Aso Alanso

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4830
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja James » 05 Joulu 2009 23:12

Aso voitti Napakympin ja pääsi Naito X:än kanssa Pasilaan :hug: :mrgreen:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Spencer » 06 Joulu 2009 10:39

Mtv3 kirjoitti: BB-Aso: En halua jäädä julkisuuteen

Big Brother 2009 -ohjelman voittanut Aso Alonso vieraili yhdessä toiseksi tulleen Kätlin Laasin kanssa Ne Salmisissa.

Kuva

Illan emäntä Krisse Salminen kyseli kaksikolta, miksi he halusivat lähteä Big Brother -taloon. Ohjelman voittanut Aso kertoi halunneensa löytää itsestään jotain uutta.

– Pystyin siihen, mikä haluan, mutta en ole aiemmin uskaltanut. Löysin sen, mitä minun sisällä on, ASo pohti Krisselle.

Vaalea juontaja kysyi BB-kisailijoilta myös, haluaisivatko nämä jäädä julkisuuteen. Mr. Finland -kisassakin kilpaillut Aso vastasi yllättäen kieltävästi.

– En kyllä halua. Haluan olla normaali ihminen, niin kuin kaikki muutkin ja jatkaa normaalielämää.

Katso alta Ne Salmiset -jakso MTV3 Katsomo -palvelusta. Vieraina Ason ja Kätlinin lisäksi muun muassa Kari Salmelainen, Antti Tuisku ja Taru Valkeapää.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... alanso_aso
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Taika » 06 Joulu 2009 10:45

Loistavaa Aso! Tämän pitäisikin olla Tosi-TV:tä, jossa on taviksia ja jotka tähdenlentonsa jälkeen myös palaavat taviksiksi, eivätkä yritä väkisin tunkea pärstäänsä joka lehteen, vaikkei siihen olisi mitään järkevää syytä eli jotain erityiskykyä, jolla voisi tehdä jotain viihdealan yms hommia. Ärsyttää ihan jumalattomasti, kun jotkut kuvittelevat voivansa olla julkkiksia vain tiedottamalla omasta elämästään silloin tällöin (Antti, Henna...) ja elättävänsä itsensä tällä tavoin. Ei kiinnosta!
Kuva

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Joulu 2009 12:30

^Onkohan Aso vielä ehtinyt keskustella Chief-Samin kanssa? Jotenkin voisi kuvitella idean maanlaajuisesta kiertueesta "Laula karaokea BB-voittajan kanssa".
Ilta-Sanomat Plus 5.12.2009, s. 5 kirjoitti: Alkupalat
Tunnustan Julkkikset paljastavat pahat tapansa.
KT: Big Brother -voittaja Aso Alanso herkuttelee arkijuustoilla

Satunnainen sekoilu nolottaa

Big Brother-voittaja Aso Alanso ei häpeile vaatteitaan.

1. Mikä on syntisin herkkusi?
-Varmaankin tavalliset arkijuustot. En juurikaan pidä esimerkiksi kakuista ja jälkiruuista.

2. Mikä on noloin tapasi?
-Satunnainen sekoilu. Esimerkiksi Big Brother -talossa tuli välillä sekoiltua typerästi.

3. Mikä on vaatekaappisi häpeäpilkku?
-Ei sellaista ole. Vaatekaappiini hankin vain sellaisia asioita, joista pidän ihan oikeasti.

4. Mitä tv-suosikkiasi häpeät?
-En häpeä katsomiani ohjelmiani ollenkaan. Ne ovat kaikki minusta tosi hyviä!

5. Mihin viimeeksi tuhlasit kiusallisen paljon?
-Kiusallista sanoa, mutta varmaan alkoholiin.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Joulu 2009 19:11

Taika kirjoitti:Loistavaa Aso! Tämän pitäisikin olla Tosi-TV:tä, jossa on taviksia ja jotka tähdenlentonsa jälkeen myös palaavat taviksiksi, eivätkä yritä väkisin tunkea pärstäänsä joka lehteen, vaikkei siihen olisi mitään järkevää syytä eli jotain erityiskykyä, jolla voisi tehdä jotain viihdealan yms hommia. Ärsyttää ihan jumalattomasti, kun jotkut kuvittelevat voivansa olla julkkiksia vain tiedottamalla omasta elämästään silloin tällöin (Antti, Henna...) ja elättävänsä itsensä tällä tavoin. Ei kiinnosta!
No joku tiedottaa siitä että ottaa tatuoinnin tai käyttää pitkiä saappaita, nice -NOT!

