9. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Zeus » 01 Syys 2014 15:56

Jenna vastaa kysymykseen, onko hänellä hyvä kunto, että hän on yleisurheillut 8 vuotta. Jenna kertoo kännikokemuksestaan. Joskus 7 luokalla oltiin juomassa uutenavuotena. Mä en saanut juua, kun mun äiti ei hyväksynyt, että alaikäiset juo alkoholia. Vetäsin humalat viruvalkee pullolla. Äiti soitti, että missäs kunnossa se oli. Mä tuun hakee. Söin saippuaa suun täyteen, ettei haisis. sit mä menin autoon. Sit mulla alko vaahtoamaan suu. niin syljin tällee lattialle. Ei helvetti että oot päissäs, en en oo. Oikeesti en oo juonu mittää. silmät oli näin (vetää luomia alaspäin). Siinä menee poliisit että pyssäyttää, määpä soitan, No soita vaa, mä ajattelin että vitut se soittaa. Vittu soitti. Toinen kerta oli hyvä. Mun kaveri täytti 17 mä olin jotain 15. Mä olin juonu seittemän siideriä, nuilla oli noita viruvalkee pulloja. Ja mie kuulina join raakana sitä. Sitte äiti soitti vaihteen vuoksi. Mä olin oksentamassa. Sit mä vastasin näin HHaalooh. Missä sä oot? Täällä kaverin luona. Sitten oksensin siinä välillä. Mitä, oksennaksa sä siinä? Mitä, en! Mun kaveri oksensi ja pidän tästä tukasta kiinni. Viittu luuleks et mä oon niin vitutum tyhmä, ulos mä tuun hakkee! Sit mä menin autoon. Ooksä Juonu? (mongertaa) Ihan oikeesti en mä ole juonu mittää. Kotiarestia vahteen vuoksi.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Belliina » 01 Syys 2014 16:13

16.12 Kellarissa syödään lounasta. Pyttipannu mainittu, ryynimakkara myös.

Joni syö eikä valita, kysyy vaan mitä ryynimakkarassa on, verijauhe vähän epäilyttää, muttei sen enempää.

n 16.20 Joni kysyi, rupeaako hän nyt tiskaamaan, onks kaikki syöny. Armi sanoi, ettei ole kiirettä, jos vaikka se tehtävä tulee kohta, on sulla sitten luppoaikaa.

Armi antoi hiivaa vaihdossa Annelle, jotta saavat leipoa. Sai vaihdossa jotain pientä, hoi sin -kastikkeesta oli puhe. ETA Tarkistin 2 hiivaa >< 2 mad crockia.

16.27 Armi puhuu Annalle, huomasiko että Jussi otti itteensä kun ei päässyt joukkueeseen. Anna sanoo, ettei hän sitä niin ottanut, luuli että oli siitä, kun piti itseään hyvänä fyysisessä tehtävässä. Armi: mutta osoitti mieltään ihan selvästi, korosti myös että kun oli eilen niin voi tänään olla pois. Anna halusi ehdottomasti Jonin tehtävään, haluaa että jokainen pääsee näyttämään vahvuutensa, se tekee meistä porukassa vahvempia.

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja semale » 01 Syys 2014 16:29

Muutama hetki sitten Dani ja Jonathan jutteli Jennan ja Danin jutusta röökipaikalla. Dani sanoo, etteivät ole puhuneet eilisen jälkeen ja mitähän Jenna ajattelee. Jonathan käskee kysyä Jennalta. Dani ei tiedä mitä kysyä, jännittää. Kun eihän tässä nyt oikein mitään juttua ole. Että tajusikohan Jennakin eilisen jälkeen, ettei ole kovinkaan fiksua.
Jonathan sanoo, että Jennakin voi olla hämillään eilisestä (talkista?) ja toivoo, että Dani puhuu Jennalle ennen bileitä, koska muuten kenelläkään ei ole sitten kivaa jos he voittavat bilepaketin. Andte tulee ulos ja juttu jää siihen.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Belliina » 01 Syys 2014 16:47

Ohjeita tehtävään. Viesti, kädet sitotaan selän taa ja jalat nilkoista, ryömitään vatsallaan, ei saa kieriä tai kontata, kapula poikittain suussa, kapula samanväriseen reikään, paluu. Kartano on punainen, Kellari on vihreä joukkue. Pisteitä saa nopeampi joukkue ja jos kaikki kapulat ovat oikeissa rei'issä.

