Andreas Grönblom

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Tapio » 18 Marras 2008 15:04

^^Oisit varoittanut että tuolla on myös kuva Farbodista [smilie=a_madtongue.gif] .
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Marras 2008 15:08

^En valitettavasti ole tietoinen, kuka saa traumoja minkäkin asukaan kuvan näkemisestä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

1k3l
Mökkiläinen
Viestit: 231
Liittynyt: 08 Loka 2011 14:40

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja 1k3l » 18 Marras 2008 17:50

Toiseksi ärsyttävin asukas heti niko neidin jälkeen :demon: :jkmatami: [smilie=thefinger.gif]

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 18 Marras 2008 18:49

Hyvä mielikuvitus Adella, muka faneja hällä :P
.
Ihmisten edessä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Marras 2008 23:12

Aden vierailu Björn Borgin - liikkeessä viittaa kyseisen puulaakin uuteen kampanjaan ( sattumalta BB-sponsori ;) )

Kyseisen Love for all - kampiksen mainosvideo on ainakin hieman erilainen. :)

http://qstream-down.qbrick.com/05247/mi ... 40x360.mov

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Widing » 21 Marras 2008 13:31

Olenko mä oikeasti ainoa joka fanittaa Andreasta? Harmittaa kyllä, mun mielestä oli mukava tyyppi ja silleen. Ei taida kyllä olla kovin montaa Andreas "fania" minun lisäkseni.
Mulkero.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Marras 2008 13:39

Widing kirjoitti:Olenko mä oikeasti ainoa joka fanittaa Andreasta? Harmittaa kyllä, mun mielestä oli mukava tyyppi ja silleen. Ei taida kyllä olla kovin montaa Andreas "fania" minun lisäkseni.
Ymmärtäisin jos joku fanittaa Adea hyvänä BB-asukkaana, juonittelijana (hajoita ja hallitse) tai keskustelua aiheuttavana persoonana, mutta että mukavana tyyppinä?
The reason I swear so much is because fuck you.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Petri » 21 Marras 2008 15:38

Widing kirjoitti:Olenko mä oikeasti ainoa joka fanittaa Andreasta? Harmittaa kyllä, mun mielestä oli mukava tyyppi ja silleen. Ei taida kyllä olla kovin montaa Andreas "fania" minun lisäkseni.
Myös minun mielestäni Andreas vaikutti ihan hyvältä tyypiltä tietyistä heikkouksistaan huolimatta. Vaikea tietysti sanoa millainen mies on ulkomaailmassa, mutta ehdottomasti mielestäni kauden viihdyttävimpiä asukkaita.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja ff » 21 Marras 2008 15:46

Sitä läyhäämistä oli vain liikaa, muissa olosuhteissa Andreas olisi ollut kovakin
suosikki. Viihdyttäjätyyppiä oli ainakin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 21 Marras 2008 17:15

Itse inhosin Andreasta sinänsä sen takia koska hän oli kaksinaamainen ja pelasi peliä jopa pahemmin kuin Johan. Mutta viihdyttävä hän kyllä oli asukkaana, ja sai muissa asukkaissa aikaan vipinää kun keksi tekemistä. On tämä BB ollut paljon tylsempi hänen putoamisensa jälkeen. Kyllä hänet olisi voinut pitää talossa vaikka finaaliin asti jos olisi voinut olla varma ettei hän voita.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Marras 2008 20:29

Olisin sietänyt Adea paljon pidempään talossa jos se ei olisi pitänyt jotain ääntä Ihan Koko Ajan. Jos Ade ei läyhännyt, se lauloi, rallatteli, nauroi liian kovaa tekonaurua tai VIHELSI! Argh.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Sihi » 21 Marras 2008 20:53

Ade herätti suuria tunteita (lue negatiivisia) en ole ikinä "vihannut" ketään asukasta yhtä paljon.
Ade oli pelottava....oikeasti!!!! :shock:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Tapio » 21 Marras 2008 20:54

Suurin syy minulla siihen miksi en sietänyt Andreasta oli se jatkuva tarve päteä joka asiassa. Vaikutti niin itseriittoiselta ihmiseltä. Ja sitten se teennäinen ulvonta. Läyhääminen ja johtaja-aseman hakeminen eivät auttaneet asiaa :noup: .
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

hepsunkepsu
Mökkiläinen
Viestit: 229
Liittynyt: 26 Syys 2008 18:41

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja hepsunkepsu » 21 Marras 2008 21:43