Toivon kyllä että Aso pysyy sanoissaan, tosin selän takana kurkistaa lukki nimeltään Sami jolla voi olla sanansa sanottavanaan tästä asiasta!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 06 Joulu 2009 20:01

Evalds kirjoitti:No joku tiedottaa siitä että ottaa tatuoinnin tai käyttää pitkiä saappaita, nice -NOT!
Varmasti on juuri itse ottanut yhteyttä ja kertonut näistä. :tired

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 07 Joulu 2009 12:42

^
Tuo kuuluu samaan kategoriaan kuin se että muka vie muilta huomion kun pukeutuu bikineihin ja kameramies seuraa tuota intensiivisesti eikä näytä esimerkiksi nurkassa bileiden takia yksinään murjottamassa olevaa nörttiä.

:tired
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 07 Joulu 2009 16:16

Ilta-Sanomien mukaan Aso on nyt täysin sinkku.
www.iltasanomat.fi/viihde/ kirjoitti: Tyttöystävästään eronnut BB-Aso ja Diili-Jethro fanipiirityksessä
07.12.2009 15:41


Viikonloppuna turkulaisravintola Börsin 30-vuotisjuhlissa juhlineet Diili-kilpailija Jethro Rostedt ja BB-voittaja Aso Alanso joutuivat niin pahasti fanien piirittämäksi, että Aso oli loppuillasta melkein paniikissa.
Kuva
- En voi ymmärtää, että ihmiset ovat näin kiinnostuneita minusta. Halusin vain viettää ystävieni kanssa iltaa, hämmentynyt Aso tuskaili väkijoukon keskellä.

Aso vietti iltaa sinkkumiehenä, sillä hän oli ehtinyt jo käydä vakavat keskustelut ns. ex-tyttöystävänsä kanssa, jota Aso ikävöi koko kolme kuukautta BB-talossa eläessään.

- En halua enää olla hänen kanssaan, sillä hän ehti tehdä talossa ollessani kaikenlaisia asioita, ja olen häneen tosi pettynyt, Aso kertoi murheellisena IS:lle.

Asoa harmitti erityisesti se, että hänen entinen tyttöystävänsä oli nähnyt tv:stä, miten paljon Aso kaipasi ja ikävöi häntä.

- On tosi surullista, että näin kävi. Jos olisin tiennyt hänen elävän ulkomaailmassa omaa elämäänsä, olisin voinut elää talossa ihan toisella tavalla.

Teksti: Katri Utula
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Karhu » 08 Joulu 2009 17:56

Realcowboy kirjoitti:Aso pääsi osallistumaan suomalaisen tositv:n legendaan, Napakymppiin.
Naito X: Millä hemmottelunimellä tallennat minut puhelimeesi sitten kun aletaan oleen?
Herra B: Älä vastaa! :lol:
Pätkähän löytyy Katsomosta: http://www.katsomo.fi/?progId=27462

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja NoGo » 09 Joulu 2009 07:56

Realcowboy kirjoitti:- En halua enää olla hänen kanssaan, sillä hän ehti tehdä talossa ollessani kaikenlaisia asioita, ja olen häneen tosi pettynyt, Aso kertoi murheellisena IS:lle.

Asoa harmitti erityisesti se, että hänen entinen tyttöystävänsä oli nähnyt tv:stä, miten paljon Aso kaipasi ja ikävöi häntä.

- On tosi surullista, että näin kävi. Jos olisin tiennyt hänen elävän ulkomaailmassa omaa elämäänsä, olisin voinut elää talossa ihan toisella tavalla.
Hyvä, ettei tytön henkilöllisyys liene julkisuudessa. En varmaan ole ainoa, jolle tulee sellainen tunne, että olemme saaneet lukea näistä asioista hyvin yksipuolisen selostuksen. Vaikea nähdä taloon astunutta Asoa ikävöivänä ja viattomana poikasena, joka pettyy tyttöihin mutta ei toisinpäin :mrgreen:

Ja sitäpaitsi, sinkkunahan Aso taloon meni. Aiemmilla kausilla tästä on lentänyt uloskin kun onkin ollut seurustelua vaikka muuta oli sanonut. Ei kai jo taloon mennessä exän olisi tarvinnut Asoa jalat ristissä odotella?!?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Joulu 2009 17:56

Mtv3 kirjoitti: BB-Aso: Voittorahoja ei ole vielä kuulunut

Big Brother 2009 -ohjelman voittanut Aso ei ole vielä saanut voittorahojaan, mutta mies tietää jo mitä niillä tekee.