Valmistaudutaan, Jussi hieroo Jonia. Joni haluaa laittaa maskaraa ennenkuin lähtee. Jonna pihalla selittää tehtävää, Nimo, Tuija, Armi ja Tuulikki kuuntelemassa. Anna pk:ssa.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 01 Syys 2014 16:50

Asukkaille palkintotehtävä:
Kartano ja Kellari kilpailevat joukkueina toisiaan vastaan ryömintäviestissä, jossa kukin kilpailija kuljettaa vuorollaan suussaan kapulaa.

Kisa suoritetaan Tehtäväalueella. Kumpikin joukkue suorittaa tehtävän samanaikaisesti

Molemmilla joukkueilla on oma ratansa. Kartanon rata on merkitty punaisella ja Kellarin vihreällä. Ennen kilpailun aloitusta kummankin joukkueen kaksi ensimmäistä suorittajaa valmistellaan viestiin. He menevät vatsalleen lähtöpaikalle makaamaan. Heidän kätensä sidotaan selän taakse, ja jalat yhteen nilkkojen kohdalta. Yksi joukkueen jäsen, joka ei osallistu viestiin, suorittaa valmistelut

Kun ensimmäinen suorittaja joukkueesta on tullut maaliin, valittu asukas vaihtaa siteet kolmannelle suorittajalle ja niin edelleen. Muut odottavat vuoroaan oman joukkueensa katselualueella.

Kilpailu suoritetaan viestinä. Kilpailijoiden tehtävänä on kunkin kuljettaa yksi värillinen kapula suussaan radan toiseen päähän ja asettaa se samalla värillä merkittyyn reikään. Tämän jälkeen on ryömittävä takaisin lähtöpaikkaan. Kun kapulan vienyt asukas on kokonaan lähtöviivan takana, seuraava kilpailija saa lähteä viemään omaa kapulaansa.

Etenemisen on tapahduttava vaakatasossa, maata vasten, radan suuntaisesti. Seisomaan tai kontalleen ei saa nousta. Kieriminen on kielletty. Kapulaa on pidettävä suussa poikittain.

Nopein joukkue ansaitsee 25 pistettä. Oikeasta väriyhdistelmästä, jossa kaikki viisi kapulaa ovat oikeissa rei’issä, saa 25 pistettä. Jokaisesta kapulan pudottamisesta menettää 5 pistettä.

Kilpailu alkaa Big Brotherin ilmoituksella.

Ensimmäisenä Tehtäväalueelle siirtyvät Kellarin asukkaat ja Kartanon asukkaat heidän jälkeensä. Tehtävän päätyttyä ensimmäisenä poistuvat Kellarin asukkaat.

Terveisin,

Big Brother

Katsojat valitsivat tehtävän suoritusradan pituuden, 15 metriä.
Kellarissa Tuulikki ehdotti, että Jussi olisi ensimmäinen suorittaja. Jussi itse ei ole oikein varma, koska ei luota omiin solmuntekotaitoihin. Jonin olisi Jussin mielestä hyvä olla viimeinen suorittaja.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Belliina » 01 Syys 2014 16:53

Jussi ei kai ole joukkueessa? Sanoo kuitenkin olevansa huono solmujen tekijä, joten ei mielellään olisi se avustaja, joka sitoo kädet ja jalat alussa (kahdelle ensimmäiselle, sen jälkeen suorittaja sitoo omat siteensä kolmannelle suorittajalle). Samasta syystä Joni voisi olla viimeinen, ettei tarvitse solmia myöhemmän suorittajan käsiä ja nilkkoja, mutta Anna päättää. Joni sanoo, että vasta viime vuonna oppi tekemään rusetin.

