40. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

40. päivä

Viesti Kirjoittaja amanda » 02 Loka 2014 00:01

ff kirjoitti:Ja Jenna hajosi, kun Haloo Helsinki pärähti soimaan. :D
Jenna: Nyt oon niin kipeä enkä jaksa ennää lappaa nuita kiviä. En kestä tätä ennää.
Andte sanoo, että mene leppäämään/nukkumaan.
Andte menee halaamaan Jennaa ja sanoo, että hyvinhän sinä olet selvinnyt.
Jenna kiljuu ja itkee.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 02 Loka 2014 00:06

0:04 Talossa raikaa, talon pihalla Queenin Bohemian Räpsödy, Kivikossa Jennan itku ja Nimon huuto.
BB: Nimo, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi x3
Nimo huutaa. Andte tsemppaa, kyllä Jenna Tornion tyttö pärjää. Jenna ei jaksa enää.
Nimo: Tämä on shaisse
BB: Nimo, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi
Jenna: KUN MÄÄ PÄÄSEN TÄÄLTÄ POIS MÄÄ EN RIKO ENÄÄ MITÄÄN SÄÄNTÖJÄ IKINÄ MÄÄ EN HALUA NÄHÄ NÄITÄ KIVIÄ ENÄÄ.
BB: Nimo, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi
Nimo: Mitä mä tein?
Andte naureskelee: Se ärsyttää vain teitä
Nimo: Vittu mikä anaalireikä
BB: Nimo, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi

Ukkelit vaan naureskelee tytöille. Andte & Jarno :tu

Talon puolella alkaa Lady Gagan Bad Romance soimaan. Nimo ei ainakaan aio itkeä tämän takia.
Nimo: Fuck it!
BB: Nimo, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi

Nimo: Andte, sano vittu, sano vittu sano vittu! Sano v:llä alkava
Andte repeää totaalisesti.
BB: Nimo, rikot sääntöjä, lopeta välittömästi

Jenna: Nyt pannaan niin että joka kivi on jumalauta paikallaan
Nimo: Jumalauta on kirosana
Jenna: MITÄ MINÄ NYT TEIN, MINKÄ KIROSANAN MINÄ OON SANONU

Jenna: Isoveli jos halusit hajottaa niin onnistuit, mua ei oo koskaan ottanut päähän niin paljoa kuin nyt
Nimo: Mun hiuksetki on varmasti ihan rumat
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

amanda
Käsikirjoittaja
Viestit: 965
Liittynyt: 13 Syys 2010 17:45

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja amanda » 02 Loka 2014 00:08

Andte keitti Jennalle ruokaa, jota tämä puputtaa syödä penkillä välillä kiljuen ja huutaen. :imrgreen:

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Loka 2014 00:09

Jenna vaan itkee ja "vihhaa tätä hommaa!", Nimo keskittyy kiroilemiseen ja saa jatkuvalla syötöllä kuulutuksia.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 00:11

23:56 Kivikossa havahdutaan kesken kivien kannon siihen, että talon pihamaan puolella huudetaan jotain, ja sieltä alkaa kuulua musiikkia. Jenna lysähtää voimattomuutta ilmentäen kivikasaan. Tunnistaa Haloo Helsingin biisiksi.

Vähän myöhemmin:

Pojat jatkavat kivien kantoa, Nimokin on voipunut kivikasan päälle selinmakuuseen.

Jenna makaa kivikasan vierellä selällään ja pitelee kaksin käsin päätään, kasvot kameroilta pimennossa. Puuskahtaa: "Saatana että mulla hajoo... aivot (?) (epäselvää) perkele!"

Pojat toppuuttelevat, ettei nyt pidä hajota.

Vielä vähän myöhemmin:

Jenna istuu naama paskassa tehtäväalueen penkillä ja itkee ja rääkästää, ettei halua nähdäkään enää koko kivikasaa. Ei kestä tätä touhua enää. Paikat ovat niin kipeänä ja on kylmä. Andte tulee halaamaan ja lohduttamaan. Big Brotherilta tulee jokin sääntörikkomuskuulutus, joka vain lisää Jennan rääkymiskierroksia.

