Joni Hesselgren

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jonista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:02

5-Suosikki
108
23%
4
97
20%
3
85
18%
2
45
9%
1
28
6%
0-Inhokki
116
24%
 
Ääniä yhteensä: 479

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Mour » 26 Syys 2014 15:07

Tuollaiset taustat määrittelevät ihmistä mun listoillani aika paljon, huolimatta siitä millainen tyyppi nyt ja tässä hetkessä on. Jonin nuoren iän huomioiden asiaa on vielä vaikeampi sulattaa, kaikki on tapahtunut niin hiljattain. Asukkaana viihdearvoltaan ihan jees, mutta en osaa tykätä. Nollakerholainen.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Cheri » 26 Syys 2014 18:57

Jonin kiusaamistausta laskee pisteitä, mutta talossa on ainakin vielä suht viihdyttävä asukas.

Joni on myös erittäin kova arvostelemaan aina toisia asukkaita ja heidän toimiaan sekä juoruilemaan joka voi vielä kosahtaa omaan nilkkaan.

sinna
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:41

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja sinna » 26 Syys 2014 21:23

Joni on viihdyttävä asukas, mutta valitettavasti en vain voi unohtaa puheitaan homoista ja juutalaisista enkä myöskään kuisaamisistaan, siksi pisteitä nolla.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Syys 2014 22:05

^ Mitä juttuja homoista? Sellaisia ei nyt tule mieleen ihan heti. :o

sinna
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:41

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja sinna » 26 Syys 2014 22:43

orgasmienkeli kirjoitti:^ Mitä juttuja homoista? Sellaisia ei nyt tule mieleen ihan heti. :o
Ettei välitä vaikka homoja kohdellaan huonosti.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Syys 2014 22:45

Eikös Joni sanonut vastustavansa Pride-tapahtumaa ja sitä että homot saisivat adoptoida jne. Ei ainakaan halua olla mikään homojen oikeuksien puolestapuhuja.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Syys 2014 22:46

^ Aijaa, tuollainen mennyt ohi. Tuli jopa jotenkin yllätyksenä itse asiassa! Odotin että homous sentään koskettaa Jonia, koska on itse sellainen.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 27 Syys 2014 17:25

Orkku, korjaa jos olen täysin väärässä, mutta minusta tuntuu edelleen samalta kuin alussa että tämä on "the only gay in the village" -tyyppi, eli wannabe-homo. Välillähän tuo äänikin pettää ja sieltä saattaa tulla pari sanaa miehekkäämmälläkin äänellä. Epäilen että on tosiasiassa yhtä kokenutkin kuin Daffydin persoona ja juoksee karkuun, jos oikeasti joku alkaisi yrittää.

Edellinen lyhennettynä: Tyyppi ei vaikuta aidolta.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Jokke
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 20 Syys 2008 03:39

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Jokke » 27 Syys 2014 17:40

Jonin kannalta hyvä ettei tuota avautumista näytetty koosteessa eikä ole huomioitu mediassa.

Iltasanomat kutsuu Dania nykyään seksi-Daniksi, olisiko Joni sitten kiusaaja-Joni.

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 27 Syys 2014 17:53

Jonin kohdalla minulle on ihan sama mitä on siviilissä hommaillut. Tärkeintä bb:n kannalta on asukkaan viihdyttävyys ja sitä Jonissa vielä riittää. Varsinkin kun verrataan noihin möllyköihin, joita talossa on ihan liikaa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Syys 2014 18:24

^^ Tuo on kyllä niin väärin! Tulee mieleen toissavuoden tuotannon meininki, kun silottelivat Teijan pahimmat puolet pois.
Miksihän mediakaan ei kiinnostu tästä kiusaamistaustasta?
Tapetti kirjoitti:Orkku, korjaa jos olen täysin väärässä, mutta minusta tuntuu edelleen samalta kuin alussa että tämä on "the only gay in the village" -tyyppi, eli wannabe-homo. Välillähän tuo äänikin pettää ja sieltä saattaa tulla pari sanaa miehekkäämmälläkin äänellä. Epäilen että on tosiasiassa yhtä kokenutkin kuin Daffydin persoona ja juoksee karkuun, jos oikeasti joku alkaisi yrittää.

Edellinen lyhennettynä: Tyyppi ei vaikuta aidolta.
Kyllä Joni periaatteessa ihan aito on. En tiedä onko tuo ääni ja käytös aitoa, mutta ainakin käyttäytyy noin aina.