16.58 Sitomisesta jankataan, ohjeita luetaan. Tuulikki painottaa ohjeiden tekstiä, jossa sanotaan, että 'valittu asukas' sitoo. Avustaja = valittu asukas siihen hommaan. Eli päädytään siihen, että avustaja hoita sitomiset. Kellari ei kuitenkan tunnut muuttavan suoritusjärjestystä, johon Jussi sai sen 'Joni viimeksi' sisällytettyä. Tuija, Anna, Jonna, Nimo ja Joni on päätetty. Siirtymistä odotellaan.

(Kartanon väkeä ei näytetä missään kamerassa - tosin haluankin seurata Kellaria ja Jonin toimia/mahdollista käytöksen muutosta, siinä ohessa tietty heitä muitakin)

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 01 Syys 2014 17:10

Kellarin porukka odottanut jo tovin häkkioven edessä. Naiset paljon äänessä. Laulelevat ja naurelevat hyvässä hengessä.
Anna: Mennään ihan rauhassa, rivakasti mutta rauhassa. Ei panikoida yhtään.
BB kuulutti asukkaat tehtäväalueelle.
Kelsun naisilta pääsi kunnon inhoreaktiot (en kyllä tiedä miksi).
Tuija aloittaa Kellarista ja Jonathan Kartanolta.
BB kuuluttaa toimimaan annettujen ohjeiden mukaisesti.
Anna meni makaamaan valmiiksi Tuijan viereen. Kisa siis ei ole alkanut vielä. Dani on toisena suorittajan Kartanosta valmiina.
Kartanolla menee pitkään valmistautua kisaan. Andtella jotain ongelmia jalkojen/käsien sitomisen kanssa

Kisa alkoi.
Jonathan reilussa johdossa. Sai laitettua jo oman kapulansa paikalleen. Samoin Tuija. Jonathanilla reilut 20 sekan ero.
Jonathan vaihtoi Danin seuraavaksi. Tuija sai vähän kirittyä. Paljon pienempi ero Annalla ja Danilla. Anna pääsi jo rinnalle. Anna siirsi Kellarin johtoon. Annan housut putoaa :D Dani pääsi Annan rinnalle.
Jonna lähti seuraavaksi Joonasta vastaan. Jonna saa heti suuren kaulan vedettyä. Jonna sai kapulan paikalleen. Joonas noin 20-25 sekkaa perässä.
Jussin neuvomiset kaikuu kuuluvasti.
Jonna pääsi jo vaihtoalueelle, mutta Nimo ei päässyt lähtemään koska ei ollut sidottuna. Anne Nimon perässä jää koko ajan enemmän. Anne erittäin hitaasti matelee. Nimo käyttää jalkojaan aika paljon hyväksi´, potkii varpaillaan vauhtia.
Joni seuraavaksi matkaan. Ei etene kovinkaan nopeasti, mutta Anne on vielä Kartanolla matkassa, joten kompensoi hyvin. Annella loppuu voimat kesken. Joni ottaa pian kierroksella kiinni. Jonilla vaikeuksia Kapulan kolon suhteen. Tämän ansiosta Kartano saa Kellaria kiinni.
Upottaako Jonin suoritus Kellarin joukkueen. Pitkään sählää kapulan kanssa. Nyt sai laitettua. Jennakin jo matkassa. Tosin ei vielä edes radan päässä.
Joni pääsi maaliin. Kellarin porukat ovat riemuissaan.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Belliina » 01 Syys 2014 17:21

Sitominen kestää. Ovat ilmeisesti tarranauhoja, jotkut pysyy, jotkut ei, ne sidotaan solmulla kuitenkin.

17.20 Kisa alkaa, Tuija vastaan Jarno.
Jarno nopeampi, Dani Kartanon kakkonen, paljas yläkroppa (mahtaako hiertyä?)
Kellarin kakkonen Anna kirii, päällihousut lähtee pois.

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maikki » 01 Syys 2014 17:23

Kuva

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maikki » 01 Syys 2014 17:24

Annalla tippu housutki ryömiessä

Kuva

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Belliina » 01 Syys 2014 17:25

Kolmas osuus Jonna pääsi hieman ennen Joonasta liikkeelle. Jonna nopeampi ja Kellari munaa, kun seuraavaa ei viel äole sidottu.

