Tero Savikuja

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 17 Marras 2009 22:38

jamppa kirjoitti:Yllätyin vähän sitä, että Tero nosti Esan yhdeksi suosikiksi, koska Tero oli niin erilainen verrattuna Esaan. Terohan oli talossa selvästi oma itsensä eikä yrittänyt vetää mitään roolia, mutta Esa taas on ollut hyvin varautunut eikä ole luonut läheisiä suhteita oikein kehenkään. Teron oli taas helppo ystävystyä erilaisiin ihmisiin eikä hän valikoinut ystäviään.

Samoin Tero arvosteli tuotantoa jo silloin kun oli talossa, mutta Esa taas on paljon kiltimpi. Luulen, että sekin vaikuttaa voittoon, koska tuotannossa ollaan sen verran herkkänahkaisia, että jos asukas arvostelee tuotantoa, niin hänestä helposti annetaan huono kuva katsojille. Anniina vei tuotannon mielistelyn äärimmilleen ja ehkä sen takia hänestä näytettiin parempi kuva katsojille. Sarannan huonoon kuvaan vaikutti varmaan se, että Sarannakin oli itsepäinen talossa eikä aina totellut tuotannon käskyjä.

Antti on minusta vähän samantapainen asukas kuin Tero, koska Antti kyselee aktiivisimmin ja yrittää tutustua kaikkiin asukkaisiin.
No kyllä näen itessäni samaa mitä Esassa. Ok, oot oikeassa, et elin siellä enemmän mutta uskon Esan olevan luonteeltaan tuollainen ja ei tee sitä tarkoituksella. Esassa on miinukset ja niiksi sanoinkin juuri jäykkyys ja muiden vältteleminen. Voisi mennä enemmän mukaan ja tutustua kämppiksiinsä.

Sarannan mustamaalaaminen alkoi jo hyvissä ajoin ennen taloon menoa. Tästä oli kirjoiteltu negatiiviseen sävyyn ja otettu esille sukunimi ja suomenruotsalaisuus. Näistä luotiin negatiivinen kuva nirppanokkaisesta hienostoleidistä. Iida taas sai blondina ja silikoneineen tyhmän maineen ja Stephania taas sellaisen kivan naapurintytön mielikuvan. Onhan selvä, että kansa tykkää kivasta naapurintytöstä. Mutta käytännössä homma ei menny noin ja se minua ärsytti. Ei Saranna ois voinu muuten selvitä kuin käyttämällä vain 100 sanaa sekä tekemättä juuri mitään, josta olis voinu näyttää tähän kuvaan sopivaa matskua koosteissa.

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 17 Marras 2009 22:41

Slamjam kirjoitti:Kerro ny Tero fiiliksistä viimeisellä viikolla, että saa jonkun kuvan mitä tulevat finalistit saavuttavat selviämällä joukkoteurastuksesta ensi sunnuntaina.
Tuotan pettymyksen sanomalla, että vika viikko oli tylsin. Tosi puuduttava ja sitä vaan odotti pääsevänsä pois. Kolhoosi- ja historia-viikotki oli viihdyttävämpiä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 17 Marras 2009 22:49

Tervetuloa minunkin puolesta. Kuuluit viime vuoden suosikkeihini ja olisit ansainnut voiton mutta niin ei käynyt vaikka äänestinkin sinua. Ok, sinussa oli huonot puolesi kuten muissakin ihmisissä, sitä en kiellä.

Et varmaan pysty/saa kertoa montako kierrosta asukashaku-prosessissa on kaikkiaan? Eli hakukiertueelta taloon-astumiseen.

p.s. Ja olethan kotoisin pohojosesta kuten minäkin...

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 17 Marras 2009 22:56

Jason.S. kirjoitti:Tervetuloa minunkin puolesta. Kuuluit viime vuoden suosikkeihini ja olisit ansainnut voiton mutta niin ei käynyt vaikka äänestinkin sinua. Ok, sinussa oli huonot puolesi kuten muissakin ihmisissä, sitä en kiellä.

