Jenna Mäkikyrö

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jennasta?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:34

5-Suosikki
39
7%
4
31
6%
3
28
5%
2
38
7%
1
64
12%
0-Inhokki
353
64%
 
Ääniä yhteensä: 553

Avatar
Eney
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 11 Marras 2011 00:08
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Eney » 07 Marras 2014 15:57

OT:na, olen nähnyt Jonnan livenä ohimennen heti tippumisensa jälkeisenä maanantaina/tiistaina, ja oli lihavampi kuin televisiossa näytti. Olin ihmeissäni.

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 07 Marras 2014 16:08

ysiluokka kirjoitti:
hanna75 kirjoitti:- - -Pikkusisko Miia on kyllä ainakin ihan näin tavallisen ihmisen katsantokannasta nähden selvästi kauniimpi kuin BB-talossa omastakin mielestään kaiken kauneutensa menettänyt ja 15 kiloa lihonut isosisko Jenna.
Onko 15 kiloa se suuruusluokka? En vitsillä, vaan kiinnostaa oikeasti kuinka paljon pitää kiloissa lihoa ettei farkut enää mene päälle ja posket menee hamsteriksi. Itse luulisin muutamankin kilon riittävän, mutta ei faktatietoa.

Muuten olen saanut faktatietona sen, että valokuva lihottaa 5 kiloa ja tv 8 - 10. Tämä tuli ylen työntekijältä. Toisin sanoen asukkaista pahimmatkin tankit näyttävät todennäköisesti kadulla livenä melkein normaaleilta perustasapaksuilta, muttei sairaan läskeiltä.

En tiedä, miten toi on tutkittu, mutta kun kerran näkee jonkun esim uutistenlukijanaisen livenä, on se järkyttävän laiha luonnossa vaikka just hyvä tv:ssä. Toisin sanoen Jenna oli todennäköisesti laiha kun tuli ja nyt normaalipainoinen?
Oma valistunut tietoni on se, että naisella (miesten puolesta en voi tosin puhuakaan) viiden kilon lisäys painossa tarkoittaa noin yhtä vaatekokoa ja (toki riippuen geeneistä, koska naisilla rintojen koko tuntuu periytyvän usein äidiltä tyttärille) myös ns. kuppikoossa (rintaliiveissä) ylöspäin.

Eli jos nainen on vaikkapa Jennan kokoinen ja Jennahan on periaatteessa ns. petit eli pienikokoinen (157 cm, 56 kg), niin hän on ollut taloon tullessaan varmaankin kokoa 32 tai 34. Jos hän on lihonut viisi kiloa, niin koko on silloin 36 tai jos 10 kiloa niin jopa 38.

Jenna on itse - varmasti liioitellen - sanonut lihoneensa 15 kiloa, ja jos niin olisi käynyt, hän olisi 157 cm ja 71 kiloa ja sehän on tietysti aika paljon, mutta ei sairaalloista, ihan BMI:n (body mass index) mukaan.

Jenna on tosin sovitellut kaikkien nähden taloon tullessa käyttämiään vaatteita ja todennut, että ne eivät kaikki mahdu päälle (esim. yhdet housut ratkesivat haaroista ja lisäksi Jenna on sanonut, että hänellä ei ole enää yksiäkään sopivia rintaliivejä).

Jenna näyttäisikin ryhtyneen käyttämään häntä selvästi isokokoisemman Leylan vaatteita (kuten tänäänkin parhaillaan Naughty Nice -paita), joka oli mm. Jonille (169 cm, 63 kg) iso.

Jennalla vaikuttaisi olevan tuollaisille pienikokoisille naisille ominainen ns. omenavartalo eli hän lihoo peräpäästä, vatsasta ja reisistä, mutta ei niinkään esim. rintaosastolta.

Correct me, if I'm wrong.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Bna » 07 Marras 2014 18:55

Jennasta on tullut itselleni viime päivien aikana se kaikkein ärsyttävin asukas. Tuo Tuulikin kiusaaminen on viimeinen tikki. Tuli tässä mieleen mitähän Danin moraali olisi sanonut vanhempien ihmisten kiusaamisesta ja kunnioittamisesta siinä vaiheessa, kun olisi Jennan touhua seurannut. Olisikohan mennyt halailemaan samalla lailla kun vesilasi-episodin jälkeen..?
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja ripsa » 08 Marras 2014 16:05

