Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Wilzuxor
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 08 Marras 2021 14:35

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Wilzuxor » 08 Marras 2022 12:56

Noi voittais luultavasti ratsua edes takas siirtämällä ja painamalla nappia mahd nopeasti vain..

Digivaimo
Työläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 22 Syys 2019 18:32

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Digivaimo » 08 Marras 2022 13:06

marse kirjoitti:
08 Marras 2022 12:33
Eli Reeo häviää tahallaan ja Millukin tietoinen. Joko Millulta unohtui Ystävyys Lauran ja Sallan kanssa. Aika persiistä tuollainen toiminta.
Mä luulen, että tää on koko talon yhteinen suunnitelma saada Milena ulos. Ei uhata Lauraa tai Sallaa tai pilata ystävyyttä. Veikkaan että jos Milena olis ollut toisella puolella, suunnitelma olis ollut samalla idealla

Wilzuxor
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 08 Marras 2021 14:35

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Wilzuxor » 08 Marras 2022 13:12

Mun mielestä noi jotka pelaa nyt "peli kaudella" tämmöstä peliä pitäs laittaa suoraan äänestykseen. Eli miikka reeo mia, ja laura kenties? päästäis miasta eroon vihdoin ja viimein.

e; tää on helvetin tyhmää katsoa tämmöstä nimittäin maksaneena..

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja ramasee » 08 Marras 2022 13:14

Vaikka en Milenasta pidäkään, niin silti tämmöinen tahallinen häviö on minusta tyhmää. Ymmärrän kuitenkin täysin asukkaiden näkökulman, ei ole kiva olla talossa, jossa yksi pilaa kaikkien tunnelman. Yhteinen vihollinen, niin helppo päätös. Toisaalta riskihän tuossa on asukkailla se, kun eivät tiedä, mitä mieltä katsojat ovat asukkaista. Haluavatko ottaa tietoisen riskin sillä, että saattavatkin lähteä Milenan sijasta. Ehkä kärmes alkaa olla jo sen verran paha, et jokainen on riskin valmis ottamaan. Kuitenkin luulen, et silti jokainen heistä ottaisin Milenan mieluummin viereensä sohvalle, kuin kenenkään muun, joten sinällään helppo päätös myös.
Laura vie, muut vikisee!

marse
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 22 Loka 2022 16:32

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja marse » 08 Marras 2022 13:15

Digivaimo kirjoitti:
08 Marras 2022 13:06
marse kirjoitti:
08 Marras 2022 12:33
Eli Reeo häviää tahallaan ja Millukin tietoinen. Joko Millulta unohtui Ystävyys Lauran ja Sallan kanssa. Aika persiistä tuollainen toiminta.
Mä luulen, että tää on koko talon yhteinen suunnitelma saada Milena ulos. Ei uhata Lauraa tai Sallaa tai pilata ystävyyttä. Veikkaan että jos Milena olis ollut toisella puolella, suunnitelma olis ollut samalla idealla
Ei se kovin yhteinen suunnitelma ole, jos puolet ei siitä tiedä. Ärsyttää Lauran ja Sallan puolesta, jos taas alhaisviikon jälkeen sohvalla. Lopputulos kyllä voi olla hyvä jos Milena lähtee

marse
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 22 Loka 2022 16:32

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja marse » 08 Marras 2022 13:16

Wilzuxor kirjoitti:
08 Marras 2022 13:12
Mun mielestä noi jotka pelaa nyt "peli kaudella" tämmöstä peliä pitäs laittaa suoraan äänestykseen. Eli miikka reeo mia, ja laura kenties? päästäis miasta eroon vihdoin ja viimein.

e; tää on helvetin tyhmää katsoa tämmöstä nimittäin maksaneena..
Miten Laura siinä mukana on? Tarkoitat varmaan Reeo, Mia, Miikka ja Heidi?

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 08 Marras 2022 13:17

No vaikka alhainen voittais kaikki kisat, niin voishan ne silti nimetä Milenaa? Jos alhaiset hävii loput kilpailut niin todennäköisesti se tarkoittaa että Laura ja Salla on häädössä, tuskinpa sekään saa Sallaa ja Lauraa hyppimään ilosta?
Onnennumero 7 Sofia!

