Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 11 Syys 2013 23:25

Mistä lähtien Live 24/7 -ketjussa on ollu tollanen Twitter-paska?! O_O Miks se on tääl... pois se. :x
Edit: Anteeksi hieman "raju" kielenkäyttöni, mut ihmetys on niin suuri. :'D
That damn fox!

Kuva

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja mrj » 11 Syys 2013 23:26

Jonksu kirjoitti:Mistä lähtien Live 24/7 -ketjussa on ollu tollanen Twitter-paska?! O_O Miks se on tääl... pois se. :x
hmm itekki kattelin :D
JuHu - :drink55:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Syys 2013 23:27

Just lisättiin. Tuo mukavan lisämausteen alueelle.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 11 Syys 2013 23:30

^ Jaa... no mun mielestä ois pärjänny ilmankin, mut mikäpä mä olen mistään sanomaan. Voi olla joillekin mieluisa, mut ite en edes Twitteriä käytä, joten aika sama. [smilie=a_tongue.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Mardis » 11 Syys 2013 23:31

Mä kanssa järkytyin tosta Twitter-jutusta. :shock: Vaatii totuttelemista. :D

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja ramasee » 12 Syys 2013 20:53

Itekin ihmettelin tuota twitter juttua. Enkä ees tajunnu mikä tuo oli, ennen ku huomasin ton sinisen linnun :D Tuntuu, että oon aivan jälkeenjäänyt näissä jutuissa, mutta eipä tuo haittaa ja siinäpä olkoon.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Syys 2013 04:44

ElMoronico kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Saatana. Siis lopettakaa nyt vittu olemasta idiootteja, jos ootte sitä.
Höhöö. Oisko vähän helppoo toi moderaatiohomma jos se tällä hoituisi.
No on siihen muitakin keinoja, mut aattelin jos jotkut tajuaisi sen vähemmälläkin eikä tarvitsisi ootella siihen että mulle ja muille moderaattoreille alkaa tulla tappouhkauksia yksityisviesteinä kuten joskus on nähty. Sananvapauden rajat on ilmeisesti joillakin ihmisillä hakusessa.
Totuus on tuolla ulkona.

Ryuu
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 14 Syys 2013 11:33

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Ryuu » 14 Syys 2013 19:33

Jonksu kirjoitti:Mistä lähtien Live 24/7 -ketjussa on ollu tollanen Twitter-paska?! O_O Miks se on tääl... pois se. :x
Sen saa piiloon lisäämällä adblokkeriin tämä suodatin:

Koodi: Valitse kaikki

bbplaza.net###twitter-widget-0
Tuo toimii ainakin Adblock Plussassa(saatavilla Firefoxiin ja Chromeen).

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Syys 2013 23:47

En tiedä oonko yksin tän ongelman kanssa vai ei, mut jos menen kesken bbplazailun syystä tai toisesta bbplazan etusivulle, niin minut kirjataan ulos, kun koitan palata foorumin puolelle. Pieni bugi, mutta kovin ärsyttävä paikoitellen. Tää on semmonen 75-25 tilanne, joskus ei kirjaa ulos, mut suurimmaksi osaksi.


Heh, twitterblock kuulostaa kyllä houkuttelevalta.


ps. jos oon jottain uhkaillu, niin tsori, tsoukkia se oli. oon rauhanmies.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Syys 2013 23:51

DosterMan kirjoitti:En tiedä oonko yksin tän ongelman kanssa vai ei, mut jos menen kesken bbplazailun syystä tai toisesta bbplazan etusivulle, niin minut kirjataan ulos, kun koitan palata foorumin puolelle. Pieni bugi, mutta kovin ärsyttävä paikoitellen. Tää on semmonen 75-25 tilanne, joskus ei kirjaa ulos, mut suurimmaksi osaks.
Alusta lähtien ollut sama, ärsyttävä ongelma. Johtanut siihen, etten pahemmin etusivulla viitti vierailla enää. Mutta tosiaan joskus käy onni, ettei kirjaa ulos, mutta useimmiten kirjaa.
Edit: Muutenkin Plaza on aika ilkeä, kun nakkaa pihalle niin äkkiä, jos ei vähään aikaan oo mitään täällä tehnyt. Oon valittanut jo aiemminkin tästä, mutta kun se kirjautuminen on vaan niin työlästä. Raakaa peliä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Syys 2013 23:59