Et varmaan pysty/saa kertoa montako kierrosta asukashaku-prosessissa on kaikkiaan? Eli hakukiertueelta taloon-astumiseen.
Kiitos kiitos. No jätetään puhumiset voitoista sikseen. Tuo koko formaatti on niin korruptoitunu, ettei ole niin helppo enää sanoa kuka voittaa ja mitä voittaa :D. Oon kehottanu ihmisiä kattomaan sitä viihteenä, eritoten koosteita seuraamalla (kuin suomalainen Kaunarit), 24:ssa saa jo paremman kuvan menosta. Siksi käytän mielummin sanaa "Vuoden asukas" ja kannatan tämän vuoden asukkaaksi siten Esaa. Mulla on liikaa tietoa jo koko konseptista, ettei voi kattoa sitä noin vaan :D.

Oikeeseen osuit, etten saa kertoa hakuprosessien noista kohdista mitään :?.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4829
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja James » 17 Marras 2009 23:03

Kerropas Tero rehellisesti harmittiko yhtään kun Johan näytti pitkään voittavan kaiken mahdollisen? Voitti 5000€ pokerista, pääsi Afrikkaan ja voitti pleikkarinkin. Olisitko itse esim. halunnut lähteä Afrikkaan? Ja vielä lopuksi, että oletko ollut Munyaan missään yhteydessä BB:n jälkeen? :)

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 17 Marras 2009 23:14

Kiitos Tero vastauksesta, toivottavasti pääset politiikkaan tai mihin haluatkin. Vauhdikasta loppusyksyä ja uusia kujeita elämään :thumbsup
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 17 Marras 2009 23:17

James kirjoitti:Kerropas Tero rehellisesti harmittiko yhtään kun Johan näytti pitkään voittavan kaiken mahdollisen? Voitti 5000€ pokerista, pääsi Afrikkaan ja voitti pleikkarinkin. Olisitko itse esim. halunnut lähteä Afrikkaan? Ja vielä lopuksi, että oletko ollut Munyaan missään yhteydessä BB:n jälkeen? :)
Ei harmittanu. Mulla oli tosi huonot kortit koko ajan ja en ois voinu voittaa yhtään kättä. Ehkä joku Sahamies ois voinu jotain tehdä, tiedä sitten. Tietenkin alussa viilattiin linssiin kertomalla, et pari ekaa kierrosta on harjoitusta, jonka jälkeen virallinen peli alkaa. No en ollu ikinä pelannu tuota ja päätin sitten luoda mielikuvaa, et pelaan riskiä peliä huonoillakin korteilla eli annoin alussa mennä ja sen jälkeen meille kerrottiinkin, et nekin lasketaan mukaan eli menetettyjä pelimerkkejä ei saa takas. Afrikkaan oisin itekin valinnu Johanin. Henkilön pitää puhua sinne mentäessä hyvin englantia, joten Johan oli oikea valinta.

Taisin olla ainoa, tai ainut, joka ei ottanu noita kisoja niin tosissaan vaan pisti huumoria mukaan. Leikkiähän koko homma lopulta on ja siitä pitää ottaa ilo irti. Pleikkarilla en ois ite tehny yhtikäs mitään ja Johan taas tunnetusti pelaa, joten meni oikeaan osoitteeseen. Oisin ite antanu kuitenkin sen pois.

Enpä ole ollu yhteyksissä Munyaan. Facebookissa on kyllä kaverina. Tiän, et pitäis nyt joskus jotain kirjoittaa mut ääh, keksikää mulle hyvä tekosyy.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Marras 2009 23:22

Baron von Schwunz kirjoitti:Oikeeseen osuit, etten saa kertoa hakuprosessien noista kohdista mitään :?.
Tästä tuli mieleen, että kuinka paljon asukkaiden sanomisia rajoitetaan sopimuksin? Tuotantoa on lopulta aika harva entinen asukas kritisoinut ääneen, ja Nipsukin on keskittynyt lähinnä kommentoimaan nykyisiä asukkaita värikkäin sanakääntein.