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja rink » 08 Marras 2022 13:20

Olisi saanut BB vihjata nappuloiden (kuningas, kuningatar) paikoista. Ekassa pelissäkin oli väärin. (Reoo vaihtoi)

Wilzuxor
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 08 Marras 2021 14:35

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Wilzuxor » 08 Marras 2022 13:22

marse kirjoitti:
08 Marras 2022 13:16
Wilzuxor kirjoitti:
08 Marras 2022 13:12
Mun mielestä noi jotka pelaa nyt "peli kaudella" tämmöstä peliä pitäs laittaa suoraan äänestykseen. Eli miikka reeo mia, ja laura kenties? päästäis miasta eroon vihdoin ja viimein.

e; tää on helvetin tyhmää katsoa tämmöstä nimittäin maksaneena..
Miten Laura siinä mukana on? Tarkoitat varmaan Reeo, Mia, Miikka ja Heidi?
Ihan sama ketkä siinä on mukana mutta siinätapauksessa ne äänestykseen reilunpelin hengessä. luulen että bb tekee tässä vielä lopussa yllätyksen vilpista tai jostain kenties. Ja samalla milenalla taas syytä ihmetellä näiden toimia :D Milena tietää itse nykyään että pärjää tuolla noille haasteissa ja peleissä että pysynee sen takia talossa. hiiret vikisee koloissaan

Krisun soijapoika
Mökkiläinen
Viestit: 211
Liittynyt: 08 Loka 2021 21:18

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Krisun soijapoika » 08 Marras 2022 13:32

Wilzuxor kirjoitti:
08 Marras 2022 13:22
marse kirjoitti:
08 Marras 2022 13:16
Wilzuxor kirjoitti:
08 Marras 2022 13:12
Mun mielestä noi jotka pelaa nyt "peli kaudella" tämmöstä peliä pitäs laittaa suoraan äänestykseen. Eli miikka reeo mia, ja laura kenties? päästäis miasta eroon vihdoin ja viimein.

e; tää on helvetin tyhmää katsoa tämmöstä nimittäin maksaneena..
Miten Laura siinä mukana on? Tarkoitat varmaan Reeo, Mia, Miikka ja Heidi?
Ihan sama ketkä siinä on mukana mutta siinätapauksessa ne äänestykseen reilunpelin hengessä. luulen että bb tekee tässä vielä lopussa yllätyksen vilpista tai jostain kenties. Ja samalla milenalla taas syytä ihmetellä näiden toimia :D Milena tietää itse nykyään että pärjää tuolla noille haasteissa ja peleissä että pysynee sen takia talossa. hiiret vikisee koloissaan
Mitä "yllätyksiä" Milenalle tuli viime viikon vilpistä, kun avasi kaksi lukkoa ilman, että niitä koodeja oli ensin kirjoitettu tauluun?

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja ramasee » 08 Marras 2022 13:36

Siis onko Reeo ja Heidi talon shakkimestarit. Aiemmin ainakin miettivät toisissa tiimeissä, et molemmat vetää kolme putkeen. Mietin täs vaan, et alkaako Miltsu epäilee jotain, jos Reeo häviää Miikalle (ei sillä, etteikö näin voisi silti käydä) ja "antoi" Lauran pelata ekan erän, hmmm :scratch
Laura vie, muut vikisee!

Wilzuxor
Kyttääjä
Viestit: 70
Liittynyt: 08 Marras 2021 14:35

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Wilzuxor » 08 Marras 2022 13:40

Krisun soijapoika kirjoitti:
08 Marras 2022 13:32
Wilzuxor kirjoitti:
08 Marras 2022 13:22
marse kirjoitti:
08 Marras 2022 13:16
Wilzuxor kirjoitti:
08 Marras 2022 13:12
Mun mielestä noi jotka pelaa nyt "peli kaudella" tämmöstä peliä pitäs laittaa suoraan äänestykseen. Eli miikka reeo mia, ja laura kenties? päästäis miasta eroon vihdoin ja viimein.

e; tää on helvetin tyhmää katsoa tämmöstä nimittäin maksaneena..
Miten Laura siinä mukana on? Tarkoitat varmaan Reeo, Mia, Miikka ja Heidi?
Ihan sama ketkä siinä on mukana mutta siinätapauksessa ne äänestykseen reilunpelin hengessä. luulen että bb tekee tässä vielä lopussa yllätyksen vilpista tai jostain kenties. Ja samalla milenalla taas syytä ihmetellä näiden toimia :D Milena tietää itse nykyään että pärjää tuolla noille haasteissa ja peleissä että pysynee sen takia talossa. hiiret vikisee koloissaan
Mitä "yllätyksiä" Milenalle tuli viime viikon vilpistä, kun avasi kaksi lukkoa ilman, että niitä koodeja oli ensin kirjoitettu tauluun?
Ainoa mitä olen ymmärtänyt tämän talon teemasta on että siellä on ihmisiä jotka on päässy suoraan suhteilla taloon. Ja tuotantoa ei kiinosta kun tehdä rahaa koska väitän että ovat aika paljosti tappiolla koko paskan suhteen. Paras tapa saada ihmiset äänestämään olisi antaa vilpistä tietty rooman kunnalle suorat passit äänestykseen.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Marras 2022 13:40

