Mika Linnamäki

Vastaa Viestiin
Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 04 Marras 2005 09:12

Varmasti otti Mikaa päähän. Varsinkin se, kun hänellä meni niin kauan aikaa siinä ensimmäisessä rekki-kohdassa. Mikahan on sanonut, että vihaa urheilutehtävien häviämistä. Ehkä eniten Mikaa harmitti se, että suht laiskanoloinen Timo oli häntä nopeampi.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 08 Marras 2005 07:47

Kertookaas täällä luotettavammalla puolella, kun en jaksanut eilen katsoa realitya, että mitä se Mika kyseli nimeämisestä? Subi palstalla oli, että oli melkein itku kurkussa tjsp kun olisi halunnut vaihtaa Timon pisteen Pertulle?

Eipä tuo olisi tulokseen vaikuttanut, mutta Mika ei sitä tiedä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 08 Marras 2005 08:54

Mika kävi ihan vaan kyselemässä Isolta Veljeltä että mikä on nimeämisten takaraja eli milloin nimeämiset astuu voimaan... eli onko olemassa joku mahdollisuus vielä muuttaa nimeämisiään ennen sunnuntei-illan showta... sitten hän vaan mietti ja pohti miten on vaikeaa tämä nimeäminen ja aina sitä pohtii vielä sen jälkeen, että olis pitänytkin tehdä eri tavalla ja niin pois päin.... Missään nimessä ei ollut itku kurkussa tai vastaavaa... halusi vain tietää ja Iso Veli sitten haastatteli että mitkä pisteethän olisi halunnut antaa uudelleen...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 08 Marras 2005 15:44

Se vielä, että olisi antanut tällä hetkellä Timon pisteet Pertulle, koska Timo tuntuu ansaitsevan paikkansa talossa mm. yhteisten keittiöhetkien myötä. Mutta sitä Mika korosti, että pisteet jaetaan kovin pienin perustein.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 12 Marras 2005 09:01

Mika onnistui loistavasti radiotehtävässä ja en ihmettelisi yhtään jos hän hakeutuisi radiotehtäviin ihan oikeassa elämässäkin...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 12 Marras 2005 10:46

Mikan kannatus tuntuu olevan jyrkässä laskussa, kovasti on subin palstalla sellaista viestiä. Mitä ne ovat Antin kanssa juonitelleet, uutisissa luki jotain mutta kuuliko joku itse?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 12 Marras 2005 11:10

Subin uutisista luin jotain semmoista että Mika ja Antti olisivat jutelleet siitä kuinka toivoisivat toistensa olevan talossa loppuun saakka. Mika taisi sanoa että on kaverustunut Antin kanssa kaikkein parhaiten. Ei kuulosta musta varsinaiselta juonittelulta, mutta vaikea sanoa kun ei ole kyseistä klippiä nähnyt.

Arvaan kyllä että Subin palstan Perttu-fanaatikot ovat kiehumassa jo sen takia että Mika olisi vaihtanut Timolle antamansa pisteet Pertulle..
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 12 Marras 2005 12:20

Tapetti kirjoitti:Mikan kannatus tuntuu olevan jyrkässä laskussa, kovasti on subin palstalla sellaista viestiä. Mitä ne ovat Antin kanssa juonitelleet, uutisissa luki jotain mutta kuuliko joku itse?
Tämähän nyt vaan tuntuu olevan niin, että ne jotka eivät pidä Perttua ykköskaverinaan ovat sieltä jostain minne aurinko ei paista. Samoin kuin ne ihmiset jotka eivät pidä Perttua jumalanaan... :mrgreen:
-Oh my god...

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 12 Marras 2005 15:42

Ja varmasti subin Perttufanaatikot ovat pettyneitä myös varmasti siihen, että Lintsin mielestä se Antti olikin paras äijä talossa. Kun odottivat, että se oli Pörde kun olivat sen verta hyvin nyt tässä tulleen juttuun

EDIT: Aaa no matamihan sen tuossa juuri sanoikin. Luin ensin vähän päin..

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 14 Marras 2005 23:56

Onko sattumaa, että Mikan mielipide Pertusta muuttui pian sen jälkeen, kun Perttu oli valinnut Mikan sijasta Antin vastaanottamaan palkintoa?

En usko.

Bauer
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 02 Syys 2005 00:00

Viesti Kirjoittaja Bauer » 15 Marras 2005 22:56

Mika uskoo Pertun tippuvan.. ja Tiina on valloittava persoona. :roll:

"Kyl mä luulen et mullon sen verran kavereita et ne äänestää niin et Perttu lähtee" :P
"Eiks se liha oo sillon pilalla ku siinä kasvaa karvaa.."

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 15 Marras 2005 23:09

niin ajatelkaa miten väärässä Mika mahdollisesti on... käsittääkseni Tiinalla ei ole mitenkään ylettömän paljon faneja ainakaan plazan kävijöiden joukossa... mutta mielestäni vois olla aika herkullinen tilanne jos se oliskin Mika joka tippuis ihan yllättäin... vois mennä Talossa pasmat sekaisin :twisted:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 16 Marras 2005 09:01

Voi muuten olla, että Mika petasi itselleen lähtöpassit.

Kaikki tietävät, että tuolla ulkona on totuuden lisäksi lukematon määrä Perttu-faneja. Tämmöinen "takin kääntö" Perttua kohtaan kerää varmasti äänestävän Perttu-kansan vihat ja puheajat..

