Keskustelua livetapahtumista - Viikko 11

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Zeus » 06 Marras 2014 19:23

BBV-C kirjoitti:Koulussa tuollainen luokiteltaisiin koulukiusaamiseksi. Työpaikalla työpaikkakiusaamiseksi. BB-talossa sitten BB-kiusaamiseksi?
Jonathanin taloon tuoman määritelmän mukaan kyse on suoraan puhumisesta, ei ilkeydestä tai kiusaamisesta.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
Draken kaava
Vaihtoasukas
Viestit: 316
Liittynyt: 19 Elo 2014 19:26

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Draken kaava » 06 Marras 2014 19:24

plop kirjoitti:Hahah, tää kirje taitaa mennä Annaan niin täydestä :bidmouth: :bidmouth: Vähän käy sääliks, kun tämä paljastuu :D
Tänne meni myös täydestä. :scratch Oliko tuo siis jotain Jonathanfaktaa?! :shock:
Kielen rajat ovat meidän maailmamme rajat

Joni, Andte, Pertti

noorapoora
Mökkiläinen
Viestit: 247
Liittynyt: 05 Syys 2014 17:53

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja noorapoora » 06 Marras 2014 19:25

siis mulla mennyt nyt ihan ohi. mikä tää kirjehomma on? miks anna sai kirjeen ja onko siis leyla kirjottanut sen? :scratch
1. Andte 2. Joni
1. Tuulikki 2. Jussi 3. Jonathan

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 06 Marras 2014 19:25

Mikä tuo kirjesalatehtäväjuttu on? Mennyt ihan ohi, enkä edes löytänyt mitään infoa siitä.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Karhu » 06 Marras 2014 19:26

noorapoora kirjoitti:siis mulla mennyt nyt ihan ohi. mikä tää kirjehomma on? miks anna sai kirjeen ja onko siis leyla kirjottanut sen? :scratch
http://www.bbplaza.org/forum/viewtopic. ... 98#p709698

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 06 Marras 2014 19:27

Leylan salatehtävä, fanikirje.

Hyvän kirjeen oli kirjoittanut, kiva että Anna otti sen "ihanana". Aika spookyä, itse olisin kyllä saanut kylmänväreitä "haluan olla osa sun elämää, otin lävärin kun sullakin on, haluan olla sinua vastassa kun tulet talosta". Mä olisin jo palkkaamassa turvamiehiä pitämään hullut kaukana :shock:
Anna 247!

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Marikki » 06 Marras 2014 19:27

Annan on kovin ihastunut kirjeeseen, kas kun ei pelästynyt, että joku tuntematon haluaa olla osa Annan elämää ja tulla vielä vastaankin... [smilie=a_happyhappy.gif] Ja Jennaa jo valmiiksi ketuttaa, jos ei tule kaikille (lue=Jennalle) kirjettä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Marras 2014 19:28

knocker kirjoitti:Noniin, Jussin osuus kiusaamisessa:
Jussi: Mä haluun kuulla jotain juttuja mammasta.
Anna: Se kansanedustaja, joka lähetti kuvia.
Jussi: Mamma, kerro siitä valokuvasta, joka tuli kansanedustajalta.
Tuulikki: Miks te sotkette, kun mä nimenomaan korostin, ettei ole kansanedustaja, vaan eduskunnassa työskentelevältä henkilöltä.
Anna: Sä sanoit, että se tuli kansanedustajalta.
Jne..
Joo, kuuntelin saman keskustelun ja kelasin sen vielä uudelleen väärinkäsitysten välttämiseksi.
Jussi aloitti keskustelun, jonka muut (etunenässä Anna, Jenna ja Jonathan) veivät sitten vahvasti sivuraiteilleen. Tuulikki itse kertoi (jälleen kerran) sukupuolielin-kuvasta ja muut löivät vettä myllyyn kuulemalla/ymmärtämällä tahallaan väärin.

Joko se kirjeen kirjoittaja muuten selvisi: oliko Leyla vai Jussi? Molemmat voisivat vielä olla ihan potentiaalisia vaikka Leyla kirjeen pk-huoneeesta toikin...

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja semale » 06 Marras 2014 19:29

knocker kirjoitti:Noniin, Jussin osuus kiusaamisessa:
Jussi: Mä haluun kuulla jotain juttuja mammasta.
Anna: Se kansanedustaja, joka lähetti kuvia.
Jussi: Mamma, kerro siitä valokuvasta, joka tuli kansanedustajalta.
Tuulikki: Miks te sotkette, kun mä nimenomaan korostin, ettei ole kansanedustaja, vaan eduskunnassa työskentelevältä henkilöltä.
Anna: Sä sanoit, että se tuli kansanedustajalta.
Jne..
Jatkatko vielä sen kyrpäosuuden ja kuvailetko ne eleetkin. Jää ikävästi vaikutelma, että minä nyt vääristelen totuutta. Sehän ei tietystikään ollut tarkoituksesi, mutta ettei jää vaivaamaan mieltä.

