monet enemmän tai vähemmän fanaattisesti anti-fanittivat tuolloin. Ainakin omalla kohdallani tämä pitää kutinsa. [smilie=a_teeth.gif]
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Loka 2012 03:39

Iina oli todella vihattu, vaikka ei ehkä aina sitä olisi ansainnutkaan.

Ehkä vähän epäselvä kysely, kun moni luulee että tässä kysytään parasta näistä? Enkä myöskään ymmärrä miksi juuri nämä vaihtoehdot ovat tässä.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja calderyon » 06 Loka 2012 04:18

orgasmienkeli kirjoitti:Ehkä vähän epäselvä kysely, kun moni luulee että tässä kysytään parasta näistä? Enkä myöskään ymmärrä miksi juuri nämä vaihtoehdot ovat tässä.
Tässä kysytään sitä, että kuka on kaikkien aikojen anti-fanitetuin naisasukas, joka ei ole voittanut. Eri periaatteessa näistä vihatuin.

Ja nämä vaihtoehdot ovat tässä siksi, koska ne ovat olleet kaikki mielestäni
tähän kategoriaan kuuluvia. Simples.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 07 Loka 2012 17:39

Vilhelmiina ja Justiina oli molemmat sellaisia joiden päälleen saaman vihan syy meni multa ihan täysin ohi. Vilhelmiina ei oikein tykännyt Marikasta, mutta mitä sitten? Ihana tyttöhän se oli, mukavan topakka. Justiina taas... ei harmainta haisua miksi edelleenkin näkee sanottavan miten kauhea hän oli. Siis millä tavalla kauhea?

Justiinalle ääni nyt kuitenkin. Muiden kohdalla antifanitus oli joko vähäisempää tai sitten sille vaan oli syytäkin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja Mardis » 07 Loka 2012 19:04

Tirkka kirjoitti:Justiina taas... ei harmainta haisua miksi edelleenkin näkee sanottavan miten kauhea hän oli. Siis millä tavalla kauhea?
Itsekin tätä olen ihmetellyt monesti.. :scratch Tai sitten mä en vaan muista, mutta tuskinpa tää mitää kovin kauheaa teki. Justiinalle jokatapauksessa ääni, ei olisi ansainnut niin isoa paskavyöryä niskaansa.
Edit: Miks Saranna on vaihtoehtona? Anti-fanitettiinko sitä muka paljonki?

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 07 Loka 2012 22:45

Marika1 kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Justiina taas... ei harmainta haisua miksi edelleenkin näkee sanottavan miten kauhea hän oli. Siis millä tavalla kauhea?
Itsekin tätä olen ihmetellyt monesti.. :scratch Tai sitten mä en vaan muista, mutta tuskinpa tää mitää kovin kauheaa teki. Justiinalle jokatapauksessa ääni, ei olisi ansainnut niin isoa paskavyöryä niskaansa.
Edit: Miks Saranna on vaihtoehtona? Anti-fanitettiinko sitä muka paljonki?
Tämähän lähti siitä kun Justiina silminnähden nautti, että sai laittaa porukkaa slummiin ja seurata heidän kärsimyksiään. Ylimielinen hymy naamalla aina käveli siitä slummin aidan ohi hakemaan lisää juomaa voitettuaan sen päällikkökisan. Saiko Justiina sitten osakseen enemmän kuin ansaitsi niin tuota kyllä se tais sen vihan ihan ansaita. Onhan toisten kärsimyksistä nauttiminen aika julmaa kun siellä oli kuitenkin porukka ihan itku kurkussa.

Ja tästä on siis kolme vuotta aikaa että voin muistaa väärinkin mutta noin se mun mielestä meni.

Ebit. Äänestin Elisabettiä.

Edittiä. Tohon Jason S:n kommenttiin alla sanoisin, että laskin tästä pois toki kaikki Kätlinin vuoksi Justiinaa dissanneet. Kyllä siellä Kätlin-fanien ulkopuolellakin oli paatoksellista raivoa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 07 Loka 2012 23:46

Marika1 kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Justiina taas... ei harmainta haisua miksi edelleenkin näkee sanottavan miten kauhea hän oli. Siis millä tavalla kauhea?
Itsekin tätä olen ihmetellyt monesti.. :scratch Tai sitten mä en vaan muista, mutta tuskinpa tää mitää kovin kauheaa teki. Justiinalle jokatapauksessa ääni, ei olisi ansainnut niin isoa paskavyöryä niskaansa.
Justiina vihasi Kätliniä... Siinä syy.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 07 Loka 2012 23:47

^ Nii ja Justiinalla muka nous kusi päähän päällikkönä ollessaan, ku se sano slummilaisille, että eihän ne nyt tietenkää mitään herkkuja saa ku ne on vaa slummilaisia.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 08 Loka 2012 04:59

Vilhelmiina oli minusta siksi niin inhottava, kun tapa puhua oli jotenkin ärsyttävä. Muistan niin hyvin varsinkin sen, miten järjestelmällisesti dissasi Marikaa. Ei se ollut pelkästään sitä, ettei satu tykkäämään Marikasta, vaan nimenomaan ihan kunnon dissausta ja vähättelyä.

Sen lisäksi Vilhelmiina oli persoonaltaan sellainen nipottaja, etten jaksaisi itse hetkeäkään.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 13 Loka 2012 14:06

Iina, vaikka oli oikeastaan ihan tavis ja tämän kauden varmaan jopa ehkä kykenisi voittamaan, mutta ei niin täyspäinen tuolla pystyisi noiden joukossa olemaan. Iinan ainoa vika oli oikeastaan vain se, ettei tykännyt huippusuositusta Pertusta, mutta lopulta oli erittäin asiallinen verrattuna näihin nykyisiin. Itse en pitänyt erityisemmin BB-Iinasta, mutta luulen, että livenä voisi olla kivakin tuttavuus.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: KA anti-fanituksen kohde, joka ei voittanut? (Naisasukka

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 14 Loka 2012 00:45

Jonksu kirjoitti:^ Nii ja Justiinalla muka nous kusi päähän päällikkönä ollessaan, ku se sano slummilaisille, että eihän ne nyt tietenkää mitään herkkuja saa ku ne on vaa slummilaisia.
Lisäksi Justiina oli ilmeisesti niin puutteessa että jaksoi vongata Samilta niissä yksissä bileissä koko illan. Kyllä niitä syitä riitti.

Vastasin kuitenkin Elisabet, sillä en koskaan oikein ymmärtänyt mistä kaikki se viha lähti. Maissigatea ja alkukauden läyhäämistä lukuunottamatta kyseessä mielestäni ihan harmiton asukas.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”