ninnipinni kirjoitti:
08 Marras 2022 13:17
No vaikka alhainen voittais kaikki kisat, niin voishan ne silti nimetä Milenaa? Jos alhaiset hävii loput kilpailut niin todennäköisesti se tarkoittaa että Laura ja Salla on häädössä, tuskinpa sekään saa Sallaa ja Lauraa hyppimään ilosta?
Siellä ovat jo Milena, Laura ja Salla sopineet, etteivät äänestä oman joukkueen sisällä. Mikäli ovat Milenan selän takana puhuneet muuta, siitä en ole nähnyt mainintaa
Wilzuxor kirjoitti:
08 Marras 2022 13:12

Ihan sama ketkä siinä on mukana mutta siinätapauksessa ne äänestykseen reilunpelin hengessä. luulen että bb tekee tässä vielä lopussa yllätyksen vilpista tai jostain kenties. Ja samalla milenalla taas syytä ihmetellä näiden toimia :D Milena tietää itse nykyään että pärjää tuolla noille haasteissa ja peleissä että pysynee sen takia talossa. hiiret vikisee koloissaan
Käsittääkseni Talossa ei ole kielletty tahallaan häviämistä. Sitä tapahtui jo yksilökisoissakin. Tällaisella kaudella taitaa melkein mikä tahansa olla sallittua
a walking disaster

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja rink » 08 Marras 2022 13:53

Kyllähän nuo ns. shakkimestaritkin ovat varsin kehnoja pelaajia. Siis Heidi ja Reeo.

Se, että nappulat olivat väärin heti alussa eli kuninkaat/kuningatteret ristiin ja molemmat tekivät tornituksen antoi mahdollisuuden hyökkäyksiin. Ja molemmissa peleissä Heidillä (oppinut varmaan Rusulta) ja Miikalla oli malttia kehittää nappuloita (ottaa upseereja peliin) rauhallisemmin.

Laura pelasi oman pelinsä ihan kehnosti eli hyökkäsi ilman sen suurempaa järkeä. Myös Reeo toimi samalla tavoin ja siellähän se Laurakin oli "neuvomassa". Eikä tuossa ollut mitään tahalleen häviämistä edes. Molemmat pelit alkeellisia. Heidillä pikkaisen enemmän hajua, mutta ei ole pelanut tarpeeksi. ;)

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Skygge » 08 Marras 2022 14:09

knocker kirjoitti:
08 Marras 2022 13:40
Käsittääkseni Talossa ei ole kielletty tahallaan häviämistä. Sitä tapahtui jo yksilökisoissakin. Tällaisella kaudella taitaa melkein mikä tahansa olla sallittua
Joo ei oo tahallaan häviämistä kielletty ja hyvä niin. Kauden teema on, että pelataan ja tuohan on tietyissä tilanteissa taktikointia parhaimmillaan. :tu

Nyt pisteitä on molemmilla puolilla se 6kpl, joten mahkut saada Milena häätöön elää. Sitähän nuo hakee.
:trollface:

Avatar
SilentJimbo
Julkkisasukas
Viestit: 460
Liittynyt: 03 Syys 2019 15:27

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja SilentJimbo » 08 Marras 2022 14:14

Ihan sama miten suhmuroivat, kunhan Milena on häädössä...
Siinäpähän sitten mimmit voittaa loput kisat ilman Reeoa, kun meinaavat heivata hänet pois kisoista...