Neljäs osuus Nimo vastaan Anne. Nimo edellä.

Viides osuus Joni matkaan kun Anne on vielä lähes toisessa päässä. Kartanon viides suorittaja on Jenna.

Jonilla vaikeuksia osua reikään, pudottaa ja älyää ottaa otteen kapulan päästä, jolloin helpompi osua. Anne vielä matkalla. Kellari kannustaa raivokkaasti omiaan, Kartano näyttää vaan seurailevan - tosin meteli on kova.

Jenna on nopea, mutta Joni tuli ensin maaliin. Kellari voitti nopeudessa.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BuZu » 01 Syys 2014 17:26

Joonas tiputti kapulan vaihdon aikana = -5p
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Belliina » 01 Syys 2014 17:41

Anne sai sympatiaa Kellarin väeltä terassin portailla istuen, Jenna myös sielläpäin. Kartanon äijät tupakkaryhmänä.

Anna sanoo olevansa niin ylpeä ja halaa Jonia. Nimokin hihkuu epäuskoisuuttaan voidaanko me voittaa. Jussi osallistui kannustushuutoihin, mutta nyt hiljaisempaa poikaa. Kellarin suorittajat puhdistavat hiertymiään.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 01 Syys 2014 17:48

Markku: Andte vetänyt kunnon porosolmut, niin porukka päässy liikkeelle.
Andte: Juhuu... (nostaa kädet ilmaan)
Jenna: Mun mielestä vois olla enemmän näitä kisoja, kun kerran päivässä.
Dani: Mä arvostan toisen yksityisyyttä sen verran, että en kahtonut Annan suoritusta ku sen housut tippu.

Belliina
Käsikirjoittaja
Viestit: 970
Liittynyt: 09 Loka 2009 14:39

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Belliina » 01 Syys 2014 17:53

Kartanon väki keittiön pöydän ääressä, joku syö, puhutaan ettei se paljosta ollu kiinni. Dani sanoo, että jos hän olisi ollut nopeampi, niin olisi voitettu. (olikin yllättävän hidas)

Anne yksinään makoilee olohuoneen sohvalla. Hänellä oli suuria vaikeuksia suorituksessa (pihalla äsken sanoi, että oli ihan varma, ettei pääse loppuun tms).

18.10 Löysin Jussin ja Jonathanin terassilta keskustelemasta, mutta sitä ei kuvata ja äänet kaikuu ja kohisee, joten ei saa selvää.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Syys 2014 18:58

Belliina kirjoitti:Kartanon väki keittiön pöydän ääressä, joku syö, puhutaan ettei se paljosta ollu kiinni. Dani sanoo, että jos hän olisi ollut nopeampi, niin olisi voitettu. (olikin yllättävän hidas)

Anne yksinään makoilee olohuoneen sohvalla. Hänellä oli suuria vaikeuksia suorituksessa (pihalla äsken sanoi, että oli ihan varma, ettei pääse loppuun tms).

18.10 Löysin Jussin ja Jonathanin terassilta keskustelemasta, mutta sitä ei kuvata ja äänet kaikuu ja kohisee, joten ei saa selvää.
Piha-kamerasta pystyi kuulemaan, miten Jussi ja Jonathan puhelivat esim. tehtävästä. Jussi mielestäni otti kunniaa itselleen siitä, että juuri hän valitsi Annan johtajaksi. Jussin mukaan Anna johtajana tsemppasi ja pystyi motivoitumaan enemmän kuin pelkkänä rivijäsenenä sähläillen. Jussi oli johtajaa valitessaan muka keksinyt tämän oivalluksen ja siksi valinnut Annan.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 01 Syys 2014 19:28

Asukkaat kokoontuneina sohville. Jenna näkee, että putkipostia on tulossa ja menee putken päähän vastaan.
BB antaa luvan avata posti.
Palkintokisan seuraava osakilpailu jatkuu huomenna Kellarin johtaessa kisaa. Pisteitä ei kerrottu.
Jonna: Keskiviikkona bileet. Oujea oujea...
Muutkin kellarin naiset riemuitsee.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Syys 2014 19:42

