49. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
saru
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 07 Syys 2014 12:29
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja saru » 11 Loka 2014 14:27

tauko... jatkaa joku muu

ei jatkanut.. mutta eipä tuolla ihmeitä tapahdu nyt,

lepäilyä... oleskelua

(Toi Jussi on NIIN aleksin näköinen että piti oikein katsoa uudelleen)


Kartanon makkarissa, tottakai me öljytään me... nyt Jussi haluaa sukan, kalsareissa.. uikkareissa siis..

Off topic:
ot; uudelleen tauolle; toivottavasti joku ehtii päivitellä (heh, ihmetellä)
Voiko Perttua ylittää? <3
Kopponen oli lähellä
Saruna vuodesta 1996

Avatar
saru
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 07 Syys 2014 12:29
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja saru » 11 Loka 2014 15:38

(Ohi mennessä kotihommia kun tekee, ei kuule kaikkea)

Dani soittaa suutaan Jennalle
Yllättäin Tuulikki, Andte ja Jarno kommentoivat Danin puhetapaa
Dani nostaa reippaasti ääntä ja lopulta
Tuulikki; en mä muuten, mutta kun sä tota Jennaa kiusaat
Dani: "en mä jaksa tällaista" ja reipasta kävelyä kellariin ja
(taas) pamauttaa oven kiinni

Kartanon porukka makkariin ja Dani ilmestyi kellarin sohvalle prantamaan mattoja siinä
juttelee Tuulikin kanssa ja huutaa Jennalle; tuus käymään
(Jenna makkarissa suoristaa tai kihartaa yms.. mallin päätä juuri)

(ot; meen taas... pihalle on noin 150 kukkasipulia istuttamatta, nähdään)
Voiko Perttua ylittää? <3
Kopponen oli lähellä
Saruna vuodesta 1996

Avatar
Mims
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Loka 2014 14:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mims » 11 Loka 2014 15:59

Kellari ei suostu pyörittämään kartanolle sähköä, jotta saisivat laitettua Jussin hiukset päivätehtävää varten. Dani kiukuttelee Jennalle taas jostain, Jenna menee pk-huoneesta suoraan makkariin ja Dani huutelee Jennaa takaisin. Samalla Tuulikki sanoo Danille kahteen kertaan "Mees häpeemään siitä mokomakin valepukki!" :D ja Dani sanoo että ei oikeesti jaksa tollasta johon Tuulikki vielä uudestaan "Valepukki! Mee häpeemään nurkkaan!" (en tiedä mistä valehtelemisesta on oikein kyse?)

Dani sanoo Annalle ja Armille: "Mul menee oikeesti ihan just hermo näihin."

Dani istuu omalla puolellaan sohvalla, Anna ja Armi seisoskelevat vieressä ja Tuulikki kokkailee siinä takana kartanon keittiössä. Dani huutelee Jennan perään:

Dani: Jenna! Mitä sä nyt kitiset?
Jenna: Häh? Emmie mittää kitise.
Dani: No miks sä oot tommonen?
Jenna: Mimmonen?
Dani: No tuu tänne.
Dani jatkaa inttämistä ja kyselee Jennalta että miks sä oot tommonen?
Jenna ihmettelee ja kyselee vähän naureskelle et millanen? Anna ja Armi seuraa vieressä ja Armi ihmettelee taustalla, että kuka on valepukki.
Dani: No miks oot tommonen? Et puhunu mitää ja menit vaa tonne?(Jenna siis tulossa pk-huoneesta ja menossa sohvien ohi makuuhuoneeseen.)
Jenna: Menin päiväkirjahuoneeseen.
Dani osoittaa tuohtuneena makuuhuonetta: Ai tonne? Onks toi sun mielestä päiväkirjahuone?
Jenna naureskelee: Ei ollut mitään sanottavaa. Mie varmaan valehtelen jos mie puhun jotain ni parempi vaan olla hiljaa.

