16. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja Joanna » 09 Syys 2009 18:57

Taitaa koko paratiisin konkkaronkka hengailla pihalla. Samin jalat Käpän sylissä ja päinvastoin. Jelena kaivelee taas tuhkakuppia ja käärii sätkiä subin papereihin.

edit // "Tämä on Big Brother, paratiisin asukkaat, kokoontukaa sohvaryhmän ääreen". Ja melkein heti slummin asukkaita käskettiin kokoontumaan myös.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 09 Syys 2009 19:14

EsaA on julistettu mutapainiturnauksen voittajaksi, ja saa hakea palkinnon varastohuoneesta.

palkinto on lautasellinen... makaronilaatikkoa!

Slummin asukkaat kutsutaan uudelleen penkille, ja paratiisilaiset kans sohvalle.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 09 Syys 2009 19:17

Paratiisissa ihmetellään, eikö Esa lämmitä ruokaa ollenkaan. Ei tarvitse, ihan hyvää niinkin. Nino sanoi, että slummiin pitää tulla kokemaan tilanne, niin ymmärtää.

Edit. 19:23 Nimeämistehtävät oletetusti onnistuneet. Slummilaiset saavat siis myös nimetä kaikkia muita paitsi päällikköä.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 09 Syys 2009 19:31

Lotta ja Sampo lepäilevät vierekkäin. Lotta silittelee Sampon hihaa.
Paratiisin väki makailee vielä soffilla ja tuoleilla ...
Yleistä naureskelua ja juttelua paratiisin ja slummin välillä. Kätlin sanoi just, että Lotta oli hauskin siinä mutapainissa, kun huusi "Vitun homo, kädet pois mun p***usta!" :)
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 09 Syys 2009 19:41

Kätlin ehdotti pientä treeniä. Muut paratiisilaiset ei jaksa kuin löhöillä olkkarissa. Dana puhui joogasta, mutta ei ole kai lähdössä.

Miettivät, jos Terttu olisi ollut mutapainissa.

Edit. 19:43 Jesa nähnyt unta (missähän välissä :roll:), että BB-talo oli jossain omakotitaloalueella. Terttu tuli takaisin. Tommi Mäkinen mukana. Tulivat Tommin Subarulla.

Nino huutelee taas jotain "Brätti Pitti syö siellä sipsiä nii. Tulee pullukka nii. Ota vähä kermaviiliä ja dippaa nii. Brätti Pitti. " :)

Edit. 19:44 Jesa lähtee ulos "auttamaan Samia". "Mitä se tekee?" "Makoilee säkkituolissa."

Edit. 19:49 Ninoa ei edes haittaa, vaikka ei saisikaan nimetä. Miettivät huomista päällikkökisaa. Nino veikkaa, että Raksu pärjää. Itse ei voi voittaa mitään, koska on niin poikki. Mensa tuli PK:sta. Palkintoa ei saa antaa muille.

Edit. 19:56 No nyt Tuija yrittää pestä rintsikoitaan. "Näistäkö muka pitäis saada käyttökelposet." Alushousut oli siis heittänyt jo pois. Aiemmin raportoin bikinien alaosasta. Nino yrittää myös pestä boksereitaan.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 09 Syys 2009 20:05

Pientä keskustelua huumeista. Ragnar sanoo ettei oo koskaan käyttänyt huumeita, mutta lisää käyttäneensä joskus poppersia. Minna kertoi polttaneensa muutaman kerran kannabista. Rajuinta mitä Tuija on tehnyt, on nenänuuskan kokeilu.

Muut ei oo koskaan kuulleetkaan nenänuuskasta, Jelena kysyy että onko Tuija varma että se oli nuuskaa.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 09 Syys 2009 20:18

Asukkaat käskettiin pihalle.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 09 Syys 2009 20:19

Sampo arvuutteli Lotalta, mitä ainetta punaisessa pipossa on. Lotta arvasi polyesteri. Sampo pyysi uutta arvausta. Lotta nappasi pipon Sampolta ja luki lapusta "No helvetti. Mä arvaisin, että ööö.. akryyli. Aika jännä." Sampo: "Joo. Mitä se on?" Lotta: "En mä tiiä."