Jenna: (itkunsekaisesti penkillä, muut ympärillä lohduttamassa) "Oikeesti ihmiset eivät käsitä kuinka hajottavaa on kantaa paikasta A paikkaan B kiviä... monta tuntia! Niin että on nukkunut edellisyön pihalla, kylmässä! Sen jälkeen sulle sanotaan että kanna ne kivet takasi sieltä B-paikasta A-paikkaan, mistä sä just äsken teit toisin päin!"

Jenna: "Voin kertoa että mulle on tapahtunu tämän viiden viikon aikana enemmän kuin kellekään teille yhteensä!"

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 00:27

Talon pihamaalla on kuunneltu mm. Vesa-Matti Loirin tulkintaa laulusta ”Tonttu” ja Leonard Cohenin ”Hallelujah”. Ainakin Jonna, Tuija ja Tuulikkikin olivat lauluista otettuja, Tuijaa taisi vähän itkettää.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 02 Loka 2014 00:28

Tuulikki ja Dani itkee kaulakkain pihan sohvalla

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Loka 2014 00:31

Tuulikki ja Dani molemmat kyynelehtivät vuolaasti.
Tuulikki lohduttaa itkevää Dania ja sanoo Jennalla olevan kaikki hyvin.
Dani: "Tää olikin ihan toinen juttu. Tää liittyy kaikkeen muuhun kuin Jennaan...."

Myös Tuija tulee lohduttamaan Dania. Sanoo että heillä on varmaan aika sama tarina äskeisen laulun suhteen.
Dani itkien: "Mä arvasin että tää tapahtuu täällä! Mulla on joskus ollut se mitä Tuulikki edustaa... Mä jouduin tekeen jotakin sellaista mitä mä en olis koskaan halunnut tehdä. En ikimaailmassa...Mun mielest kenenkään ei koskaan tarvii delaa kärsimyksessä..."

Tuulikki: "Haluatko kertoa lisää?"
Dani: "Mikä Tuulikki on lapsenlapsilleen?"
Tuulikki: "Rakastava mummo, jonka syli on aina lämmin..."
Dani itkee kuollutta isoäitiään.

Vattihatti
Puhuva pönttö
Viestit: 1718
Liittynyt: 22 Syys 2010 21:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Vattihatti » 02 Loka 2014 00:33

Tuija tulee Tuulikin ja Danin luo. Lohduttaa, mutta välillä kihertääkin

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Loka 2014 00:44

Nyt Armi ja Anna keskustelevat kuolemasta. Armi itkee kertoessaan lähipiirinsä kuolemantapauksista. Nuoria ihmisiä, erittäin läheisiä ystäviä...

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 02 Loka 2014 00:48

Anna pelastaa ilmapiirin. "Puhutaanko koirista!? Koirat on enkeleitä!"

Avatar
uzbek
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Syys 2011 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja uzbek » 02 Loka 2014 00:53

Itkubileet!







Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 02 Loka 2014 01:07

Bileet senkun paranee. Tuulikki ja Jonathan puhuvat kuolemasta.

Tuulikki: "Kuolemassa ei oo mitään pelättävää, se on ihana siirtyminen, kunhan vaan ottaa vastaan armon."

Humaltunut Jonna tulee kylpyhuoneesta ja alkaa suureen ääneen varioimaan Tonttu-laulua, sanat keskittyvät lähinnä Danin Jennaikävään.

Jonathan: "Mä sain sen viinin, viini virtaa!"

Jonathan hyppää Danin viereen sänkyyn, ja antaa pari pikkupusua. Jonna ja Tuija tulevat paikalle ja yllyttyvät Jonathania pussaamaan "kunnon kielarin". Jonathan "tiedäthän että mä seurustelen", jonka jälkeen sitten suuteloi Dania pitkän kaavan mukaan.

Tuulikki yrittää erottaa miehiä tiskirätillä huiskimalla.
Anna 247!