Jenna lähtee kävelemään makuuhuoneeseen ja vetää oven kiinni perässään. Dani jää päätään pudistellen istumaan oman puolensa sohvalle. Anna ja Armi edelleen paikalla. Dani kysyy: Mikä teit vaivaa?

Avatar
Mims
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Loka 2014 14:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mims » 11 Loka 2014 16:19

Tuulikki hyräilee keittiössä, Dani istuu sohvalla ja sanoo Annalle ja Armille että menee oikeesti ihan just hermot. Anna ja Armi lähtevät kellariin.

Dani jää yksin istuskelemaan sohvalle, näyttää mietteliäältä ja hermostuneelta. Tuulikki edelleen kokkailee kartanon keittiössä.

Tuulikki Danille: Turhaan siellä naapurin puolella norkoilee. Ei kartanon likat mökin poikien kaa oo enneskää seurustellu... Parempiikin on.
Dani on hetken aikaa ihan hiljaa ja sanoo sitten: No niin on niitä naisiakin.
Tuulikki: Kaunis on kartanon tyttö. Hyvä tapainen ja ottajia kyllä löytyy!
Dani: Niin?
Tuulikki: Tartteis vähä kattoo miten sitä elää, ei sitä ihan joka pojan kanssa kartanon tyttö.. (puhuu jotai naistennaurattajista, ei saa kunnolla selvä.)

Dani istuu vaan hiljaa paikoillaan ja katselee lattiiaa. Tuulikki häärää keittiössä ja hyräilee samalla.

Jonkun ajan päästä Dani lähtee vihellellen pihalle ja paiskaa oven kovaa kiinni. Jonna, Jonathan ja Tuija ovat pihalla, Dani kyselee että olisko nyt aika eli tarkoittaa varmaan röökin polttamista. Dani sanoo ulkona oleville, että "Mulla on siis näin lähellä, että palaa ihan totaalisesti kiinni tohon Tuulikkiin."

Dani selittää, että Tuulikki ei mitään muuta tee kun ihan jatkuvasti vaan vittuilee että kartanon likka saa kyllä paremman ja turhaan siinä norkoilet ja saa kyllä paremmankin. Dani sanoo, ettei mitään hajuu mut ilmeisesti tarkoittaa Jussia.

Tuija kommentoi aidan toisella puolella, että niin Jussihan on nykyään ihan Tuulikin lellikki.

Dani kertoo, että nyt Jenna on vetäny herneet nenään ku Dani kuulemma valehtelee. (Valehtelu-juttu ilmeisesti siis se, että Dani on sanonut olevansa malli päivätehtävässä mutta ei ookkaan) Dani jatkaa, että Tuulikki haukkuu valepukiksi ja Jennakin meni vaan makkariin Jussin ja noitten kans.

Avatar
Mims
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Loka 2014 14:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mims » 11 Loka 2014 16:31

Aika kiree ilmapiiri kartanon ja kellarin välillä. Eivät edelleenkään suostu pyörittämään kellarin puolella sähköä. Dani on tullut sisälle ja sanoo, että voitte ihan ite miettiä että miks ette saa sähköä. Jos te käyttäydytte noin niin kyllä mekin sit voidaan käyttäytyä noin.

Dani kyselee Jennalta, että miks on vetänyt herneet nenään. Jotain äksyilevät toisilleen. Jennaa ärsyttää kun Dani on kokoajan huonolla tuulella ja Dania ärsyttää kun Jenna kuulemma kiukuttelee.

Jenna menee aidalle pyytämään Danilta anteeksi.

Dani: Anteeks mistä?
Jenna: No siitä ku kiukuttelin.
Dani: No etsä oo mitää kiukutellu.
Jenna: No oonhan, anteeksi. Minä olin typerä.
Dani on tosi ärsyyntynyt, että joka kerta sama laulu.