Avatar
zake
Intruuderi
Viestit: 277
Liittynyt: 14 Elo 2006 22:07

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja zake » 06 Marras 2014 19:29

rubyblue kirjoitti:Mikä tuo kirjesalatehtäväjuttu on? Mennyt ihan ohi, enkä edes löytänyt mitään infoa siitä.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... at/4484190

Andte saa sen aiemmin tuhotun kirjeen kopion, jos 'faniposti' menee asukkaille läpi.
~~~ Mr. Green ~~~

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sky » 06 Marras 2014 19:29

sisupussi kirjoitti:
Joko se kirjeen kirjoittaja muuten selvisi: oliko Leyla vai Jussi? Molemmat voisivat vielä olla ihan potentiaalisia vaikka Leyla kirjeen pk-huoneeesta toikin...
Leylan kirjoittama.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja plop » 06 Marras 2014 19:30

#bbleyla on sanellut salatehtävänään toisenkin valefanikirjeen. Kuka saa postia ja meneekö bluffi läpi? Seuraa 24/7:aa! #bbsuomi

Twitteristä ^ [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
Draken kaava
Vaihtoasukas
Viestit: 316
Liittynyt: 19 Elo 2014 19:26

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Draken kaava » 06 Marras 2014 19:30

Sirpsa kirjoitti:Leylan salatehtävä, fanikirje.

Hyvän kirjeen oli kirjoittanut, kiva että Anna otti sen "ihanana". Aika spookyä, itse olisin kyllä saanut kylmänväreitä "haluan olla osa sun elämää, otin lävärin kun sullakin on, haluan olla sinua vastassa kun tulet talosta". Mä olisin jo palkkaamassa turvamiehiä pitämään hullut kaukana :shock:
Hauskasti kirjoitettu kirje! :thumbsup Sopivan piilokriittinen meille fanaattisille fanittajille. :bidmouth: YYYYYYYY!
Kielen rajat ovat meidän maailmamme rajat

Joni, Andte, Pertti

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 06 Marras 2014 19:30

semale kirjoitti:
knocker kirjoitti:Noniin, Jussin osuus kiusaamisessa:
Jussi: Mä haluun kuulla jotain juttuja mammasta.
Anna: Se kansanedustaja, joka lähetti kuvia.
Jussi: Mamma, kerro siitä valokuvasta, joka tuli kansanedustajalta.
Tuulikki: Miks te sotkette, kun mä nimenomaan korostin, ettei ole kansanedustaja, vaan eduskunnassa työskentelevältä henkilöltä.
Anna: Sä sanoit, että se tuli kansanedustajalta.
Jne..
Jatkatko vielä sen kyrpäosuuden ja kuvailetko ne eleetkin. Jää ikävästi vaikutelma, että minä nyt vääristelen totuutta. Sehän ei tietystikään ollut tarkoituksesi, mutta ettei jää vaivaamaan mieltä.


Tässä vielä tiivistelmää kuvien ja videon kanssa virallisilta sivuilta samasta aiheesta... Ei se Jussi nyt ihan kaikkeen ole aina syyllinen vaikka jotkut sitä selvästi yrittävät jatkuvasti väittääkin.

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... oa/4484956

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja semale » 06 Marras 2014 19:36

sisupussi kirjoitti:
semale kirjoitti:
knocker kirjoitti:Noniin, Jussin osuus kiusaamisessa:
Jussi: Mä haluun kuulla jotain juttuja mammasta.
Anna: Se kansanedustaja, joka lähetti kuvia.
Jussi: Mamma, kerro siitä valokuvasta, joka tuli kansanedustajalta.
Tuulikki: Miks te sotkette, kun mä nimenomaan korostin, ettei ole kansanedustaja, vaan eduskunnassa työskentelevältä henkilöltä.
Anna: Sä sanoit, että se tuli kansanedustajalta.
Jne..
Jatkatko vielä sen kyrpäosuuden ja kuvailetko ne eleetkin. Jää ikävästi vaikutelma, että minä nyt vääristelen totuutta. Sehän ei tietystikään ollut tarkoituksesi, mutta ettei jää vaivaamaan mieltä.


Tässä vielä tiivistelmää kuvien ja videon kanssa virallisilta sivuilta samasta aiheesta... Ei se Jussi nyt ihan kaikkeen ole aina syyllinen vaikka jotkut sitä selvästi yrittävät jatkuvasti väittääkin.

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... oa/4484956
Se Jussin osuus, joka on jätetty pois, on vielä nähtävissä kelaamalla. Mikä Pyhä Lehmä Jussi on? Miksi pitää vääristellä? Ei taas kykene ymmärtämään.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Jonni » 06 Marras 2014 19:43

Hienon kirjeen oli kirjoittanut Leyla -juuri sellaisen mitä Anna odotti.
10 pistettä ja kumarrus Leylalle ja Annalle .
Niille Ankeuttajan läheisille voisi sanoa että johtajanne ei ole täysin järjissään vaan pahassa krapulassa.Näin ei ilkuta vaikka olisikin 34 v ! :holyshit:
