Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Tiedotteet, kysymykset ja palaute koskien sivustoa ja foorumia.
Vastaa Viestiin
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Loka 2013 15:36

^
^^
Tämä selvä ja kiitoksia. :)
That damn fox!

Kuva

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 28 Loka 2013 13:34

Miks tää meneepi kesäajassa (tunnin edellä) vaikka sunnuntai-aamuna klo 4 vaihtu talvi-ajaks? Tosin, on maikkarin teksti-tv ja nokian lumiat vaihtunu eri aikaan kun ois pitäny. Vähän vaa kummastuttaa.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2013 14:13

^ Pitää itse vaihtaa sieltä omista asetuksista kesäaika poies.
a walking disaster

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 28 Loka 2013 14:15

^ Kiitän!
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Marras 2013 02:03

Spencer kirjoitti:eniten
Kuinka kauan toi strikethrough-juttu on ollu käytössä täällä? Oon jo vuosia silloin tällöin kokeillu eikä oo toiminu. Joko oon käyttän väärää koodia tai toi on joku uutuus.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Marras 2013 16:14

^Elokuun lopulla tuli käyttöön. Ei siis kovin kauaa ole ollut.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 20 Marras 2013 12:24

Achtung!

BB-Kärpänen pitää tiedotustilaisuuden örvellysketjun peilisalissa viimeistään perjaintai-iltana. Tiedotustilaisuus avartaa BB-Kärpäsen ensi vuoden suunnitelmia. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki käyttäjät paitsi Punde ja Risto-Matti. Muistakaa ottaa omat juomat mukaan, kiitos mielenkiinnosta.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 27 Marras 2013 07:55

Elikkäs en osaa hakua käyttää :blackeye niin niin, mut toi on pahoittelu jos nämä jutut on käsitelty jokuseen kymmeneen kertaan. Kun en vaan jaksa koko ketjua lukea :)

Esim. softaa kun päivitellään niin seuraavia toivoisin:

Merkki ketjuun jos sinne on itse kirjoittanut. Ei voi aina muistaa et onko tohon tullut kirjoitettua vai ei, jne jne.

Näytä uudet viestit. Sen toimintaan kanssa hiukka säätämistä. Se menee tosi äkkiä, varsinkin jos jossain muualla käy seikkaileen et "ei lukemattomia ketjuja" tjsp.
Paremmin en osaa tuota selittää, toivottavasti kumminkin hajun sait mistä puhun :king
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 28 Marras 2013 10:08

calderyon kirjoitti:Eli alustavia perustöitä on nyt tehty. Eli olen miettinyt kategorioita, äänestystapaa ja sääntöjä tätä koskien. Työ on vasta alussa ja tämän vuoksi äänestyksen pitoajankohta on arvoitus. Mutta ehdottomat takarajat alkamiselle (itse asetetetut, että milloin äänestys aloitetaan) ovat tämän kuun loppuun mennessä, loppuvuosi 2013 tai sitten alkuvuodesta 2014.

Kaiken ratkaisee se, miten homma etenee... Mutta ilmoituksena vaan, että tällainen on tulossa. Jossain vaiheessa.
Eri jonkinlaisen pienen unohduksen jälkeen hanke on edennyt jonkin verran Sääntöjä ja äänestystapaa on mietitty lisää ja kategorioita myös + äänestys -ja tilaisuuden pito ajankohtaa on harkittu. Näillä näkymin viimeistään seuraavan kahden kuukauden sisällä on julkistutilaísuus tai gaala. Äänestämiseen varataan n. 4 viikkoa. Eli tilaisuuden pitopäivä on joko 30.12.2013 tai 30.1.2014. Äänestys alkanee täten joko ensikuun (joulukuu 2013) alussa tai tammikuun 2014 alussa.

Pitää katsoa kumpi ajankohta on kaikella tavalla parempi ja sopivampi.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 28 Marras 2013 18:09

^ Mikä hanke? Mikä äänestys? Mikä tapahtuma? Selasin pari sivua taaksepäin eikä löytynyt lisäinfoa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 28 Marras 2013 19:40

^Joku foorumilaiset kategorioihin -äänestysjuttu. Viime vuoden foorumilainen -ketjussa oli jotain höpinää asiasta.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja calderyon » 28 Marras 2013 23:45

Tirkka kirjoitti:Vaikka henkilökohtaisesti suosisinkin mieluummin sitä ehdotettua kategorioittain käytävää kisaa jossa noin 5-10 kategoriassa annettaisiin pisteitä joko yhdelle tai useammalle käyttäjälle. Sais useampi käyttäjä sitten titteleitä ja ois helpompaa saada lista täyteen.
Spencer kirjoitti: perinteisellä äänestyksellä mennään ens vuonnakin, mutta minulla ei oo ainakaan mitään sitä vastaan, että joku järjestäis tuollaisen toisenlaisen äänestyksen siihen rinnalle.
calderyon kirjoitti:Ilmoittaudun tuon puhutun toisen äänestyksen vapaaehtoiseksi järjestäjäksi. (Jollaista olen itsekin joskus miettinyt)
.