Juttu siis kääntyi niin, että Jenna pyytelee Danilta kovasti anteeksi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 17:00

16:40 Kartanon makuuhuoneessa on keskusteltu mallikuvauksista. Jussi on ollut jonkun Mette-kaverinsa kautta kuvauksissa ja räppärikaveriensa kautta jossain levynkansiin liittyvissä, mutta ei muuten.

Joni: "Mä een oo ollut ikinä kuvattavana--"
Joonas: "Olet!"
Joni (OK, OK -äänellä): "Kesäkuussa olen ollut kuvattavana."
Joonas: "Aijaijai. Sääntö rikki!"
Joni: "Kyllähän siit saa puhuu! Et sä voi tietää missä kuvauksissa mä oon ollut."
Big Brother: "Tämä on Big Brother. Rikotte sääntöjä, lopettakaa välittömästi."
Joonas: "Mähän sanoin!"
Joni (ei-niin-tosissaan, mutta ärtyneenä): "Anteeks!"
Tuulikki: "Ei saa puhua."
Joni: "Joonas bustas mut!"

Tuulikki painottaa, ettei saa puhua mistään taloon saapumista edeltävästä Big Brotheriin liittyvästä. Ja Jussi ei saa puhua siitäkään, mitä on tapahtunut sillä välin, kun ei vielä ollut talossa.

Leyla hieroo Jonin käsivartta ja toteaa, että isoveli on tarkkana tänään.

Joni: "Se on tosi tarkkana tänään, oikeesti. Siis pieniki kiertoilmaisu mistä tahansa sääntörikkomuksesta, niin se kuuluttaa sen tänään saman tien. Se on muutenki ollut tänään vähän äkänen."

Tuulikki kysyy, miksi pitää härkkiä sitten, jos toinen on vihainen. Jonin mielestä Big Brotherilla ei ole oikeutta olla vihainen. Tuulikin mielestä Big Brother saa olla just niin vihainen ja ankara kuin tahtoo. Joni sanoo, ettei Big Brother saa purkaa asukkaisiin yksityiselämänsä murheita. Tuulikki toteaa, ettei siitä nyt ole kysymys. Täällä nyt vaan on kovempi kuri.

Tuulikki: "Täällä ei enää kuule, tota, hiiret hyppele pöydälle. On kissa kotona. Eiks se niin oo?"
Joni (vastavuoroisesti Leylan käsivartta hieroen): "Jos isoveljen kissa on kuollu, niin se ei oo mun vika."

Jonista yleinen "rikotte sääntöjä" -kuulutus on hassun kuuloinen.

Joni: "Mut mä en niinku sen takii riko sääntöjä, et--"
Big Brother: "Tämä on Big Brother. Joni, tulisitko päiväkirjahuoneeseen."
Joni (sängyltä nousten): "Wää! Mä oon pahoillani!"

Tuulikki (Jonin jo poistuttua huoneesta): "Kiron kivikossa on paikka auki."
Jarno (naurahtaen): "Joo."

Palattuaan Joni toteaa, että oikeastaan olisi hienoa, jos BB olisi koko ajan ankara. Muistelee, että ulkomailla jossain BB-tuotannossa asukas oli saanut rangaistuksen kutsuttuaan BB:tä päiväkirjahuoneessa kamuksi (sanalla "mate").

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 11 Loka 2014 17:54

Postia taloon
Kumpikin puoli vuorollaan tehtävähuoneeseen kuvaamaan.

Tehtävähuoneessa pari ruhoa roikkumassa.

Jenna kuvaaja? Jo monta otosta itsestä tullut :tu

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 18:12

Vattihatti kirjoitti:Tehtävähuoneessa pari ruhoa roikkumassa.
Huoneen perälle on siis katosta ripustettu kuvausrekvisiitaksi kaksi teurastetun sian puolikasta. Siis yksi sika, mutta kahtia pituussuunnassa halkaistuna, ja molemmat puoliskot erikseen erilleen ripustettuina, nahassa leimat ja kaikki. Seinille on myös roiskuteltu punaista väriä. Huoneen perällä on vielä koko seinän kokoinen mustavalkoinen valokuvaprintti, jossa ilmeisesti teurastamon suojamyssyihin ja essuihin pukeutuneet työntekijät käsittelevät liukuhihnalla lihaa.

