7. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Elo 2014 15:57

Jonathan: "Kello on about neljä."

Edit: Nimolla molemmat olkapäät näkyvillä. En tiedä, miten vaikuttaa. Muita en seurannut.

16:07 Kartanon väki, Anne, Jonathan, Joni ja Jarno miettivät, että Joonakselle pitää laulaa aamulla. Haluaisivat antaa myös jotain lahjaksi.
a walking disaster

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karhu » 30 Elo 2014 16:08

Image
Ilmeet on kuin olis ankerias pyllyssä.

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja seb » 30 Elo 2014 16:31

Tuulikki 1 min > 5 sek yli
Anna 1,5 min > 10 sek yli
Jonna 2 min > 15 sek yli
Tuija 2,5 min > 20 yli
Nomi 3 min > 34 sek yli

Avatar
Rutjake
Finalisti
Viestit: 650
Liittynyt: 13 Syys 2007 15:49
Paikkakunta: Tampere Region, Finland

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Rutjake » 30 Elo 2014 16:42

Tuulikki:

Kuva

Anna:

Kuva

Jonna:

Kuva

Tuija:

Kuva

Nimo:

Kuva

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 30 Elo 2014 16:45

Kartanon makkarissa keskustellaan tulevasta, epäilevät että sunnuntaina tulee uusi asukas.

Joni ja Jenna taisivat päästää suustaan suurimmat pelkonsa.

Joni: "Sieltä tulee joku Joni kakkonen"
Jenna: "Tai joku hirveen hyvännäköinen tyttö"
Anna 247!

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 30 Elo 2014 16:50

Jussi kukkuu 16:49 17 kertaa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Santra » 30 Elo 2014 16:58

Puhelin soi ja Joonas vastasi 16.55 ja oman kelloni mukaan aika oli 16.54 eli hyvin osuttu! :thumbsup
24/7 kaapelissa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Elo 2014 17:52

Nimo on huolissaan siitä, että he ehkä aiheuttivat Tommyn pahan olon. Jussi tietää, että Tommyn ongelma oli se, että Armi muistutti jollain tavalla Tommyä toisesta exästään, eikä kestänyt tätä. Tommy ei ollut sanonut mitään tällaista, mutta Jussi on varma, että siitä oli kyse.
a walking disaster

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 30 Elo 2014 18:15

18:15 puhelin soi, Anne vastaa Neiti Aikana kellon olevan 18:03.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 30 Elo 2014 19:57

Tuija otti Annan hartioilleen ja lähti kulettamaan käytävää pitkin kellarin makkaria, kunnes BB kuulutti SEIS!... parinkymmenen sekunnin hiljaisuus ja saatte jatkaa kuulutus.
Jarno ja Anna juttelee aiemmin päivällä olleesta vesiallastehtävästä.

winston
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Elo 2014 16:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja winston » 30 Elo 2014 20:44

Kellarin putkipostiin saapui postia ja asukkaat kutsuttiin sohville.

(edit) kartano voitti tehtävän ollen 20 sekuntia parempi hävinnyttä joukkoetta. Yksi kartanolaisista pyydettiin päiväkirjahuoneeseen.

(edit2) kartano sai tietää, että kello on 20.50:00. Saivat päiväkirjahuoneesta kirjeen, jonka mukaan saavat muuttaa omaa aika-arviotaan 7 min suuntaan tai toiseen.

winston
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Elo 2014 16:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja winston » 30 Elo 2014 21:06

Kellari kukkui juuri, ja mielestäni kukkui aivan pieni hetki sitten edellisen kerran.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Elo 2014 21:17

Piti tarkistaa, kun jäi vaivaamaan. Joskus ennen yhdeksää niiden piti kukkua 20 kertaa. Laskijat menivät sekaisin ja kukkuivat 19 kertaa.
Kutakuinkin klo 21 Tuulikilla tuli tunne, että kello on 21, kun on niin pimeää ja Anna komppasi. Päättivät sitten kukkua 21 kertaa.
Kartanolaiset olivat kuin puulla päähän lyötynä.
a walking disaster

winston
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Elo 2014 16:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja winston » 30 Elo 2014 21:19

Jussi päiväkirjahuoneessa keromassa, miksi hänen pitäisi olla talossa.

mm. "Tämä on huikea kokemus, ja uskon, että teen tästä huikean kokemuksen muillekin..."

BB kysyi: mikä on paras puolesi?
"Hyvällä tavalla se, että uskon aina siihen voittoon. Otan aina porukan reppuselkään ja sitten mennään. Mennään voitosta voittoon, vaikka sitä voittoa ei vielä ole tullutkaan. Tilannetajuni."

(edit) Jussi tuli päikystä ja ohjeistaa kellarilaisia menemään käytävään odottamaan. Ottavat "kukkuu"puvun mukaan varmuuden vuoksi. Kellari spekuloi uudesta asukkaasta.

