Yleistä keskustelua nimeämisistä

Keskustelua liittyen Suomen viidenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
ttomm
Kuhnuri
Viestit: 60
Liittynyt: 04 Marras 2008 08:20

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja ttomm » 15 Loka 2009 17:54

Luulen että Dana. Ne tyttöjen keskustelut sviitissä ei voi olla vaikuttamatta. Ja luulen että Sami pitää Danaa pahempana kilpailijana kuin Esa A:ta. Ja Dana ei ole ollut vielä kertaakaan häätöäänestyksessä.

-Maija-
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 31 Elo 2009 15:50

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja -Maija- » 15 Loka 2009 18:26

^^Minä myös kallistun Esan valintaan. Naisia Sami ei valitse, eikä ryyppykavereitaan.

Päikyssä Sami perustelee Esan valintaa "paha kilpailija", ja Esalle itselleen talossa "kyllähän sinä ymmärrät, ei tää millään lailla sua vastaan ole".

Ja ymmrtäähän Esa asian parhaiten noista mahdollista valittavista.

Musta Pekka
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 535
Liittynyt: 21 Loka 2008 22:44

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Musta Pekka » 15 Loka 2009 18:33

Sami valitsee Esan. Ei tarvitse pelätä dissaus- tai muita reaktiota talossa, koska Esa on sovinnainen eikä talon "kingejä". Lisäksi Sami kuvittelee Esan omaavan vähiten kannatusta talon ulkopuolella ja siten arvelee Esan valinnan oleva turvallinen ratkaisu itsensäkin kannalta. Lopuksi Samia ärsyttää Esalle kärsitty tappio paintballissa ja se pitää kuitata.

Toki Sami sanoo perusteensa eri tavalla, mutta nuo ne oikeasti ovat.

Avatar
saldie
Heikoilla hangilla
Viestit: 86
Liittynyt: 12 Loka 2009 14:57

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja saldie » 15 Loka 2009 18:53

Esa nimetään äänestykseen. Sami ei Danaa häätöäänestykseen laita, koska pitäähän se pillunsaamispotentiaali pitää korkealla. Pojilla alkaa olla paineet niin katossa, että keskusteluissa vilisee yllätysseksi/kunniallinen poispääsy talosta eli poistetaan talosta väkisinmakuun takia. Pojilla on virtsa noussut päähän ja veri pakkaantunut toiseen päähän sen verran pahasti, että tuo kaveritrio pitää erottaa toisistaan. Sami pitää karkoittaa talosta, koska tytöt alkavat olla vaarassa joutua seksuaalisen väkivallan uhriksi.
Esa A++

esanssi
Kesä-Esa
Viestit: 49
Liittynyt: 31 Elo 2009 22:12

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja esanssi » 15 Loka 2009 18:58

Jos Sami valitsisi perinteisellä pahin vastustaja -tyylillään, veikkaisin Tonia, mutta en usko tuohon tässä tilanteessa. En myöskään usko, että Sami näkee Esan vaarallisena vastustajana. Tässä tilanteessa arvaan, että koska Dana ei ole vielä ollut äänestyksessä ja on juuri jekuttanut poikia, niin Sami valitsee hänet. Perusteena voi käyttää humoristisesti juuri niitä jekkuja.

-Maija-
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 31 Elo 2009 15:50

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja -Maija- » 15 Loka 2009 19:08

Kylläpä oli paha temppu BB:ltä näyttää tuo telkusta.

Ja Esan reaktio oli juuri kuin sanoin.

Hienoa säätöä BB:ltä.

esanssi
Kesä-Esa
Viestit: 49
Liittynyt: 31 Elo 2009 22:12

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja esanssi » 15 Loka 2009 19:13

Mulla meni ihan pieleen, mitä nyt jekuttamista kyllä käytettiin perusteluna. :)

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja effie » 15 Loka 2009 19:21

Tämä oli ennustettavissa oleva nimeäminen Samin osalta. Tosin uskoisin Mensan olleen huutoäänestyksessä, vaikka kaikki paratiisilaiset olisivat saaneet nimetä.