Tiedän että Joni on ainakin jonkun verran kokenut, mutta mistäs tietää vaikka liioittelisi kokemustensa määrällä? Enhän minä ole ollut niitä panoja todistamassa. :bidmouth: Enkä tietääkseni tunne kuin yhden jolla on Jonista kokemusta.
Tiedän kuitenkin että kännissä Joni ihan oikeasti vonkaa sellaisiltakin, joista ei muuten kiinnostuisi.

Voin sanoa 99% varmuudella, että Joni on aito, mutta se aitous on feikkiä. Joni ei varmaan ihan itsekään tiedä mikä hänessä on aitoa, kun aidointa hänessä on hänen feikkiblonditukkansa.

Avatar
Jonni
Television orja
Viestit: 797
Liittynyt: 25 Syys 2011 16:51

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Jonni » 27 Syys 2014 18:34

Hän on toisaalta hyvin tervejärkinen nuori mies.Hömppä tai humppa mutta tietää omat rajoitteensa. :D
"Me Jääkärit uskomme yhä !"
Alias Kosinta 2005 -2013 .

liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja liinun » 27 Syys 2014 18:57

Joni kyllä tsemppasi todella hyvin tehtäväassa :tu Joten oli ihan pakko nostaa pisteitä pojalle!!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Mardis » 27 Syys 2014 21:28

Ihan vaan kun täällä on tota Teija-korttiakin vähän heiluteltu, niin Teijaa ja Jonia ei voi mitenkään verrata toisiinsa kiusaamiskysymyksessä, koska on ihan eri asia kiusata talossa (kyllä, mielestäni Teijan käytös joitain asukkaita kohtaan oli "parhaimmillaan" kiusaamiseen verrattavaa) kuin kertoa kiusaamishistoriastaan talossa, ja siksi Jonin pisteisiin tuo avautuminen vaikutti vain vähäisesti. Pyrin keskittymään asukkaan talokäyttäytymiseen enkä talon ulkopuolisiin tapahtumiin, varsinkin kun käsittääkseni Jonin kertomistapa asiasta oli aika lailla neutraali - täällä tosin tuntuu olevan monia eri mielipiteitä tuosta kertomistavasta, mutta tuo on johtopäätökseni niistä kaikista, kun en itse tilannetta ole nähnyt.

Toki mitä täältä sain irti tuosta kiusaamistapauksesta, oli se ikävää luettavaa enkä hyväksy kiusaamista missään muodossa ja Jonin pisteitä ihmisenä, jotka olivat ennestäänkin hieman matalalla, se laski epämääräisen verran. "Epämääräisen" siksi, että epäselväksi jäi, minkälainen Jonin suhtautuminen kiusaamiseensa todella nykypäivänä on. Mutta anyway, koska mulle kuva asukkaasta ei koostu vain näistä "ihmisyyspisteistä" ja kiusaamiseen viittavaa toimintaa ei ole havaittu itse talossa, Joni pysyy suosikkinani edelleen. Syy: Jonin talokäyttäytyminen viihdyttää minua aika kepeästi eniten eikä hän kuulu "ärsyttäviin viihdyttäjiin" (kuten esimerkkinä tämän kauden Jussi). Oikeesti en ees tiedä enää, ketä muuta voisin suosikkikseni tuosta surkeasta asukaskattauksesta nostaa, jos en Jonia. :helpme: (Voi toki johtua osittain huonosta seuraamisestani, mutta toisaalta se taas johtuu osittain kauden huonoudesta...)

alfa
Intruuderi
Viestit: 296
Liittynyt: 30 Elo 2014 15:00

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja alfa » 29 Syys 2014 11:11

Olen kauden aikana nostanut pisteitä 0->4. Alun ärsyttävyyden ja yliesittämisen jälkeen hänestä on kuoriutunut hyvin viihdyttävä hahmo. Erityisesti pidän siitä, että laittaa vastaan Jonathanille. Lisäksi ei pelkää talon alfauroksia, vaan taitaa olla toisin päin. Hyvä Joni!

Avatar
Tannu
Läyhääjä
Viestit: 135
Liittynyt: 26 Elo 2014 14:37

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Tannu » 30 Syys 2014 00:06

Nyt kun Joni johtajana laittaisi tHanin ja kumppanit kuriin ja antais tulla totuuksia!! Nyt laita ne ruotuun ja anna palaa, vähä energiaa nyt kehiin! :tu
Anna voittoon!!