(edit2) BB kuulutti kellarin oven olevan nyt auki ja porukka meni tutkimaan paikkoja. Ei näkyviä muutoksia tai uusia asukkeja.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Marikki » 30 Elo 2014 21:37

Joni ei tykkää sateenkaarijutuista, ei koe tarvitsevansa suojelua ja ja saatanan Seta-järjestön apua. Joni ei kaipaa avustusta, lopuksi huikkaa vielä ettei kiinnosta vaikka homoja tapettaisiin maailmalla.

Avatar
maikki
Tuotannon kätyri
Viestit: 563
Liittynyt: 04 Maalis 2013 20:15

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maikki » 30 Elo 2014 21:42

Anna meni PK-huoneeseen, ja muut tekevät jekun hänelle sillä aikaa. Että joku uusi asukas olisi muka piilossa sängyssä..

Kuva

winston
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Elo 2014 16:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja winston » 30 Elo 2014 21:46

Anna päikyssä kertomassa miksi juuri hänen pitäisi olla talossa.
"Mä haluun todellakin olla täällä niin pitkään kuin mahdollista. Mulla on todella hauskaa täällä ja täällä on vaan ollu jotenkin niin jännää (hihihi)".

BB kysyi: mitä annettavaa sinulla on muille asukkaille?
"Ainakin ne on saanut musta huumoria. No, olen oma itseni."

BB kysyi: mitkä ovat parhaat puolesi?
"Olen luova, kekseliäs, myönteinen, ja tota, tuun erilaisten ihmisten kanssa toimeen. En välitä iästä, seksuaalisesta suuntautumisesta tai sellaisesta. Olen sopeutuva."

winston
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Elo 2014 16:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja winston » 30 Elo 2014 22:09

Nimo kukkui 22 kertaa.

winston
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Elo 2014 16:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja winston » 30 Elo 2014 22:16

Neiti Aika (Jonathan) vastasi puhelimeen:
"Kello on 22.13".

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Elo 2014 22:20

22:15 Kellarissa spekuloidaan huomisella, häädetäänkö ketään vai ei. Bileitä toivotaan myös. Tuulikista olisi kivaa jos olisi saanut vaihdon tehtyä. Anna ja Nimo lähtevät Häkille. Armi ja Tuulikki jäävät kahdestaan makaamaan sänkyyn. Armia harmittaa Kellarin käry, Tuulikki on lähtenyt seikkailuun mukaan joten kaikki käy.
Tuulikki: Seuraavaan tehtävään lähetään matalalla profiililla, ei puhuta voitosta mitään
Armi: Näi on
Pohjalta ei voi muuta kuin nousta tuumailevat Armi ja Tuulikki.

Joni PK:seen kertomaan omat propagandansa.
Joni: Ei mun kuulukkaan. En oo mikään tähtiin kirjotettu juttu.
BB: Miksi juuri sinun kuuluu olla BB -talossa?
Joni: Emmä tiedä, ei mulla oo tuohon vastausta.
BB: Mitä annettavaa sinulla on?
Joni: Kova ääni. Mää oon vastannu näihin jo, miks sä kysyt tämmösii.
BB: Mitkä ovat parhaat puolesi?
Joni: No semmonen sosiaalisuus, puheliaisuus, sitte öö, sitte se öö mää oon ilonen ja samaanaikaan negatiivinen. Paitsi tänään on ollut huono päivä ja niin. Mut mä puhun paljon, yleensä ole sellasia hiljasia hetkiä mulla.
BB: Onko muita hyviä puolia
Joni: No on varmasti mutta ei mulla tuu nyt mitään mieleen. Mää en ehtiny varautuu tähän.

22:25 Häkillä Jonna, Jussi, Anna, Tuija ja Jarno. Keskustelivat hetken keneen laittaisivat panoksensa jos voittajaa pitäisi veikata. Jussin mielestä kaikki veikkaisivat itseään. Jarnon mielestä mahdoton sanoa ketään. Jonia veikattiin voittajaksi, jonkun mielestä liian outo. Sohvalla näköjään myös Andte ja Joonas. Taustalta kuuluu Jennan kiljunta. Joni saapuu myös häkille ja haroo päävispilällä päätänsä.

Jonna selittää Annalle mikä on 'mettäpaita'. Sellainen mikä laitetaan päälle kun lähdetään baarista hakemaan seuraa. Anna tais luulla, että 'mettäpaita' on juuri päin vastaista. Jussi kommentoi vieressä, 'mettäpaidassa' kaatuu riistaa. Jonin mielestä tylsä tehtävä, haluais sellasia mihin osallistuu kaikki, ei tämmösiä ällöttäviä.