Eli ns. parhaat foorumistit gaala tjm. niminen tapahtuma, jossa valitaan 7-8 kategorian ja 5-7 viestiketjukategorian mukaisesti parhaat foorumistit ja viestiketjut.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Joulu 2013 18:23

"näytä ensimmäinen lukematon viesti"-nappi ei toimi joulupataketjussa, eikä ketju tätän muutu lukemattomaksi kuin "merkitse viestit/alueet luetuiksi"-napista.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 04 Joulu 2013 23:04

^Mulla se toimii foorumin ylimmällä alueella, eli Yleistä Idols-keskustelua alueella. Muilla alueilla se ketju ei toimi, kuten pitäisi. Mulla on ollut sama ongelma myös muiden yleistiedotteiden kanssa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Joulu 2013 11:11

Laitetaan vaikka tänne ja jotkut on varmaan jo huomanneetkin, että en ole enää vihreä vaan ihan tavispulliainen taas. Luovutin modenatsat takaisin, koska aika ei vaan enää riitä antamaan sitä panosta foorumille mitä se ansaitsee. En siis ole menossa minnekään, käyn kyllä yhä täällä sen mitä ehdin, vaihdoin vaan väriä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Joulu 2013 11:39

tuusannuuska kirjoitti:vaihdoin vaan väriä.
Meille kaikille olet aina ollut vain purppurainen mörkö, awww.

Tarkoittaako tää että modepaikka vapaana? APUS EKA!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Joulu 2013 16:41

Risto moderaattoriksi 2014! [smilie=a_cool.gif]

No joo, eiköhän täällä toi modetilanne ihan hyvä ole vaikka tuusis hommasta luopuikin. Suht rauhallinen meno täällä aina on, paitsi BB-kausien aikana.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 18 Joulu 2013 13:27

^ Tällä kaudella ei kyllä varmasti ollut edes kauden aikana kovin rankkoja määriä modeiltavaa. ;) Sen verran säälittävä määrä täällä porukkaa pyöri kauden aikana.
Varmasti kauden ulkopuolinen aika oli täällä modeille ja kaikille muillekin henkisesti rankempaa, mutta ei siitä sen enempää enää. :imrgreen:

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Karhu » 04 Tammi 2014 01:19

tuusannuuska kirjoitti:Voisin kyllä huomauttaa aiheeseen liittyen, että nämä nikki-itkut ja muut nimimerkkimutinat voisi siirtää tonne Nickisi-ketjuun.
Emeritamoden ehdotus toteutettu.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Tammi 2014 01:56

No kai se pitää sit uudestaan tänne laittaa että ylläpitoki ehkä huomaa.

Eli semmonen ominaisuus, että nimimerkin perään nappi josta voi lisätä "tagin", eli nimilappusen. Näkyisi vain itselle minkä tagin on kellekin laittanut. Eli jos laitan vaikka Dostermanille tagin "mul*unlutkuttaja", ni doster tai kukaan muu ku mie en sitä näkis, eli ei mitään draamaa aiheuttais. Toimisi vaikka niin että Karhu, sen alla "isoveli" tai mikä titteli kelläkin on, ja sen alla omamääräämä tagi.

Näinköhän phpbb edes venyis tämmöiseen, en tiedä. Kunhan heittelen ideoita ilmaan.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Tammi 2014 02:09

Jos onnistuu niin voisin kyllä itse ainakin kannattaa tätä. Voisi sitten kaikki käyttäjät laittaa mun nimen kohdalle muistilappuun "natsi", "mulkero" tai "sekopää" tai jotain muuta yhtä nasevaa. :icool:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Sekalaisia kysymyksiä, huomautuksia tms.

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Tammi 2014 02:26

Tirkka kirjoitti:Jos onnistuu niin voisin kyllä itse ainakin kannattaa tätä. Voisi sitten kaikki käyttäjät laittaa mun nimen kohdalle muistilappuun "natsi", "mulkero" tai "sekopää" tai jotain muuta yhtä nasevaa. :icool:
En laittais mitään noista, mutta laittaisin jotain, mistä Jonksun vielä tunnistais. :'(
Mikään ei ole enää ennallaan, meen puis.
a walking disaster

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tiedotteet, kysymykset ja palaute”