Nyt jätän pariksi tunniksi raportoinnin muille ja siirryn jalkapallon pariin.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 09 Syys 2009 20:24

Sami, Kätlin ja Dana pihamaalla.
Kätlin levitteli aika ansiokkaasti haarojaan ja uhkui äsken. Spagaattia yritti. Dana yritti myös...Nyt Kätsy makaa Sampan kanssa selällään nurtsilla ja taivaalle. "Olis kyllä siisti nähä tähtiä joku ilta.Makoilis tässä vaan ja kattelis tähtiä", kommentoi Samppa.
"Kyl se oikeasti ottais pattiin joutuu tonne toiselle puolelle huomenna. Toivottavasti ei joutus sinne. ", juttelee Samppa. "Niin ottais pattiin", sanoi Kätlin. Ja totesivat, että toivottavasti toinen heistäkään ei joutus.
Sitten totesivat olevansa toistensa luottohenkilöitä. "siispä meidän on huomenna voitettava se kisa", sanoi Sami.
Sami on sitä mieltä, että jos joku slummilaisista voittaa päällikkökisan, niin Paradisen jätkien perse on silloin tulilla. Kätlin ei ole miettinyt edes oikein asiaa.
Samppa sanoo keskustelun lomassa, että Käpästä saa pumpulikäsityksen, mutta kun tutustuu paremmin niin käsitys ei sit ehkä ole se. Kätlin sanoo, että kun hän sai kuulla sen talossa, niin se oli hälle shokki. "Susta saa sellaisen barbi-käsityksen", Sami sanoo. "Mä en itte osannu odottaa sitä. Mä oon kuullu ihmisiltä ennen, että kun muhun tutustuu, niin ensikuvitelma on, että mä olen ystävällinen", kertoilee Käpä.
Käpä kertoo, että hällä itsellään ei ole ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan. Ja Sami toteaa, että tässä tulee just nyt esille se elämänkatsomus, ja että mitä on kokenut.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 09 Syys 2009 20:27

Sami ja Käpä puhuvat huomisesta päällikkökisasta. Eivät halua slummiin, haluavat voittaa huomenna.

Sami uskoo, että jätkien perse on ainakin tulilinjalla jos joku slummilainen voittaa kisan (ainiin kun ne ei tiedä, että on tulossa vapaa uusi jako)

Slummissa Esa A juttelee Minnan ja Jellun kanssa. Nino, Sampo, Ragsu, Tuija ja Lotta laittavat ja syövät ruokaa. Puhuvat siitä, että mitä syövät siviilissä. Dana tuli kertomaan jostain ranskisten näköisistä omenajutuista. Lotta nyrpistelee taas.
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 09 Syys 2009 20:32

Sami ja Käpä juttelevat ruohikolla makaillen. Sami sanoo että hänen mielestään, mitenkään väheksymättä ketään, valinnat slummiin on silleen hyviä että ne tyypit ei oo välttämättä kokenut elämässään sen pahempaa kuin että purkka on mennyt tukkaan.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 09 Syys 2009 20:37

Kätlinin ja Samin keskustelut jatkuvat. Sami kysyi Käpältä, että miten Käpä tuli menneeksi Valiolle töihin. Käpä kertoi, että olis halunnu amiksen jälkeen hakea liikunnanohjaajakoulutukseen, mutta koska hän on Viron kansalainen edelleenkin, ei hän olisi saanut opintotukea. Ja sit vaan jotenkin Käpä on vaan jäänyt Valiolle. On jo kolmisen vuotta ollut.
On kauneusalaltakin Hesasta tarjouttu Käpälle töitä, Käpä kovasti haluais Hesaan töihin. Mutta ei oikein tiedä että lähtiskö, koska pitäs olla asiakaspiiri ja kämppä jne.
Sami kertoo, että ei oikein hesaan haluais, mutta ehkä Treelle :)
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