22:31 Nimo, Armi ja Tuulikki Kellarin sängyllä. Keskustelevat Seis! -komennoista. Tuulikki kyselee niiltä (Armi & Nimo) jotka ovat katsoneet mitä sohvalla nähdään Talkissa. Tuulikki kutsutaan PK -huoneeseen.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Elo 2014 22:31

Nimo päikyssä tossa ennen Jonia:

BB: Miksi juuri sinun kuuluu olla BB talossa?
N: Apua, onpa outo kysymys. Mun mun mielestä mä oon tosi persoonallinen, ja mä niinku mä sovin tänne just sentakii, koska.. siis.. Mä oon vaan, siis mä oikeesti mä oon aika filtteritön, mä uskallan sanoo asioita, joita moni ei yleensä uskaltais sanoo ja mä en oo tylsä, tai niinku sillee, ni sen takiii. Mut en mä tiiä miks sä kysyt mult tollasta.
BB: Millälailla ilmenee se, ettet ole tylsä?
N: No.., ööö, ai millälailla? No siis... mä en vaan oo tylsä, tai siis, koska, tai siis harvoin mä olen hiljaa, tai tällee niinku että, ku mä puhun kuitenkin jonkun verran, enkä mä.. tai ku mä puhun asioita, niin koitan puhua sellasia, jotka ei oo unehtavia. Mut kyl mä oikeesti välil oon myös vähän tylsä ehkä. Tai saattaa olla, jos ei oo vaan sellanen päivä. Mutta nii.
BB: Mitkä seikat tekevät sinusta persoonallisen?
N: No siis. Apuahan. Noo... mun mielest mä oon mä. Sen takii mä oon mun mielest persoonallinen, koska mä en, tai siis. Mä en osaa nyt vastaa sun kysymykseen, ku tää tulee niin puskista, mä oon ihan hämilläni tästä. Mutta siis, nii. Olen persoonallinen minun mielestäni, ja erilainen.
BB: Millä lailla olet persoonallinen?
N: *Huoh* Millä lailla? No mä siis erotun niinku joukosta ja mä oikeesti oon aito. Ja mä yritän niinku siis täysin olla vaan oma itteni ja mä uskon, että se just tuo mussa persoonaa. Ja mä oon myös tosi avoin, mä pystyn puhuu oikeestaan mistä aiheesta vaan. Mut sit mä oon kumminki, mä niinku kunnioitan ihmisiii ja mä.. ööö..., nii. Mä oon mukava kaikille. Ellei oo syytä olla niinku olematta.
BB: Mitä annettavaa sinulla on muille asukkaille?
N: Ööö, no siis. Kyl mä koitan tuoda, vähä ehkä. En mä tiedä, mitä annettavaa mul on muille asukkaille. Ööö.. No ehkä vähän mun näkemyksiii, mun ajatuksiii, mun tällast, niinku.. Nii. Sitä mul on annettavaa näille asukkaille.
a walking disaster

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Elo 2014 22:44

Tuulikki PK:ssa
En tiedä mihin tää liitty kun alkoi tästä

Tuulikki: Minua pelottaa että minun kello käy ihan eri ajassa kuin nuorisolla. Toivottavasti minä olen väärässä.

Hiillostus.
BB: Miksi juuri sinun kuuluu olla BB -talossa
Tuulikki: Miksi minun kuuluu olla? Miksi en minä, miksi yhtä hyvin kuin joku toinenkin. Minut on tuhansien joukosta valittu, eikö minun kuulu silloin olla täällä. Miksi ei?
BB: Mikä on oma mielipiteesi?
Tuulikki: Noo.. Minusta tuntuu että tarvitaan semmosta kylmähermoista lämminsydämistä mummukkaa tässä, mää oon ihan tarpeeseen. Se on minun mielipiteeni.
BB: Mitä annettavaa sinulla on muille asukkaille?
Tuulikki: Lempeyttä, sitkeyttä, yritän luoda yhteishenkeä, lohduttaa ja joka päivä oon leiponu, heh. Sekin on hyvä asia, armeijakin marssii mahallaan. Isoveikkakin tietää että meillä ei runsaudessa eletä mutta se on ihan kiva että tänäänkin oon leiponu sämpylät ja nekin on syöty ja kun herätään niin keitän puuroa reilusti tahallaan että siitä jää pohjaa sämpylöille
BB: Vahvuuksia?
Tuulikki: Lehmänhermon, pysyn tyynenä, en halua toisille pahaa, hyvyydellä aina eteenpäin ja annan aina anteeksi ja pyydän anteeksi jos loukkaan toista. Oma kova elämä on opettanut, mun elämässä on joskus ollut niin paljon virheitä että tämän päivän Tuulikki on eri Tuulikki. Joka päivä oon saanu kasvaa. Ihminen jos haluaa olla avoin ja vaikka jos ois 90v niin vielä ois opittavaa. Se on itsestä kiinni, minulla on asenne kohdallaan. Myönteisin ajatuksin uuteen päivään herään enkä ole pahalla päällä.

Puhelin soi.
Jarno: Neiti aikaaaa.
Puhelin: Palkonkohan kello mahtaa olla?
Jarno: 22:40
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”