Rekvisiittaan kuuluu myös jalustalla oleva teuraspölkky ja siihen isketty kirves, sekä sen juurella lepäävä saha.

Asukkaat (kuvaajana ja järjestelijöinä toimivat Leyla ja Jenna sekä mallina toimiva Jussi) vähän hihkuvat ihmetystään, mutta ryhtyvät sitten kuvaushommiin. Ja kommentoivat, että on niin siistiä, tulee niin hyviä kuvia, kun mallia kuvataan tätä taustaa vasten. Kameraakin kehutaan paremmaksi kuin aikaisemmin. Jussia öljytään ja naamaan laitetaan aurinkopuuteria.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 11 Loka 2014 18:34

Kuva
Postikortti Danille.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 19:06

Kuvaukset ovat Kartanon osalta olleet ohi jo kauan aikaa. Jussi kulki huopaan kääriytyneenä olohuoneen läpi suihkuun, jotta toinen joukkue ei saisi vihiä kuvausmaskeerauksesta.

Kellarissa suunnitellaan Pertin kuvaamista edelleen rantaleijonanäkökulmasta. Aikovat ottaa rekvisiitaksi mm. uimahousut ja piknik-korin. Dani vielä suunnittelee, että jospa saisivat isoltaveljeltä koriin pari pulloa viiniä.

Jonathan visioi, että Pertti voisi kaataa päälleen maitoa. Tai vielä parempaa: piimää, jota Kellarin jääkaapissa on. Jos "studiossa" on muovit lattiassa, niin se onnistuisi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 19:28

Kellarin tiimi (mallina Pertti, kameran takana ja avustamassa Anna ja Dani) on tehtävähuoneessa. Rekvisiitta herättää hihkuntaa ja epäuskoa tässäkin tiimissä. Anna miettii ovatko raadot oikeita. Toteaa että ovat kai. Nauraa epäuskoisesti. Ryhtyvät kuitenkin pian hommiin.

Dani lukee ääneen mutisten BB:n huoneeseen jättämiä kameran käyttöohjeita. Anna sanoo Pertille, että nyt vedetään ainakin aluksi jo suunniteltu lumimiessetti siitä huolimatta että on tällaista rekvisiittaa. Siitä tulee hyvä, erikoinen kontrasti. Anna arvelee, että toinen tiimi on varmasti kuvannut jotain sellaista, että verta tulee suusta tai muuta arvattavaa.

Anna rasvaa Pertin huulia vaaleiksi ja Pertti asemoi karvalakkia päähänsä. Dani sovittelee uimahoususillaan olevalle Pertille huivia kaulaan. Pertillä on hanskat kädessä.

Pertti myös nostaa sahan lattialta ja pitelee sitä nyt käsissään. (Kartanon tiimi ei uskaltanut siihen kajota, koska ohjeistuksessa ilmeisesti puhutaan jotain rekvisiittaan kajoamisesta. Ohjeistuksessa myös mainitaan, että huoneessa tapahtuneesta tai olevasta ei saa puhua mitään talon puolella.)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 19:55

Viidentoista minuutin kuulutus on tullut. Pertti feikkinyrkkeilee Rocky Balboa -tyyliin ruhonpuolikkailla (Danin ehdotus), vetää molemmat puolikkaat kainaloihinsa halaukseen, soittaa ruhoa kuin kitaraa jne.

Anna kysyy, ovatko ruhot oikeita. Pertti mätkii kainalossaan olevan sianpuolikkaan nahkaa kämmenellään ja toteaa, että ovat.

Anna (nauravaisella äänellä): "Yök. Ällöö! Täällä haisee ihan kuolema!"