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 06 Marras 2014 19:48

Joonas ei ole makkarissa, niin Andte ja Jussi sanelee mimmonen Joonaksen faniposti ois, nuuskapurkin heittelystä hiukka vinoilua :)

Mamma halus oman kirjeen.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Bna » 06 Marras 2014 19:48

sisupussi kirjoitti:
semale kirjoitti:
knocker kirjoitti:Noniin, Jussin osuus kiusaamisessa:
Jussi: Mä haluun kuulla jotain juttuja mammasta.
Anna: Se kansanedustaja, joka lähetti kuvia.
Jussi: Mamma, kerro siitä valokuvasta, joka tuli kansanedustajalta.
Tuulikki: Miks te sotkette, kun mä nimenomaan korostin, ettei ole kansanedustaja, vaan eduskunnassa työskentelevältä henkilöltä.
Anna: Sä sanoit, että se tuli kansanedustajalta.
Jne..
Jatkatko vielä sen kyrpäosuuden ja kuvailetko ne eleetkin. Jää ikävästi vaikutelma, että minä nyt vääristelen totuutta. Sehän ei tietystikään ollut tarkoituksesi, mutta ettei jää vaivaamaan mieltä.


Tässä vielä tiivistelmää kuvien ja videon kanssa virallisilta sivuilta samasta aiheesta... Ei se Jussi nyt ihan kaikkeen ole aina syyllinen vaikka jotkut sitä selvästi yrittävät jatkuvasti väittääkin.

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... oa/4484956
Itse kuulun myös näihin Jussin puolustelijoihin, mutta kyllä Jussi silti tuon jutun aloitti, joskaan ei jatkanut. Juttu meni kutakuinkin niin, että kun Jussi kuuli Tuulikin puhuvan tuosta kuvasta niin heitti jtn: "Oisko se kuva tullu Ilkka Kanervalta" (ihan hyvää tilannekomiikkaa). Hidasälyisemmät sitten toistivat tätä n. 17 kertaa, joka ainakin oman moraalini mukaan on ala-arvoista. Mutta ainiin, Jonathanille kaikki asukkaat ovat asukkaita iästä jne. riippumatta.
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 06 Marras 2014 19:58

Täydennystä äskeiseen kiusaamisepisodiin: Armi yritti pysytellä hiljaa kaiken ajan, mutta lopulta antoi periksi ja yltyi Jonathanin provosoimaan röhönauruun. Pertti oli täysin hiljaa ja erillään (niin kaukana kuin ketju periksi antaa) läpi kiusaamisepisodin.

Kumpikin olisi aikuisena ihmisenä voinut sanoa, jopa karjaista jotain vaan eipä näin tapahtunut. Tiedoksi vaan näiden faneille.

hromppanen
Sala-asukas
Viestit: 350
Liittynyt: 06 Loka 2010 03:12

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja hromppanen » 06 Marras 2014 19:58

zake kirjoitti:
rubyblue kirjoitti:Mikä tuo kirjesalatehtäväjuttu on? Mennyt ihan ohi, enkä edes löytänyt mitään infoa siitä.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-b ... at/4484190

Andte saa sen aiemmin tuhotun kirjeen kopion, jos 'faniposti' menee asukkaille läpi.
"Joku asukas saa kirjeen kotoa, jos yhteisö niin päättää." Ei fanipostilla siis mitään vsikutusta siihen.

Avatar
skilful
Uimavalvoja
Viestit: 410
Liittynyt: 30 Elo 2011 19:35

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja skilful » 06 Marras 2014 20:06

ysiluokka kirjoitti: Kumpikin olisi aikuisena ihmisenä voinut sanoa, jopa karjaista jotain vaan eipä näin tapahtunut. Tiedoksi vaan näiden faneille.
Kyllä tuolla on viisainta olla suht hiljaa ja ärähtämättä, jos ei halua jälkeen kuunnella tunti tolkulla ilkeää sanailua itseesi kohdistettuna. Nämä sinuun kohdistetut sanomiset tulee yleensä vielä korotetulla volyymilla ja ilman, että itse saisit suunvuoroa.

Miksi pitää leimata faniksi jos sanoo jotain hyvää jostakin asukkaasta? Eikö saa tykätä muuten vaan jostain sanomisesta, tekemisestä, jne?

Edit. isoimmat typot pois
Lahjattomat treenaa!

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 06 Marras 2014 20:07

Hauska oli Andten ja Jussin fanikirje Joonakselle. :D
Andte: Varmasti joku fani on lähettänyt Joonakselle tämmöistä fanipostia. Minä ihailen sinun taitoasi heitellä nuuskapurkkia.
Jussi: Olen koulussa jo kaksi kuukautta harjoitellut tuota samaa.
Andte: Minä heitän aina samaan aikaan kuin sinäkin, minulla on 24/7 ja kun sinä heität niin minäkin...
Jussi: Kun sinä heität, kiekkonikin nousee ilmaan, mutta saan vain joka kolmannen heiton kiinni. Olet minua paljon parempi, idolini. Meidän pitäisi tutustua ja harjoitella yhdessä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”