49. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 22:47

Molemmat kuvaustiimit on kutsuttu vuorollaan pk-huoneeseen. Kellarilaiset menivät ensin (palasivat jo) ja nyt ovat kartanolaiset vuorossa ja yhä sisällä.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 11 Loka 2014 22:56

Kellarissa tehdään mikropoppareita kattilaan tyhjennettyä. Kohta saattaa poltella kättä, kun ei ole mitään patalappuja

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 23:07

Tuija hieroo ruokapöydän äärellä Joonaksen hartioita. Joonas ähkii ja nauttii silminnähden.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 23:14

Lämpöä ja läheisyyttä on myös Jennalla, joka viltti päällä kuivabylsii sohvalla selinmakaavaa Leylaa. Molemmat kikattavat.

Vähän rauhoituttuaan ja eri puolille erkauduttuaan pariskunta jatkaa keskustelua pitäen jalkapohjiaan yhdessä ja polkien ja sotkien ilmassa:

Jenna: "Jos mie viettelisin sinut..."
Leyla: "Niin?"
Jenna (ilkikurisesti): "Mitä jos mie ehottaisin siulle ihan tosissani, että... lesbojuttuja harrasteltais?"
Leyla (vakavalla naamalla ykskantaan tokaisten): "En mä harrasta seksiä BB-talossa."
Jenna (edelleen ilkikurisesti): "No... mutta... mitä jos ehottaisin sulle... ulkomaailmassa vaikka ihan jotaki... lesbojuttuja?"
Leyla: "Mä miettisin et miks sä yhtäkkiä tuut jostain... siis oikeesti, mutku ei se... ku ei... toi on sama juttu ku... et sä voi tulla vaan ehotteleen! Ei kukaan jätkäkään tuu vaan ehotteleen."
Jenna: "No jos mie käyttäytyisin, niin..."
Leyla (teatraalisesti): "Varmaan kosteisen illan jälkeen päätyisimme ehkä jopa samaan petiin..."
Jenna henkäisee yhtä teatraalisesti, muka-yllättyneenä.

Jenna (nauravaisella äänellä): "Mä oon monesti nähnyt lesbojutuista unta."
Leyla: "Oot?"
Jenna: "Tosi monesti."
Leyla: "Ai jaa. Onks se ollu outoo ku sä heräät?"
Jenna: "No... ei ja on."
Leyla: "Niin."

Puheenaihe vaihtuu käynnissä olevaan jalkapohjat yhdessä jalanheilutteluun. Jenna vielä miettii mitähän unet tarkoittavat. Leyla veikkaa uteliaisuutta.

Pohtivat kumpi tiimi voittaa.

Jenna edelleen miettii unia, koskahan on niitä viimeksi nähnyt. Kysyy, onko Leyla harrastanut seksiä naisen kanssa. Leyla on, nuorena. Tosi nuorena. Jenna haluaisi tietää enemmän, mutta Leyla ei halua kertoa. Uskoo kuitenkin että niin käy vielä vastaisuudessakin. Uskoo jopa, että voisi olla onnellisempi naisen kanssa. Mutta rakastaa oikeasti miehissä sitä maskuliinisuutta, että on oikeasti "mään."

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Loka 2014 23:22

BrutalGentleman kirjoitti:Lämpöä ja läheisyyttä on myös Jennalla, joka viltti päällä kuivabylsii sohvalla selinmakaavaa Leylaa. Molemmat kikattavat.
Dani olisi myös halunnut nähdä tyttörakkautta, tulee pyytämään, että näkisi.
Jenna ei näytä uudelleen ja Dani siirtyy pihalle rappusille makaamaan.
a walking disaster

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 11 Loka 2014 23:41

Tää päivä oli sitten tässä. Nukkumaanmenolupa tuli hetki sitten.

Avatar
Mims
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Loka 2014 14:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mims » 11 Loka 2014 23:48

Tuli kuulutus, että saa halutessaan mennä nukkumaan. Jenna makoilee sohvalla ja Dani istuu aidan toisella puolen. Muut alkoivat tehdä iltatoimia ja valmistautuvat nukkumaanmenoon.

Jenna: Hei kultaseni!
Dani: Mmm
Jenna: Minä en ole kuullut pitkään aikaan, että sinä olisit sanonut minua millään hellittelynimellä.
Dani: Mmm
Jenna: Voitko tehdä yhden lupauksen? Aamulla kun heräät ja tulet tähän niin voisitko sanoa että hyvää huomenta kultaseni?
Dani miettii hetken ja sanoo: No nyt ku sä pyydät ni en.
Jenna: Miks et?
Dani: No ku ei pyytämäl saa mitään.

Dani vaikuttaa tosi turhaantuneelta. Jenna korjaa lausetta ja pyytämisen sijaan sanoo, että vähänkö olis kivaa kun sanois huomenna aamulla noin. Dani vastaa vaan hymähdyksellä takaisin. Jenna kysyy vielä, että onnistuiko semmonen? Johon Dani: En tiiä, katotaa aamulla, todennäkösesti ei.

Jenna: Miks ei?
Dani: No ethän säkää tee ikinä mitää mitä mä pyydän:
Jenna: Teen
Dani: Etkä tee
Jankkaaminen jatkuu jonkin aikaa, teen, etkä tee, teen etkä tee..

Jenna silittelee Dania, yrittää pussatakin mutta Dania ei näytä kiinnostavan.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2014 23:53

23:45 Dani istuu Kellarin penkillä. Jenna makaa toisella puolella verkkoa Kartanon sohvalla. Joni kulkee sohvan ohi kohti jo pimennyttä Kartanon makuuhuonetta.

Dani (ehdottelevalla äänensävyllä): "Joni, voitko huomen tehä tota... sellasii, et käyt PK:ssa pyytääs kylpyammeen..." (Jenna kikattaa) "...kolme föönii..." (lisää kikatusta) "...sähköt päälle." (kikatus jatkuu) "Meet kylpemään sinne..." (Dani elehtii) "...ja vedät ne föönit siihen! Saat vitosen sen jälkeen."

Joni ei vaivaudu kommentoimaan, jatkaa vain makkariin.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”