Musta Pekka
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 535
Liittynyt: 21 Loka 2008 22:44

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Musta Pekka » 15 Loka 2009 19:21

Kuinka yllätyksetöntä. Esa on näköjään edelleen tietynlainen hylkiö, jota muut talon asukkaat pitävät 2-luokan tyyppinä, ei pelkästään Sami. Ei ollut miehellä munaa laittaa Danaa äänestykseen.

No, eiköhän Esa klaaraa tilanteen. Minna tai Marko lähtee.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Evalds » 21 Loka 2009 23:14

Jännä nähdä antaako tyttöduo (Dana ja Käpä) nimeämispisteitä Esalle, veikkaan että antaa, ainakin jompikumpi!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 21 Loka 2009 23:17

Voisin melkein lyödä vetoa, ettei kumpikaan tytöistä anna. Molemmat ottaa mahdollisen päällikkökisan voiton jälkeen myös Esan paratiisiin, vaikka periaatteessa viihtyykin paremmin slummissa. Mensalle tullee muilta kyllä pisteitä. Ainakin Toni saattaa antaa pari kappaletta.

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Widing » 21 Loka 2009 23:20

Olisi kyllä hyvä jos Esa olisi häätöäänestyksessä jonkun kanssa ketä asukkaat pitävät paljon suositumpana, tyyliin Sampo tai Sami. Voisi olla aika shokki porukalle sen jälkeen kun huomaisivat että Esa jää, voisi pelitaktiikka joillain vähän muuttua.
Mulkero.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 21 Loka 2009 23:38

^Esa saattaa olla taas äänestyksessä jos uusia ei saa nimetä. Sami, Toni ja mahd Aso nimeää. Käpän kohdalla voi olla taas äänestyksen paikka jos uudet nimeää häntä mitä en hirveesti usko, syynä on suomalainen bb jossa äänestetään subjektiivisesti eikä ajatellen peliä. Sarana on hiukan ollut ynseänä Markoa kohtaan ja samoin ollut aika ulkopuolella oikeastaan kaikkien muiden paitsi Samin jutuista. Steffi varmaan äänestää kanssa paratiisin sisäisesti kuten Iidakin. Antti on mysteeri ja hänestä saa selvää vasta perusteluiden jälkeen.

Jos siis uusia ei saa äänestää veikkaisin seuraavaa

Käpä: Sampo Toni
Dana: Aso Sami
Esa: Sami Toni
Sampo: Sami Esa
Sami: Esa Dana
Marko: Toni Aso
Toni: Marko Esa
Aso: Dana Esa
Steffi: Toni Aso
Iida: Aso Sami
Sarana: Marko Kätlin
Antti: Sami Kätlin

Siellä olis sitte Tehotrio ja Esa ja taas Mensa kyykyttäis jos vaikka 2 lähtis veikkaan lähtijöitä triosta. Näin tai ei sinnepäinkään :blackeye
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja ff » 22 Loka 2009 13:51

Olisi nyt ihan mukava tietää, että saako niitä uusia asukkaita nimetä jo nytten? Aika epäselvää.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja minttuli » 22 Loka 2009 14:21

Tietääköhän asukkaat edes ketä ne saa äänestää...

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja sandman » 22 Loka 2009 14:38

Slamjam kirjoitti:Siellä olis sitte Tehotrio ja Esa ja taas Mensa kyykyttäis jos vaikka 2 lähtis veikkaan lähtijöitä triosta. Näin tai ei sinnepäinkään :blackeye
Ihan mielelläni tupu-lupu-hupu ketjun äänestykseen ottaisin mutta vaatisi että pisteet menisivät todella sopivasti lomittain, eli ei kuitenkaan ihan todennäköistä. Tuplahäätö tähän saumaan olisi hyvä veto tuotannolta, antaisi uusille enemmän liikkumavaraa.

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Widing » 22 Loka 2009 19:17

Aso

2 pistettä: Marko

– Jos itse on talossa ja joutuukin Slummin puolelle ja siellä tulee fyysistä tehtävää, en usko Markon pärjäävän loppuun. Se voisi pilata koko tehtävän. Marko on näyttänyt varsinkin Päällikkökilpailuissa, ettei ole edes yrittänyt osallistua.

