Minna Kyrkkö

Vastaa Viestiin
dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 05 Loka 2005 09:03

Tapetti kirjoitti:Se Pertun joukkohautajuttu taisi muuten olla vähän piiloiv****ilua Minnalle.
Itse taas olen varma, ettei Perttu edes tajunnut (asian sanoessaan), että asia toimi loistavasti kuittailuna Iinaa ikävöiville. Mikäli sanoi tämän tarkoituksenaan kuittailla ja keksi sen lennosta (minkä ainakin teki), niin Pertulla on kyllä poikkeuksellisen nopeat hoksottimet. Tarkoituksellista tai ei, niin hyvä kuitti kuitenkin :)

Jostain ketjusta (ei näy ainakaan tässä?) luin Punden kirjoituksen, jossa oli huomattu, että Minna ei ole aikoihin ikävöinyt lapsiaan näkyvästi, suurempi ikävä on ollut Iinan perään (meni jotenkin näin: "Lapset häntä eivät juurikaan enää kiinnosta"). Tämän tajusin Punden viestin luettuani itsekin; onkohan talon "mammalta" unohtunut oma jälkikasvu kokonaan?
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 05 Loka 2005 11:58

dal kirjoitti:Jostain ketjusta (ei näy ainakaan tässä?) luin Punden kirjoituksen, jossa oli huomattu, että Minna ei ole aikoihin ikävöinyt lapsiaan näkyvästi, suurempi ikävä on ollut Iinan perään (meni jotenkin näin: "Lapset häntä eivät juurikaan enää kiinnosta"). Tämän tajusin Punden viestin luettuani itsekin; onkohan talon "mammalta" unohtunut oma jälkikasvu kokonaan?
No höh, miksi ihmeessä sanot noin? Ei varmasti ole unohtuneet! Iinan lähtö vain oli tässä lähempänä ja varmasti ikäväitkut sisältävät ikävää ihan kaikkia kohtaan. Ikävä lapsia kohtaan ei aikaa myöten ainakaan helpota, ja se että joku sanoo että lapset eivät häntä juurikaan enää kiinnosta, on ihan kamalan rumaa. Itse kahden lapsen äitinä voin sanoa että se ikävä on jotain ihan käsittämätöntä, eikä yksikään kunnon äiti unohda lapsiaan kuin aivan pieniksi hetkiksi kerrallaan. Jatkuva itkeminen ja heistä puhuminen vain pahentaa asiaa. Ja Minnahan juuri ihan vasta tuumasi, että pakottaa lapsensa vuoronperään nukkumaan vieressään kunhan kotiin pääsee :D Henkilökohtaisesti en käsitä miten Minna kestää sen ikävän, mutta hänellä on selvästikin muut vaikuttimet mielessä (oman itsen kehittymiseen ja elämänvaiheen muutokseen liittyvät). Kenenkään ei pidä mennä tuomitsemaan toista tietämättä taustoja, eikä oikeastaan sittenkään. Minnaa on paljon kritisoitu erityisesti nuorison keskuudessa siitä, että hän lähti ja jätti lapset kotiin, mikä on aivan naurettavaa. Onhan lapsilla isäkin, he ovat jo niin isoja että ymmärtävät mistä on kyse ja kaiken hyvän lisäksi näkevät äitiään päivittäin telkkarista. Eihän se sama ole kuin jos vieressä olisi, mutta eivät ne lapset tästä loppuiäkseen traumatisoidu.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Sakallio
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 26 Elo 2005 12:25

Viesti Kirjoittaja Sakallio » 05 Loka 2005 12:10

dal kirjoitti:Jostain ketjusta (ei näy ainakaan tässä?) luin Punden kirjoituksen, jossa oli huomattu, että Minna ei ole aikoihin ikävöinyt lapsiaan näkyvästi, suurempi ikävä on ollut Iinan perään (meni jotenkin näin: "Lapset häntä eivät juurikaan enää kiinnosta"). Tämän tajusin Punden viestin luettuani itsekin; onkohan talon "mammalta" unohtunut oma jälkikasvu kokonaan?
Minna tilitti pitkään maanantaina pihakeskustelussa suhteestaan lapsiin ja pohti, miten vaikeaa tämä hänen olonsa BB:ssa on lapsille on. Pelkäsi, mitä lapset joutuvat kokemaan hänen takiaan ja kaikkea muuta. Ikävä tuntui olevan kova.

