Iina Heikurainen

Vastaa Viestiin
mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 24 Syys 2005 09:43

Mullakin Iinassa ärsyttää tietty ylimielisyys. Toisia kilpailijoita kohtaan ylimielisyys on onneksi hälvennyt, mutta yhä kuvittelee olevansa BB:a nokkelampi. He Antin kanssa kuvittelevat pitävänsä lankoja käsissään tyyliin "mehän tässä narutetaan kaikkia".

EDIT: Kirotusvire

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 24 Syys 2005 10:26

jännä juttu, sama fiilis mulla, toi Iinan ja Antin kuhertelu on jotenkin niin ennalta-arvattavaa ja laskelmoitua... :evil:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 25 Syys 2005 05:10

big.mac kirjoitti:luulen myös että talossa ei juurikaan kukaan enää pidä Iinasta Anttia lukuunottamatta... Kaikki on vain feissiä jolla Iina pidetään tyytyväisenä, koska kaikki tietää sen romahtavan jos hän ei ole suosittu... eikä kukaan halua ryhtyä riitelemään mokoman besserwisserin kanssa :wink:
Kyllähän se Minna varmasti Iinasta tykkäilee :P
Joka tapauksessa olisi hienoa nähdä miten Iina suhtautuu jos joku sanoisi hänestä jotain negatiivista tai tulisi pientä riidan tynkää aikaiseksi.
Tosin riidan tynkä olisi tässä vaiheessa tervetullutta kelle tahansa asukille

Bauer
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 02 Syys 2005 00:00

Viesti Kirjoittaja Bauer » 26 Syys 2005 00:04

Arvaukseni osui oikeaan. :shock:

"Samaan aikaan sisällä Iina ei pystynyt enää esittämään normaalia, vaan purskahti kovaan itkuun."

Voivoi.. nyt tuli omaa lääkettä.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 26 Syys 2005 00:36

Niinpä niin... Kovista kovimmaksi peluriksi väitetty osoittaa syvimmät tunteet, eikä kaverit kuitenkaan hyljeksi. Sitä vaan mietin, että arvaako Iina ihan-ihan oikeasti Lintsin nimenneen hänet.
"On mennyt vähän liian hyvin, ollut vähän liian kivaa..." aika osuvasti arvioitu.
-Oh my god...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2005 01:47

Hahahahahahaaha.

Tässä on nyt tämä aikuinen, järkevä, akateemisesti koulutettu, rehellinen, ystävällinen, ihana iina.

TAI: Naurettavan lapsellinen, isoveljelle v*ttuileva, itkevä, mököttävä, itserakas snobi.

Iina putosi kovaa ja korkealta, todella korkealta. Luuli olevansa varma finalisti, ehdoton suosikki talossa ja talon ulkopuolella. Pari quotea:

"mä voisin melkeen puhua kun häätöuhka on alla niin yks jalkapuu tunnu missään"
"haistakoo p*ska, p*skapää isoveli"
se haluu tietää "sen k*sipään nimen joka hävitti sen kirjan"
"kaikki v*tun pikkuteinarit äänestää mut ulos" (tästä haluan eritoten kiittää iinaa, tekee varmasti hyvää myös myös lasten parissa tapahtuvalle puheterapeutin ammatille. nimim: 25v v*tun teinari)
"minä saan puhua omista tunteistani äänestystä kohtaan, v*tun isoveli p*skiainen"
"taistelen perttua vastaan oikeesti"
"oikein p*skaisen k*sipään oloinen kaveri oli (isoveli pk-huoneessa)"
"Mä vihaan niitä, jotka anto mulle pisteitä"
"Kuin mä oon ärsyttänyt muita?" (lol)
~02:15 antin kainalossa itkun keskellä "Voi Perttu parka...ja Kati myös. Mä näytän tosi surkealta niihin verrattuna" (nyt alkoi siis jo katsojien nuoleskelu, täysin vastoin mitä uhosi hieman aiemmin :) )
~02:35 iina harmittelee taktiikan epäonnistumista:
Antti: "Jos sä näytät siltä, että sä oot iloinen, niin mekin ollaan iloisia."
Antti: "Mä pussailen sua."
Iina: "Ei se auta. Ehkä se mun oloa auttaa, mutta ei muuten." (<- ei auta siis iinan pelitaktiikkaa, mikä tosin on jo romahtanut aikapäiviä sitten)
Antti: "Miten niin?"
Iina: "Se saattaa vaan ärsyttää lisää.. se on ärsyttävää kaikista niistä teinareista, jotka haluaa äänestää mut ulos."