1 piste: Esa A

– Jos itse olen talossa, muitten kanssa on vähän hauskempaa, niitten kanssa lähtee samankaltaisia juttuja kuin itsellä. Esan kanssa on ihan eri juttuja. Mietitään eri asioita. Sen kanssa voi tulla tylsää.

Toni

2 pistettä: Dana

– Dana on ollut Slummin puolella ja itse Paratiisin puolella, on tavallaan välit aika lailla viilenneet. Kun olen yrittänyt jotain puhua, niin vastauksista on ollut tulkittavissa, että ihan sama. Se on surullista. Hyvin paljon mahdollista, että on ollut salatehtävä menossa, ei voi olla kontaktissa ja pitää pysyä piilossa. On myös ollut hetkiä, että Dana on ollut läsnä, ja jos on jotain sanonut, on ollut kylmä sävy puheessa. Ikävä, että on etäännytty.

1 piste: Esa A

– Tällä hetkellä eniten omiin oloihinsa vetäytyvä. Hänestä ei le vieläkään tullut minulle läheinen. Markosta löysin uusia puolia, mutta Esa A ei ole vieläkään esillä, on vetäytyvä. Vaikea tulla toimeen sellaisten ihmisten kanssa.

Marko

2 pistettä: Toni

– Toni on ihan ihmisenä tosi mukava tyyppi. Mutta tällä viikolla on ärsyttänyt kun uudet asukkaat tuli, hän on jotenkin esittänyt parempaa kuin muut. Muka tietää ja osaa talossa kaiken paremmin kuin muut. Mua ärsyttää Tonin ruokatavat. Nyt se on vähän vähentänyt sitä tekonaurua.

1 piste: Aso

– Tosi mukava tyyppi. Mutta kun se pitää jollekin antaa, osuu Asolle. Rupeaa kyllästyttämään se hokema markoklitori, vanha ru*kkari. Olen sanonut, että vaihtaa levyä. Aso on ollut Slummin puolella ja valittaa siellä koko ajan, vähän myös Paratiisin puolella. Samin suojissa koko ajan. Valittaa koti-ikävää. Voisi vaikka lähteä kotio.

Kätlin

2 pistettä: Sampo

– En ole Sampon kanssa vieläkään paljon tekemisissä, enkä ole tuntenut läheisyyttä häneen verrattuna muihin asukkaisiin. Meidän välit on jäänyt näin.

1 piste: Toni

– En saa Tonista selvää, onko hyvällä vai huonolla tuulella. Kun oltiin Slummissa kaikki, hän oli tosi ärsyyntynyt ja erilainen ihminen. Oli valmis varastamaan Paratiisin puolelta tupakkaa.

Esa A

2 pistettä: Aso

– Negatiivisesta asenteesta kun oli Slummissa. Valitusta tuli enemmän kuin tarpeeksi. Lähinnä ruoasta, väsymyksestä, olosuhteista. Pieni valittaminen on ihan ok, mutta Asolla oli sitä jatkuvasti. Kun Paavokin oli hoidossa, ei Aso yrittänyt osallistua toimintaan aktiivisesti. Pienimuotoinen asennevamma oli havaittavissa.

1 piste: Dana

– Vain ja ainoastaan siitä syystä, että hän oli lauantai-iltana juonut itsensä niin huonoon kuntoon, että se ahdisti minua. Pidän sellaista toimintaa, jossa itsensä juodaan puolitiedottomaan tilaan säälittävänä, eikä ollenkaan kannatettavana.

Dana

2 pistettä: Toni

– Vetoan siihen, että jäi kuusi alkuperäistä jäljellä, pidetään perhe kasassa. Uusia ei voi äänestää, Toni on toiseksi uusin asukas. En ole puhunut sen kanssa, hän on etäisempi kuin muut. Olen jutellut enemmän Kätlinin ja Esan kanssa ja tutustunut uusiin asukkaisiin.

1 piste: Marko

– Isoin syy siihen on se, että haluan pitää alkuperäisasukkaitten perheen koossa. Mikään Markossa ei ole negatiivista. Jos pitää valita, pidän mielelläni perheen koossa.