Tämä on mietityttänyt lähinnä sen jälkeen kun Janne Kataja oli tämän vuoden Extrassa vieraana ja sai sanoa asukkaista omia mielipiteitään (mitä ei juontajana saanut tehdä).
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 17 Marras 2009 23:30

tuusannuuska kirjoitti:
Baron von Schwunz kirjoitti:Oikeeseen osuit, etten saa kertoa hakuprosessien noista kohdista mitään :?.
Tästä tuli mieleen, että kuinka paljon asukkaiden sanomisia rajoitetaan sopimuksin? Tuotantoa on lopulta aika harva entinen asukas kritisoinut ääneen, ja Nipsukin on keskittynyt lähinnä kommentoimaan nykyisiä asukkaita värikkäin sanakääntein.

Tämä on mietityttänyt lähinnä sen jälkeen kun Janne Kataja oli tämän vuoden Extrassa vieraana ja sai sanoa asukkaista omia mielipiteitään (mitä ei juontajana saanut tehdä).
Onhan sopimuksessa erilaisia kohtia. En niistä puhu sen enempää mutta oon tarpeeksi varma, et voin sanoa nämä mitä oon kertonu formaatista blogeissani ja jotka samat asiat on muutama lähipiiristä ohjelmaa katsonutki huomannu. En usko jokaisen asukkaan edes tiedostaneen mitä oikeasti tapahtuu/tapahtui. Tässä painotan taas "Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön". Ite tiesin suurin piirtein mitä se tulee olemaan, jonka vuoksi kritisoin tuotantoa ja mediaa äö-rajoitteisuudesta miten ohjelmasta saataisiin entistä mielenkiintoisempi.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4829
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja James » 17 Marras 2009 23:31

Kiitokset Tero vastauksesta. Itelläni olisi varmaan pienenpieni tuskanhiki pukannut otsalle kun Johan voitti kaiken ja pääsi finaaliinkin asti. Ja tuolla talossa ollessa ei varmasti voi aavistaakaan olisiko Johan Afrikan reissun jälkeen katsojien suursuosikki vai voittonsa jo menettänyt saamalla kaikkea.

Munya varmasti ilahtuisi jos ottaisit jotain yhteyttä. Osaatko sanoa onko teistä asukkaista kukaan pitänyt tiiviisti yhteyttä Munyaan?

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 17 Marras 2009 23:38

James kirjoitti:Kiitokset Tero vastauksesta. Itelläni olisi varmaan pienenpieni tuskanhiki pukannut otsalle kun Johan voitti kaiken ja pääsi finaaliinkin asti. Ja tuolla talossa ollessa ei varmasti voi aavistaakaan olisiko Johan Afrikan reissun jälkeen katsojien suursuosikki vai voittonsa jo menettänyt saamalla kaikkea.

Munya varmasti ilahtuisi jos ottaisit jotain yhteyttä. Osaatko sanoa onko teistä asukkaista kukaan pitänyt tiiviisti yhteyttä Munyaan?
No ei siinä mitään. Johan ansaitsi nuo. Pokerissa sai tosi hyvät kädet oikeilla hetkillä sekä olihan hän pelannu sitä jo ennenkin. Ja Afrikkaan tosiaan minusta oikea valinta.

Ja ja, kyllä talossa ollessa voi vaistota mitä tapahtuu ulkopuolella. Verrataanpas Johania ja tämän kauden Samia. Molemmilla sama roolitus. Eli tuotanto antaa niille enemmän kuin muille ja ruokkii mielikuvaa henkilönä, joka saa aina kaiken. Tämä lisää katsojissa taas toisenlaista tunnetilaa ja saa ihmiset äänestämään. Johania jopa sorrettiin tuotannon puolesta. Mut peliähän se on isolla P:llä :). Minua ärsytti talossa tämä käsikirjoittaminen ja esim. alussa kiusasin käyttäytymällä ihan toisella tavalla miten olis kuulunu :D.

Samikaan ei näyttäny 24:sta katsomalla ollenkaan sellaiselta mitä näytettiin koosteissa.

