41. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 03 Loka 2014 23:31

Dani ruinasi Jonnalta nuuskapurkkia (mahdollista) tupakkiaskia vastaan vaan Jonathan keskeytti neuvottelut ja piti pitkän puheen mitä Jonnan kannattaa miettiä tulevaisuuden varalle. Jonna ei ainakaan viimeisestä nuuskapurkista aio luopua missään vaiheessa. Aiemmin myös naureskelivat sohvalla Joonaksen sohvalta putoamiselle, kun Jarno oli täydellä voimalla rötkähtänyt sohvalle ja Joonas katosi taustalle.

23:30 Annan surkeaa "yyyyy-ujellusta" kännissä/darrassa ihmetellään porukalla. Annasta se lievittää tuskaa ja helpottaa.
Dani: Onks sun poikakaverilla darra? Anna: Ei.
Dani: Ajattelin, että kahestaan siellä: yyyyyyyy.

23:37 Tuulikki pelkää kellarin kammiossa, että kivikon naisten tullessa mahdollisesti kellariin pyhänä ja sitten ei ole näitä hiustenhoito-tuotteita. Se olis se viimeinen rangaistus heille. Nimohan on ollut hirveen kauan polttamatta?
Joni: Niin on. Mä oon ylpeä siitä.
Tuulikki: Eihän sen kannata enää aloittaakaan.
Joni: Mä luulen, että se jatkaa.
Tuulikki: Mietin vaan, että kannattaisi lopettaa ja rahakin säästyisi. *Joni miettii jotain, että joku kysyy tupakoitsijalta että sulla ois nyt bemari jos et olisi polttanut ollenkaan elämäsi aikana.
Leyla: Ei olis.

23:42 Joni: Mä pelkään Nimon puolesta, jos se on Jonathanin ja Tuulikin kanssa häädössä.
Leyla: Mä luotan Nimon tukijoihin.
Joni: Mä en oikein ole varma luotanko vai en? Haluan ainakin, että Nimo tulisi mua vastaan, jos olisin häädössä. Tuulikki järkeilee, että se ei ole heidän käsissä ettei kannata miettiä liian paljon häätöäänestystä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 03 Loka 2014 23:54

23:45 Joni ja Leyla juttelevat jotain, että fanituksesta ja miten jotkut ovat äänestäneet yms.
Joni: Mä voin sitten kysyä tuolla joltain ihqufanittajalta, että voitsä kertoo mulle mikä mussa on niin hienoo?
Leyla: Nyt on pakko tulla se häätöjuttu... jotain.
Joni: Ei se näin myöhällä enää tule. Sieltä tulee se tahto, voima mikälie.. olette äänestäneet seuraavat..

23:48 Sohvilla räkätetään Uuno Turhapurolle ja tämän ajatuksen juoksulle "lomista ja töistä". Jonathan utelee onko muut asukkaat nähneet unia, että ovat lähteneet välillä pois bb-talosta. Leyla ja Jonna ainakin tunnustavat ja Jonathan lisää, että semmosta nähnyt että pakannut ja vkoloppuisin lähtenyt talosta vapaalle.
Jonathan: Armikki on nähnyt joka yö unta Arttu Wiskarista, tunnusti
vaan vasta tänään. *Armi punastelee kai?

23:54 BB: Voitte mennä nukkumaan. Asukkaat: Jes.
Dani: Mä olenkin aivan finaalissa. Jonna: Aivan finaalissa.

23:57 Dani tuli pyytämään sähköä Jonilta.
Joni: Mut laitettiin pyörittämään sähköö. Hirvee rasisti. Mekin saamme sitten, kun pyöritän nyt (Leylalle). Eiks niin Jonna? Sitten kun me vallataan kartano?
Jonna: Sitten, kun valtaatte.
Joni: Se tulee takaisin meille. Ei tule tappelua tästä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”