Pertti hieroo lisää rasvaa pintaansa ja poseeraa pelkissä uimahousuissa kirvespölkyn äärellä, hullun katseella kameraan tuijottaen.

Anna sanoo, että tulee niin hyviä kuvia, ettei kestä. Aivan älyttömiä! Dani keskittyy kuvaamiseen ja Anna tykittää mallille erilaisia poseerausohjeita, joita Pertti parhaansa mukaan seurailee.

Anna myös ehostaa Pertin kasvoja aina välillä ja ojentelee rekvisiittaa. Annan mukaan pitäisi saada sellaisia kuvia, että Pertti näyttää nälkäiseltä; on kuin peto.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 20:07

Viiden minuutin kuulutus tullut. Dani räpsii innokkaasti, Anna ohjeistaa mallia. Pertillä verta suupielissä; vetää ruhoja kainaloihinsa ja katsoo kroppa kiiltäen etukumarassa karvahattu päässä muristen kameraan.

Anna (Perttiä innostaen, ääntä mörentäen): "Verta ja lihaa ja ruhoja ja kuolemaa ja teurasjätettä! TEURASJÄTE!"

Big Brother: "Tämä on Big Brother. Tehtävä on päättynyt."

Anna hihkuu innoissaan. Annan mukaan tässä tehtävässä oli kunnon kuolema-, teuras- ja ruhoasenne!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 20:45

Kartanon makuuhuoneessa Joni juuri kertoi Jussille, että Kellarin pyöritettävät kiekot ovat itse asiassa harmaita Selättimiä.

Gaattori
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 03 Loka 2014 13:32

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Gaattori » 11 Loka 2014 21:04

Jussi: " Mä luulin että Jonna on jostain Vantaalta ja revitty tänne jostain amiksen autolinjalta. Äänikin on anteeksi nyt vaan - kuin puliukolla. Kunnon koulukiusaaja, pilkkaa kaikkea ja nauraa päälle."

Ei toki ihan noilla sanoilla mutta asia suurin piirtein noin :D

Puhuvat makkarissa, nyt puhuvat (Jarno) Annasta ja että on mukava ja hölmö, saattaa päästä finaaliin, vaikkei ehkä voittaisi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 21:26

20:58 Kartanon makuuhuoneessa Tuulikki, Jarno ja Jussi keskustelevat nimeämisistä, häädössä olleista ja häädetyistä.

Jussi toivoisi, että tippuisi joku toisesta joukkueesta. Tuulikki kysyy, kenen Jussi toivoisi tippuvan. Jussi ei tiedä.

Tuulikki: "No kun ei siel ole häädössäkään muuta ku yleensä Jonathan."
Jarno: "Niin, se siinä on."
Tuulikki: "Niin sehän tässä on hassua. Kun tota ei oo äänestäny, Jonnaa, kukaan koskaan--"
Jussi: "Sitä mä kyl ihmettelen."
Jarno: "Mäki ihmettelen miksei--"
Jussi: "Mä ihmettelen, et..."
Jarno: "Nykki ne on... mua pisti niin vihaksi... mä meinasin avata suuni--"
Jussi: "Nii-i!"
Jarno: "--mä ajattelin, että parempi, et mä pidän turpani kiinni. Mä en jaksa itttelleni enempää tollasta--"
Jussi: "Joo."
Jarno: "--että parempi ku..."
Jussi: "On se Jonna varmaan ihan kiva, mut--"
Jarno: "Nauro Andtelle ku Andte sano 'valopilikku'--"
Jussi: "Ni!"
Jarno: "Niin ku Andte sano... tarkotti valomerkkiä--"
Tuulikki: "Joo."
Jarno: "--sano 'valopilikku'."
Tuulikki: "Joo. Kyllä"
Jarno: "Niin kauhiaa naurua!"