jne. kaikki livestä poimittuja suoria lainauksia iina suusta parin tunnin aikana tuloksen ilmoittamisen jälkeen. Sanonut paljon muuta ja itkenyt myös. Vihdoin todellinen iina näyttäytyi koko "komeudessaan" :) Mahtavaa.

EDIT: uusia quoteja

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 26 Syys 2005 03:08

Noilla teinarikommenteillahan se nyt ei saa ketään puolelleen. Ja kohta joku Iinafani heilahtaa että Iina on vaan oma itsensä eikä tahdo voittaa ihmisiä puolelleen.
No eipä voita ainankaan ei.
Ärsyttävää pillitystä, vinkumista, valittamista. Todellakin muuttui pikkulapseksi. Oikea draamakuningatar.


EDIT: Ja jotenkin en vaan jaksa ymmärtää tuota iinanteinarivihaa. Ihan kuin ne nyt olisivat ne teinit, jotka Iinan pistivät äänestykseen. Kiukuttelisi vaikka sitten kun on tipahtanut että prkleen teinarit.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 26 Syys 2005 06:24

Taitaa Iina olla luonteeltaan huono häviäjä ja syyttää tunnekuohussaan inhoamaansa kohderyhmää. Sääliksi käy. Sääli myös, että kilpailija joka aiheuttaa (tulisi aiheuttamaan) konflikteja äänestetään talosta pois. Ennemmin tässä tapauksessa Kathy pihalle, vaikka onhan tuolla tylsempiäkin tyyppejä.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 26 Syys 2005 07:13

Iina taisi tosiaan ottaa raskaasti tuon. Kyllä se vielä laskee sen että keneltä on todennäköisimmin ääniä tullut ja sitten tulee kivaa... :twisted:

Vakavasti ottaen, Iinan pitäisi jäädä taloon siksi koska hän herättää asukkaissa (ja katsojissakin) reaktioita, toiset inhoo, toiset tykkää. Ja nyt kun Iinan tasopaino on järkkynyt niin kommenttia tulee varmasti entistä äkäisemmin, mikä on omiaan niiden konfliktien syntymiselle. Vihdoinkin.

Jos Iina lähtee, Antti luultavasti kaveeraa enemmän kundien kanssa ja Minna hääräilee yksinäisenä(=seuraava lähtijä), TTK-kerho rulettaa ja laulut ja leikit kaikaa Talossa. Mielummin ei näin.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 26 Syys 2005 07:52

Mikan antama piste tulee olemaan Iinalle ainakin pienimuotoinen shokki. Nimeämisessä vaikutti olevan mustasukkaisuutta, mutta luulen että taustalla on mm. se Katista puhuminen ja Mikan tulkinta, että tarkoitus oli vaikuttaa nimeämisiin.

Jos Iina ei nyt lähde, on jatkossa niin, että lopussa on vielä joku Timo-Hanna-Minna-Iina yhdistelmä, koska nämä eivät saa tarpeeksi nimeämispisteitä. Siinä vaiheessa on ohjelmalla ehkä parisataa katsojaa omien sukulaisten lisäksi. Itseä ei ainakaan kiinnosta tuolloin tippaakaan. Tietty katsojat päättävät, mutta hyvistä tyypeistä voi joku joutua lentämään pellolle. Jossain vaiheessa äänestyksessä voisi olla keskenään jopa Perttu ja Mika, vaikkei Mika nyt ääniä saanutkaan, jatkossa voi saada.

