Tarina Rauteenmaa

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi Tarinasta?

Äänestys päättyi 31 Joulu 2019 20:15

5 - Suosikki
15
5%
4
26
9%
3
28
10%
2
25
9%
1
45
16%
0 - Inhokki
136
49%
 
Ääniä yhteensä: 275

Avatar
rahikainen
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 06 Syys 2009 01:09

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja rahikainen » 03 Syys 2019 11:59

Ulkonäkö vaikuttaa 43-vuotiselta vaikka lienee olevan 23-vuotias.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 03 Syys 2019 12:10

"Siis mun helvetissä, mun henkilökohtaisessa helvetissä, on ihan oma taso sille, että mulla ei oo sänkyä."

Hienoa.

Tunnistan Tarinan oireet kun aikoinaan tuli seurattua tällaista tapausta melko läheltä. On aivan pakko, siis lähes elonjäämisen välttämättömyys, perustella jokainen oma tekeminen ja mielipide monelta kantilta jollekin ihmiselle eikä mitään voi käsitellä oman pään sisällä. Käy joskus aika raskaaksi. No se oli yhden koosteen perusteella tehty analyysi ja ei tää siinä niin paha ollut kuin mainostettiin mut se on kooste se.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

tiikerikakku
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 20 Elo 2014 18:22

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja tiikerikakku » 03 Syys 2019 13:59

Tekevät ruokaa, Tarina istuksii persiillään liesitasolla ja välillä varpaat on melkein soosikattilasssa :holyshit:

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Defendant » 03 Syys 2019 14:14

tiikerikakku kirjoitti:
03 Syys 2019 13:59
Tekevät ruokaa, Tarina istuksii persiillään liesitasolla ja välillä varpaat on melkein soosikattilasssa :holyshit:
Kommentoin eilen samaa ystäville, kun katsottiin koostelähetystä. Monesti tuntuu istuskelevan tasoilla joilla syödään tai valmistetaan ruokaa.

Siinä sivussa sitten paasataan huolesta jätelaitoksen työntekijöitä kohtaan, kun biojätteissä on muovia.

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 03 Syys 2019 14:25

Defendant kirjoitti:
03 Syys 2019 14:14
tiikerikakku kirjoitti:
03 Syys 2019 13:59
Tekevät ruokaa, Tarina istuksii persiillään liesitasolla ja välillä varpaat on melkein soosikattilasssa :holyshit:
Kommentoin eilen samaa ystäville, kun katsottiin koostelähetystä. Monesti tuntuu istuskelevan tasoilla joilla syödään tai valmistetaan ruokaa.

Siinä sivussa sitten paasataan huolesta jätelaitoksen työntekijöitä kohtaan, kun biojätteissä on muovia.
Tuossahan on pian vaara polttaa itsensä :shock:
Kuva

Avatar
rahikainen
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 06 Syys 2009 01:09

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja rahikainen » 03 Syys 2019 14:39

Todennäköisesti narina jauhaa koko ajan jotain skeidaa. Villenä kaataisin "vahingossa" pöydälle jonkin chilisoosipurkin. :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja ramasee » 03 Syys 2019 15:09

Tarina on ihan mahtava. Saa aikaan hyviä keskusteluja ja on selvästi ollut oma itsensä alusta asti, ekan päivän nimi assosiaatioillaan. Suosikki ainesta
Laura vie, muut vikisee!

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 03 Syys 2019 15:41

Haluaisin pitää Tarinasta, mut en vaan pysty. Kaikella tapaa jotenkin liikaa ihan ensi hetkestä lähtien.
Who is she? Where did you find her?

Elanor
Sveitsi
Viestit: 98
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:32

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Elanor » 03 Syys 2019 18:05

Hänelle taitaa käydä huonosti, kun aloitti niin agressiivisesti. Epävarmuutta varmasti miksi näin käyttätyi. Persoonana sellainen, etten itse tulisi toimeen ja varmasti moni ajattelee näin. Tuntuu, että parantanut koko ajan, kun rentoutuu. Tulee varmaan vain lähtö ensimmäisenä. Sääli sikäli, että hän varmaan myös ottaa sen kaikkein raskaimmin.

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 03 Syys 2019 19:45

ramasee kirjoitti:
03 Syys 2019 15:09
Tarina on ihan mahtava. Saa aikaan hyviä keskusteluja ja on selvästi ollut oma itsensä alusta asti, ekan päivän nimi assosiaatioillaan. Suosikki ainesta
Päinvastoin. Ei saa pätkääkään aikaan hyvää keskustelua aikaan, vaan tappaa ne.