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 17 Marras 2009 23:41

James kirjoitti: Munya varmasti ilahtuisi jos ottaisit jotain yhteyttä. Osaatko sanoa onko teistä asukkaista kukaan pitänyt tiiviisti yhteyttä Munyaan?
Ai niin. Oon ollu saamaton tuon asian suhteen. Nyt tällä viikolla on pakko kirjoittaa mailia, muuten saatte antaa mulle piiskaa Duudsonien tyyliin!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja ff » 18 Marras 2009 13:48

Perhana itse paroni on liittynyt bb-plazan vahvuuteen! :D Onnittelut Tero hienosta ja tyylikkäästä viime kaudesta. Nousit viimeisten viikkojen aikana kyllä voittajasuosikiksi ohi Anskun, mutta Anskun voittoa puolsi sekin, että finalisteina häntä vastassa oli 3 miestä. Joten yksi tyttö, joka vielä on jollain tavalla valovoimainen asukas voittaa silloin. Mutta hyvin laitoit kampoihin, erohan ei ollut mikään päivänselvä? :thumbsup Tosin itse tajusin vasta päivän myöhemmin finaalista, että voitto olisi kuulunut teille.. :( Olet oikeassa tuosta asioiden kertomistyylistäsi, mutta se on vain plussa, ettei kaikki ole samasta muotista.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
jamppa
Finalisti
Viestit: 663
Liittynyt: 01 Syys 2009 23:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja jamppa » 18 Marras 2009 23:19

Baron von Schwunz kirjoitti:No ei kenestäkään talon asukkaasta ole tullu mulle bestistä, sen arvasin jo siellä. Mutta oon toisinaan tekemisissä. Jari-Matin kanssa joskus netissä vaihdetaan kuulumisia. Mariannan kans oltiin baarissa pari viikkoa sitten. Sitten oli viiden tunnin keskustelusessiot Mariannen ja Kaisa-Reetan kanssa hmm vajaa pari viikkoa sitten. Ja oon Tuulinkin kans jutellu tässä viikon sisällä..
Kuullostaa yllättävältä, että olet ollut vielä Mariannen kanssa yhteydessä koska vaikutti silloin, että Marianne ei pääse koskaan yli omasta ihastumisestaan vaan vaikutti pahasti katkeroituneelta.
Baron von Schwunz kirjoitti:Ja ja, kyllä talossa ollessa voi vaistota mitä tapahtuu ulkopuolella. Verrataanpas Johania ja tämän kauden Samia. Molemmilla sama roolitus. Eli tuotanto antaa niille enemmän kuin muille ja ruokkii mielikuvaa henkilönä, joka saa aina kaiken. Tämä lisää katsojissa taas toisenlaista tunnetilaa ja saa ihmiset äänestämään. Johania jopa sorrettiin tuotannon puolesta. Mut peliähän se on isolla P:llä :). Minua ärsytti talossa tämä käsikirjoittaminen ja esim. alussa kiusasin käyttäytymällä ihan toisella tavalla miten olis kuulunu :D
Tästä voisi olla kiinnostavaa kuulla lisää, että minkälainen rooli sinulle oli alussa suunniteltu.

Avatar
HPP
Merirosvo
Viestit: 1260
Liittynyt: 09 Marras 2007 05:06

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja HPP » 19 Marras 2009 00:15

Tervetuloa Tero foorumille :thumbsup Miltäpäs tuntuu lukea omaa ketjua? Vuosi sitten täällä oli tuima taisto puolesta ja vastaan. :D
"HPP - Aina asiallinen ja hyvin koostettuja mielipiteitä"

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 12:19

Kuullostaa yllättävältä, että olet ollut vielä Mariannen kanssa yhteydessä koska vaikutti silloin, että Marianne ei pääse koskaan yli omasta ihastumisestaan vaan vaikutti pahasti katkeroituneelta.
Mariannen ja minun suhdespekulaatiot oli aivan liioiteltuja. Oon ollu tekemisissä Mariannen kanssa sen jälkeen ja ollaan vielä juteltu, ettei kyse ollu mistään suhteesta. Ei me edusteta toistemme ihannekumppaneita ollenkaan.
Tästä voisi olla kiinnostavaa kuulla lisää, että minkälainen rooli sinulle oli alussa suunniteltu.
Heti mietin tarkemmin mitä voin kertoa mutta kerron tämän mitä sanoin kavereille ennen hakutilaisuuksiin menoa eli en paljastan vain mitä oon sanou tekeväni hakutilaisuuksissa. Meitä ennen bb oli ollu paljon rauhallisempaa ja arvelin taloon haettavan nyt jotain aivan muuta. Ok, harrastan urheilua ja mulla on tosi hyvä itseluottamus jne tasapainoinen. Jos lisään siihen äärimmäisen itsevarman luonteen niin oon saletisti talossa eli sanon aina tosi suorat ja rankatkin vastaukset kaikkiin kysymyksiin :D. Koska minusta on helppo sen jälkeen luoda rooli ärsyttävästä egoistisesta bodarista :D. Ja todennäköisesti minusta otetaan profiilikuva ilman paitaa, jotta saadaan ruokittua tätä mielikuvaa. Vaikka näistä mitään en oikeasti ole. Näin kerroin kavereille ennen hakuja.