Kälä kälä kälä kälä!!! Huuto kuuluu koko ajan, korottaa viiltävää ääntään kaikkien toisten äänten yli. Sietämättömän tyhmä, äärimmäisen itsekäs, itsetietoinen vaikka siihen ei olisi syytä, sivistymätön kakara, tyhmien aivojen tuottamaa turhaa äänekästä kalkatusta tauotta. Nyt kouluttaa Tuulikkia, idiootti, vaikka itsessä olisi kouluttamista loppuiäksi eikä valmista tulisi koskaan. KAIKKI MINULLE HETI!!!!! MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ .... MIE MIE MIE ... MIULLE KAIKKI HETI!!!
Tässä ihmisessä ei voi havaita minkäänlaista kehittymisen mahdollisuuttakaan. Onneksi ei kuulu elämänpiiriini. Aivan sietämätön älämölisijä. :thumbsdown :td [smilie=thefinger.gif] Tästä sietämättömästä mölisijästä ei saisi nöyrää millään, sääliä en saisi syntymään itsessäni tämän typeryksen suhteen millään, vain inhoa pukkaa ja vielä lisääntyvissä määrin. ULOS HUOMENNA, PLIIS!!!

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja hansu » 08 Marras 2014 16:18

Kohtuuton Tuulikin pilkkaaminen pudotti nollille. Tuskin on keinoa, jolla neiti saa sen sieltä enää nousemaan.

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja ripsa » 08 Marras 2014 16:28

Bna kirjoitti:Jennasta on tullut itselleni viime päivien aikana se kaikkein ärsyttävin asukas. Tuo Tuulikin kiusaaminen on viimeinen tikki.
Tässähän se Jennan äärimmäinen itsekeskeisyys ja typeryys oikein pääsee kunnolla esiin. Kertoo vanhojen ihmisten aliarvostuksesta. Kertoihan hän iloisesti, miten osaa jujuttaa omaa mummoaan, kun tarvitsee jotain. Voiko vastenmielisempää ihmistä olla??? Tässä typeryksessä ei todellakaan ole enää mitään viattomuuden viehätystä, jota löytyy suurin mitoin esim. Annassa.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 08 Marras 2014 16:33

^^^^^

Kiitos, hanna75! Hyvä tietopaketti, kaikki uutta meikälle. :thumbsup

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 08 Marras 2014 17:23

Siis aivan kamala tyyppi. Tuo varmaan myis oman äitinsäkkin jos siitä ois sille hyötyä.. hyh!

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Marras 2014 18:56

Jenna on pitänyt viikkotehtävän elossa, tosin omaa typeryyttään, on ollut hyvää viihdettä seurata tämän sekoiluja.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja chamomile » 08 Marras 2014 19:20

Seepras kirjoitti:Mä pahoin pelkään ettei tästä kiljuhanhesta päästä vielä sunnuntaina eroon... Mutta toivossa on hyvä elää!
Joo, varmasti löytyy porukkaa, joka tätäkin fanittaa finaaliin. [smilie=a_doh.gif]

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Esther » 08 Marras 2014 19:50

Päivisin haukkuu (hyvin rumasti) Tuulikkia, iltaisin mielistelee. Teatteria..... :thumbsdown
Huomenna saa taas kuunnella Pocahontas-laulua ennen Talk Showta. [smilie=a_doh.gif]
Toivottavasti lähtee huomenna!

mirttu
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 16 Syys 2014 23:18

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja mirttu » 08 Marras 2014 20:33

kaduttaa miten oon joskus viitsinytkin sanoa jennaa "söpöksi" ja pitänyt jopa suosikkinani.. olihan se joo sen kiron kivikon jälkeen hetken aikaa mukava, mutta juuri toi tuulikin kiusaaminen on niin vastemielistä. :/ ja samoin ne kaikki kehitysvammaisen esittämiset sun muut. tommonen käytös olis pitäny jättää sinne ala- tai yläasteelle.

efi88
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Marras 2011 17:14

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja efi88 » 08 Marras 2014 21:32

En oo ennen tuntenu tarvetta täällä kommentoida, mut nyt on pakko. Jenna on jotain niin vastenmielistä etten voi sanoin kuvailla. Ällömmäksi vaan muuttuu mitä enemmän tätä seuraa. [smilie=a_makeitstop.gif] Tämänpäiväistä käytöstä Tuulikkia kohtaan ei vaan voi ymmärtää, sama Armilla. Ja Tuijalla. Toivon todella, ettei Jenna pääse finaaliviikolle. Ei ole sitä millään tavoin ansainnut.

