Mika Sivén

Vastaa Viestiin
Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 18 Syys 2006 19:32

Boost kirjoitti:Aika huonosti vissiin pojat ottanu tän Sorellan vastaan? :roll:
Pojat on poikia. Kari on tietenkin innoissaan, kun ei saletisti noilta muilta tytöiltä saa, niin on uusi kiusattava. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 18 Syys 2006 19:49

Mun mielestä Kari ei ole todellakaan minkään p****n perässä vain talossa. Tällä hetkellä hauskin asukas talossa. Osaa myös keskustella asiallisesti.

Se siitä Karista tässä ketjussa.
Kuva

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 18 Syys 2006 19:52

kova "tutkiminen" pojilla nyt ainaki on käynnissä tän sorellan suhteen ku kysellään että millaset tissit sillä nyt olikaan ja kari nyt ainaki vaikuttaa ottavan ihan avosylin vastaan.. mutta veikkaan että ottais kenet tahansa uuden naispuolisen ja miksei miespuolisenki asukkaan ystävällisesti vastaan:)
aattelin jo mikasta että onpas se tylsäks heittäytyny mutta tuli ihan oikeeseen kohtaan eilen lähetyksessä se conanin karhu-imitaatio :D

Marienhof
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 25 Elo 2006 10:28

Viesti Kirjoittaja Marienhof » 18 Syys 2006 20:07

gemini kirjoitti:Muistaakseni Mika on 167cm ja 67kg.
Mika on tämän sivun mukaan 168 cm:

http://www.arsenal-handis.com/
Älä pingota, ala bingota!

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 18 Syys 2006 22:05

Toisinaan Mika on viihdyttävä ja yksi talon reiluimmista tyypeistä (ainakin jätkäseurassa), mutta apinavaihde pitäisi taas jossain vaiheessa saada päälle, muuten menee liian harmaaksi. Kaikki ei voi olla kohdallaan, jos Mika on muuttunut talon lastenhoitajaksi.

Läppä öisten naisvieraiden hellimisestä: "Kahden minuutin päästä tulee ja sit kääntää kylkee ja sanoo: 'Mä voitin!'"

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Viesti Kirjoittaja chypre » 19 Syys 2006 22:27

Manki on nostanut viime aikoina pisteitään ainakin minun silmissäni. Veikaan että menee loppukolmikkoon, vaikka peli vielä alkuvaiheissaan onkin.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 19 Syys 2006 23:32

Kari pelaa homman Mankin syliin, kun turpa ei pysy kiinni.

Mikan ei tarvitse tehdä muuta kuin välttää todella typeriä mokia ja laittaa cruise control päälle kohti voittoa. Mankia ei kuitenkaan vihata katsojien keskuudessa ja hänen kannattajapohjansa on vankka.

Varteenotettavaa haastajaa ei taida olla.

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 19 Syys 2006 23:35

näinpä. varmaan mika sen verran fiksu kaveri on että kun näki miten pelleilijöille ja sikailijoille käy (hena) ni osaa pitää linjansa kunnossa.. toivon itekki niin ettei tulis enää enempää rasittavia ihmisiä/piirteitä ihmisistä.. kunhan ei tosiaan liikaa vakavoidu.. hyvältähän se vaikuttaa mikan kannalta nyt

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 20 Syys 2006 12:07

Mole kirjoitti:Kari pelaa homman Mankin syliin, kun turpa ei pysy kiinni.

Mikan ei tarvitse tehdä muuta kuin välttää todella typeriä mokia ja laittaa cruise control päälle kohti voittoa. Mankia ei kuitenkaan vihata katsojien keskuudessa ja hänen kannattajapohjansa on vankka.

Varteenotettavaa haastajaa ei taida olla.
Ja vaikkapa Mika palaisi hetkittäin takaisin alun sekoiluun, niin näistä ei enää nouse niin suurta porua; talo alkaa pian tylsistymään ja joku piriste aina lisää mielenkiintoa. Toisaalta Mikan persoonalle on jo tässä vaiheessa annettu tietty vapaus olla mitä se on; 26-vuotias teini, joka tiedostaa sen. Tuollainen käytös, mitä Mikalta on viimeaikoina nähty lisättynä riittävällä määrällä sekoilua vie kyllä pitkälle.

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 20 Syys 2006 23:38

Mika yritti ottaa lunkisti tuon alpakankesytys-tehtävänsä, mutta musta näytti että Trasseli vai mikä-lie-se-valkoinen-nyt-oli ei aivan täysin kyllä luottanut Mikaan! Vaikka koittihan kaveri näyttää eläinystävälliset piirteensä, niin vähän kökösti se onnistu. Ei sillä, että se olisi miinusta.

Hauska oli se villojenpuhdistus, kun muut puhuivat Henristä ja Mika alkoi kertomaan kuin luontevana jatkeena omasta musamaustaan! :lol: Heh heh.. Ilmeisesti siitä oli tosin aiemmin siinä puhuttu, mutta huvitti kyllä kovasti.
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 21 Syys 2006 15:40

Mulle on tullut Mikasta positiivinen kuva. Se vaikutti oikeasti kiinnostuneelta alpakoista. Ja muiden mököttäessä makuuhuoneissa, se hakeutui olkkariin puhumaan Sorellalle.
Who is she? Where did you find her?

epe
Työläinen
Viestit: 150
Liittynyt: 17 Syys 2006 23:06

Viesti Kirjoittaja epe » 21 Syys 2006 15:48

Musta Mika vaikuttaa tosi hyväsydämiseltä ja myös vastuuntuntoiselta (tosin se 8 vuoden kauppakoulussa oleilu ei tätä väittämää tue), mutta hänen pitää tutustua ihmisiin ennenkuin uskaltaa antaa itsestään jotain.

