17. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Syys 2014 18:12

Jälkimainingeissa Tuulikki sanoi Annalle, ettei halunnut tämän kuiskivan, koska se on kielletty. Anna kääntyy Jussin puoleen sanoen, että hän halusi vaan varottaa, että chilin erottaa. Jussi: "Teit ihan oikein kun kuiskit, pelataan nyt kovaa peliä."
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 09 Syys 2014 18:17

Jonna arvoutui juonitteluhuoneeseen. Ensireaktio on kauhistus. Pyytää isoveljeltä aikaa miettiä kenet ottaa.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Zeus » 09 Syys 2014 18:21

18:18 Kuukautisista ja tupakan puuttesta kärsivä Jenna sanoi tulevansa hulluksi 6 miehen kanssa.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2014 18:36

18:34 Kartanon makkarissa vähän läyhätään Tuulikista, kun oli eilen äksyillyt ihmeellisesti /valittanut että pojalle (Markulle) pitää saada tupakkia Jussin sanoin.
Jussi: Luulisi 36 vuotiaan pojan jo pärjäävän. Armistakin Tuulikin viimeaikainen käytös on hämmästyttänyt. *Jussi pitää palopuhetta makkariin tulleelle Nimolle, että tämän pitää rohkeasti luottaa intuitioonsa vaikka koko maailma tai Jussi väittäisi vastaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 09 Syys 2014 18:41

Kuva
Jussi mietteliäänä, kun Tuija ei nielekään purematta Jussin juttuja.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Cheri » 09 Syys 2014 18:43

Jussi avautuu kartanon makuuhuoneessa siitä miten Tuulikki oli eilen yöllä koittanut repiä paitaa Annan päältä (Armi oli tässä paidan repimisessä btw mukana). Armi istuu vieressä ja kuuntelee. Anna kielsi silloin naisia repimästä paitaa päältä ja naiset lopettivat.

Jussi sanoo myös että Tuija on nyt Tuulikin mielestä myös paha kun nousi vastarintaan. Tuulikki tuli makuuhuoneeseen ja aihe vaihtuu lennossa.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2014 18:44

18:39 Anna/Nimo/Jussi kritisoivat jokainen itseään, että olisi voinut mennä paremminkin tuo chili-tehtävä. Nimoa harmitaa, kun ei saanut viestiä Jussille perille niin tilanne olisi 2-3. Jussiakin kismittää kyseinen tilanne.
Nimo: Jos sä oisit kuunnellut mua niin...
Jussi: Niin muakin ärsyttää, kun vastasin vaan joo joo. Mä en oikeasti ole kuullut sua tai en kuunnellut. Saanko Nimo anteeksi tämän, kun en kuunnellut sua?
Nimo hörähtäen: Joo ja seivaat röökin. Armi: Heti alko juonittelu.
Jussi: Nimo Pääsee kohta juonitteluhuoneeseen. Nimo on hyvä juonittelemaan. *Nimo on omasta mielestään maailman paskin juonittelemaan.

18:45 Jonathan ei ainakaan ole päätymässä Jonnan juonittelukaveriksi, koska Armi oli kuullut ettei Jonathan halua juonitteluhuoneeseen itse.
Anna: Ai senkö takia, ettei anna pisteitä omalle puolelle? *Armi alkaa kysellä Annan yo-kokeista. Anna kirjoitti hyvän jokerin. Terveystiedosta kirjoitti 2 liikaa yms.

18:48 Keskustelua kartanossa Jonin puolelta siitä, että Jonathan rikkoi sääntöjä jo sunnuntaina kun viittasi että onneksi näitä sunnuntaita vielä tulee että kaikki ei täällä ole. "Sen pitäisi saada sääntörikkomus siitä, koska säännöissä sanotaan ettei saa viitata kehenkään asukkaseen.."
Armi: Ihan selvästihän se viittasi muhun. Tekisi mieli tehdä protesti.
Nimo: Tee.