Jussi: "Mä luulin eka et Jonna on jostain... Vantaan... jostain... jostain päin Vantaata, jostain amiksen autolinjalta revitty muija--"

Tuulikki naurahtaa.

Jussi: "--joku niin niinku... sori vaan, mut niin niinku--"
Tuulikki: "Joo!"
Jussi: "--amis. Tai tollanen. Ku niinku käytös on niin huonoo ja ääni on ku... jollain puliukolla--"
Tuulikki: "Sillä on... se on just niinku kaljabasso, tuota puliuk--"
Jussi: "Niin o. Ja sit sen... niinku pitää tehdä pilkkaa kaikesta!"
Tuulikki: "Ja se räkänen nauru päälle."
Jussi: "Nii-i."
Jarno: "Joo."
Jussi: "Tai silleen... se on mun mielest sellane kunnon koulukiusaaja."
Paikalle saapunut Joonas: "Kuka?"
Jarno: "Jonna."
Jussi: "Jonna."
Joonas (naurahtaen): "Nii onki varmaan."
Jussi: "Mä lupaan, se on ollu koulukiusaaja. Ehkä eka kiusattu ja sit kiusaaja."
Joonas: "Se on ollut ala-asteella kiu--"
Jussi: "Sit ku sen käyttäytyminen on niin tollast, mä en yhtään pystyis niinku... mullei oo yhtään tyttökaverii, tai yhtään poikakaverii, kuka ois tollanen."

Joonas: "Se on ollut ala-asteella... härnätty ja sit se on yläasteella kasvanu isommaks... ison kokoseks, ja sit se on härnänny muita."
Jussi (naurahtaen): "Sit se kävi amiksen autolinjan ja nyt se on tässä."
Joonas: "Niin ja sit siitä tuli rekkalesbo."
Tuulikki: "Se ei tuota... sitä ei oo kukaan koskaan äänestäny."
Jussi: "Se on kyl jännä."

Tuulikki toteaa että Jonathan on varmaan nytkin häätöuhan alla.

Jussi: "Niin, ne on molemmat vähä samanlaisia. Mä uskoisin, et siin ois kaks sellasta, ketkä lähiaikana... emmätiedä... riippuu yleisöstä."
Jarno: "Niin, mutta ku yleisö tykkää."
Jussi: "Niin. Jännää, et--"
Jarno: "Ei ne näe samoja asioita, mitä..."

Tuulikki muistelee Jonathanin olleen häädössä neljästi, itse viidesti. Anna ei ole ollut koskaan. Jussin mielestä Anna on mukava kaikille, ei ota sillä tavalla päähän ketään. Vähän höpsö. Jarno uskoo Annan olevan lähellä finaalia. On hölmö, mutta ei pahalla tapaa hölmö.

Avatar
Mims
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Loka 2014 14:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mims » 11 Loka 2014 21:39

Asukkaat kutsuttiin äsken sohvalle, saivat tietää ketkä ovat häätöäänestyksessä. Jenna oli viltin alla ja sai kuulutuksen "piiloutuminen on kielletty."

Jonathan naureskelee tupakkapaikalla, että on varmaan kavereiden keskuudessa jo läppä ja heidän sunnuntaitraditio kun Jonathan on äänestyksessä joka sunnuntai. "Vitsi ne varmaa nauraa mulle! Sanoin jo ennen ku lähin tänne taloon et se oon just MÄ joka tulee olee joka sunnuntai äänestyksessä."

Klo 21:39 Jenna tuli pk-huoneesta ja meni suoraan vessaan puuskuttaen. Tuijottaa vessassa itseään peilistä ja itkee.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 21:39

Jenna tuli pk-huoneesta, painui kylppäriin ja itkee kädet kasvoilla.