DosterMan kirjoitti:ps. jos oon jottain uhkaillu, niin tsori, tsoukkia se oli. oon rauhanmies.
Et. Tuo mun viimeöinen viesti liittyi siihen että nämä "Ryssä" ja "huora" -tyylisillä nimityksillä asukkaita haukkuvat käyttäjät toisinaan asiattomien viestien poistamisen ja asiasta huomauttamisen jälkeen suuttuvat ja alkavat lähettelemään törkyviestejä YV:nä moderaattoreille. Ei ole kivaa tämä, mutta onneksi se on myös melko harvinaista.
Edit: Kiitokset Spencer muuten tuosta yliviivaus-tagista jonka oot näköjään lisännyt jokunen viikko sitten. Olen sitä toisinaan kaivannutkin. :tu Huomasin nyt vasta että semmonen tosiaan on tullut.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Risto » 15 Syys 2013 00:03

Tirkka kirjoitti:Et. Tuo mun viimeöinen viesti liittyi siihen että nämä "Ryssä" ja "huora" -tyylisillä nimityksillä asukkaita haukkuvat käyttäjät toisinaan asiattomien viestien poistamisen ja asiasta huomauttamisen jälkeen suuttuvat ja alkavat lähettelemään törkyviestejä YV:nä moderaattoreille. Ei ole kivaa tämä, mutta onneksi se on myös melko harvinaista.
Suoraan vaan bannia tuommosesta käytöksestä. Muutenkin kaikille joilla on tarve huoritella naisia vois antaa lapiosta naamaan.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 15 Syys 2013 03:47

Marika1 kirjoitti:
DosterMan kirjoitti:En tiedä oonko yksin tän ongelman kanssa vai ei, mut jos menen kesken bbplazailun syystä tai toisesta bbplazan etusivulle, niin minut kirjataan ulos, kun koitan palata foorumin puolelle. Pieni bugi, mutta kovin ärsyttävä paikoitellen. Tää on semmonen 75-25 tilanne, joskus ei kirjaa ulos, mut suurimmaksi osaks.
Alusta lähtien ollut sama, ärsyttävä ongelma. Johtanut siihen, etten pahemmin etusivulla viitti vierailla enää. Mutta tosiaan joskus käy onni, ettei kirjaa ulos, mutta useimmiten kirjaa.
Edit: Muutenkin Plaza on aika ilkeä, kun nakkaa pihalle niin äkkiä, jos ei vähään aikaan oo mitään täällä tehnyt. Oon valittanut jo aiemminkin tästä, mutta kun se kirjautuminen on vaan niin työlästä. Raakaa peliä.

Ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu: etusivulla klikataan kohtaa Kirjaudu sisään kirjoittamatta käyttäjätunnusta ja salasanaa,

Kuva


jolloin tulee seuraava näkymä:

Kuva

Tässä kohtaa kirjoitetaan käyttäjätunnus ja salasana ja laitetaan merkki kohtaan Kirjaudu automaattisesti sisään ja klikataan kohtaa kirjaudu sisään, jolloin käyttäjä pysyy koko ajan kirjautuneena, vaikka ei tekisi pitkään aikaan mitään.