Aso kertoi Viihdeuutisille tulevaisuuden suunnitelmistaan. Mies ei tiedä tasan tarkkaan paljon rahaa on tulossa, sillä huomattava summa menee veroihin. Finaalissa luvattu äidin velkojen maksaminen on kuitenkin ensimmäinen asia, johon mies ryhtyy.

– Teen niin kuin olen sanonut. En syö sanojani, Aso toteaa Viihdeuutisille.

Voittonsa jälkeen Aso on kiirehtinyt paikasta ja haastattelusta toiseen. BB-kisaaja on kuumaa kamaa, ja ohjelmaa on ollut jatkuvalla syötöllä. Kunhan kiire hellittää, mies aikoo miettiä tarkemmin, mitä tekee rahoillaan.

– Aion tietenkin hankkia jotain myös itselleni, se on ihan fakta. Ensisijaisesti sijoitan asuntoon, jos rahaa tulee hyvin.

Tällä hetkellä Asolle ei ole tullut kummempia työtarjouksia, mies kertoo saaneensa erilaisia juonto- ja ravintolakiertuekeikkoja. Entisiin työhommiin BB-voittaja ei aio enää lähteä.

– En enää lähde rakennushommiin, haluaisin tehdä asiakaspalveluhommia. En saa kuitenkaan heti jäädä pois julkisuudesta, tässä on keikkakiertueita ja muita tulossa.

BB-voittajaa ihaileville naisille Asolla on myös mieluisia terveisiä. Viihdeuutiset kyseli miehen nykyisestä elämäntilanteesta.

– En seurustele, ihan sinkkumies olen, Aso naurahtaa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 12 Joulu 2009 05:43

Aso oli tavannut Hamburger Börsin juhlissa muitakin julkkiksia kuin Diili-Jethron.
Seiska 50/2009, s. 10-11 kirjoitti: Bilettivät yhdessä!
Tuore Big Brother-voittaja Aso Alanso juhli viime perjantaina turkulaisen hotelli Hamburger Börsin yökerhon 30-vuotisjuhlissa monen muun julkisuudessa nähdyn henkilön kanssa.
-Aso jutteli niin Diilistä tutun Jethro Rostedtin kuin rallitoimittaja Anette Latva-Piikkilänkin kanssa. Myöhemmin illalla Aso ja MTV3:n uutisankkuri Kirsi Alm-Siira viihtyivät hilpeinä tanssilattialla, Turusta raportoidaan.
Ilta-Sanomat TV 51-52/2009, s.12 kirjoitti: Ason ensimmäinen julkkisviikko.
Päivän valinta. Big Brother: Voittajan viikko 17.12.2009
Sub klo 21.30

