37. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 03 Loka 2006 15:49

voi ei! no nyt mulla on mennyt ihan ohi jo kahteen samaan kysymykseeni vastauksenne, vain
vai...onko täällä jotain kuppikuntia niinku silleen?!..tai ihmisiähän 24/7:n on eikä joka vessakäyntiäkään tule varmaan aina ylöskirjatuksi
niinpä eilen hankin itsekin luvan ympärivuorokautiseen seurantaan jotta voisin osaltani tuottaa tänne sisältöä koosteiden varassa eläville, joissa toistetaan paljon samojakin pikkujuttuja, kuten eilen toinen mainitsemistani kuristusakteista
jäin vain miettimään, kuinka vakavaksi teoksi sekin olisi huomioitu, jos big brother olisi keskeyttänyt sen yhtä, kuin oli se monkeygate-skandaalinkin tapa, puun takaa, tai luulisin paremminkin jonkinlaisen lastulevyn
sinänsä en usko että joku talon uroista kuuluu siihen hiljan julkaistuun yllättävään tutkimustulokseen jossa suurin osa kotilinnansa sisällä väkivaltapelejä harrastavista kaksilahkeisista on talon ulkopuolella väkivallattoman täyskilttejä halinalleja suorastaan
noh, toivotaan ettei julkisuuteen anneta enää lisää seksuaalisuuttamme ja väkijuomienkin vallassa toimintavapauttamme rajoittavia shokkisignaaleja, muka joistain minihameisten yläpäällekin karkauksiin, just joo, hah!

niin, itse asiaan..mitäs talossa tapahtuukaan: kaki lämmittelee aboriginaaleja ruokapöydässä kasvissyöntiaatteiden äärelle, suu lihansyöjän rasvaisessa virneessä

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 03 Loka 2006 15:50

Veikkaisin jonkun rikkovan sääntöjä, joten äänestyksessä voi olla useampi kuin kaksi. Edellyttäen, että BB:n linjamuutos tiukempaan pitää.

Yhteen siltaa en ole rakentanut, mutta tuo Hedgehogin taitaa olla suht kestävä vaihtoehto.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Loka 2006 15:56

sickboxing kirjoitti:No, Kaarlo&Sari vaa laitettii äänestyksee, jotta ens viikol ois sit saman verran vanhoja&uusia asukkaita ..
Olisi äänestyksessä kyllä muutenkin ollut tällä viikolla vain vanhoja asukkaita, koska uusia asukkaitahan ei tällä viikolla olisi saanut nimetä ollenkaan...

Avatar
ammiina
Sala-asukas
Viestit: 397
Liittynyt: 01 Loka 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja ammiina » 03 Loka 2006 15:57

hedgehog: yhtään siltaa en ole ikinä rakentanut, mutta BB taisi juuri ton tyylistä meinata... Mutta miten noi alimmat puut voivat pysyä pystyssä?

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 03 Loka 2006 15:59

ammiina kirjoitti:hedgehog: yhtään siltaa en ole ikinä rakentanut, mutta BB taisi juuri ton tyylistä meinata... Mutta miten noi alimmat puut voivat pysyä pystyssä?
Kyllä siihen nyt kai tukirankaa laitetaan.
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 03 Loka 2006 16:04

ammiina kirjoitti:hedgehog: yhtään siltaa en ole ikinä rakentanut, mutta BB taisi juuri ton tyylistä meinata... Mutta miten noi alimmat puut voivat pysyä pystyssä?
Siis näitä kaaria tulee kaksi vierekkäin ja ne punaiset pallurat ovat puolia joille tehdään niihin kaaren lautoihin kolot että ne pysyvät paikallaan. Loput puolat tulevat sitten tasaisesti näihin tyhjiin väleihin (ja ylimääräiset laudat ehkä sillai kanneksi). Koska en tiedä mittoja niin kaaret voisi ehkä tehdä myös neljästä laudasta, mutta minusta Mia puhui viidestä.

Silta siis pysyy pystyssä itsestään. Silta kannattanee myös koota niin että se kapenee kantta kohden, eli maassa olevat laudat ovat leveimmillään ja muut kanteen asti aina edellisten sisäpuolelle.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 03 Loka 2006 16:33


Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 03 Loka 2006 16:42

Tuolla on nyt tuo Kaarlon ja Sarin juonittelu -klippi.

Hah haa. On se Sari aika paha manipuloija... :twisted:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 03 Loka 2006 16:50

Mole kirjoitti:Tuolla on nyt tuo Kaarlon ja Sarin juonittelu -klippi.

Hah haa. On se Sari aika paha manipuloija... :twisted:
Mitä siinä tapahtuu?? Mä en jaksa maksaa sen katsomisesta :P.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 03 Loka 2006 16:52

zilipippuri kirjoitti:
Mole kirjoitti:Tuolla on nyt tuo Kaarlon ja Sarin juonittelu -klippi.

Hah haa. On se Sari aika paha manipuloija... :twisted:
Mitä siinä tapahtuu?? Mä en jaksa maksaa sen katsomisesta :P.
Kaarlo sanoo äänestävänsä uusia asukkaita joka tapauksessa. Sari sanoo luulevansa, että niihän se menee että todennäköisesti ovat äänestyksessä.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 03 Loka 2006 16:53

Voisko toi Kaki pitää turpansa kiinni joskus? Mä en jaksais enää yhtään kuunnella mitään sen suusta :evil: !
Mä oon täydellisen kyllästynyt kyseiseen herraan, vaikka vielä viikko sitten ajattelin, että ohjelman viihdyttävyyden kannalta toivottavasti pysyy pitkään kuvioissa (kunhan ei nyt voittaisi kuitenkaan). Nyt en kyllä jaksa enää ollenkaan.