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 30 Syys 2014 08:29

Kuten jo aiemminkin olen sanonut, niin mielestäni Joni on lähes täydellinen BB-kilpailija "hahmona", jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Minusta Joni on kiinnostava ja tietynlainen arroganssikin hänessä on viihdyttävää. Silti hän vaikuttaa oikeinkin hyväkäytöksiseltä, kiltiltä ja jopa jollain tavalla suloiselta nuorelta suomalaiselta mieheltä. Jonilla on lisäksi upea hymy.

"Joni on Joni", sanoi jopa talosta häädetty Janne, joka ilmeisesti yritti jollain tavalla haastaa sekä Jonia että Nimoa homofobisine ja maahanmuuttajavastaisine asenteineen.

Joni ja Nimo, jotka ovat ihan ystäviä, ovat talossa edelleen ja Janne ei ole.

Joni on verkostoitunut talossa niin hyvin, että hänen nimeämiseensä pitäisi olla erityisiä perusteluita. Toki nyt Kellarin johtajan roolissa ja sen hoitamisessa, joka jää nähtäväksi, voi tulla nimeämisille perusteluja.

Minusta Joni on tämän BB-kauden löytö ehdottomasti ja toivon ja uskonkin, että hän etenee finaaliin asti.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

alfa
Intruuderi
Viestit: 296
Liittynyt: 30 Elo 2014 15:00

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja alfa » 30 Syys 2014 12:50

Kun talo oli kuullut BB:n uhkauksista poistaa kilpailijoita talosta, Joni keskusteli Annan kanssa terassilla ja sanoi, että on tyytyväinen kilpailun kannalta, jos joku joutuu lähtemään. Olen oikein iloinen, että Joni tajuaa kyseessä olevan kilpailun ja on tosissaan tavoittelemassa 100 000€.

Liian moni talossa on nyt sellainen lässynlässy (vrt. Jonathan: Armi taisi olla 100000 polkaisu) tyyppejä, jotka luulevat olevansa jollain riparilla.

Avatar
Nemsku
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 14 Loka 2012 11:47

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Nemsku » 30 Syys 2014 20:52

Joni on hauska. Omalla asteikollani jätän niin Jonin, kuin kaikkien muidenkin kohdalla kaikki talon ulkopuoliset juorut pois laskuista ja perustan arvioni vain siihen mitä henkilö on antanut minulle 24/7:n katsojana.
Aluksi luulin, että Joni on "Einari", joka häipyy heti, koska on niin kertakaikkiaan outo, mutta Joni on yllättänyt positiivisesti. Hän on hyvä asukas, joka on rauhoittunut ja saanut persoonaansa hyvässä mielessä paremmin esiin naisvaltaisemmalla puolella. Ykkösestä lähdettiin ja nyt jo kolmen pisteen asukki. :)

Avatar
jamaica_
Asukaskokelas
Viestit: 112
Liittynyt: 21 Syys 2014 14:53

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja jamaica_ » 01 Loka 2014 09:20

Nostin Jonin pisteet 0->4 takaisin koska arvostelen häntä asukkaana talossa, en menneisyyden vuoksi. Kiusaamistahan en missään nimessä hyväksy mutta onko asiat nyt menneet ihan niin kuin on ymmärretty :scratch Joni on asukkaana hyvä ja viihdyttävä ja pitäisin talossa vaikka finaaliin saakka ellei esim- känniylilyöntejä tule..

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 01 Loka 2014 09:30

Kieltämättä ei Jonissa asukkaana mitään vikaa ole. Taidan minäkin nostaa kakkoseen. Voittoon asti en silti halua, koska minulle tuo menneisyys ja sen katumattomuus painaa liikaa. En muutenkaan usko, että Jonille olisi hyväksi voittaa 100 000 €, ottaen huomioon nuoren iän ja vähintäänkin nirson suhtautumisen työntekoon.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Joni Hesselgren

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 01 Loka 2014 10:20

Joni on nykyään lähinnä tylsä, ajattelin että tästä voisi olla ainesta Niko Saariseksi mutta eipä tuota enää paljoa tapeteista erota. Toivottavasti joutuisi pian kivikkoon niin voisi nostaa viihdyttävyyttään. Nykyään aivan liian mitäänsanomaton ja -tekemätön. Omaa varmaan taas paljon kannattajia mutta nykyisin ei ole edes koominen karaktääri. Harmi koska potenttiaalia mielestäni on.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”