Jenna ja Jonathan makoilevat sängyllä ja juttelevat Danista. Jennan mielestä sen kanssa ei voi nyt jutella.
Jonathan:"Kaikkien kanssa voi, meet suoraan sen naaman eteen ja sanot, et nyt jutellaan."
Jenna: "Kun se vissiin luulee, et mie haluun jotain romanssia. Nou, nou."
Jonathan: "Tai sit ei."
Jenna: "Sen kans on vaan kiva nukkua."
Jonathan: "Nonni ja mä luulen, et sil on varmaan sama juttu."
Jenna: "En mie tullut tänne mitään seurustelujuttua hakemaan."
Jenna lupasi illalla puhua Danin kanssa.

Ovat molemmat sitä mieltä, että Joni on ihan masis toisella puolella.
a walking disaster

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 01 Syys 2014 20:05

Joni ja Nimo pihalla.
Joni: Minä en uskalla haukkua täällä ketään, koska ne näytetään ja niistä kysellään talkkarissa.
Nimo: Kellarin porukka on sellasta että siellä ei sanota vastaan, vaan ollaan enemmän silleen "hääh", "ääh".
Jonin mielestä olisi hyvä, että on saa pisteitä koska sitten hänet huomataan (ei täsmälleen tossa muodossa)
Heidän mielestä mielenkiintoiset ihmiset äänestetään ekana pois, koska he ärsyttävät. Joni: Katsojat ei älyä, että ärsyttävät ihmiset tekee jotain.
Puhe siirtyy Armiin. Nimo uskoo että Armi ei tykkää hänestä. Armi katsoo häntä tyyliin "19-vuotias tyttö ja käyttäytyy noin (ääntelee oudosti)
Joni uskoo saavansa Joonakselta 2 pistettä. Joni ajatteli että taloon tullessaan hän puukottaa kaikkia selkään. Mutta ei tahdo enää, kun näki mikä porukka siellä on.
Joni uskoo talkkarin perusteella että hän on kaikkien inhokki.
Nimo: Minä, sinä, Jenna, Jonna jos lähettäis, niin olisi todella outoa.
Tuulikki on todella hellyttävä Nimon mielestä. Molempien mielestä hän on Helevetin kova, tekee safkaa ja joraa yms.
Joni tahtoisi tutustua Tuulikkiin.
Nimo: Jos täällä olisi jotain oikeeta ruokaa esim. kalaa, niin mä uskon että Tuulikki tekisi siitä jotain gourmee ruokaa. Nytkin meillä on jotain purkkievästä, niin Tuulikki tekee niistä tosi hyviä safkoja. Jonikin oli yllättynyt, että Tuulikki sai niin hyvän ruoan aikaseksi.
Puhe siirtyy päivän kisaan. Joni luuli olevansa joukkueen hitain. Matelu ei kulkenut ja se palikka oli hankala laittaa paikalleen.
Nimo: Parasta tässä voitossa oli se, että mä näytin kaikille närhen munat
Ihmettelevät Danin hitautta, vaikka on niin urheilullinen.
Seuraavaksi kehuja saa Annan asenne sekä Kellarin tiimihenki. Joni ei kuullut Kartanolta yhtään kehuja.
Joni: Mä pelkään, että ne ottaa kohteekseen Annen nyt. Se veti tuon kisankin hitaasti.
Nimo: Meidän voitto on Annan ansiota. Jos Jussi olisi ollut pomona, niin se ei ois edes valinnut mua tuohon kisaan. Mä en edes urheile, mutta mä uskon että mä olin vitun hyvä.
Nimo': Mua vitutti sillon keskiviikkona, kun teillä oli bileet. Mä olin laittautunut pitkään. Tätä naamaa ei äkkiä laiteta. Sitten kun ovet aukesi, niin siellä joku nakki tai meloni. Sitten joku kaatoi mun siiderin. Saatiin kaikki yksi siideri. Se oli viimeinen niitti. Mutta mä oon tottunut tähän, me ollaan Kellarissa ja syödään näkkäriä.
Joku oli sanonut, että Kartanon posse kokkaan noi gourmee ruuat väärin, en tiedä pitikö paikkansa. Nimo kehui ruokakeskustelun päätteeksi Tuulikin kokkaustaitoja.
Nimo: Sillon kun kerrottiin että sä (Joni) tuut tänne, niin Jussi oli niin "Anna sä tuut oleen niin iloinen nyt". Mä aattelin, että pidä sä nyt se turpas kiinni, kyllä muutkin on iloisia. Mainitsi vielä lopuksi että Annan kanssa tulee parhaiten toimeen.
Joni: Sä et vissiin tuu hyvin toimeen Jussin kaa...?
Nimo: Siis mä tuun tosi hyvin toimeen. Se on niin jalo. Mutta pomona mä vihasin sitä. Se on sellainen lannistava. Se tekee sen alitajuisesti. Nyt se on vihainen ku se ei päässyt edes kisaan mukaan. Annakin oli, että Nimo tulee kisaan, ja se sillä selvä. Tässä tulos.
Joni tässä välissä moittii Jarnon johtajuutta. Se ei koskaan kehunut
Se on sellainen alfauros. Se on käynyt armeijassa. No vittu sä oot käynyt armeijassa, mutta oot yhtä läski kun minäkin.
Joni ei tahdo mennä armeijaan. Nimo ei ole käynyt armeijaa.
Joni: Mä en jaksa kuunnella kun joku idiootti huutaa.
Nimo: Mä voin kuvitella sut armeijassa. Ois niin läppä