-Teme-
Läyhääjä
Viestit: 129
Liittynyt: 25 Syys 2005 22:52

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja -Teme- » 09 Syys 2009 20:47

Esa.A hieroo pihalla Teijan kätösiä :) lisäksi pihalla on Jellu, Dana, Jesa & Minna
warre1 kirjoitti:vaikuttaa uhkaavasti että ellei slummilainen voita päällikkökisaa puolissa ei tule merkittäviä muutoksia.
paitsi jos Dana tai Jellu voittaa, silloin muut slummilaiset pääsee paradiissioon paitsi mensa, sekä nykyiset paradiissiot (pl.em 2 neitosta) löytyy slummista.
:) Iida, Johanna, JonnaA
:( Teija, Tea, JonnaI

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 09 Syys 2009 21:20

Tuija, Dana ja Jellu puhuu taas Facebookista. Mensa kuuntelee vierestä. Dana: "Mä haluisin lisätä Facebookii kuvii täältä, mut vitsi ku ei oo kameraa." Eipä. :lol:

Edit. Kyselevät Mensalta, miksi haki mukaan. Mensa toistelee: "Hauska konsepti." Oli tyttöystävän kanssa Linnanmäellä, kun sai tietää valinnasta.

LindaH
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1204
Liittynyt: 23 Loka 2006 23:34
Paikkakunta: Pohjanmaa. Pampas.

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja LindaH » 09 Syys 2009 21:31

jellu EI halua jäädä julkisuuteen bb:n jälkeen. Jää nähtäväksi ;)
Perttu <3

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 09 Syys 2009 21:43

Nino kertoili siskostaan, jolla on niin ihanat nappisilmät. "Menkää kattomaan Facebookista, niin näette", totesi Nino. ( ot: mutta niin oli kyllä nappisilmät ;) )
Sit muut asukit sanoivat, että eivät ole koskaan kuulleet Nino-nimeä, eivätkä Ragnar-nimeä.

Nyt Dana pohtii, että tekeeköhän BB tahallaan ton että slummissa on helvetilliset olot ja paratiisissa ei oo mitään tekemistä. Minna toteaa silti, että haluaa olla mielellään Paratiisissa, että "pakko myöntää", sanoo Minna. Tuija sanoo olevansa niin laiska paska, että hänkin kyllä myöntää haluavansa olla Paratiisissa.
Tuija sanoo, että jos hän voittais Päällikkö-kisan ja joku pyytäis päästä slummiin, niin kyllä hän tekis sit niin. Minna sanoi, ettei IKIMAAILMASSA pyytäis. Nino alkaa herkuttelemaan mielikuvalla, että EsaJ ja Minna olis slummissa ja sitten "Tossa kovalla puupenkillä sitten bylsisitte. hahahahahahahahahah", ilakoi Nino. :)
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

-Teme-
Läyhääjä
Viestit: 129
Liittynyt: 25 Syys 2005 22:52

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja -Teme- » 09 Syys 2009 22:31

Patterien vaihto
:) Iida, Johanna, JonnaA
:( Teija, Tea, JonnaI

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 09 Syys 2009 23:01

Lotta pohtii lattialla Sampon vieressä, miten jaot muuttuu, jos muuttuu. Saa vastauksen nopeammin kuin osaa kuvitellakaan.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 09 Syys 2009 23:01

Lotta pyysi Sampolta anteeksi kun on kiukutellut koko päivän. "Ei se mitään, niinhän mäkin oon" sanoo Sampo. Lotta ei oo huomannut että Sampo ois kiukutellut.

Hyvää yötä huudellaan.

Lotta haluais tietää vaihdetaanko kerralla kaikkia ikinä slummista paratiisiin, vai onko se aina silleen että pitää jonkun voittaa.

Dana ja Jelena istuu pihalla juttelemassa. Haluaisivat salaattia, siis jäävuorisalaattia, semmonen kaali, onks se kiinankaali, eiku jäävuorisalaatti, ei kaali.