Muut puhuu 5min jostain mielenkiintoisesta aiheesta, kunnes _aina_ Tarina änkeää mukaan. Seuraavat 5 min Tarina jankkaa samaa aihetta uusiksi ja uusiksi. Muut vastaa jo ekalla kerralla, mutta Tarina muuttaa kysymystä marginaalisesti, mukamas eri näkökannalta katsotuksi. Todellisuudessa vastaus toisilta on aina sama.
Siitä seuraavat 5min ”keskustelu” menee siihen, että Tarina kääntää joka asian ”joo, mutta minun mielestäni”...

Nyt jo huomannut miten esim Timo ja Ville alkaa todella nopeasti keksimään tekosyitä joilla pääsee pakenemaan keskustelusta, koska eivät selkeästi jaksa sitä saman jankkausta enää.

Avatar
Puffeli S
Työläinen
Viestit: 144
Liittynyt: 02 Syys 2019 21:31

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Puffeli S » 03 Syys 2019 21:19

Niin, Tarina on siis fiksu nuori nainen, psykologian opiskelija, seksuaalinen suuntauminen pan, joka pitäisi varmistaa googlesta ja jne.

Sitä vain jaksan ihmetellä, että miksi tillahti ensimmäisenä iltana siitä sänkyasiasta, kun se oli täysin epätodellinen ja -uskottava tillahtaminen? Siis, onko tää Tarina joku näyttelijä tai sopimus-BB-läinen?

Laitan kuitenkin 4/5. Kaikkea muuta kuin tapetti.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Syys 2019 21:20

Löi huomionhakuisuudellaan heti kättelyssä itseensä negatiivisen leiman, joka ei helposti tule unohtumaan. Kenen luonnollinen ensireaktio on murtuminen lohduttomaan itkuun jäädessään ilman sänkyä? Täyttä feikkiä!

2/5
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Dille » 03 Syys 2019 21:22

Ei ole ainakaan Tylsää kun Tarinaa seuraa , joistakin se on huono juttu, minusta ei.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Risto » 03 Syys 2019 21:24

Dille kirjoitti:
03 Syys 2019 21:22
Ei ole ainakaan Tylsää kun Tarinaa seuraa , joistakin se on huono juttu, minusta ei.
No en nyt tiiä. Aika herkästi vaihdan kameraa jos Tarina on äänessä. Ainoastaan Villen juttuja jaksaa vähempi kuunnella.

Korppu100
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:29

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Korppu100 » 03 Syys 2019 21:49

Kahden päivän jälkeen ei ole mielipide muuttunut. Liikaa Tarinaa. Näköjään olen jo 2011 rekisteröitynyt.

Omenanraato
Mökkiläinen
Viestit: 248
Liittynyt: 02 Syys 2019 15:50

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Omenanraato » 03 Syys 2019 23:57

Omenanraato kirjoitti:
03 Syys 2019 19:45
ramasee kirjoitti:
03 Syys 2019 15:09
Tarina on ihan mahtava. Saa aikaan hyviä keskusteluja ja on selvästi ollut oma itsensä alusta asti, ekan päivän nimi assosiaatioillaan. Suosikki ainesta
Päinvastoin. Ei saa pätkääkään aikaan hyvää keskustelua aikaan, vaan tappaa ne.

Muut puhuu 5min jostain mielenkiintoisesta aiheesta, kunnes _aina_ Tarina änkeää mukaan. Seuraavat 5 min Tarina jankkaa samaa aihetta uusiksi ja uusiksi. Muut vastaa jo ekalla kerralla, mutta Tarina muuttaa kysymystä marginaalisesti, mukamas eri näkökannalta katsotuksi. Todellisuudessa vastaus toisilta on aina sama.
Siitä seuraavat 5min ”keskustelu” menee siihen, että Tarina kääntää joka asian ”joo, mutta minun mielestäni”...

Nyt jo huomannut miten esim Timo ja Ville alkaa todella nopeasti keksimään tekosyitä joilla pääsee pakenemaan keskustelusta, koska eivät selkeästi jaksa sitä saman jankkausta enää.
Seuraako kukaan parhaillaan Tarinan ja Kristianin ilmasto keskustelua?
Se on sitä tuossa aikaisemmin sanoin.

Kristian sanoi ihan selkeästi lauseen, mistä tarina ottaa sanatarkasti asian ja itteensä. Sen jälkeen alkaa se ”mä arvostaisin tosi kovasti, tai siis tiiätkö mä tykkäisin jos, siis niinku minä ite henkilökohtaisesti...tykkäisin tosi kovasti jos...” tätä jatkuu usean minuutin, eikä silti pääse kertomaan sitä vastamielipidettään asiaan. Sit unohtaa kai itekin mihin vastaa ja kysyy saman kysymyksen uusiksi. Toinen vastaa uusiksi samalla tavalla, mutta hieman muuttaen et Tarina ymmärtäis. Mutta ku ei. Sit alkaa uusiksi toi arvostaisin ja tykkäisin kovasti kun minä itse jotain...