19:00 Joni haluaa muuttaa Suomesta pois, koska maine on mennyttä.
Jussi: En usko. Mä luulen, että sulla on ihan jees maine.
Joni satiirisesti: Joo tuolla menee se hintti bb:stä, kuka kuka? Mä haluun nähä sen!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

velimies
Läyhääjä
Viestit: 129
Liittynyt: 24 Elo 2014 21:10

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja velimies » 09 Syys 2014 18:45

Tais kyllä lähteä Armilta tuo Tuulikin käytöksen ihmettely. Että viime aikoina T:n tärkein tehtävä ollut poikansa Markun tupakoista huolehtiminen. Ja tähän Anna lähti mukaan ihmettelemään tämän päivän tiuskimista. Jussi toki osallistui Tuulikin käytöksen dissailuun. Porukalla totesivat että Markku on aikuinen mies, että osaa kyllä huolehtia itsestään - eivät he voi porukalla lähteä vastapuolen jengiä säälimään.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2014 19:10

19:05 Jenna: 1 kysymys? Millon nää porukat sekotettaan?
Dani: En tiedä, vaan paljon klo?
*BB: Jonna tulisitko pk:seen?
Jonathan: Nyt se Jonna ponna alkaa juonittelemaan. *Dani on kuulemma lähdössä talosta ja Jenna alkaa pelätä vähän, että älkää viittikö. Jonathan juonessa mukana, että etkö nähnyt kun se laitteli paitoja aamulla? Dani haluaa kertoa itse kartanolle, että kellarilaiset ei saa kertoa.
BB: Jonna tulisitko pk:seen? *Kolmas kuulutus ja tällä kertaa kuului myös kartanon puolelle. [smilie=a_doh.gif]

19:12 Dani: Kaikki pitää olla lähellä. Tää ei ollu periaatteessa mun päätös vaan tai oli...
Jonathan: Eli siinä oli kolmas osapuoli. Janna soitti, tuu vittu kotiis sieltä. Vitun pukki.
Jenna: Ai vittu.

19:15 Jonna tulee pk:sta ja ilmoittaa, että Jennan otan.
Jenna: Jee! *Dani meinasi kertoa vaan porukat lähti kävelemään. Dani sanoo, että kerron sitten kun on viimeinen hetki...

19:17 Dani kellarissa myhäillen: Mä oon kusettanu sitä 3x samasta aiheesta.
Jenna: Vittu!!! *Jarno ja Jonathan ovat pettyneitä, kun Dani ei vienyt huijausta viimeiseen hetkeen, eli kertonut kartanolle. *Jenna kävi piilossa Danilta vähän aikaa ja tulee sitten hyppimään, että mä pääsen juonittelee!!
Joonas: Ne kusettaa sua siinäkin. Jenna: Hyvin paljon mahdollista.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Cheri » 09 Syys 2014 19:14

Kartanossa veikkaavat Jonnan valitsevan Jonathanin. Jussin mielestä Jonna haluaa Jonathanin puolelleen.

Kartanossa syödään.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 09 Syys 2014 19:27

Kuva

Tässä viralliset bb-juonittelijat suorittavat juonittelua annettujen sääntöjen mukaan.

(ei ole väkinäistä, ei.) Edit: no eipä siinä kauaa alkujäykkyyttä ollut, sitten lähti kuin luonnostaan lentoon :bidmouth:

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 09 Syys 2014 19:30

Ja suorana telkkarista asukkaille [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 09 Syys 2014 19:38