KT: Aso Alanso ei ollut uskoa voittaneensa, vaikka juontaja Vappu Pimiä sitä vakuuttelikin.
Miltä tuntuu astua pois eristetystä BB-talosta kolmen kuukauden jälkeen ja kuulla kadulla,kun fanit huutavat omaa nimeä? Siinä taitaisivat jäädä yöunet vähiin keneltä tahansa.
Big Brother -voittaja Aso Alanso, 24, kertoi julkisuudessa, ettei hän nukkunut kisan jälkeisenä yönä ollenkaan. Juhliminen oli pientä. mutta perhe halusi tietää kaikesta kaiken, ja siinä ne yötunnit hupenivat.
Iranin kurdialueelta olevan Ason elämää seurataan nyt viikon verran voiton jälkeen.
Lehtijutuissa mies on mielinyt takaisin Turkuun, jossa asuu. Iraniin hän ei enää halua
palata pysyvästi asumaan.
Mammanpoika-lempinimen saanut Aso jätti kisassa taakseen muut finalistit Antin, Esan ja Kätlinin. Aso voitti katsojat puoleileen sillä, että näytti avoimesti tunteitaan televisiossa. Hänet muistetaan myös sanonnoistaan, kuten "niivvarmaan" ja ”Jesus Crazy” letkautuksistaan, 1auleskelustaan ja railakkaasta bilettämisestään.
Voittorahoistaan eli 50 000 eurosta Aso haluaa käyttää osan äitinsä velkojen maksamiseen. Äidin ja pojan läheinen suhde tuli kisan aikana hyvin selväksi. Äiti jopa pakkasi pojalleen tavarat BB-talon elämää varten.
Kun Aso pääsi pois talosta, hän vakuutti, ettei lähtenyt kisaan julkisuuden vuoksi vaan löytämään itsensä. Raamikas ja herkkä rakennusmies voi kuitenkin pysyä julkisuudessa kauemmin
kuin muut BB-voittajat.
Kiinnostus ainakin on kova. Siitä kertoo sekin, että kun miehen lyhytaikainen avioliitto tuli julkisuuteen, keskustelupalstat kiehuivat.
Ja jatkoa varmasti seuraa.
MARJA-LIISA MAJASAARI
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

marsvin
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 26 Syys 2009 01:49

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja marsvin » 12 Joulu 2009 23:48

Evalds kirjoitti:
Taika kirjoitti:Loistavaa Aso! Tämän pitäisikin olla Tosi-TV:tä, jossa on taviksia ja jotka tähdenlentonsa jälkeen myös palaavat taviksiksi, eivätkä yritä väkisin tunkea pärstäänsä joka lehteen, vaikkei siihen olisi mitään järkevää syytä eli jotain erityiskykyä, jolla voisi tehdä jotain viihdealan yms hommia. Ärsyttää ihan jumalattomasti, kun jotkut kuvittelevat voivansa olla julkkiksia vain tiedottamalla omasta elämästään silloin tällöin (Antti, Henna...) ja elättävänsä itsensä tällä tavoin. Ei kiinnosta!
No joku tiedottaa siitä että ottaa tatuoinnin tai käyttää pitkiä saappaita, nice -NOT!

Toivon kyllä että Aso pysyy sanoissaan, tosin selän takana kurkistaa lukki nimeltään Sami jolla voi olla sanansa sanottavanaan tästä asiasta!

Mä en tajua tätä Samin jatkuvaa mollausta??!! Tuskin Sami vetää Asoa mihinkään mihin mies ei itse halua. Sami on fiksu aikuinen mies, ei sen tarvitse kytätä toisten tekemisiä, jos se haluaa jotain tehdä se tekee sen ihan itse......

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 16 Joulu 2009 12:47

Urheiluviikko.net vihjasi Plazan haastatteluun.
plaza.fi/stadion/viikon-vieras/ kirjoitti: Viikon vieras: BB-voittaja Aso
4.12.2009 JS

Tällä kertaa Plazan viikon vieraana on BB-voittaja Aso, joka pokkasi kilpailun voitosta itselleen 50 000€. Iranilaissyntyinen nuori mies paljastaa haastattelussa, ettei ikinä ala monen muun BB-kilpailijan tavoin chat-juontajaksi. Hän myös kertoo olevansa suuri jalkapallon ystävä, joka pitää huolta omasta kunnostaan lähinnä punttisalilla.

Kolmen kuukauden urakka BB-talossa päättyi sunnuntaina ja voitit lopulta koko kilpailun. Minkälainen alkuviikko sinulla on ollut.
- Kiirettä on pitänyt todella paljon. Koko ajan on jotain haastatteluja tai muita juttuja. En ole vielä yhtään ehtinyt järjestellä omia asioitani kuntoon.

Onko BB-talon tuoma julkisuus yllättänyt sinut?
- Kyllä se on kieltämättä yllättänyt. Nyt melkein kaikki tunnistavat minut ja moni tulee juttelemaan ja pyytämään nimmareita kadulla.

7 päivää lehti oli muun muassa kaivanut tietoja sinun vanhasta avioliitosta. Kuinka paljon tämä häiritsee sinua, että olet ns. julkista riistaa?
- Ei se oikeastaan minua häiritse tällä hetkellä, vaikka luurankoja kaivellaan kaapista. Tätä avioliitto-juttua en halua kommentoida yhtään.