...ja sitten palaa kylppäristä itkettyneen näköisenä päiväkirjahuoneen ovelle, soittaen ovikelloa. Tuulikki käy taputtelemassa selkään sanomatta sanaakaan. Jennaa ei päästetä pk-huoneeseen, joten menee makkariin.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 21:45

Jenna kääntelee vaatteita yksin makuuhuoneessa. Leyla ja Joni saapuvat makuuhuoneeseen Jennan seuraksi:

Leyla: "Onks sul kaikki okei?"
Jenna (hiljaisella äänellä): "Ei saa puhua päiväkirjahuoneen asioista. Mie en kommentoi mittään."
Leyla: "Okei."

Leyla ja Joni tyytyvät tähän. Leyla tosin toteaa, että on ärsyttävää, kun näkee, että toisella on paha mieli, mutta ei voi puhua.

Joni on satavarma, että on itse ensi viikon Kivikossa, koska ei nyt ole häätöäänestyksessä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 22:07

Dani ja Jenna istuvat vakiopaikallaan aidan vieressä lähellä Kellarin ovea. Dani on kysellyt, mikä Jennaa vaivaa, mutta Jenna ei saa puhua pk-huoneen asioista. Jenna myös mainitsi, että ei usko nimeämisten menneen noin, siinä on jokin juttu.

Sitten oli pidempi aika kun raportoija ei seurannut niin tarkasti, mutta mainitaan nyt nämä:

21:52

Dani tuijottaa Jennaa verkon läpi. Pitävät toisiaan kädestä kiinni verkon silmän läpi. Juttelevat hyvin hiljaisella äänellä. Taustalta kuuluu jotain Tuulikin hyminää ja yksinlauleskelua.

Dani: "Sattuuks mahaan?"
Jenna: "Ei."

Jenna: "Muistathan et sitten kun, jos mie lähen, niin mie nään sinut?"

Dani vain tuijottaa Jennaa silmiin.

Jenna: "Muistat sie?"
Dani: "Mmh."

Kamerat pitävät meteliä, kumpikin katsahtaa ylös.

Jenna: "No hyvä."

Kamerat surisevat yhä, kummatkin katsahtavat ylös toisenkin kerran. Dani perkaa kurkkuaan.

Dani: "Oletsä varma?"
Jenna: "Et ootanko? No olen." (Joku muu voisi varmistaa kuuliko rapoaja oikein.)
Dani: "Mistä sä tiedät?"
Jenna: "Kyllä mie tiedän."

Tauko, taustalta kuuluu sohvalla makaavan Tuulikin yninää.

Jenna (paljon kovemmalla äänellä): "Tiedän sen!"

Pertti tulee Kellarin ovesta ja kävelee ohi. Kummatkin katsahtavat tätä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Loka 2014 22:17

BrutalGentleman kirjoitti: Dani: "Oletsä varma?"
Jenna: "Et ootanko? No olen." (Joku muu voisi varmistaa kuuliko rapoaja oikein.)
Dani: "Mistä sä tiedät?"
Jenna: "Kyllä mie tiedän."
Kuulit oikein.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Loka 2014 22:32

N. 22:04
Jenna: Mua pelottaa se kivikko, että joutusin takasin sinne. Riippuu ihan siitä, miten se on muuttunut. On vaan huono fiilis kyseisestä asiasta.
Dani: Nii, jos sinä ja Jussi joutusitte sinne. Olisko kiva?
Jenna: Ei
Dani: Nukkusitte samassa makuupussissa.
Jenna: Voi sinua. Kuka on sun lemppari täällä?
Dani: Sinä. Sun kanssa on hauskaa ja sun kanssa voi tapellakin.
Jenna: Kiva.
Jenna nostaa jalat ylös aitaa vasten.
Dani: Sulla näky suunnilleen kaikki, kun olit... (tarkoittanee eilistä, kun Jennalla oli Jonin lyhyet shortsit).
Jenna: OMG, en tajunnut.
Dani: Ai et, vaikka yritin sanoa.
Jenna: Mikset sanonut, että sulla näkyy pilde.
Dani: No ei ihan, mutta luulin, että sulla järki sanoo.
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”