Huono provo Punden toimesta.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 05 Loka 2005 12:36

Ei kukaan unohda lapsiaan, täytyy olla aika tunnekylmä, jos niin on. Itse olen kyllä moneen kertaan ihmetellyt tuonne lähtemistä, itse jos olisin sen tyyppinen ihminen joka tuollaisiin menisi, odottaisin että lapset ovat aikuisia. Mutta meitä on moneksi - muistan kerran katsoneeni muutaman jakson jotain ihan outoa jenkkisarjaakin, jossa vanhemmilla oli pieni lapsi ja molemmat olivat ohjelmassa (oliko se joku viettelysten saari tms.)

Tuollaisten vähän toisellakymmenellä olevien lasten pärjäämisestä: Kyllä sen ikäiset perusasioiden osalta (ruokahuolto yms.) pärjäävät ihan varmasti. Ei edes tuo Minnan ohjelmassa olo ole välttämättä paha juttu, se on kavereista luultavasti jännää. Hyvin paljon riippuu siitä, millaisessa asemassa lapset ovat koulussa muutenkin, jos heillä on paljon kavereita, eivät kaverit tuon takia hylkää. Pahinta lapsille on se, mitä nettipalstoilla kirjoitetaan, jos lapset jostain traumoja saavat, niin niistä. Ikävä on varmasti molemminpuolinen, luultavasti lapset eivät itse sitä niin hyvin etukäteen tiedosta, mutta äidin luulisi tietävän. Olen varmaan kirjoittanut ennenkin, mutta itse en voi olla kahta päivää enempää tietämättä, mitä lapsille kuuluu. Lapseni ovat suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin Minnalla.

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 05 Loka 2005 15:14

No ei tod Pertun joukkohauta ollut vittuilua Minnalle.

Mutta asiaan, oksettaa päivä päivältä se ämmä yhä enemmän. Makaa sohvalla niin kuin joku ois kuollut ja suree jotain Iinaa enemmän kuin lapsiaan. Rasittava bitch, nyt nopeasti se pois en jaksa enään kuunnella sen valitusta ja parkumista. Tosiaankin se vaan kokkaa siel ja nauraa välillä muiden jutuille, HUOH! Ja kunnon pelle jos ottaa nokkiinsa siitä, että jotkut nimesivät Iinan, ihan kuin hän ei olisi itsekkin joutunut nimeämään porukkaa. Harmi kun Minna ei ole edes sellainen "love to hate", toisinkuin Iina varmaan oli jollain tasolla.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 06 Loka 2005 08:20

Sakallio kirjoitti:Minna tilitti pitkään maanantaina pihakeskustelussa suhteestaan lapsiin ja pohti, miten vaikeaa tämä hänen olonsa BB:ssa on lapsille on. Pelkäsi, mitä lapset joutuvat kokemaan hänen takiaan ja kaikkea muuta. Ikävä tuntui olevan kova.
Ja onhan Minna sanonut itsekin päiväkirjahuoneessa ettei halua jatkuvasti puhua lapsiin kohdistuvasta ikävästä kun muut eivät voi sitä käsittää, eikä hän halua ärsyttää turhaan muita puhumalla asiasta.
-Oh my god...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Loka 2005 14:45