Kosinta
Työläinen
Viestit: 154
Liittynyt: 23 Loka 2022 10:40

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Kosinta » 08 Marras 2022 14:27

Ilkeilevä eukko Milena taas jauhaa pahaa Reeosta ...sunnuntaina ulos Milena !

ninnipinni
Television orja
Viestit: 795
Liittynyt: 14 Syys 2020 13:25

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja ninnipinni » 08 Marras 2022 14:31

knocker kirjoitti:
08 Marras 2022 13:40
ninnipinni kirjoitti:
08 Marras 2022 13:17
No vaikka alhainen voittais kaikki kisat, niin voishan ne silti nimetä Milenaa? Jos alhaiset hävii loput kilpailut niin todennäköisesti se tarkoittaa että Laura ja Salla on häädössä, tuskinpa sekään saa Sallaa ja Lauraa hyppimään ilosta?
Siellä ovat jo Milena, Laura ja Salla sopineet, etteivät äänestä oman joukkueen sisällä. Mikäli ovat Milenan selän takana puhuneet muuta, siitä en ole nähnyt mainintaa
Mä en vielä uskois että Salla ja Laura ei äänestäis Milenaa, nimeämisiin on vielä pitkä aika ja jos Milena ärsyttää Sallaa ja Lauraa niin ihan hyvin voivat nimetä. Tuolla on kuitenkin niin vähän ylipäätään vaihtoehtoja (alhaisissa on esim. vaan 3)ketä äänestää. Jos
vaihtoehtona on nimetä "ystävä" tai Milena niin vaakakuppi voi kääntyä Milenaan, ja esim Reeon on pakko nimetä omasta jos ei halua nimetä Miikkaa ja Heidiä.

Mun mielestä siinä ei oo vaan järkeä Sallan ja Lauran kannalta hävitä tahallaan, tosin ne ei oo tainukkaan kuulla tästä suunnitelmasta? Lisäksi voihan nimeämisiin tulla joku twisti eikä asiat mene kuten asukkaat odottaa...
Onnennumero 7 Sofia!

marse
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 22 Loka 2022 16:32

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja marse » 08 Marras 2022 14:39

Tässä kun streamin katellut läpi parilta tunninlta, niin Reeo hävisi tahallaan. Puhuija naureskeli ennen ja jälkeen pelin Miikan kanssa. Salla, Laura ja Milena haluavat pelata omalle tiimille ja aiheellisesti epäilevätkin jo Reeo. Kuten joku heistä arvasikin, ei Reeo halua paljon pisteitä omalle tiimille, koska Heidi ja Miikka voisivat joutua äänestykseen.

milkinc
Heikoilla hangilla
Viestit: 83
Liittynyt: 21 Syys 2012 01:16

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja milkinc » 08 Marras 2022 15:16

Milenalla ja myös Lauralla on ymmärrettävästi pelko persiissä jos ylhäiset saa paljon pisteitä kerättyä kisoista, mutta tota Sallan touhua liittoutua Milenan ja Lauran kanssa en käsitä lainkaan. Sallalla on toisella puolella kaksi liittolaista ja varmaan Millukaan ei ole ensimmäisenä Sallalle antamassa pisteitä. Salla on täysin kykenemätön näkemään kokonaiskuvaa ja puskee vaan "oman tiimin" puolesta ja on nyt valmis heittämään esim Miikan ja Heidin häätöön ohi Milenan ja Lauran! :D

Viime viikolla ja jo aiemminkin Salla nosti pisteitä mun silmissä, mutta ton täydellisen tollouden takia veti itsensä hetkessä pytystä alas. :veski:

Krisun soijapoika
Mökkiläinen
Viestit: 211
Liittynyt: 08 Loka 2021 21:18

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja Krisun soijapoika » 08 Marras 2022 16:58

DC2 klo1501 Kun psykoosit on tulilla, siinä unohtuu jo tehtävän oikea vastaus tai matematiikan perusteet.
(Laura laskeskeli, että olisivat hävinneet eilisessä kisassa 45-46km tuloksella) :funny

marse
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 22 Loka 2022 16:32

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja marse » 08 Marras 2022 17:03

Itse taas helposti ymmärrän Sallan touhun. Siellä on toista viikkoa KAIKKI jatkuvasti jauhanut miten nyt TIETENKIN pelataan sille tiimille missä nyt ollaan. Vara-Jeesus Miikkakin vielä hetki sitten, unohtaen hienosti Reeon tahallisen häviön. Nyt alhaisilla yksi pelaa omaa tiimiä vastaan, niin minkäs teet. Mian toimintaa en ymmärrä kun kertoo kaikki avoimesti Heidille ja Miikalle ja valaa vaan lisää uskoo niiden liitton "Reeo, Miikka ja sinä voitte luottaa toisiinne" Mitenhän se kuvittelee siitäkin hyötyvänsä, kun on kuitenkin heti häädössä seuraavalla viikolla jos/kun Milena lähtee. Ainoa mahis muilla olisi saada Reeo, Heidi ja Miikka samaan aikaan häätöön.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”