Oletko jo päättänyt mitä teet voittorahoilla, 50 000 eurolla?
- Niin kuin olen sanonutkin, niin osa menee omalle äidille, jolle maksan hieman velkoja. Osa menee sitten ihan omaan käyttöön, kun laitan elämääni taas kuntoon.

Minkä uskot olleen suurin syy voitollesi?
- Uskoisin niin, että se oli se muutos, joka minulle tapahtui talossa. Ainakin sellaista palautetta olen saanut paljon, että tämä kasvutarina oli se syy. Eli kasvoin ihmisenä siellä paljon ja se tuli varmasti esille aika hyvin.

Aiotko pysyä julkisuudessa jatkossa?
- Sitä ei voi tietää, mitä tässä tulee tapahtumaan. Katsotaan rauhassa eteenpäin, mutta itse en julkisuuteen vain julkisuuden takia halua jäädä. Ja sen voin luvata, että chat-juontajaksi en ala ikinä. Se ei ole minun juttu.

Mitä haluaisit alkaa tekemään tulevaisuudessa?
- Heti kun saan hieman rauhaa, niin laitan elämäni taas kuntoon. Töitä alan tekemään ja muutenkin koitan saada taas arjen pyörimään. Mitään suunnitelmia minulla ei ole vielä työrintamalle, mutta haluaisin olla tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa.

Olet silmin nähden hyvässä fyysisessä kunnossa. Millä tavalla pidät huolta omasta kunnostasi?
- Oikeastaan tällä hetkellä käyn vain salilla. Nuorempana on tullut harrastettua paljon eri lajeja, kuten jalkapalloa ja painia. Mutta sali on tällä hetkellä se ykkösjuttu.

Kuinka paljon seuraat urheilua ns. penkkiurheilijana?
- Seuraan urheilua aina silloin kun on vaan mahdollista. Oma suosikkilajini on ehdottomasti jalkapallo. Suosikkijoukkue on italialainen Juventus.

Asut Turussa ja siellä on meneillään kova jalkapallobuumi. Kumman puolella itse olet, TPS vai Inter?
- Kyllä seuraan myös suomalaista jalkapalloa. Ja turkulaisista oma suosikki on Inter.

JS
Seiska 51-52/2009, s. 36 kirjoitti: Big Brother –voittajan Ason joululahjatoive:
Sukkia ja boksereita!
Teksti Anne Tahvolainen, (kuvat Timo Korhonen).
KT:50 000 euron BB-voittopottia ei Aso ole vielä saanut.
KT: Asolla ei ole kummempia jouluperinteitä. Viimeisimmät joulut hän on viettänyt kavereidensa luona.
Aso Alanson elämä on Big Brother – voiton jälkeen ollut yhtä kiirettä, mutta jouluna hän ehtii toivottavasti hengähtää.
Pari viikkoa sitten Big Brother –talosta voittajana ulos astelleen Aso Alanson, 24, elämä on talossa vietetyn 97 päivän jälkeen ollut yhtä hullunmyllyä. Mies ei ole ehtinyt vielä hengähtää kunnolla, vaan on juossut paikasta toiseen.
”Olin Turussa pari päivää, mutta muuten olen ollut Helsingissä. Ihmiset tulevat paljon juttelemaan. On ollut kiva saada positiivista palautetta, mutta pelkään ihmisiä, koska olin niin kauan eristyksissä BB-talossa.”
Aso ei myöskään uskalla liikkua yksin.
”Onneksi BB-Toni on ollut tämän viikon kanssani, niin on turvallisempi olo. Olemme Tonin kanssa kuin kivekset ja veljekset.