/edit:

Puhuvat Asosta, ja siitä miten hän vittuilee Tuijalle. Käy Tuijaa sääliksi. Haluaisivat tällä hetkellä olla slummin puolella, koska ei oo kyse siitä mitä on vaan siitä kenen kanssa on. Jelena: "Ei mulla täällä oo röökii, se ois ihan sama olla tuolla. Ei noista Esan röökeistä oo ollu mulle mitään hyötyy. En mä tiiä oonko mä sit tehny Esalle jotain."

Sitten tarinaa päivällä saadusta tonnikalasta. Olivat saaneet 2 tonnikalapurkkia, ja joku oli tullut Jelenalle sanomaan ettei saa syödä koko purkkia yksin. Jelena oli ajatellut että pitäkää tonnikalanne. Kuitenkin Aso oli syönyt toisen purkin kokonaan yksin.

Dana ei tietäis mitä tekis ilman Jellua tuolla puolella.

Tuijaa pyydetään pk-huoneeseen. Nino tulee ulos ja Dana ja Jellu heti kertomaan tonnikalatarinaansa. Kätlin oli kieltänyt kokonaisen purkin syömisen, kun kuulemma itse on vetänyt kokonaisia katkarapupurkkeja. "Ja ku me ollaan just ootettu tonnikalaa!"

Jelena: ooksä kattonu sen masuu (Kätän ilmeisesti)?! Se on syöny tänään niin törkeen paljon että kyllä mä katoin sen masuu.
Dana: Antaa sen syödä.
Nino: Cheryllille ja Kadillekkin kävi nii.
Dana ja Jelena: Meille ei käy tollee! Ei lihota, ei vitussa.

Ja sit pieruja ja naurua.

edit:

Dana ja Jelena aikovat jättää leiviltä pois voin ja juuston, sekä jättää syömättä sipsit ja popcornit. Nino ounastelee etteivät onnistu.

Dana haluais edelleen slummiporukan kanssa kummalle puolelle tahansa, kun muut paratiisilaiset ovat vanhempia eikä yhteisiä juttuja heillä ole. Jelena on huomannut Samista sen että kahdestaan tulevat toimeen hyvin mutta kun on muita niin juttu ei suju.

Jelena: "vittu oisitte tänää nähny Kätlinin ilmeen! Tänään Sami istu tuolla ja Kätä istu tuolla, enkä mä huomannu ollenkaan Kätää vaan mä vaan juoksin Samin luo ja hyppäsin sen syliin että missä mun röökit ja Samikin oli ihan mukana siinä."
"Tuntuu ettei se välitä kenestäkään paskan vittuu toi muija."

Dana: "kun se alussa yritti omia Raksuu jne."

Nino: "Kun ei sitä oikeesti vaan kiinnosta."

Avatar
pigporthen
Uimavalvoja
Viestit: 413
Liittynyt: 08 Syys 2008 02:35

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja pigporthen » 09 Syys 2009 23:31

Jellu: haluun voittaa päällikkökisan, koska mä pelkään nimeämisiä, mä oon niin satavarma tuolla

tarviiko olla meedio jos arvaan että Jellu lähtee sunnuntaina

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 09 Syys 2009 23:33

Jelena ja Dana jatkaa Kätlinistä puhumista.

Jellu: Miten se voi kävellä niin kovaa. Pieni ihminen, ei nuo jätkätkään saa semmosta ääntä, eikä Minnaakaan ees huomaa. Ja aamulla se tuli tohon nännänännänänänänänää...

Dana: Mä oon niin ilonen ku en oo ainoo joka huomaa sen feikkeyden. Tai en mä ees tiiä onks se feikkeyttä.

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Re: 16. päivä

Viesti Kirjoittaja Brand » 09 Syys 2009 23:53

Sampo ja Lotta kihertävät siskonpedissä.

Dana päikystä.

Sampo tekee vatsoja. "Ei se oo vatsojen tekemistä, et vetää pömppöä sisään ja ulos", meinas Lotta.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”