Tero Savikuja

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 13:35

siiri.x kirjoitti:Mitä olet Baron mieltä, formaatin kannalta, siitä että talossa ramppaa jatkuvasti ulkopuolista porukkaa johon asukkaat ovat kontaktissa?

Entä siitä että nimeämisistä sai/saa keskustella?

Tuntuivatko isoveljen rangaistukset absurdeilta, tiesittekö mistä ne tulivat?
Ite tykkään vaihtelusta eli jos lähdetään rikkomaan täydellistä eristystä niin rikotaan se kunnolla. Jokainen asukki vaikka jossain vaiheessa vuorokaudeksi ehdolliselle, jonka jälkeen siis takas taloon. Mutta kyllä minusta formaatin alkuperäinen idea oli eristyneisyys. Asukkaat taloon eikä uusia missään vaiheessa. Eikä työnnetä koko ajan kapostoja joka suunnalta hämmentämään soppaa vaan annetaan asukkien olla. Toki normaalit isoveikan käskyt saa olla.

Nyt en ihan ymmärrä mitä tarkalleen tarkoitat rangaistuksilla? Jos meinaat näitä sääntöjen rikkomisia --> tuotannosta puhumisia, mikkien unohduksia jne. Niin kyllähän ne oli perusteltuja. Tietenkin paljon jää isoveikalta huomaamatta asioita, joita talossa tapahtui.

Tomi-
Julkkisasukas
Viestit: 478
Liittynyt: 13 Syys 2008 13:22

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Tomi- » 19 Marras 2009 13:35

Semmoinen kiinnostais että onko Big Brotherista ollut mitään taloudellista hyötyä tavalliselle kaduntallaajelle miltä esim. sinä vaikutat? (Nikoa, Anttia, Hennaa ja kumppaneita ei lasketa jotka survoo naamansa joka seiskaan ja myy elämänsä juorulehdille)
Vai jääkö se julkisuus siihen että tunnistetaan kaupungilla ja joku välillä tulee moikkaa?
Kuva

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 13:45

Tomi- kirjoitti:Semmoinen kiinnostais että onko Big Brotherista ollut mitään taloudellista hyötyä tavalliselle kaduntallaajelle miltä esim. sinä vaikutat? (Nikoa, Anttia, Hennaa ja kumppaneita ei lasketa jotka survoo naamansa joka seiskaan ja myy elämänsä juorulehdille)
Vai jääkö se julkisuus siihen että tunnistetaan kaupungilla ja joku välillä tulee moikkaa?
On ollu. Ihan käytännön asioissa eli mennessä ostoksille kauppaan. Oon saanu alennusta tavaroista ja ruoasta (esim. kebab). Mut oon toisinaan kieltäytyny tyyliin ilmaisesta ruoasta. En vaan koe ansaitsevani sitä pelkästään polttaneena naamani tv:ssä. Ok, oon kyllä ottanu näitä aletarjouksia vastaan mutta vähän tilannekohtaisesti. Asunnon sain bb-maineen avulla ku olin kuulemma varma ja luotettava asukki :D. Sitten työtarjouksia tuli ja kutsuja politiikkaan mukaan. Sellaisia luottamustehtäviä on irronnut. Politiikkaan haluaisin lähteä mukaan mutta siitä ei saa noin vaan rahaa (ellei pääse eduskuntaan) mutta katon tilannetta heti ens vuonna. Nyt teen mm sellaista hyvinvoinnin edistämisprojektia laajassa mittakaavassa. Nämä siis bb:n kautta.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2009 13:54

Ilmeisesti kuitenkin hyöty riippuu ihmisestä itsestäänkin. Siis minkä tyylinen ja luonteinen ihminen on ja mikä kiinnostaa, ja mitä on tehnyt talossa.
Siitä tulikin mieleeni että ilmeisesti känniääliöinnit (joo, olen vähän kriittinen tämän asian suhteen) eivät ole vaikuttaneet negatiivisesti ihmisten mielikuvaan sinusta, kun kerta on tarjottu noinkin hyviä mahdollisuuksia.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 19 Marras 2009 13:59

Minä en edes muista Teron mitään ääliöineen :?:
.
Ihmisten edessä.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Marras 2009 14:01

Kyllähän se nyt aika känniääliöyden piikkiiin ja vähän ehkä suuremmankin piikkiin meni se öinen melkein oksentumiseen tukehtuminen. Onneksi Ade oli kärppänä paikalla.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 19 Marras 2009 14:01

Mulla olis pari kysymystä.