Jouluisin kaverien kanssa.
Ason kiireet hellittävät toivottavasti hetkeksi joulun aikaan.
”Silloin olen ihan rauhassa Turussa joko kavereideni tai perheeni kanssa.”
Viime joulut Aso on viettänyt pääasiassa kavereidensa luona.
”Silloin syödään, puhutaan ja nauretaan. Mitään lempijouluruokaa minulla ei periaatteessa ole. Kotona äiti ja muut eivät syö kinkkua, mutta minä syön kyllä kaiken, mitä eteen tulee. Joulupäivänä olen saattanut käydä baarissa.
Ason joululahjatoiveet ovat vaatimatonta luokkaa, jotka eivät pröystäilyllä hätkäytä.
”Jotain halpaa, vaikka sukkia, boksereita tai paitoja. Ei mitään kummallista, sillä en lennä korkealla.”
Ason jouluun ei kuulu uskonnollisia perinteitä, sillä hänen kerrotaan olevan muslimi.
”En oikein edes tiedä, mihin uskontoon kuulun, olen vapaa ihminen. Minusta kirjoitettiin, että olen muslimi, joka ryyppää. Siksi sanon ihmisille, että olen muslimi, joka rakastaa alkoholia, joten jokainen voi itse päättää, mitä olen.

Tarvitsen BB-kavereitani
Aso asuu tällä hetkellä Turussa, mutta omaa kotia hänellä ei ole.
”Voi olla, että muutan Helsinkiin. Täytyy katsoa sitten, kun tämä tilanne rauhoittuu. Melkein kaikki BB:läiset asuvat Helsingissä, enkä pysty olemaan ilman heitä.
Big Brotherin voittopotti, 50 000 euroa ei ole vielä tipahtanut Ason tilille, mutta mies on siitä ihan tyytyväinen.
”Olen niin kiltti, että tarjoaisin kuitenkin baareissa kaikille, ja rahat loppuisivat.”
Voittorahoilla Aso aikoo ensin auttaa äitiään, ja loppurahat hän voisi käyttää asuntoon.
”Katsotaan nyt, mitä siitä jää, mutta ehkä jopa ostan asunnon. Se olisi hyvä sijoitus.”
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Punde » 17 Joulu 2009 21:33

Aso <3 telkkarissa nyt! Ihana kuten aina!

edit: iiih Aso oli oma ihana itsensä :in love:
edit2: ja oli SUOMALAINEN, toisin ku se kakkoseks tullu ulkomaanpelle.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Joulu 2009 22:45

Aso oli oma ärsyttävä itsensä. Tollon oloinen mammanpoika. Turha ohjelma oli tuo voittajan viikko.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Spencer » 23 Joulu 2009 16:12

IL kirjoitti: Lehti: BB-Asolle sataa joululahjoja tuntemattomilta

Rauhallisesti joulua viettävä Big Brotherin voittaja juhlii uutenavuotena BB-Samin kanssa, kertoo Turkulainen.

Kuva

Suomalaiset jouluperinteet ovat tarttuneet myös islaminuskoiseen Iranin kurdiin. Mies antaa ja saa joka joulu lahjoja, tänä vuonna etenkin saa.

- Nyt postia tulee niin paljon, että en ehdi siihen vastata. Joululahjojakin tulee tuntemattomilta. Facebookissa on jatkuvasti 4000-5000 kaveripyyntöä. Hyväksyn kyllä kaikki kaveripyynnöt, mutta siihen menee aikaa, yhtäkkisestä maineesta pöllämystynyt Aso Alonso kertoo lehdelle.

Turkulaisen Ason joulu kuluu rauhallisissa merkeissä, mutta tapanina on edessä taas jo keikka, joita on ohjelman voiton jälkeen ollut runsaasti. Uutenavuotena on taas aikaa juhlia. Tällöin Aso ja BB:stä tuttu Sami valloittavat Turun yön.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Joulu 2009 00:59