Sakallio kirjoitti:Huono provo Punden toimesta.
Kyseessä ei ollut provo, vaan lähinnä eräänlainen kärjistetty loppulötkäytys jonka tarkoitus oli saada minnan iina-ikävä vaikuttamaan edes hieman naurettavalta, jos se ei sitä jonkun mielestä jo ole. Enpä minäkään ole niin simpanssi että luulisin äidin unohtavan lapsensa, ellei kyseessä ole alkkis, narkkis tai psykopaatti. Minna kyllä lähentelee viimeistä ryhmää varsin vahvasti stressiteippeineen kaikkineen. (<- loppulötkäytys, jolla korostan jotain, mitä en itse vielä tiedä)

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 06 Loka 2005 15:33

Heh.. Loppulötkäytys :lol: Elä sie kuule stressiteippejä morkkaa, sehän saattaapi hyvinkin olla juuri se joka pelastaa mielenterveyden menetykseltä :wink: Miulla ei oo teippiä, mutta siprustelen sileiden lehtien sivuja sormieni välissä kun lueskelen niitä tai muuten ahdistaa. Se on kyllä kieltämättä saanut aikalailla huomiota läheisteni parissa 8)
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 06 Loka 2005 16:39

Minna ei ole koskaan ollut mun suosikkini, vaan kuuluu lähinnä samaan kuin Timo "ei ärsytä, mutta ei innosta" osastoon. Vaikka ikävä tuntuu olevan kotiin niin en kuitenkaan vielä haluaisi häntä ulos talosta. Mieluummin lähettäisin jonkun TTT-porukasta kotiin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

kutrisue
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Elo 2005 18:36
Paikkakunta: Syvä-Savo

Viesti Kirjoittaja kutrisue » 07 Loka 2005 17:19

Ja niin, todellakin toi teipin yletön hiplailu kiinnitti alkuviikolla mun huomioni, viimein!Onhan sitä näpräilyä jo ollu pidemmän aikaa. Mut Minnalle varmaan tekee hyvää napsutella "skotsia", että pysyy balanssi psyykessä. :wink:
Mein hobby-Camping.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 08 Loka 2005 09:00

positiivisena muutoksena tuli eilen että Minna on vihdoin tajunnut tilanteen... Talossa onkin muitakin ihmisiä, jotka ovat ihan mukavia... jokohan loppui märinä... nousee kuitenkin mun suosikkilistassa muutaman pykälän... ehkä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 08 Loka 2005 09:06

big.mac kirjoitti:positiivisena muutoksena tuli eilen että Minna on vihdoin tajunnut tilanteen... Talossa onkin muitakin ihmisiä, jotka ovat ihan mukavia... jokohan loppui märinä... nousee kuitenkin mun suosikkilistassa muutaman pykälän... ehkä
Kauanhan siinä kestikin, ennenkuin tuo asia rupesi Minnalle valkenemaan. Ei kai sitä hääviä kuvaa ole muista saanutkaan, jos kaiken aikansa on viettänyt Iinan kanssa ja ne loput ajat keittiössä tai muuten joka asiaan puuttumassa (tästä asiasta voisin kirjottaa pitkäänkin - useita esimerkkejä on). Täällä päässä Minnan pisteet olisivat nousseet huomattavasti, jos hän olisi heti tajunnut tuon asian. Nyt tuo myöhäisherännäisyys lähinnä vaan laskee pisteitä entisestään.
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 09 Loka 2005 14:45

Pitikö sen Minnan taas mennä sinne kyökkiin kokkailemaan. Olis nyt antanut Timon ihan rauhassa tehdä sapuskat. Mun puolesta Minna vois lähteä, mutta silti haluaisin jonkun TTT-klubista lähtevän ensin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 09 Loka 2005 14:54

Timo on vielä sanonut että jos hän kokkkaa, niin hän tekee kaiken mieluiten itse.
-Oh my god...