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja warre1 » 02 Loka 2014 01:10

tyttöjen yllyttäessä jonathan ja dani veti kielarit.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 01:13

1:08 Kellarissa sängyllään makavaa Dani ja Jonathan juuri suutelivat pitkään, oikeasti, suulle. Naiset ympärillä katselemassa ja imemässä miesrakkaushetkestä kaiken irti.

Huumorihengessä tämä oli, ja jonkinlainen läppä tai yllytys oli kai kyseessä, mutta ihan oikeaa suulle suutelua.

Pihalla vähän myöhemmin Jonathan kysyy, onko Tuijasta muka kuumaa että kaksi miestä suutelee. Tuija myhäilee ja myöntää että on... siinä on jotain.

Seuraan liittyy myös Jonna. Tytöt jatkavat keskustelua aiheesta ja ovat yhtä mieltä tilanteen kuumottavuudesta. Naisten väliset suudelmat ovat ihan meh, mutta siinä on jotain sytyttävää kun kaksi miestä suutelee... ihan kunnolla ja oikeasti. Aiheesta syntyy myös spontaani laulumukaelma "Tonttu"-laulun sävelellä.

Avatar
uzbek
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Syys 2011 15:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja uzbek » 02 Loka 2014 01:13


Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 02 Loka 2014 01:20

amanda kirjoitti:Jthan laulaa ja tanssii Annan tyhjä viinipullo kädessään...mä sain sen viinin... :thumbsdown
Kuva
On kyllä hyvä fiilis.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 01:22

1:20 Jonna, Tuija ja Jonathan lähtevät ohjeistuksen mukaisena köysikolmikkona häkkiovesta Kartanon pihan puolelle saunareissulle. Aivan ensimmäisenä kuitenkin yhdessä pihasuihkuun.

Jonathan pitää jöötä köysikäytäntöjen suhteen. Tytöt ovat pienessä sievässä, etenkin Jonna.

Jonathan alkaa pohtia jotain ulkona olevaa Markoa. Danin suutelu oli Jonathanille läppä, joten sikäli se oli ok, vaikka ei ajatellutkaan talossa sellaista tekevänsä.

Mikael
Tapetti
Viestit: 34
Liittynyt: 06 Syys 2011 23:30

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mikael » 02 Loka 2014 01:25

Andten ansiosta kivikasa on lähes siirretty muutamassa tunnissa B-paikasta takaisin lähtöpisteeseen A.

Jonathanin takia kivien kantaminen huomattavasti bileitä kiinnostavampaa seurattavaa.

maaru
Vaihtoasukas
Viestit: 304
Liittynyt: 30 Syys 2008 11:55

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja maaru » 02 Loka 2014 01:27

Kivikossa on menossa "unelmien poikamies -ohjelman kuvaukset" :D Andte juontajana ja Jarno poikamiehenä arvioi maassa röhnöttäviä, väsähtäneitä vaimoehdokkaita :D
Hauskaa on pojilla ja Nimokin hekottelee väsyneenä. Jenna on kuulemma ex-poikaystävän jättämä ja kivisydäminen, kuitenkin ok+ arvosanan saa. Nimo on kuulemma jo heti perse pitkällä, tumma, räväkkä kun on jo otettu yhteen aiemmin. Kuitenkin poikamiehen mielestä liian antava (?) saa myös arvion ok+. Sitten mentiinkin mainoskatkolle :D

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 02 Loka 2014 01:34

1:30 Jonathan miettii monimutkaisen kaavan kautta, että kun oli Danin käytännössä pakottanut sanomaan, ettei ole ”sataprosenttinen hetero” (ja oli sen kyllä Danista etukäteen nähnytkin), ja nyt vielä suutelu päälle, niin kotona se ehkä kuitenkin aiheuttaa jotain "mitä hittoa" -väreitä. Päätyvät kuitenkin tyttöjen kanssa siihen, että kyllä Marko ymmärtää, ettei Jonathanin ja Danin välillä ole mitään.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 02 Loka 2014 01:51

Jonathan tunnusti Annalle että päästi ulkosuihkussa kirosanan. Annan poistuttua ilveili vielä "annamaisesti" päälle.

Jonathan: "Mä aina tunnustan jos on jotain tunnustettavaa."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”