Etelä-Saimaa 4.12.2009, s. 21 kirjoitti:
SEEPRA
NALLIPYSSY
Anne Penttinen


Aika tuhma tosimies
K: BB-voittaja Aso Alanso, olet kuulemma tosimies. Mikä se sellainen on?
”Sellainen, joka pitää sanansa ja seisoo omien tekojensa takana. Voi jopa sanoa, että sellainen, joka ei syö salaattia.
K: No, kumman söisit mieluummin, sanasi vai salaatin?
”Ehkä salaatin.”
K: Kuinka tuhma olet asteikolla 4-10?
”Jokainen ihminen on joskus tuhma. Sanotaan 7 ja puoli. Silloin kun olen alkoholin vaikutuksen alaisena, niin pikkaisen näyttää siltä, että olen tuhma.
K: Kenen asukkaan kanssa olisit halunnut nukkua lusikassa?
”Kaikkien kanssa.”
K: Peittosi ei heilunut kertaakaan. Etkö saanut naista?
”Ei se kyllä ollut siitä kiinni. En missään vaiheessa hakenutkaan semmoista suhdetta talossa. Ulkomaailmassa on nähty ja harrastettu niitä juttuja.
K: Olet puhunut ainakin parista sadasta naisesta. Kuinka paljon niitä on oikeasti ollut?
”Se oli pelkkä heitto. En ole kyllä laskenut. En tiedä, ehkä voisi ollakin sen verran…(naurua).
K: Tämän voiton jälkeen ainakin?
”No ehkä ei.
* Oletko nyt turha julkkis?
”Musta tuntuu, etten ole ollenkaan julkkis. Ehkä olen pelkkä turha (naurua).”
K: Mitä et kaivannut ulkomaailmasta?
”Kaipasin kaikkia asioita. Eniten äitiä.
K: Analysoi kulmakarvojasi.
”Ne on semmoiset, joista pitää vähän huolehtia, että näkisi paremmin.
K: Jatka lausetta: Meikkaava mies on:
”Ei se ole meikkaava mies. Vaan se on sitä, että on vähän ehostanut naamaansa. Minä en meikkaa!”
K: Kumpi itketti enemmän: Samin häätö vai oma voittosi?
”Samin häätö. Hän oli minulle kuin isoveli. Samilta sain aina tukea ja voimaa. Tuossa suljetussa tilassa sitä tarvittiin.

Aso Alanso

* Voitti Suomen viidennen Big Brotherin ja 50 000 euron palkinnon.
* Syntyi Iranissa 25.6.1985. Tuli Suomeen 13-vuotiaana.
* Asuu sinkkuna Turussa.
* Ammatiltaan rakennusmies.
* Harrastuksena kuntosali.
* Lähti Big Brotheriin pohtiakseen elämäänsä.
* Vietti Isoveljen talossa yli kolme kuukautta ja oppi tajuamaan
”ettei siinä ole mitään pahaa, jos näyttää muille, mitä sydämessä on.”
* Tuli ohjelmassa tunnetuksi muun muassa tosimiespuheistaan ja vuolaasta
itkustaan.
* Aikoo auttaa voittorahoilla äitiään.
Me Naiset 52/53 2009, s. 12-16 kirjoitti: Taviksesta tähdeksi
Miljoonayleisö seurasi tänäkin vuonna, kuinka tuntemattomista lupauksista kuoriutui tv-tähtiä. Tosi-tv-voittajat kertovat, mitä hetken julkisuudesta jäi käteen.
(Mukana olivat Ason lisäksi Niina Suomi (Unelmien poikamies), Antti Seppinen (Diili), Miikka Mäkelä (Talent Suomi), Nanna Grundfeldt (Huippumalli haussa) ja Katri Niskanen (Muodin huipulla)). Juttu lyhennettynä.

”Oli vaikea palata siviiliin”
Aso Alanso, Big Brotherin voittaja
Keitä he ovat? Big Brother-voittaja Aso Alanso, 24, kysyy valokuvausstudiolla pyörivistä tosi-tv-tähdistä. Vietettyään yli kolme kuukautta BB-talossa Aso ei tunnista syksyn tv-naamoja.
Alun perin Aso ei aikonut olla talossa pitkään. Hän halusi mennä ohjelmaan vähäksi aikaa miettimään elämänsä suuntaa. Asosta tuntui, ettei hän osannut olla oma itsensä tuttujenkaan kanssa.
”Tiesin, että talo on suljettu tila, jossa minun olisi pakko pysähtyä.”
Julkisuus ei Asoa kiinnostanut, eikä hän uskonut, että hänellä olisi mahdollisuuksia 50 000 euron pääpalkintoon. Kun lähtöä ei tullutkaan, Ason oli totuteltava elämään talossa. Varsinkin alussa arki neljän seinän sisällä oli raskasta.
”Koko ajan oli ikävä, eikä ihmisiin pystynyt pitämään mitään yhteyttä.”
Hän kaipasi perhettään, ystäviään ja tyttöystäväänsä, jonka kanssa asiat olivat jääneet kesken. Suhteen tulevaisuus huoletti. Noin kuukauden jälkeen ikävä äityi niin kovaksi, että Aso oli luovuttaa. Kanssakilpailija Sami kuitenkin tuki häntä. Pian taloon saapui Toni, ja miehistä muodostui tiivis remmi. Aso ylistääkin BB:ssä syntyneitä ystävyyssuhteita.
”Talossa ei ole tilaa olla yksin, ja ihmisten kanssa tuli hyvin läheiseksi. Sellaista tunnetta ulkopuolella saa harvoin.”
Aso sanoo, että kolmen kuukauden eristyksissä olon jälkeen paluu siviiliin on tehnyt henkisesti kipeää. Hän muun muassa pelkää ihmisjoukkoja. Paluu talosta onkin usein vaikeampaa kuin sinne meno, mutta Big Brother –kilpailijat saavat halutessaan psykologin apua ohjelman jälkeen.
Ason kilpailu opetti näyttämään tunteitaan. Hän muun muassa itki avoimesti, kun Sami ja Toni lähtivät. Aso sanookin olevansa nyt täysin eri mies kuin taloon astuessaan.
”Enää minun ei tarvitse esittää kenellekään, että olen kova äijä.”
Äiti, joka alun perin vastusti ohjelmaan menoa, on nyt ylpeä pojastaan. Sen sijaan suhde tyttöystävään katkesi kilpailun aikana.
Mirkka Isotalo

