7. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 30 Elo 2014 22:52

Isoveli salli juuri pizzojen ja muiden herkkujen vaihdon Kellarin puolelle, jota oli kärtetty jo pitkään.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 30 Elo 2014 22:54

Tuulikki ihmettelee Jennan mölyämistä kellariporukan kesken, Jussin mukaan: "se on ainoa tyttö siellä, se haluaa jatkuvaa huomiota".

winston
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 25 Elo 2014 16:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja winston » 30 Elo 2014 22:57

Kellarin puolella aletaan lämmittää pitsoja. Harmittelivat, kun juusto hävisi. Tuulikki, Armi, Tuija ja Jonna hääräävät uunin parissa.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 30 Elo 2014 23:03

Kello 23, Tuulikki menee käskemään jonkun kukkumaan.
Jussi jäi sängylle naurattamaan Nimoa jonka hiukset näkyy ainoastaan peiton alta.
Kukkua ei kuulu ainakaan kellariin asti. (kukkuko ne ollenkaan?)
Jussi kehottaa Nimoa ottamaan BB talon elämän päinvastoin kun Tommy.

Samiasd
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 08 Elo 2010 05:18

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Samiasd » 30 Elo 2014 23:04

Anna kukkuu ajassa 23:04.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 30 Elo 2014 23:23

Dani PK:ssa

BB: Miksi juuri sinun kuuluu olla BB -talossa?
Dani: No.. No.. Mä haluun tuoda semmosta hauskuutta tänne toimintaa, tapahtumaa, rakkautta. Olen iloinen, naurava.
BB: Millä tavalla haluat tuoda taloon toimintaa?
Dani: Kaiken mahdollisen, urheilun merkeissä, yhdessä tekemistä että tehdään koko ajan jotakin ettei vain menis nukkumiseksi.
BB: Mitä annettavaa sinulla on muille asukkaille?
Dani: Paljonki. Just sitä huumoria ja vitsejä ja kaikennäköistä. Komiikkaa. Ja niin.
BB: Mitkä ovat parhaat puolesi?
Dani: Ehkä siisteys, nyt on ehkä jääny, himassa siivoo koko aika. Ei oo vielä tottunut että kellonympäri ihmisiä, keksii jotain muutakin toimintaa. Siivoon kotona ja olen todella järjestelmällinen.
BB: Onko sinulla muita vahvuuksia BB -talossa kuin siisteys?
Dani: No kaikki kilpailut vedetään satalasissa ja voitetaan ja otetaan kaikki ihmiset siihen ketkä on kilpailussa ja otetaan huomioon. Ja kaikki on yhtä vahvoja.

Puhelin soi (23:28)
Jarno: Neiti Aika! 23:33

Armi PK:ssa
BB: Miksi juuri sinun kuuluu olla BB -talossa?
Armi: No mä uskon että pidän ainakin järjestystä yllä, että tiskaan ja touhuun, ei tuu hiljasia hetkiä. Pidän ainakin siistinä kämpän, jos ois enemmän välineitä ois vielä vielä enemmän.
BB: Onko sinulla muita syitä olla talossa kuin siivoaminen?
Armi: No kyllä mä haluun että tänne tulee vähän eloa ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ja se että kyllä mää kaikkeni annan noissa kilpailuissa. Oon sen verran kilpailuhenkinen että periksi ei anneta.
BB: Mitkä ovat sinun parhaat puolesi?
Armi: Mää uskon että se on kärsivällisyys. Vaikka monta kertaa meitä on erilaisia ihmisiä että mää uskon että se on kärsivällisyys. Oon elämässäni pärjännyt pitkälle ja uskon täälläkin pääsevän. En oo luovuttanut elämässäni enkä aio tehdä sitä täälläkään.
BB: Mitä annettavaa sinulle on muille asukkaille?
Armi: Mää uskon että jopa elämänohjeita nuorille tyypeilla, elämänkokemusta ja jopa ystävyyttä. Uskon että monesta näistä tulee mun hyviä ystäviä. Uskon että tämän kauden jälkeen pidetään tulevaisuudessa vaikka BB -kokoontumisia koska ainakin Kellaripuolella on hyvä fiilis. Nämä on ne pointit mitä tulen antamaan kanssakilpailijoille.
BB: Tuleeko vielä mieleen jotain?
Armi: Ai siitä mitä tuun antamaan?
BB: Niin.
Armi: No unohtumattoman kauden tottakai. Me ollaan oman elämämme sankareita ja nyt BB -sankareita, ei luovuteta muutamista tappioista, mennään läpi vaikka väkisin.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”