1.Ookko ollu tänä vuonna kattomassa talk show:ta?

2.Mikset ole tullu extraan vieraaksi kertaakaan?

Tomi-
Julkkisasukas
Viestit: 478
Liittynyt: 13 Syys 2008 13:22

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Tomi- » 19 Marras 2009 14:02

Olihan se päissään, hirvee haloo oli yhessä vaiheessa ku Teron pelättiin tukehtuvan omaan oksennukseen yksien bileiden jälkeen. (omasta mielestäni asiassa oli järkyttävää ylireagointia)
Kuva

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 19 Marras 2009 14:03

Itsekin luulen että ei ollut tukehtumassa.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2009 14:03

siiri.x kirjoitti:Minä en edes muista Teron mitään ääliöineen :?:
Tarkoitin sitä samaa surullisen kuuluisaa yötä joilloin Niko veti viimeisen kilarinsa talossa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 14:09

Sihijuoma(n) kirjoitti:Ilmeisesti kuitenkin hyöty riippuu ihmisestä itsestäänkin. Siis minkä tyylinen ja luonteinen ihminen on ja mikä kiinnostaa, ja mitä on tehnyt talossa.
Siitä tulikin mieleeni että ilmeisesti känniääliöinnit (joo, olen vähän kriittinen tämän asian suhteen) eivät ole vaikuttaneet negatiivisesti ihmisten mielikuvaan sinusta, kun kerta on tarjottu noinkin hyviä mahdollisuuksia.
Ei tietenkään. Pitää muistaa ihmisen elävän 24 tuntia vuorokaudessa. Kuten sanoin mennessäni taloon ja tein lupauksen kavereiden kanssa, että joudun poistumaan talosta omatoimisesti, jos en vedä siellä kunnon kännejä edes kerran :D. Ihminen, joka menee taloon sanoen käyttäytyvänsä siellä heti varovaisemmin mitä ulkomaailmassa saa ylleen epäluotettavan leiman. Toin siellä siten ilmi, et osaan ja uskallan kyllä myöskin noh pilettää tarpeen tullen mutta taas tilanteen vaatiessa voin taas edustaa toista ääripäätä. Eli siitä tais tulla enemmän plussaa. Pahin asia, jonka talossa voi tehdä on toisten puukottaminen selän takana. Sillä voi

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Marras 2009 14:09

siiri.x kirjoitti:Itsekin luulen että ei ollut tukehtumassa.
No hurjaa korinaa sieltä aina lähti kuulumaan. Sitä en tiedä mitä olisi tapahtunut jos asian olisi annettu vain olla, mutta ei se nyt mitenkään päin terveelle kuulostanut.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 14:14

Oon jo muutamat kerrat sanonu ohjelman manipuloimisesta ja tunnustan etten juonut silloin ekaa kertaa elämässäni alkoholia ja tuskinpa olisin ollut hengissä enää moneen vuoteen mikäli noin voisi käydä.

Jos nyt jotain paljastuksia vaarallisista tilanteista tuodaan ilmi niin kait nyt voin kertoa eli onnistuin loukkaamaan yhtenä kertana talossa toisen olkapääni kaatumalla ja se oli oikeasti paha eikä tainnu toimia koko talossa oloaikana enää normaalisti mut en uskaltanu sanoa siitä mitään, ettei turhaa laiteta pihalle :D. Mut se parani lopulta itsestään talon ulkopuolella ja kyseessä oli vai tosi paha revähdys.

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 14:15

Jomppa kirjoitti:Mulla olis pari kysymystä.

1.Ookko ollu tänä vuonna kattomassa talk show:ta?