juha82
Tapetti
Viestit: 38
Liittynyt: 14 Elo 2012 18:59

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja juha82 » 08 Marras 2014 23:01

efi88 kirjoitti:En oo ennen tuntenu tarvetta täällä kommentoida, mut nyt on pakko. Jenna on jotain niin vastenmielistä etten voi sanoin kuvailla. Ällömmäksi vaan muuttuu mitä enemmän tätä seuraa. [smilie=a_makeitstop.gif] Tämänpäiväistä käytöstä Tuulikkia kohtaan ei vaan voi ymmärtää, sama Armilla. Ja Tuijalla. Toivon todella, ettei Jenna pääse finaaliviikolle. Ei ole sitä millään tavoin ansainnut.

Niin totta. Täytyy sanoa että Jenna on tehnyt kyllä suurimman pudotuksen mun listalla. Kun kausi alkoi ja siitä pari viikkoa niin se oli kyllä ehdoton voittajasuosikki ja myös oli myös aineksia yhdeksi parhaaksi asukkaaksi sinä aikana mitä olen BB:tä seurannut. Mutta nykyään hänestä on tullut yksi ärsyttävimmistä asukkaista. Niin itsekäs ihminen että huh huh. Ja sitten kun hän on minusta päässyt talossa niin vähällä. Ainoa rangaistus mikä hänelle tuli niin oli se kiron kivikko. Vaikka olisi ansainnut enemmänki. Kyllä hän olisi ansaitsee tippua huomenna.

tytti09
Mökkiläinen
Viestit: 227
Liittynyt: 30 Syys 2010 12:50

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja tytti09 » 08 Marras 2014 23:19

Siis 24/7a ei oikein pysty kattomaankaan, kun tämä kiljuhanhi. Hirveetä kattoo!! Siis julma, itsekäs, tyhmä. En ymmärrä en.

Avatar
ripsa
Juonittelija
Viestit: 198
Liittynyt: 15 Syys 2014 16:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja ripsa » 08 Marras 2014 23:25

Tähän on lopulta tultu: Halveksin tätä tyttöä koko sydämelläni. Sielun sivistystä ei mikromillin vertaa. Täydellinen tyhjän tynnyrin tomppeli ja toisten simputtaja. Äänikin jo oksettaa!!! Ja sehän kuuluu koko ajan! Ihmisten pohjamutaa.
Jos tämä taukki imbesilli oman ja toisten elämän pilaaja selviää finaaliin, se on kyllä BBeen pahin pohjanoteeraus ikinä. Ei todellakaan ole ansainnut sitä, huonoin ja halveksittavin asukas koko kaudella. Tämä tuheroaivo tarvitsisi aivojen korjaajan puhuttelua ja ohjausta. Petihommat olivat vielä pientä tahraa tämän BB-kaudessa, mummojen pilkkaaminen ja sadistinen simputus kertoo äärimmäisestä itsekkyydestä ja sisäisesti tosi rumasta ihmisestä, mustaa p....., pelkkä vastenmielinen ympäristön myrkyttäjä ja ilmaston pilaaja. En todellakaan osaa toivoa tälle idiootille mitään hyvää jatkossakaan, tulee pilaamaan vielä monen ihmisen viihtymisen työpaikalla jne. TYHMÄ!!!
Kaikkien aikojen ilkein ja sydämettömin asukas. Ehdottomasti. Piste.

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Esther » 09 Marras 2014 01:03

ripsa kirjoitti:Tähän on lopulta tultu: Halveksin tätä tyttöä koko sydämelläni. Sielun sivistystä ei mikromillin vertaa. Täydellinen tyhjän tynnyrin tomppeli ja toisten simputtaja. Äänikin jo oksettaa!!! Ja sehän kuuluu koko ajan! Ihmisten pohjamutaa.
Jos tämä taukki imbesilli oman ja toisten elämän pilaaja selviää finaaliin, se on kyllä BBeen pahin pohjanoteeraus ikinä. Ei todellakaan ole ansainnut sitä, huonoin ja halveksittavin asukas koko kaudella. Tämä tuheroaivo tarvitsisi aivojen korjaajan puhuttelua ja ohjausta. Petihommat olivat vielä pientä tahraa tämän BB-kaudessa, mummojen pilkkaaminen ja sadistinen simputus kertoo äärimmäisestä itsekkyydestä ja sisäisesti tosi rumasta ihmisestä, mustaa p....., pelkkä vastenmielinen ympäristön myrkyttäjä ja ilmaston pilaaja. En todellakaan osaa toivoa tälle idiootille mitään hyvää jatkossakaan, tulee pilaamaan vielä monen ihmisen viihtymisen työpaikalla jne. TYHMÄ!!!
Kaikkien aikojen ilkein ja sydämettömin asukas. Ehdottomasti. Piste.
Olen niin samaa mieltä. Ja kaikki mitä hän on Tuulikkia suoraan haukkunut monta tuntia niiin oikeasti oksettaa...... :(

