13. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 09 Syys 2006 23:51

Edmontonin Grant Fuhr kärähti kokaiinin salakuljetuksesta "änärissä".

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 09 Syys 2006 23:52

Tuo Tatun kyyninen kommentointi on miehen parasta antia, täytyy myöntää.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 09 Syys 2006 23:55

Sporting News Fantasy Hockey, jes jes.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 10 Syys 2006 00:01

Hena puhuu taas paskaa: Teppo Numminen 05-06 2+38=40

Uitut se mikään ennätys oo. :wink:

Ari on kyllä yllättävän lätkätietoinen äijä, vaikka futis rulettaakin.
Vois pistää Miralle miinuksia. Pelattuna Mira-Kaarlo 2 muutamalla kyballä 8)

Avatar
Mari A
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 27 Heinä 2006 21:03
Paikkakunta: Kehä III:n ulkopuolinen Villilän Erämaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mari A » 10 Syys 2006 00:01

Läheisyydenkaipuusta: ihmisen suurin aistin"elin" on tuntoaisti eli iho. Jos ihminen jätetään ilman fyysistä kosketusta tai kontaktia - ihminen alkaa voimaan huonosti - voi jopa äärimmäisessä tilanteessa kuolla siihen koskettamattomuuteen. Minusta ihan normaalia tuollaisissa olosuhteissa. Talossa myös hierotaan selkää/hartioita, hakeudutaan toisen kainaloon nukkumaan (Hannella taisi olla oma halinalle unikaverina talossa mukana) jne. Viime vuonna halailtiin niin paljon, että Perttua se ensi alkuun oikein ärsytti. Epillaattorin käyttö, hiusten värjäys, kampauksen teko, käsi/jalkahoidot jne. kuuluvat koskettelun kategoriaan omalla tavallaan. Miksei sitten istuta Karin sylissä tai olla sohvalla Arin kainalossa?

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 10 Syys 2006 00:11

Voisko toi Hena oikeesti pitää päänsä kiinni joskus??
Vituttaa kun muut ei saa puhuttua, kun Henalla on niin miljoona mahtavaa juttua kerrottavanaan.

Tuollaisesta palovammasta olisi jäänyt kunnon jäljetkin.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 10 Syys 2006 00:12

Oksennuskisat takapihalla, haista Hena jo pitkä Pee... :twisted:

Kevätsipulit kurkkuun!

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 10 Syys 2006 00:12

Mole kirjoitti:Ari on kyllä yllättävän lätkätietoinen äijä, vaikka futis rulettaakin.
Mä on osaa ikävä kyllä kommentoida noihin lätkäjuttuihin sen enempää, mut futis todellakin rulettaa. Tuli lopputalvesta oltua Brasiliassa katsomassa paikallista potkupalloa suhtkoht isolla stadionilla, oli melkoinen kokemus. Hullua väkeä noi brassit. Mut ehkä parhaita kokemuksia ikinä.

Off Topic.
Mari A kirjoitti:Läheisyydenkaipuusta jne.
Ehkä itse olen jotenkin vapaampi ihmisen kosketuksesta kuin useimmat, mutta kamoon. Tuolla talossa ei olla oltu edes kahta viikkoa, jos ei sen aikaa kestä ilman sitä omaa "halinallea" niin pistää ihmetyttämään. Onhan se tavallaan söpöäkin, mutta siitä riippuvuus, niin että on yksinkertaisesti PAKKO etsiä se oma unikaveri on jotenkin säälittävää. '

Silti Ari on mukava jätkä, ei siinä mitään.

nettikatsomo
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 08 Elo 2006 21:35

Viesti Kirjoittaja nettikatsomo » 10 Syys 2006 00:12

Joo-o.
Vuorokausi vaihtunut aikasmoisessa laatoituskeskuskelussa. Miten koira ja kamut ovat laatoittaneet kämppää. Sekä siitä mitä drikkenjä voi tehdä, jotta laatoittaminen onnistuu. On siinä jutut. Olis varmaan kiva toistaa noille jonain kankkusaamuna. :lol:

Edit
Delete-mies saa sanoa tälle viestille "kyllä"

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 10 Syys 2006 00:18

Swoon kirjoitti:Mä on osaa ikävä kyllä kommentoida noihin lätkäjuttuihin sen enempää, mut futis todellakin rulettaa. Tuli lopputalvesta oltua Brasiliassa katsomassa paikallista potkupalloa suhtkoht isolla stadionilla, oli melkoinen kokemus. Hullua väkeä noi brassit. Mut ehkä parhaita kokemuksia ikinä.
Mikä stadion, Maracana vai? Jos on, niin oon ehkä vähän kateellinen, vaikka brassifutista noin yleisesti inhoankin. :)

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 10 Syys 2006 00:24

Mole kirjoitti:
Swoon kirjoitti:Mä on osaa ikävä kyllä kommentoida noihin lätkäjuttuihin sen enempää, mut futis todellakin rulettaa. Tuli lopputalvesta oltua Brasiliassa katsomassa paikallista potkupalloa suhtkoht isolla stadionilla, oli melkoinen kokemus. Hullua väkeä noi brassit. Mut ehkä parhaita kokemuksia ikinä.
Mikä stadion, Maracana vai? Jos on, niin oon ehkä vähän kateellinen, vaikka brassifutista noin yleisesti inhoankin. :)
Recifessä oltiin kattoo, ei se mikään mielettömän iso paikka ollut, mutta tunnelma oli kiitettävä. Mellakkapoliisit valmiina jne, jotain tappeluntynkää siellä oli jo käynnissä.

En siis itse ole mikään futishullu, mutta noin kokemuksena hieno. :)

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 10 Syys 2006 00:31

Ok, en tiedä missä Recife on, mutta varmasti brassi futismatsi on ollut elämys missä tahansa! Itse en ole ollut kuin Highburyllä, kun en silloin Anfieldille matsiin asti päässy. Kiva kokemus sekin.

You Never Walk Alone. :wink:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 10 Syys 2006 00:44

Onks blondit supisemassa makkarissa, kun ei ole<pitkään aikaan näkynyt olkkarin puolella?

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”