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 12:22

HPP kirjoitti:Tervetuloa Tero foorumille :thumbsup Miltäpäs tuntuu lukea omaa ketjua? Vuosi sitten täällä oli tuima taisto puolesta ja vastaan. :D
Kiitoksia :). Tuntuu ihan mukavalta lukea. Noihin teksteihin vain suhtautuu niin eri tavalla kun ite tietää mitä oikeasti on milloinkin tapahtunu ja katsojat ei taas sitä voi tietää. Mutta oon yrittäny samalla lukiessa miettiä mitä noista mielipiteistä vois käyttää hyväksi ja oon ainakin minun puhumiseen kiinnittäny nyt huomiota ja aion muuttaa sitä enemmän tilanteen mukaan. Eli yksinkertaisempia lauseita enemmän. Kiitokset siitä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2009 12:22

Itseäni kiinnostaa olitko talossa koskaan ahdistunut Aden kiusauksen kohteena olemisesta, tai koitko ylipäätään, että sinua Aden toimesta kiusattiin?
Itse ruudun tällä puolen koin Aden toimet todella ahdistaviksi. Jopa siinä määrin, että oli pakko joskus laittaa live kiinni. :(
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 12:41

Sihijuoma(n) kirjoitti:Itseäni kiinnostaa olitko talossa koskaan ahdistunut Aden kiusauksen kohteena olemisesta, tai koitko ylipäätään, että sinua Aden toimesta kiusattiin?
Itse ruudun tällä puolen koin Aden toimet todella ahdistaviksi. Jopa siinä määrin, että oli pakko joskus laittaa live kiinni. :(
En kokenu missään vaiheessa. Se oli niin läpinäkyvää eikä tuollainen siten hetkauta yhtään. Jos on sinut ittensä kanssa ja näkee toisen ihmisen epätasapainon niin ei sellainen voi mitenkään vaikuttaa. Harmitti vain se, et talossa ei voitu saada sellaista tunnelmaa mitä oli ollu aiempina kausina.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2009 12:50

Hieno asenne, tykkään!!! :thumbsup
Joo olen samaa mieltä siitä että viime kautena mentiin pahasti metsään tunnelman kanssa. Hirveästi negatiivisuutta, joka poistui vasta tiettyjen ihmisten mukana. Loppu kausi oli paljon miellyttävämpi, vaikka siihenkin jäi ikävä kaiku juuri tuon negatiivisuuden takia.
Tuotanto ilmeisesti haki tarkoituksella riitaisampaa porukkaa mukaan.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 12:54

Sihijuoma(n) kirjoitti:Hieno asenne, tykkään!!! :thumbsup
Joo olen samaa mieltä siitä että viime kautena mentiin pahasti metsään tunnelman kanssa. Hirveästi negatiivisuutta, joka poistui vasta tiettyjen ihmisten mukana. Loppu kausi oli paljon miellyttävämpi, vaikka siihenkin jäi ikävä kaiku juuri tuon negatiivisuuden takia.
Tuotanto ilmeisesti haki tarkoituksella riitaisampaa porukkaa mukaan.
Danke danke! Luulen kans tuotannon hakeneen aivan jotain muuta viime kaudella. Nyt on palattu taas lähemmäs alkuperäistä formaattia.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 19 Marras 2009 13:23

Mitä olet Baron mieltä, formaatin kannalta, siitä että talossa ramppaa jatkuvasti ulkopuolista porukkaa johon asukkaat ovat kontaktissa?

Entä siitä että nimeämisistä sai/saa keskustella?

Tuntuivatko isoveljen rangaistukset absurdeilta, tiesittekö mistä ne tulivat?
.
Ihmisten edessä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”