Lisäksi Tuolla Ulkona on varmasti ihan mukavasti jo Tiina-fanejakin. Ja kun he tietävät, että Tiina ei pidä oikein Mikasta.. joten Mika kerää sieltäkin ääniä.

Nyt sitten mietitään rankalla matematiikalla että onko maksavat Perttufanit + maksavat Tiinafanit > maksavat Mikafanit + muut äänestäjät vaiko ei..

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 16 Marras 2005 09:04

big.mac kirjoitti:Mika onnistui loistavasti radiotehtävässä ja en ihmettelisi yhtään jos hän hakeutuisi radiotehtäviin ihan oikeassa elämässäkin...
Ja kyllähän sillä tuntui ihan radiokelponen ääni olevankin. Pieni jännitys kuului puheäänessä, mutta ajan myötä varmasti ihan hyvä

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 16 Marras 2005 09:32

logik kirjoitti:Voi muuten olla, että Mika petasi itselleen lähtöpassit.
Totta, Subbarin palstalla tuntuu olevan oikein kampanjana Mikan ulosäänestäminen. Ja toisaalta, jos Perttu-fani olisin ja haluaisin varmistaa Pertun voiton, niin taktisesti fiksua olisi yrittää äänestää Pertun pahin uhka, Mika, ulos.

Täytyy sanoa että tämä viikko on kyllä Mikan koetinkivi- flunssa, ulkona nukkuminen, tupakointikielto ja ensimmäinen nimeäminen samalla kertaa. Tuossa tilanteessa on varmasti vaikea pistää parastaan, mutta pidetään peukkuja!
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 16 Marras 2005 09:50

Kyllä - todellinen tuotantotiimin "Mikahan ei sitten tätä kisaa voita"-viikko.

Avatar
Foksi
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 06 Elo 2005 13:12
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Foksi » 16 Marras 2005 09:54

Saas nährä miten äijän käy. Tuntu ottavan aika rauhallisesti ehdolle joutumisensa. Olis paha menetys, jos Mika tippuu "jo" tässä vaiheessa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 16 Marras 2005 12:06

Mä alan kohta itkemään!!!! Mika on ollut mun kestosuosikki alusta asti.....nyt jos se tippuu niin voi vishnu! :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 16 Marras 2005 12:14

Mie en todellakaan jaksa uskoa Mikan tippumiseen. Se, että subin palstalla muutama höpsö puhuu omiaan ja vääntää yhdestä lauseesta elämää suuremman asian, ei vaikuta suurimman osan käytökseen. No okei, ei ainakaan minun. Itse asiassa olen alkanut miettimään josko äänestäisi Perttua, on alkanut ärsyttämään minua viime aikoina esittämisellään ja brassailullaan. Minun ääneni ei tosin Mikaa eikä Tiinaa pelasta, kyllä se Tiinan ja Mikan välillä ratkeaa. Ja Tiina lähtee.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 16 Marras 2005 13:20

Omalta osaltani Mika on taas alkanut ärsyttää. Enpä tiedä, haluanko pitää ihmisestä, joka systemaattisesti äänestää pois niitä ihmsiä, joista on sanonut pitävänsä (paitsi Hanna). Lisäksi juttujen taso on kyllä laskenut viime aikoina. Olen pikkuhiljaa kallistumassa siihen, että Terhi saisi voittaa koko skaban. Ihan vaikka p**uuttani.

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 16 Marras 2005 14:51

No sitä pelkoa ei taida olla, vaikka Terhi onkin parantanut käytöstään viime aikoina (lukuunottamatta sitä lammasilmettä kun Tiina nimettiin toiseen kertaan maanantaina :roll: ) kun "suurimmat uhkat", eli muut naiset miinus Tiina on saatu pois jaloista. Olen alkanut ihan tykkäämäänkin hänestä, mutta voittoon ei ole kyllä rahkeita. Lentää het kunhan yleisö alkaa äänestämään suosikkejaan.

Niin Mikasta vielä, miusta tuntuu että tässä vaiheessa alkaa jo ihan jokaisen käytös jollain tasolla ärsyttämään, mie olen myös alkanut miettimään Mikan pelaamisen määrää. Tosin minun kirjoissani siinä ei ole mitään vikaa että pelaa, kunhan tekee sen tyylikkäästi. Ja Mika kyllä tekee. Makuasioita.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 16 Marras 2005 17:53

Itse luulen, että Mika on suurimmassa vaarassa pudota. Moni Perttu-fani ajattelee Mikan olevan pertun suurin uhka ja haluaa siis Mikan ulos tässä vaiheessa.

Mikasta on myös tullut uusia piirteitä esiin. Mika mm. vaikuttaa kovinkin aggressiiviselta henkilöltä, joka yrittää koko ajan pysyä rauhallisena varoen, että kohta tapahtuu jotakin. Nähtiinhän miten Mika mm. uitti sitä sikaa altaassa jne.

Tiina on ehdottoman mielenkiintoinen henkilö taloon ja tarjoaa paljon mielenkiintoa. Tiinan etuna äänestyksessä on myös sukupuoli, hän on nainen ja naisia on talossa vähemmän, joten moni naismielinen äänestää mielummin Pertun tai Mikan ulos kuin herttaisen Tiinan. Mika taas on sellainen sovinistimainen ja Perttu samoja kuluneita juttuja jauhoja hieman yksinkertaiselta vaikuttava asukas, jonka jatkuva esittäminen on alkanut ärsyttää jo hyvin monia.

Uskon, että Mika siis putoaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”