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 29 Joulu 2009 16:00

Seiska 53/2009 KÄÄK!-juorut kirjoitti:4-kymppismenopeli!

Laulaja Virpi Kätkä ajoi turkulaisessa ravintola Vegasissa kunniakierroksen upouudella skootterillaan. Laulajapuoliso Tauski Peltonen oli järjestänyt vaimolleen nelikymppiset, joihin kokoontui 200 vierasta. Illan kohokohta oli, kun BB-Aso lauloi Tauskin kanssa duettona Sinä vain - kappaleen.
Kuva
Seiska 53/2009 Seiskan Bileristeily kirjoitti:Meistä tulee kämppiksiä!

Big Brother -talossa ystävystyneet Toni ja BB-voittaja-Aso pyörivät laivalla yhdessä. -Asumme tällä hetkellä hotellissa ja etsimme kimppakämppää. Parasta, mitä Big Brother -talosta jäi jäljelle, on tämä ystävyys, Aso jutteli. Mies osallistui Seiskan karaokekilpailuun ja pääsi finaaliin asti laulamaan, jossa hän luritteli kappaleen Sinä vain.
Seiska 53/2009 Lukijan postia julkkiksille kirjoitti:Ala laulajaksi, Aso!

Big Brother -voittaja Aso, suosittelen sinua ryhtymään laulajaksi. Sinulla on selvästi sävelkorvaa, ja pidin kovasti lauluesityksistäsi. Opettele muutama kipale ja astele levytysstudioon.

Laulunopettaja

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 05 Tammi 2010 16:32

BB-Asolle yllätyspesti - ohhoh!

BB:stä viisikymmentä tuhatta euroa kuitannut Aso Alanso kertoilee elämästään tammikuun Hymy-lehdessä, joka myös paljastaa, että Turun suunnalta kotoisin oleva pop-dance-tuottaja on kiinnostunut tästä ”Suomen herkimmästä kurdista”.

Miehen päänmenoksi on nimittäin suunniteltu laulu-uraa, eikä BB-stara ole näyttänyt asialle punaista valoa. Kotimainen tuottaja on visioinut Asolle levytystä, johon tulisi myös pari muuta esiintyjänimeä. Vokaaliosuuksien oheen sinkulle on tarkoitus äänittää myös puhetta. Asiasta enemmän printtilehdessämme.
http://www.hymy.fi/juorut/bb-asolle-yllatyspesti-ohhoh

kimppuni
Vaihtoasukas
Viestit: 319
Liittynyt: 15 Kesä 2009 17:41

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja kimppuni » 10 Tammi 2010 15:37

asohan pisti parastaan, viihtyi koko viikon 7:kan toimittajan seurassa, mahtaako perästä kuulua.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4830
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Aso

Viesti Kirjoittaja James » 10 Tammi 2010 20:48

Aso laulaa karaokessa "Sinä vain":

http://www.youtube.com/watch?v=UnXVzaUieZ8 :tu

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”