Kenestäkään asukkaasta ei voi talokäyttäytymisen perusteella tehdä lopullista päätelmää siitä, millainen tyyppi oikeasti on. Eristäminen saattaa saada ihmisen käyttäytymään täysin oman luonteensa vastaisesti.
Taisin kirjautua tälle foorumille kauhistelemaan sitä, millaisia johtopäätelmiä ihmiset olivat tehneet Andreaksen luonteesta.
Vasta-argumentteja lukeneenakin pidän edelleen mahdollisena, että A on siviilissä ihan hyvä tyyppi.
Vaikka en kestänytkään tänään viittä minuuttia kauempaa seurata BBgamea, kun vahingossa aukaisin töllön siihen aikaan, kun mister oli studiossa höpöttämässä.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 22 Marras 2008 01:21

Sietämätön ja ärsyttävä tyyppi!! :evil:

Jos oisin ollut talossa, niin en olisi sanojani säästellyt tätä kohtaan.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 23 Marras 2008 00:03

Andreas näkyy parhaimmillaan 12.9 klipissä "Kookospähkinälahko", minkä alussa hän keksii parempia tehtäviä kuin tuotanto koskaan.
Mutta liian hallitsevana henkilönä en harmittele putoamistaan.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja VeePee » 23 Marras 2008 11:54

Andreas antoi kyllä paljon tämänvuoden BB:lle.

Nimittäin oman aatteen eli "Adeismin"

Adeismi tämä kylmien pelureiden filosofia jossa yksinäiset sudet heivataan kelkasta. Adeismissa toteutetaan luonnonlakia vahvojen selviämisestä ja heikkojen kaatumisesta.

Adeismissa johtajana toimii erittäin karismaattinen henkilö joka vetää mukavan ihmisen-roolinsa erinomaisesti kasvotusten mutta takana päin hänestä paljastuu peloittava herra ja hidalgo joka käännyttää joukkonsa lahkon ulkopuolisia vastaan ja lopulta sysää nämä ulkopuoliset heikot yksilöt ulos talosta.

Adeismin huipentumana on itse BB-talon jumalan, herran ja yliloordin eli Big Brotherin syrjäyttäminen. Adeismiin kuuluu sääntöjen rikkominen kunhan ei vaan jää kiinni.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja acryl » 23 Marras 2008 13:40

Adeismissa johtajana toimii erittäin karismaattinen henkilö joka vetää mukavan ihmisen-roolinsa erinomaisesti kasvotusten mutta takana päin hänestä paljastuu peloittava herra ja hidalgo joka käännyttää joukkonsa lahkon ulkopuolisia vastaan
Tuli tästä mieleeni kertomukset eri uskonlahkojen maallikkosaarnaajista. Ilmeiseti edustivat tätä suuntausta, adeismia, jo silloin, kun oppimattomia ihmisiä pelottelivat maailmanlopulla!!!
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Maligne » 23 Marras 2008 14:04

Halusin Aden ulos siksi, että halusin nähdä, mitä muut asukkaat saavat aikaan ilman tätä hallitsevaa hahmoa.

No.. eipä kummosia. Vaikka läyhäjengi oli ärsyttävä, ni olipahan sentään jotain katseltavaa.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Petri » 23 Marras 2008 17:25

Maligne kirjoitti:Halusin Aden ulos siksi, että halusin nähdä, mitä muut asukkaat saavat aikaan ilman tätä hallitsevaa hahmoa.

No.. eipä kummosia. Vaikka läyhäjengi oli ärsyttävä, ni olipahan sentään jotain katseltavaa.
Niiin ja loppujen lopuksi eivät ole saaneet aikaan mitään. Loppukausi Aden häädön ja Nikon poistamisen jälkeen on ollut melkoisen tylsää seurattavaa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 27 Marras 2008 15:35

Seiska kirjoitti:Järjesti fanitapaamisen!

Big Brotherista tuttu Andreas ilahdutti fanejaan järjestämällä viime perjantaina fanitapaamisen Kampin kauppakeskuksessa.
-Andreas ilmoitti tapaamisesta IRC-Galleria -sivustolla. Hän jutteli hyväntuulisena fanien kanssa ja suostui yhteiskuviin sekä jakoi nimmareita ja haleja, fanit kiittelevät ihastuksissaan.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 27 Marras 2008 15:38

^ Kaikki 2 fania :)
.
Ihmisten edessä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”