Ja taas se sanoo "mä voin kertoo hurjan tarinan tosta..", kun joku muu kertoi jotain juttua ja alkoi papattamaan. TURPA KII TURKULAINEN!!

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 03 Loka 2006 16:54

Mole kirjoitti:[
Kaarlo sanoo äänestävänsä uusia asukkaita joka tapauksessa. Sari sanoo luulevansa, että niihän se menee että todennäköisesti ovat äänestyksessä.
Ja tuonko takia Sari on nyt laitettu äänestykseen??? :keineahnung:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 03 Loka 2006 17:09

Onko kukaan laskenut kuinka monta kertaa kertomuksensa aikana Jani on käyttänyt sanaa: vittu.
Tuntui ihan ok tyypiltä, mutta ihmiset, jotka eivät pysty ilmaisemaan itseään kuin "vittu"-sanalla ovat selkeästi säälittäviä. Kaikki me kiroillaan, mutta ainakaan minulla joka toinen sana ei ole v*ttu.vn

Edit: Ja nyt Kari taitaa rikkoa vastaavaa ennätystä.

Avatar
lily
Heikoilla hangilla
Viestit: 89
Liittynyt: 28 Elo 2006 17:53

Viesti Kirjoittaja lily » 03 Loka 2006 17:27

Kuuhullu kirjoitti:Onko kukaan laskenut kuinka monta kertaa kertomuksensa aikana Jani on käyttänyt sanaa: v*t*u.
Tuntui ihan ok tyypiltä, mutta ihmiset, jotka eivät pysty ilmaisemaan itseään kuin "v*t*u"-sanalla ovat selkeästi säälittäviä. Kaikki me kiroillaan, mutta ainakaan minulla joka toinen sana ei ole v*ttu.vn

Edit: Ja nyt Kari taitaa rikkoa vastaavaa ennätystä.
Jani, Kaarlo ja Kari eivät näköjään osaa selittää mitään ilman tuota jatkuvaa v-sanan viljelyä. Pitemmän päälle ihan v*tun rasittavaa kuunneltavaa tuommoinen hokeminen, melkein yhtä rasittavaa kuin Heidin niinkut ja tieksät. :roll:

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 03 Loka 2006 17:28

Kuuhullu kirjoitti:Onko kukaan laskenut kuinka monta kertaa kertomuksensa aikana Jani on käyttänyt sanaa: v*t*u.
Tuntui ihan ok tyypiltä, mutta ihmiset, jotka eivät pysty ilmaisemaan itseään kuin "v*t*u"-sanalla ovat selkeästi säälittäviä. Kaikki me kiroillaan, mutta ainakaan minulla joka toinen sana ei ole v*ttu.vn

Edit: Ja nyt Kari taitaa rikkoa vastaavaa ennätystä.
Ja Kaarlo on rikkonut ennätyksen myös jo viikko sitten...
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Loka 2006 17:41

Jani ja Piritta menivät kioskiin... Ostavatkohan keittoo?

MissBB
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Loka 2006 19:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja MissBB » 03 Loka 2006 17:53

Kattelin ton klipin. Ei tuo edes paha ole. Onhan siellä pahempiakin sanottu :shock: Hanne esim. pyytää kamujaan äänestää Sorellaa. Ym ym Eihän uudet ole vielä edes paikalla tossa klipissä. Odotin pahempaa sanomista
"Auta kesää,syö lunta"

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Loka 2006 17:57

Hanne alkoi valittamaan Janille ja Pirittalle siitä, kun olivat ostaneet 5 eurolla tupakkia ja sillä rahalla olisi Hannen mukaan saanut ostettua yhden päivän ruuat asukkaille...

MissBB
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Loka 2006 19:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja MissBB » 03 Loka 2006 18:06

Spencer kirjoitti:Hanne alkoi valittamaan Janille ja Pirittalle siitä, kun olivat ostaneet 5 eurolla tupakkia ja sillä rahalla olisi Hannen mukaan saanut ostettua yhden päivän ruuat asukkaille...
Näinhän se on, itse polttavana pakko myöntää. Itseäni nolottais ottaa ne vastaan. Kyllä sitä asenteella pärjää :) Kestää lentokonematkatkin ym. Ja pääseehän Sari ehkä jo sitten sunnuntaina itse sitä ostelemaan Eikös Kakikin lopettanut?
"Auta kesää,syö lunta"

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 03 Loka 2006 18:27

Ovatko ne suunnitelleet tuohon siltaansa jotain pituussuuntaista tukea? Nyt siinä saattaa käydä niin että kun ensimmäiselle askelmalle astuu niin silta lähtee kaatumaan ja ne jalkojen ja kannen väliset liitokset murtuvat koska mikään ei ole estämässä sillan pituussuuntausta heilumista.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Loka 2006 18:34

Nyt kuulin ensimmäistä kertaa tänään Jaakon puhuvan! :D

MissBB
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Loka 2006 19:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja MissBB » 03 Loka 2006 18:41

Jengi BB chatissä kirjottelee et boikotoikaa BB:tä. Ei sellanen vastakaikua mihinkään toisi näin kun ajattelee. Fiksuinta olisi irtisanoa esim. Saunalahden liittymä ja sanoa syyksi BB:n sponsorointi. Tai boikotoida R-kioskeja. Ei menis kauaa kun BB helisisi. No en kumpaakaan ole tekemässä vaikkakin juuri irtisanouduin Saunalahdelta mutta syy oli kyllä eri :lol: Mutta tossa vaan pienessä päässäni mietin noita chat viestejä..
"Auta kesää,syö lunta"

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”