Sii
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 19 Syys 2005 14:19

Viesti Kirjoittaja Sii » 09 Loka 2005 20:27

big.mac kirjoitti:positiivisena muutoksena tuli eilen että Minna on vihdoin tajunnut tilanteen... Talossa onkin muitakin ihmisiä, jotka ovat ihan mukavia... jokohan loppui märinä... nousee kuitenkin mun suosikkilistassa muutaman pykälän... ehkä
Oli joo kiva havaita, että Minna on vähän onnistunut muuttamaan asennettaan. Tämä on yksi syy siihen, että mun(kin?) listassa Minna nousikin pahnanpohjalta (ja päästi Hannan sinne).

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 12 Loka 2005 09:24

nyt kyllä täytyy sanoa, että olen hyvin iloinen Minnassa tapahtuneesta muutoksesta :D . Hänhän on vallan piristynyt ja ottaa kaikkiin muihin asukkaisiin kontaktia ja muutenkin itkut ja muut märinät ovat vähentyneet... osakkeet ihan nousee silmissä ja kohta menee Antin ohi mun suosikkilistalla...

Ihan täytyy ihmetellä johtuuko Minna muuttuminen miellyttäväksi ihmiseksi siitä, että Iina on ollut Talosta pois jo yli viikon ja Minnalla ei ole ketään muuta jonka kanssa olisi voinut kokea yli-inhimillistä ylimmyyden tunnetta vaan hänen oli laskeuduttava muiden kuolevaisten sekaan...

mutta jospa tästä alkaisi Minna huikea nousu suosikkilistojen kärkeen

GO Minna GO
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 12 Loka 2005 16:31

Minulta on mennyt ihan ohi tämä, että miksi Minna näprää sitä teippiä sormissaan?

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 12 Loka 2005 16:35

Kertoi jo esitettelyvideossaan sen vaan olevan joku ihmeen tapa. En mä nyt sanoisi, että se ihan "stressilelukaan" on, vaikka ajaa varmasti sitäkin asiaan. Tykkä ilmeisesti hypistellä jotain takertuvaa.
-Oh my god...

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 13 Loka 2005 14:19

Ei sitä oikein voi selittää. Se vaan tuntuu mukavalta, siksi sitä hypistelyä tekee. Huomasin tuossa, että teipinkin hypistely on kyllä mukavaa, mutta miun intohimo on ohuet ja liukkaat sivut omaavien lehtien silittely. Näyttää hassulta ja ajaa miun äidin hulluksi, mutta on niiiiiin mukavaa. Tosin paperihaavat sormien välissä on tosi kipeitä :lol:
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 14 Loka 2005 07:41

Suurimmalla osalla meistä lienee ainakin ajoittain jotain omituisia tapoja. Tuo teippi on vain erikoinen ja huomiota herättävä. Terhin hiusten näpläilyyn kiinnitetään vähemmän huomiota, vaikka se on ihan vastaava hermoilun merkki. Jollain se voi olla jalan naputtelu tai pään raapiminen tms. Stressileluhan se on, tosin runsas hiplailu kertonee melko korkeasta stressipistemäärästä ja näitähän Minnalla taitaa olla jo ilman BB:täkin.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 14 Loka 2005 08:56

Minusta Minna kunnostautui eilisessä talkoo-riidassa, onnistui antamaan itsestään jopa melko järkevän kuvan ja puhui ihan asiaa. Subin uutisista ja dailystä sai kyllä hiukan erilaisen kuvan tapahtumista. Ainakin mulle tuli sellainen vaikutelma että Minna yritti haravoida niitä lehtiä ja Terhi senkun jatkoi ja jatkoi sitä jankkaamista.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 14 Loka 2005 09:22

Kerrankin oli helppo olla Minnan puolella sataprosenttisesti. Terhi ja Tiina olivat väärässä, mutta kumpikaan ei kyennyt sitä myöntämään. Kruununa vielä Terhin "anteeksipyyntö": "Anteeksi, että mä olin liian innostunut tästä tehtävästä". Ei pitäisi käyttää anteeksi-sanaa, jos ei oikeasti pyydä anteeksi.

Minna on nostanut pisteitään viime aikoina.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”