Meni ruutu kiinni ja hermo koko tyyppiin taas. Kristianilla tosin oli fiksua sanottavaa jälleen. Jätkä yllättää jatkuvasti.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja chypre » 04 Syys 2019 00:10

Tää voisi oikeasti lähteä menemään jo. Toivottavasti putoaa ensimmäisenä.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Sambalaya
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Syys 2019 22:51

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Sambalaya » 04 Syys 2019 00:51

Tarina elää jossain satumaailmassa missä kaikki tykkää toisistaan ja kaikesta ympärillä olevasta ja banaanikärpäsetkin saavat lentää rauhassa. Se olisi viihdyttävä ominaisuus tuolla talossa jos hänen loputtomat monologinsa ei olisi niin puuduttavia...

Kaikki se yltiöpositiivisuuskin vaikuttaa lähinnä joko lapselliselta tai epäaidolta, kun Tarina sitten kummiskin pahoittaa mielensä kun kaikki ei ookaan samaa mieltä tai "kunnioita" häntä.

Pelkään pahoin että Tarina saattaa luovuttaa kisan ennen ekaakaan äänestystä. Hän ei tunnu olevan tehtävistäkään kiinnostunut (itse asiassa näyttää olevan aika pihalla siiyä mitä ympärillä tapahtuu), lähinnä vaan siitä että pääsee puhumaan syvällisiä.

tuitsu
Vaihtoasukas
Viestit: 310
Liittynyt: 02 Syys 2019 01:00

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja tuitsu » 04 Syys 2019 01:08

Sambalaya kirjoitti:
04 Syys 2019 00:51

Pelkään pahoin että Tarina saattaa luovuttaa kisan ennen ekaakaan äänestystä. Hän ei tunnu olevan tehtävistäkään kiinnostunut (itse asiassa näyttää olevan aika pihalla siiyä mitä ympärillä tapahtuu), lähinnä vaan siitä että pääsee puhumaan syvällisiä.
Anteeksi, että lyhensin viestiäsi.

En usko Tarinan olevan vapaaehtoinen luovuttaja. Tuohon poissaolevuuteen tilanteissa ja keskusteluissa olen joitakin kertoja kiinnittänyt huomiota. Hän herää osallistuessaan itse aktiivisesti keskusteluihin, mutta ei oikein kykene keskittymään kuuntelemaan muiden juttuja.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja chypre » 04 Syys 2019 01:13

tuitsu kirjoitti:
04 Syys 2019 01:08
Sambalaya kirjoitti:
04 Syys 2019 00:51

Pelkään pahoin että Tarina saattaa luovuttaa kisan ennen ekaakaan äänestystä. Hän ei tunnu olevan tehtävistäkään kiinnostunut (itse asiassa näyttää olevan aika pihalla siiyä mitä ympärillä tapahtuu), lähinnä vaan siitä että pääsee puhumaan syvällisiä.
Anteeksi, että lyhensin viestiäsi.

En usko Tarinan olevan vapaaehtoinen luovuttaja. Tuohon poissaolevuuteen tilanteissa ja keskusteluissa olen joitakin kertoja kiinnittänyt huomiota. Hän herää osallistuessaan itse aktiivisesti keskusteluihin, mutta ei oikein kykene keskittymään kuuntelemaan muiden juttuja.
Ja tästä ihmisestä todennäköisesti tulee psykologi... [smilie=a_doh.gif]
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Poa » 04 Syys 2019 01:15

Aina kun Tarina sanoo jotain tyyliin "todella siistiä", "toihan on mielenkiintoista, kerropa lisää ...", niin mulla nousee karvat pystyyn, vaikka sen on varmaan tarkoitus olla kannustavaa. Jotenkin koen sen alentuvana. En tiedä, onko oma reaktioni kauhean reilu kuitenkaan.

Sambalaya
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Syys 2019 22:51

Re: Tarina Rauteenmaa

Viesti Kirjoittaja Sambalaya » 04 Syys 2019 01:21

tuitsu kirjoitti:
04 Syys 2019 01:08
En usko Tarinan olevan vapaaehtoinen luovuttaja.
Tarina tuntuu jotenkin ahdistuvan herkästi kaikesta ni luulen että heti kun hän tajuaa ettei olekaan "vitsin siistien ja mahtavien" ihmisten porukassa niin hän murtuu ensimmäisestä vastoinkäymisestä ja poistuu päiväkirjahuoneen kautta.

Mutta katsotaan kuinka käy.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”