KatMa6
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 20 Loka 2014 23:25

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja KatMa6 » 09 Marras 2014 01:07

Nollille meni pisteet munkin puolesta. Vanhemmille ihmisille saa mun mielestä tuolla sanoa vastaan ja puolustaa itseään jos he ilkeilevät tai ovat selvästi epäreiluja/kohtuuttomia. Mutta tuo Jennan Tuulikille kuittailu ei ole sitä (vaikka näin väittääkin). Todella ilkeästi on sanonut tilanteissa joissa Tuulikki ei heti ymmärrä ohjeita oikein, ei huomaa astuvansa rajatun alueen ulkopuolelle, ei pysty pidättämään vessahätää enää kauempaa...Inhimillisiä virheitä, joita jokainen tekee mutta jotka ymmärrettävästi lisääntyvät iän myötä. Tiedän miten omaa äitiäni harmittaa Se etteivät hoksottimet ja refleksit pelaa yhtä hyvin kuin ennen (eikä todella kyse mistään vanhuuden höperyydestä, vaan normaalista vanhenemisen "sivutuotteista",jotka Jennakin tulee aikanaan kokemaan ) joten kyllä säälin Tuulikkia Jennan ja Tuijan ryöpytyksessä vaikka hänessä omat raivostuttavat piirteensä onkin.

Avatar
Esther
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Helmi 2011 19:09

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Esther » 09 Marras 2014 01:20

"Oikiasti" minua inhottaa tämän Jenni kakaran jopa ääni. Itsekeskeinen pikkupissis lapista. :td Etelässä kunnioitetaan vanhempia ihmisiä. Tämä ihana lapinneito rantautuu Helsinkiin, luultavasti maskeraajaksi. Kaikkien BB-"looserien" toiveammatti... :bidmouth:

siisseli
Finalisti
Viestit: 669
Liittynyt: 10 Loka 2010 18:36

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja siisseli » 09 Marras 2014 07:46

Esther kirjoitti:"Oikiasti" minua inhottaa tämän Jenni kakaran jopa ääni. Itsekeskeinen pikkupissis lapista. :td Etelässä kunnioitetaan vanhempia ihmisiä. Tämä ihana lapinneito rantautuu Helsinkiin, luultavasti maskeraajaksi. Kaikkien BB-"looserien" toiveammatti... :bidmouth:
Äää...etelässä kunnioitetaan? Niinkuin Armi ja Tuija ja Jonathan tekee?

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Zeus » 09 Marras 2014 09:48

Tässä täytyy jo kiittää Dania, kun piti Jennan kurissa niin pitkään. Jos teinityttöjen keskuudessa vallitsee yleinen sivistymätömyys vanhempien ihmisten pissaamistarpeesta, niin on todettava, yöpissailu on täysin normaali ikääntymiseen liittyvä ilmiö, joka johtuu lihasten puristusvoiman luonnollisesta heikkenemisestä.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Pera75
Vaihtoasukas
Viestit: 342
Liittynyt: 31 Elo 2014 13:50

Re: Jenna Mäkikyrö

Viesti Kirjoittaja Pera75 » 09 Marras 2014 10:11

Yllättäen joudun toteamaan, että Jenna vaikutti ihmisenä paremmalta Danin ollessa talossa (vaikka silloinkin oli todella rasittava). Pidin silloin Jennaa enemmän uhrina, jota Dani alisti ja joka ei ihastukseltaan pystynyt näkemään Danin todellista luonnetta. Kun Dani poistui, odotin, että Jenna pääsisi vauhtiin ja näyttäisi itsestään asukkaana hyviä puolia. Vauhtiin on Jenna päässytkin, mutta suunta on ollut aivan kamala. Valitettavasti olemme päässeet todistamaan ääretöntä itsekeskeisyyttä ja kypsymättömyyttä, ja Jenna omien pk-sanojensa mukaan on vain ollut oma itsensä. Saahan se Jenna haaveilla maskeeraajan ym. urasta, mutta tuolla käytöksellä ja asenteella päädytään asioimaan ihan muille luukuille.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”