En tosin tiedä, että auttaako tämä DosterManin ongelmaan, mutta pitäisi auttaa Marika 1:en toiseen ongelmaan.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja ramasee » 15 Syys 2013 16:20

Ryuu kirjoitti:Sen saa piiloon lisäämällä adblokkeriin tämä suodatin:

Koodi: Valitse kaikki

bbplaza.net###twitter-widget-0
Tuo toimii ainakin Adblock Plussassa(saatavilla Firefoxiin ja Chromeen).
Jes, mahtavaa. Hieno homma, kiitti tästä. Kivempi se on tämä tuttu ja turvallinen, ilman tuota twitter hommaa. Vaikka oiskai tuonkin kanssa oppinut elämää, mutta kivempi ilman :)
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Mardis » 16 Syys 2013 16:41

jyrtam kirjoitti:Ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu: etusivulla klikataan kohtaa Kirjaudu sisään kirjoittamatta käyttäjätunnusta ja salasanaa,

Kuva


jolloin tulee seuraava näkymä:

Kuva

Tässä kohtaa kirjoitetaan käyttäjätunnus ja salasana ja laitetaan merkki kohtaan Kirjaudu automaattisesti sisään ja klikataan kohtaa kirjaudu sisään, jolloin käyttäjä pysyy koko ajan kirjautuneena, vaikka ei tekisi pitkään aikaan mitään.
Kyllähän mä sen kohdan oon huomannut, mutta en oo koskaan aatellut asiaa sen kummemmin. Kiitos, kun nyt pistit ajattelemaan. ;) Nyt on paljon kätevämpää, eritoten kännykällä käydessä. Useamman kerran on kesken viestin kirjoittamisenkin pistänyt ulos (en oo mikään nopea kirjoittaja...), ja se vasta vituttavaa onkin. Toki sen saa vielä kaivetua esille, mutta silti.
jyrtam kirjoitti:En tosin tiedä, että auttaako tämä DosterManin ongelmaan...
Ei auta siihen.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Loka 2013 01:25

Yksityisviestit on kuulemma täynnä ja toi UI on todella epäselvä. Poistin viestejä, mut vieläkin herjaa että on täynnä. Sanon suoraan: vittu mitä paskaa.



Sinulla on 1 kpl yksityisviestejä pidätettynä, koska kansiosi on täynnä.
Vapauta kaikki pidätetyt viestit... Viestit toimitetaan oikeisiin kansiooihin, mikäli tilaa on vapaana.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja rink » 13 Loka 2013 01:32

DosterMan kirjoitti:Yksityisviestit on kuulemma täynnä ja toi UI on todella epäselvä. Poistin viestejä, mut vieläkin herjaa että on täynnä. Sanon suoraan: vittu mitä paskaa.



Sinulla on 1 kpl yksityisviestejä pidätettynä, koska kansiosi on täynnä.
Vapauta kaikki pidätetyt viestit... Viestit toimitetaan oikeisiin kansiooihin, mikäli tilaa on vapaana.
Todella paska systeemi.

Paina siitä "Vapauta kaikki pidetetyt" viestit, jolloin edit: tila vapautuu..
Ja olihan rasti poistettavan viestin kohdalla ja sen jälkeen valitsit "suorita"+poista viestit.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Loka 2013 01:34

Joo painoin rskillä muutama minuutti sitten ja tosiaan odottava viesti tuli nähtäville ja aiemmin poistamani viestit todella poistuivat. On kyl kieltämättä aika epämääräinen systeemi.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Risto » 17 Loka 2013 20:56

Mua häiritsee kun tuossa etusivulla on nuo kategoriat ja Idols on ylempänä kuin BBAU. Tää oo mikää keleen IdolsPlaza. [smilie=a_listenuppunks.gif]

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Loka 2013 14:31

Niin olisiko mahdollista saada tonne suomen tv-ketjuun Dancing on Icelle oma ketju? Ollaan siellä pari kertaa huudeltu asiasta ja meinasin jo painaa punasesta huutomerkistä, mut siin olikin että ilmottaa saa vaa rikkomuksista ja sellaisiahan nuo ei ole. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 20 Loka 2013 14:48

^Minäpä vaikka jaan sen, onhan siinä paljon keskustelua. Mutta olisi sitä punaista huutomerkkiäkin saanut käyttää, voi sillä muutakin huomauttaa kuin rikkomuksista.
Edit: Kappas, joku oli nopeampi, joka tapuksessa oma ketju löytyy.
You know nothing.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Loka 2013 14:49

^Kerkesin jo. Voi todellakin huutomerkillä ilmoitella muutakin kuin rikkomuksia.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”