Jonna ja Jenna juonitteluhuoneessa. Jonna aloittaa purkautumalla Jussista ja Jonathanista.
Jenna kertoo äänestäneensä 2 pisteen arvoisesti Markkua. Ei ole yhtään mitään yhteistä hemmon kanssa. Kertoi myös antaneensa yhden pisteensä Andtelle.
Jonna kertoi antaneensa 2 pojon arvoisesti Jarnolle, koska sen puhetyyli oli niin vittumainen.
Jenna lisää että hän on negatiivinen.
1 pisteen antaminen oli hänelle vaikeampi. Jussi oli ekana mielessä koska osaa olla todella ärsyttävä. Mutta toinen puoli on, että hän osaa olla todella mukava.
Jenna aikoo antaa Armille pisteet tällä viikolla, koska se on vitun juonikko. Markku ja Jussi ovat myös hilkulla saada pisteen Jennalta. Ei ole varma kumpi saa lopulta.
Jonna Jussista: Mua rupesi vituttamaan kun se alkoi Annen häädön jälkeen hokemaan "Mä tiesin mä tiesin"
Varmaan kaikki kolme ääntä menee toiselle joukkueelle, koska porukka rupee nyt hajoileen.
Jenna: Dani oli raivostunut kun sen tupakit pantiin yleiseen jakoon ja BB oli myöhemmin antanut lisää myöhemmin.
Kumpikin uskoo Jonathanin olevan vahvimmillaan, koska hän on rehdein koko porukasta.
Jonna: Mä en kestä ihmisiä jotka ei pelaa reilua peliä.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 09 Syys 2014 19:51

Molemmat tytöt ovat varmoja että Jonathan on finaalissa.
Jennalla meni maku Jussiin iltana jolloin Jussi analysoi Jennat. Se meni vielä päin persettä.
Jonnalla tulee lapsellisesti mieli vängätä Jussia vastaan, oli aihe mikä tahansa.
Jenna: Mua ei ois haitannut yhtään jos mä oisin joutunut tuonne (kellariin), jos se ois tehty rehellisesti.
Jonna: Mua hävettää Armin puolesta. Mua hävetti edes puhua Jonathanille koko asiasta.

Jenna: Jonathanin kanssa mietittiin, että Talkkarin jälkeen olisi tullut ekat yhteisbileet. Kukaan ei olisi kerennyt puhua kenenkään kanssa. Aattele, se ilmapiiri ja vitusti kaljaa. Kaikki ois ollut Armin kimpussa (naurahti perään)

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja mirian » 09 Syys 2014 20:11

Jussi on saanut selvää äänettömästä videosta, että Jonna valitsi Jennan koska hommaa itselleen neljän hengen porukan, jolla pääsee finaaliin ja tässä olis sitten ainakin Jenna ja Dani.

Dania harmittaa, ettei ite ollut saanut selvää,mutta Jussi kertoo, että Danista on positiivisesti juonitteluhuoneessa juteltu, ainakin oman fiiliksen mukaan. Jarno jotain komppaili.

Nimo ilmeisesti kuuli, että Jussi juttelee tämmösiä nyt ympäriinsä.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 09 Syys 2014 20:22

Kuva
Jonna & Jenna Show'n tarkkaavainen yleisö

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja mirian » 09 Syys 2014 20:27

Jussi kertoo Danille ja Jarnolle, että Jonna on hommaamassa itselleen neljän hengen tiimiä, jossa pääsee mukaan finaaliin. Koostuu vahvoista kilpailijoista, ja siksi siis valitsi Jennan juonitteluhuoneeseen. Dani yllyttää kertomaan lisää: Kyllähän sä voit kertoo meille, jos sait jotain selville! Jussi sai selville tämän silloin jo kun Jonna valitsi Jennan. Dani: Niin siinä (Jonnan muodostamassa tiimissä) on kaks jo? Minä vai? Jussi: Joojoojoo. Dani: Ja? Ai sinä? (Dani arvaa Jussia) Jussi: Ei. Dani arvailee Jarnoa ja Markkua, mutta Jussin mukaan Jonna ei ota näitä vaan Jonathanin. Dani: Tottakai. Jussi selittää jotain ”siinä on just nää”. Dani: Vittuuks mä sain selville mitään tollasta. Jussi tiesi Jonnan tiimiin kuuluvan Jennan, kun valitsi tämän ja tietää, että Danikin kuuluu tähän, sai sellaiset vibat, että Jonna olis puhunut… Dani: Oliks se jotain paskaa… Jussi: Ei, semmoset positiiviset…