2.Mikset ole tullu extraan vieraaksi kertaakaan?
1. Oon kerran ollu kattomassa. Olikohan kolmas sunnuntai

2. Ei minua olla koskaan pyydetty sinne vieraaksi :D

Tomi-
Julkkisasukas
Viestit: 478
Liittynyt: 13 Syys 2008 13:22

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Tomi- » 19 Marras 2009 14:19

Baron von Schwunz kirjoitti:Oon jo muutamat kerrat sanonu ohjelman manipuloimisesta ja tunnustan etten juonut silloin ekaa kertaa elämässäni alkoholia ja tuskinpa olisin ollut hengissä enää moneen vuoteen mikäli noin voisi käydä.
En nyt välttämättä manipuloinnista puhuisi, sitäkin tapahtumaa seurattiin täällä 24/7 kautta. Tilanne säikäytti vaan lähinnä sen takia et Ade ryntäs sängystään ylös ja alkoi rääkymään et miten Tero tukehtuu oksennukseensa koska päästelit hieman omituisia ääniä, jos Ade ei olisi tilanteeseen puuttunut ni siinä ei mitään sen kummoisempaa olisi.
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2009 14:20

Satuin kuulemaan niitä korauksia ihan livenä ja rehellisesti sanoen säikähdin. Niin teki varmaan moni muukin katsoja ja siksi siitä nousi niin hirveä haloo silloin, mutta ehkä siitä ei kannata enempää jauhaa, se oli muutenkin sekava yö, ja katsojat olivat jo kokeneet yhden :shock: sinä iltana. Live ketjussahan sekin yö kommentteineen on tallessa. :thumbsup
Jos jotain kiinnostaa: Päivä 46: http://www.bbplaza.net/forum/viewtopic. ... &sk=t&sd=a
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 19 Marras 2009 14:24

^^Jep ja asiaa pidettiin turhaa esillä ja jopa tuotanto vaikutti siihen. Tero ei saa sitä ja Tero ei saa tätä. Kyllä luulen, että aikuinen mies tietää missä mennään ja mitä tapahtuu. Tero sä taisit varmaan hermostua pikkuisen BB kun tuli sitä jatkuvaa kommenttia älä juo taas overeitä. Kerroppa jos muistat tai viitsit mitkä pileet talossa olivat hauskimmat.

E: typoja
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Marras 2009 14:31

Ohjelman manipuloinnista on tosiaan turha puhua kun kyseisen pätkän näin livenä ja katsoin sen myös myöhemmin jostain uudelleen.
Eikä se edelleenkään terveelle kuulostanut. Joten kyllä se minusta on känniääliöintiä, että päästää itsensä tuollaisen kuntoon että ihmiset jo säikähtävät, että mistä on kyse ja se kuulostaa sille kuin olisi tukehtumassa.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 19 Marras 2009 14:32

Mikä toiselle on kaamea korahdus on toiselle normaalia yskintää :wink:

Aden arvostelukykyyn en kyllä luota tässä.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Marras 2009 14:34

siiri.x kirjoitti:Mikä toiselle on kaamea korahdus on toiselle normaalia yskintää :wink:

Aden arvostelukykyyn en kyllä luota tässä.
Näitkö tämän livenä. Siitä oli kyllä yskiminen kaukana ja kyllä tuossa tilanteessa Ade toimi mielestäni aivan oikein kun lähti hoitamaan tilannetta. Oli kysymys sitten vakavammasta asiasta tai ei. Onhan se joka tapauksessa tarkistettava.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
TeroSavikuja
BB4-asukas
Viestit: 55
Liittynyt: 05 Heinä 2011 14:04

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja TeroSavikuja » 19 Marras 2009 14:39

minna kirjoitti:
siiri.x kirjoitti:Mikä toiselle on kaamea korahdus on toiselle normaalia yskintää :wink:

Aden arvostelukykyyn en kyllä luota tässä.
Näitkö tämän livenä. Siitä oli kyllä yskiminen kaukana ja kyllä tuossa tilanteessa Ade toimi mielestäni aivan oikein kun lähti hoitamaan tilannetta. Oli kysymys sitten vakavammasta asiasta tai ei. Onhan se joka tapauksessa tarkistettava.
No tässä nyt alkaa tulla vain mielipiteitä ja ne on ainoita asioita, joissa voi kiistellä. Faktoista ei ja kerroin tuossa aiemmin faktat, joten en näe enää järkeä sanoa tähän mitään :).

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Tero

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Marras 2009 14:41

En ymmärrä miten tämä oli mielipide.
Sanoin vain ettei se miltään yskimiseltä kuulostanut vaan korinalle ja oli hyvä, että Ade tuli homman tarkastamaan.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”