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 22 Syys 2006 04:54

Nään jo aamun saapuneen
Jään mä vielä vuoteeseen
Viipyy vielä hetken tuoksu sun
Viilenneet on jo huoneet muut

Oli eilen toisin
Oli päivä iloisin
Sua niin mä rakastin
Kaipaan niin sua vieläkin

kertosäe:
Opetit mua kuinka pitää rakastaa
Vaan et kuinka unohtaa
Opetit mua sydäntäni kuulemaan
Kuinka voi sen vaientaa?
Rakkauden oppikirjaa tavaamaan
Opetit, sitten lukemaan
Sitä mulle kertonut et milloinkaan
Kuinka kirja suljetaan

Jään mä lukuun viimeiseen
Nään nyt siinä kyyneleen
Oot kuin kirjanmerkki mun
Taas mä siihen turvaudun

Oli eilen toisin
Oli päivä iloisin
Sua niin mä rakastin
Kaipaan niin sua vieläkin :?:

Nii no miettikää ite

(eija kantola-rakkauden kirja)
:roll:

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 22 Syys 2006 05:20

Ainut vaan et Manki näyttää olevan tosi "käsi" noissa jutuissa. Tosi kohelo, tyyliin sormet sisään yht'äkkiä periaate! Sen huomas jo Sarin kanssa.. ei mikää ihme ettei noi lämpeä. Kyl mäkin voin sulaa ulko-olemukseen (näkö,luonne) mut jos tollanen "käsi" tulee rähmii, ni kiitos ei.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 22 Syys 2006 07:01

Kyllä Mika pitäisi nyt ehdottomasti poistaa talosta välittömästi! Raiskauksen yritystä en kyllä hyväksy missään olosuhteissa! :evil: Australian BB:ssäkin potkittiin pari asukasta pihalle paljon pienemmästä seksuaalisesta ahdistelusta... Todella harmi, että Mika meni nyt mokaamaan näin pahasti, kun hänen pisteensä olivat minunkin silmissäni selvässä nousussa...

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 22 Syys 2006 07:03

Mikäli tuota käytetään poistamisen syynä, niin samalla saisi sitten mielestäni poistaa Karin. Kari kopeloi jatkuvasti naisia ja eilenkin hääräsi Miran sängyssä.

Avatar
Mari A
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 27 Heinä 2006 21:03
Paikkakunta: Kehä III:n ulkopuolinen Villilän Erämaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mari A » 22 Syys 2006 08:43

Spencer - samaa mieltä - tuon Australian BB:n tapahtumien kanssa ja nyt Suomen. Turvallisuus - ennen kaikkea!

(Off Topic) Petri: Viime aikoina olen kiinnittänyt huomioni Karin käsiin enemmän kuin puhetulvaan. Seuratkaapa vain huviksenne millaisia manööverejä Karin kädet tekee naisten silmiltä piilossa - aika ala-arvoista - vaikkei edes koskisi naisihmistä. :roll:

(Off Topic) Ja vielä lisäisin tähän listaan Tatun. Tatun uhoaminen on humalassa toistuvaa tietyissä tilanteissa.

Sellainen klassinen eläintarha -tyyppinen apina-aitaus/häkki voisi olla kolmikon viikkotehtävä - muut asukkaat ruokkii ja pitää tilan puhtaana häkissä/aitauksessa ja bilettää kolmikon katsellessa. :wink: Paitsi että Mika on varmasti ulkona siinä vaiheessa jo.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 22 Syys 2006 09:29

Joo, Mika pisteet kyllä nyt tipahti. Toivottavasti Big Brother ryhtyy toimiin Mikan poistamiseksi talosta. :evil:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 22 Syys 2006 09:53

Tää on kyllä hauskaa, kun tuntuu, että tällä kaudella joka asukasta vuorotellaan vaaditaan poistettavaksi talosta :P

Okei, Mikan pisteet kyllä laski aika jyrkästi ton episodin takia ja toisaalta on kyllä ihan suoran talosta poistamisen arvoinen juttu, mutta en mä välttämättä niin tekis kuitenkaan. Tai, ainakin Sorellan kanta asiaan pitää kuulla...
Spaceship! What the hell is that?

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 22 Syys 2006 09:53

Sääli että Mika meni ja mokasi näin totaalisesti räplätessää nukkuvaa Sorellaa, mutta mielestäni tällaisissa asioissa tulee olla ehdottoman tiukka. Nukkuvan ihmisen hyväksikäyttö on ehdottoman tuomittavaa... ja jos tuotantotiimi ei, välikohtauksesta huolimatta, poista Mikaa Talosta, niin silloin se on rikoskumppani...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 22 Syys 2006 09:54

ultra kirjoitti: Tai, ainakin Sorellan kanta asiaan pitää kuulla...
Millaisia unia näit tämän tapahtuessa Sorella?
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 22 Syys 2006 09:58

Asiaa näkemättömänä on paha kommentoida varmasti, mutta toisen osapuolen nukahtaminen ilmaisee musta aika selvästi että nyt ei enää kiinnosta ja siihen olisi hyvä lopettaa...
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”