:king

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2014 20:34

20:25 Jussi toruu Tuulikkia Jonille/Annalle, että mitähän lie tullut bb-taloon nuorten sekaan. Sanoo aina, että ei saa hyppiä sohvalla /pelleillä. Eilenkin meinasin jo tyynysotaa, mutta eihän sitä saa. Armikin olisi lähtenyt mukaan, mutta on varautunut kun Tuulikki on täällä. Toivottavasti luovuttaa ja lähtee pois, kun ei nauti.
Jussi: Aaamullakin otti peiton pois Tuijalta, joka nukkuu yläosattomana. Onneks mä en nähnyt mitään, mutta on täällä kamerat..
Joni: Se ottaa semmosen aseman, että minä määrään.
*Tuija makkariin.
Jussi: Muuten vaan hiljennyttiin, kun tulit.
Tuija: Näin jo ruudusta. Jussi naureskellen: Se oiskin aika hyvä.
Joni: Kauhee olis. Jussi: Jauhetaan muuten vaan paskaa täällä.

20:35 Nimo liittyy makkariin ja ei mielellään puhuisi Tuuulikista pahaa..
Nimo: Mutta olen huomannut, että se on ollut äreämpi ja varsinkin Annaa kohtaan.
Anna: Mä jo luulin, että kuvittelenko mä sen..
Jussi: Mähän sanoin teille tuossa aiemmin, että se oli mua kohtaan sillä johtaja-viikolla. *Nimo mainitsee jonkun pahvikuppi-episodin, että Tuulikki siitä huutaa ettei ole soveliasta käytöstä.

20:43 Joni pohtii, että miten tuonne huoneeseen voi enää mennä ja puhua totta kun saatetaan näyttää äänien kera töllöstä.
Nimo: Se mitä sä sanot tuolla (juonitteluhuone) pystyt sanomaan päin naamaa. Se on mun periaate. (tekopyhä Nimo*)
Jussi: Nimenomaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 09 Syys 2014 21:00

Wicker Man kirjoitti:Jonna ja Jenna juonitteluhuoneessa. Jonna aloittaa purkautumalla Jussista ja Jonathanista.
Jenna kertoo äänestäneensä 2 pisteen arvoisesti Markkua. Ei ole yhtään mitään yhteistä hemmon kanssa. Kertoi myös antaneensa yhden pisteensä Andtelle.
Annelle!

Kiitos hyvistä rapoista.
Anna 247!

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 09 Syys 2014 21:03

Asukkaat sohville. Markulla asiaa. Siirtyy tehtävähuoneeseen hammaslääkäriin.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ff » 09 Syys 2014 21:32

21:15 Jarno päästelee persiistä tuhnuja ja Armi kauhistelee, että tuollakin kammissa te aina pierette. Armi syyttää Dania, että tämä päästää hirveitä. Dani puolustautuu, että Markku on ihan hirveä.
Armi: Ei uskois. Jussi: Kyllä mä ainakin uskon. Jonna: Mäkin.

21:27 Markku pääsi hammaslääkäristä pois ja oksenteli matkalla kellariin ohi kartanon. Jonathan pitää hänelle kellarissa puhetta, että viikko pitäisi olla polttamatta tupakkia kun hammas on poistettu.
Markku: Ei. Tämä lääkäri sanoi, että 3 tuntia ja saan polttaa.
Jonathan: What? Mulle sanottiin viisaudenhampaan poistossa, että se savu
menee sinne koloon siellä on verisuonet ja nämä.
Markku: Hidastaa paranemista juu, ei paljoa. *Markku kertoili, että piti poistella jo ennen taloon menoa vaan ei saanut aikoja tjms.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

lollero999
Sveitsi
Viestit: 94
Liittynyt: 29 Elo 2014 14:45

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja lollero999 » 09 Syys 2014 21:34

Seuraavaksi Tuija hammaslääkärille.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”