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 26 Syys 2005 07:52

Iinan lähtö toisi taloon suuren tyhjiön, vaikka sitä ei nyt välttämättä osaisi kuvitellakaan. Tinttu laittoikin jo hyvät esimerkit mitä tapahtuisi. Iinan pitää saada jäädä taloon tuomaan hiukan säpinää. Kathy pois, koska niin hän itsekin kerta haluaa.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 07:57

Suur-Kiitos Punde... ihanaa saada tietää Iinan totaalinen romahdus... "koulun suosituin Tyttö" ei olekkaan niin suosittu kuin luulee... ja feissi tipahtaa ja v***u raikaa talossa. Tästähän tulikin mielenkiintoisempaa kun arvasinkaan... :lol:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 26 Syys 2005 10:40

Toivottavasti tälle on varattu riittävästi aikaa dailyssä, koska kuulostaa siltä että talossa vihdoinkin tapahtuu jotakin.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 26 Syys 2005 13:47

Kukaan ei kerro minulle esimerkkejä siitä, miten Iina tekee talon mielenkiintoiseksi :(. Itse näen samanlaisena tylsimyksenä kuin muutkin sohvaporukassa. Mutta näenkin vain dailyn ja subin uutiset.

Muoks: tämä suhtautuminen ehdolla olemiseen on kyllä mielenkiintoinen tapaus. Tahallista huomionhakua, vai voiko aikuinen ihminen todella ottaa asian noin? Ei ne koulujenkaan suositut oikeasti ole piiriensä ulkopuolella olleet kovin suosittuja, kaveripiiri vain on laaja. Eikä siihen porukkaan ole oikeasti halunnut mukaan kuin jotkut ääritapaukset, jenkkileffat on ihan jotain muuta.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 26 Syys 2005 13:59

No minusta esim. tuo nimeämisestä johtuva kiukunpurkaus oli aika mielenkiintoinen. Toistaiseksi talossa on ollut sen verran rauhallista että sinne tarvittaisiin oikein kunnon riita, uskoisin että Iinassa jos kenessä olisi tähän potentiaalia. Esim. TTK-kerhon tytöt ovat aivan liian kilttejä (tai fiksuja pelureita) aloittaakseen riidan, ehkä heistäkin saataisiin ärsytyksen avulla reaktioita esiin.

Toinen juttu on sitten tämä Terhi-Antti-Iina "kolmiodraama", kiinnostaisi nähdä mitä tapahtuu jos Terhi jatkaa pakan sekoittamista?

Entä mitä tapahtuu jos Iina selviää äänestyksestä, hänhän on sen selkeästi ottanut kaikkein raskaimmin? Muuttuuko ääni kellossa, jatkuuko vanha meininki vai tuleeko kuvioon mukaan esim. lisää kaunaisuutta? Jakautuuko Talo tästä syystä entistä selkeämmin?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 26 Syys 2005 14:50

Koko ajanhan tässä tulee esimerkkejä, joilla Iina tekee hommasta mielenkiintoisen. Koko ajan jengi odottaa tunnekuohuja ja toimintaa. Sitten kun sitä tulee, ollaan niiden järjestäjä potkimassa pihalle. Perttu ihmetteli kun koko talo meni aivan sekaisin Iinan nimeämisestä ja antoi tulla ihan kunnolla omaa kommenttia asiasta. Sai ärsyyntymistä aikaan hänessäkin... Jesh, sanon minä. Tätä vaan lisää, niin meno pysyy kiinnostavana ilman alkoholiakin.
Iina raivoissaan haukkuu Isoveljen kusipääksi, uhmaa tämän auktoriteettiä ja sääntöjä oikein kunnolla. Tätä on todellakin odotettu. Tätä ainakin minä haluan nähdä lisää.

Eikä Minna todellakaan yksin jää, lähentyy entisestään Hannan kanssa - yhdistävänä tekijänä sekin, että aavistavat taatusti olevansa Iinan nimeäjien seuraavat kohteet.
-Oh my god...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Syys 2005 15:33

Minäkin kyllä ihmettelen sitä, että miksi suurin osa katsojista haluaa Iinan ulos. Iina on todella viihdyttävä persoona joka tekee BB:stä mielenkiintoisen ohjelman ja hän on ainoa kilpailija joka voi saada jotain riitoja aikaiseksi.
Jos kaikki katsojat ajattelisivat sitä, että ohjelma pysyisi mielenkiintoisena, niin pitäisi Kathy äänestää ehdottomasti ulos. Kun Kathy on tällä hetkellä ehkä talon tylsin kilpailija ja hän tuntuu haluavan muutenkin kotiin. Ja tällä foorumillakin näkee sen, että Iina on mielenkiintoisin kilpailija tällä hetkellä talossa, kun hän on herättänyt eniten keskustelua ja on saanut yli puolet enemmän viestejä kuin Kathy.
Aussien juontaja Gretel sanoisi tässä tilanteessa suunnilleen näin, että äänestäkää se ihminen pois joka herättää sinussa vähiten tunteita. Älkää äänestäkö sitä kilpailijaa pois jonka kanssa haluaistte kaikista vähiten asua yhdessä, kun monesti se jota "vihaat" on kuitenkin viihdyttävää katseltavaa.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 26 Syys 2005 15:35