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 01 Syys 2014 20:11

BB kuuluttaa asukkaat sohvalle.
Jonnan johdolla kelsun naiset laulaa.
Jussi Markulle: Sanot yhen sanan, niin alkaa laulu. Tää on tämmönen jukeboxi.
Asukkaille putkipostia: Big Brother tarjoaa Kartanolaisille arvolleensa sopivat jalkineet. Voitte käydä hakemassa uudet kenkänne varastosta.
Saivat sisäkengät. Eipä ole arvokkaan näkösiä

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 01 Syys 2014 20:56

Jussi on polkenut terassin kuntopyörää jo pitkän tovin yksinäisyydessä. Ollut koko illan hiljainen ja hieman vetäytyvä, viihtynyt omissa oloissaan. Välillä Dani käy jututtamassa Jussia, nyt Andte.
Puhelevat niitä näitä. Jussi kertoo tietävänsä, ettei Kellari pääse ikinä tällä kaudella juhlimaan vaikka Kartano juhlisikin, "täällä vain kerrytetään voitonnälkää". Vihreä valo ei tule bileiden aikaan portilla palamaan.
Joni on sopeutunut porukkaan Jussin mukaan hyvin. Puutetta ei Kellarissa ole mistään, Tuulikin tekemä ruokakin on ollut tottakai hyvää. Andte kertoo Tuulikin Farmissakin leiponeen jatkuvasti. Jussi harmittelee ettei katsonut koko sarjaa eikä tuntenut koko ihmistä ennen BB-taloa. Pari Seiska-lööppiä on ehkä nähnyt...

Sillä aikaa Kellarin naiset + Joni mainitsevat makuutiloissaan, että näissä olosuhteissa jos joku haluaa olla yksin, saa ollakin yksin. Pitää antaa tilaa ja rauhaa jos joku (Jussi) sitä haluaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Syys 2014 21:30

Jonathan sanoo ruokapöydässä, että mikäli jostain ruuasta ei tykkää, sitä on maistettava ainakin 3 kertaa, jotta voi sanoa, ettei voi syödä ollenkaan. Esimerkkinä, kun Joonas ei voinut syödä mustekalaa, niin jossain toisessa muodossa tehtynä saattaisi tykätäkin. Joonas kertoo, ettei heidän kaupastaan saa mustekalaa. Luettelee, mitä kaloja kalatiskiltä löytyy.
Joonas on tehnyt jauhelihakastiketta, Jarno kehuu hyväksi, oli toki itse lisännyt ketsuppia(?) aika lailla.
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”