Sampo

2 pistettä: Sami

– Tuskallista antaa pisteitä, koska Sami oli alussa varmaan läheisin ihminen koko talosta. viime aikoina, kun syötiin paellaa, sen kohtauksen minkä se sai, ei tuntunut kivalta. Vaikkei se muhun kohdistunutkaan. Oli holtiton, en tykkää huutamisesta ja auktoriteetilla leikkimisestä. Sami muistutti silloin tosi paljon yhtä mun ystävää ulkomaailmasta. Sen takia pisteet Samille.

1 piste: Marko

– Esalle, Kätlinille ja Danalle en halua antaa pisteitä, toisaalta Toni ja Aso on mulle läheisiä. Joku siinä vaan on. Muiden ihmisten piikittely, ehkä Marko on sen takia mulla nimettynä.

Sami

2 pistettä: Sampo

– Koen, että Sampo on erittäin vahva kilpailija tässä pelissä. Jos itse selviän viikonlopusta, en Sampoa haluaisi kohdata vastustajana loppupäässä.

1 piste: Marko

– Hän on kanssa-asukeista ihminen, jonka kanssa olen vähiten ollut tekemisissä, enkä ole oikein päässyt Markon ajatusmaailmaan tai pään sisään. Markon kanssa ei ole keskusteluja muodostunut, on jäänyt etäiseksi.

Stephania

2 pistettä: Marko

– Välillä tuntuu, että sillä on vaikea olla täällä ja vaikea seurata meidän puheita. Välillä tulee kommentteja, että lukot on vaihdettu kotipuolessa. Pelkääkö se täällä tekemisiään? Ei ole niin mukana meidän puheissa. Ei ole pakko puhua rivoja kuten me. Mutta se ikään kuin varoo sanomisiaan ja tekemisiään.

1 piste: Sampo

– Olen juuri tullut, en tiedä, minkälainen Sampo olisi jos Kätlin ja Dana olisi tällä puolella, olisiko se pirteämpi. Tuntuu, että Sampo ei viihdy. Välillä vetäytyy omiin oloihin, kaipaa omaa vapaata ja läheisyyttä.

Lähde: http://www.bigbrother.fi
Mulkero.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 22 Loka 2009 19:21

Toni olisi viidellä pisteellä (sama kuin Sampolla) ollut äänestyksessä ilman rangaistustakin, mutta päättivät sitten ilmoittaa sen rangaistuksena.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 22 Loka 2009 19:23

Siis uusista vain Steph päällikkönä sai nimetä? :keineahnung:

Kätlin ei saanut yhtään pistettä. :tu

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Brand » 22 Loka 2009 19:27

Hedgehog kirjoitti:Toni olisi viidellä pisteellä (sama kuin Sampolla) ollut äänestyksessä ilman rangaistustakin, mutta päättivät sitten ilmoittaa sen rangaistuksena.
Aika outoa, että annettiin tällainen etu. Monesti kuitenkin kerran tarpeeksi ääniä saanut laitetaan äänestykseen uudelleen, kun tiedetään muidenkin antavan pisteitä.

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Widing » 22 Loka 2009 19:28

[juuso] kirjoitti:Siis uusista vain Steph päällikkönä sai nimetä? :keineahnung:

Kätlin ei saanut yhtään pistettä. :tu
Tällä viikolla uudet asukkaat talon Päällikköä Stephaniaa lukuun ottamatta eivät saaneet nimetä. Vastaavasti heille ei voinut antaa nimeämispisteitä. Häätöäänestykseen joutuivat Big Brotherin rankaisemina Sami, Aso ja Toni sekä eniten nimeämispisteitä saaneet Marko ja Sampo.

Lähde: http://www.bigbrother.fi
Mulkero.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Yleistä keskustelua nimeämisistä

Viesti Kirjoittaja Bandit » 22 Loka 2009 19:29

[juuso] kirjoitti:Siis uusista vain Steph päällikkönä sai nimetä? :keineahnung:

Kätlin ei saanut yhtään pistettä. :tu
Kerrassaan loistava asia, että muut uudet eivät saaneet nimetä.

Mielestäni on reilua se, ettei saa nimetä jollei saa tulla nimetyksi - toisaalta mikä tuolla nyt ois reilua muutenkaan, mutta tää on niin tätä.
* One Day at a Time *

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2009”