No minusta ainankaan ei ole kiva katsella lapsellista naukumista (viitaten varsinkin viime yöhön) ja niitä Iinan ilmeitä yms. En pidä Iinasta enkä tahdo häntä katsella. Eikö tämä nyt ole sinulle jo riittävää syy?
Vaikka kuinka Iina häppeninkiä aiheuttaisi niin en vaan tahdo katsella häntä. Ja niin on varmaan monen muunkin mielestä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 26 Syys 2005 16:12

joo eipä tuo Iina ole kyllä mitään viihdettä vielä tarjonnut, siis minulle... asia on vain niin, että joistakin ihmisistä tulee sellaisia nega-viboja ja ne ärsyttää raivostumiseen asti... Iina aiheuttaa tällaisia minulle... Tod.näk. muistuttaa minua jostain kansakoulun aikaisesta luokkatoverista joka oli liian koppava ja kiusasi muita... nämähän on tunnejuttuja hyvinkin pitkälti :?
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 26 Syys 2005 16:22

Minun mielestäni Iinan viime yön jutut eivät olleet lapsellista naukumista vaan hän oli selvästi vihainen ja silloin kun on vihainen niin tulee sanotuksi aika helposti asioita joita ei ehkä oikeasti tarkoita.
Iinaa vaan v*tutti niin paljon ensinnäkin se, että hän tuli nimetyksi ja se oli hänelle varmasti ainakin pieni yllätys. Eniten Iinaa kuitenkin tuntui v*tuttavan se BB jolla ei tuntunut olevan yhtään ihmissuhdetaitoja ja sen takia Iina sanoi nuo Punden mainitsemat BB kommentit.
Noita v*tun pikkuteinari kommentteja Iina varmasti katuu, jos tulee häädetyksi, koska teinitytöt ovat kuitenkin yleensä niitä ahkerimpia äänestäjiä.
Tänään sitten näkee, että haluaako BB tosissaan Iinan ulos niinkuin on nyt viime aikoina näyttänyt, kun voivat helposti leikata daily shown taas Iina vastaiseksi.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Syys 2005 17:10

Tämän päivän dailyn leikkaaminen Iina-myönteiseksi on mahdoton tehtävä, paitsi jos mitään materiaalia nimettyjen julkistamisen jälkeen ei näytetä.

Totta, ristiriitoja ja tappeluita ja muuta vilskettä aiheuttavat kilpailijat pitää pitää talossa, mutta muutaman tunnin itkuraivari ei tee Iinasta yhtään sen mielenkiintoisempaa. Tänään se on ollut täysin normaali tylsä itsensä. Ja peesaan Minnaa ja bigmacia, iina aiheuttaa aivoissani uskomatonta ärsytystä ja vastenmielisyyttä, ja vaikka se hyppisi tramboliinilla alasti tai aloittaisi joka päivä joukkutappelun en halua tyttöä katsoa enää pätkääkään vapaaehtoisesti. Siinä syy miksi varmaankin suurin osa asukkaista haluaa iinan pois.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 26 Syys 2005 18:26

Iinan (sekä Minnan, Hannan,...) ongelma on se, että luulee olevansa hyvinkin suosittu katsojien keskuudessa. Siksihän tämä kolahtikin niin kovaa, ei ollut tällaista voinut kuitenkaan omalle kohdalle kuvitella. Mua karmii koko ajan enemmän kaikenlainen ylimielisyys. Minullekin Iinasta tulee mieleen se yläasteen "kuningatar", joka katseli muita alaspäin ja jonka ympärillä uskollinen lakeijapiiri nuoleskeli.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”