9. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 16:37

Kätlin ehdotti, että jos kaikki viedään pois ja pitää selvitä ilman. Raksu naureskellen: "Tai jos me muutetaan ulos." Aamulla pelkistettyä todellisuutta Ragnarille kiitos.

Edit. 16:42 Nino: "Miten meille näin kävi Lollo?" Lotta: "Mä en tiedä." Lotalla tavarat ihan sekaisin. :D Lotta PK:seen "Aina vaan minä."

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja chypre » 02 Syys 2009 16:44

Lotta: "Tää ei oo yhtään kivaa."

Voi kultapieni, huomenna sulla voi olla vielä vähemmän kivaa. :)
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 16:49

Samin ja Jesan poikabändi lauloi jonkun biisin. Terttu: "Olee!"

Lotta tuli PK:sta "Ei mul oo mitää." Aso: "Eiole."

Nino PK:seen heti Lotan tulon jälkeen. Nimeämiset? :keineahnung:

Edit. 16:51 Lotta: "Mä haluisin lähtee Brasiliaa!"
Tuija: "Mäki jos mä saisin tulkin mukaa."
Lotta: "En mäkää osaa englantii, mut ei nekää kunnol." :D

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 16:58

Ja sitten Kätlin Ninon jälkeen PK:seen.

Puhuivat, että jos koko porukka lähtisi Brasseihin. Talo jäisi tyhjäksi tai sitten sieltä tulisi koko porukka Suomeen. "Mikä vittu tää koppi on?" Joku: "Mutta tänä vuonnahan kaikki on jälleen toisin."

Edit. 17:04 Lotta päätti, ettei syö enää pastaa. "Mitä mä sit voin syödä?" "Salaattii..." "Mä en tykkää salaatist!"

Edit. 17:05 Kaikkien tavarat varastohuoneeseen.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 02 Syys 2009 17:11

Nino: "Vittu, jos meidät hajotetaan, niin mä en kestä" x 2
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 17:11

Ason vuoro mennä päikkyyn.

Kätlin ei halua enää tehdä ruokaa, kun on jo kaksi kertaa keskeytetty. Halailivat äsken Samin kanssa hetken. Sami: "Me mennään Afrikkaan!"

Edit. 17:15 Jelena huusi pihalla, ettei halua lähteä kotiin. Muut komppasivat.

Tuija meinasi tukehtua pihalla. Kätlin tuli pelastamaan (tietysti :wink:).

Sami kysyi: "Mikä on laihialaisten kesäkeitto? -Kuumaa vettä kukkalautaselle."

Edit. 17:35 Lotta: "Vähä ois siistii, et meijät vietäis jonnee Lintsille ja sinne ei pääsis muita. Tai johonki ostoskeskuksee." Aijai sentään. :D

Edit 17:45 Tuija sanoi, että ihan sama vaikka siitä puhuttaisiinkin paskaa. "Saavatpahan sisältöä köyhään elämään." Voi kiitos sisällöstä. Kertoisitko vielä vähän alapääsi anatomiasta, että saisimme lisää puheenaihetta?

Edit 17:48 Ragnar sanoi, että jos porukka jaetaan ja ryhmät kilpailee keskenään. Kertasivat PK:ssa käyneet, joita veikkasi paratiisiin. Joo ei ole Raksu varmaan nähnyt Soneran lipsahdusta... :roll:

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 02 Syys 2009 17:49

^^juuso hoi..Lotta ei tod. puhu kotkalaisittan "jonnee" . Kyllä hän sanoi sen ihan stadilaisittain..;)

Energiajuomapurkissa on jotain numeroita: 112, 111.. tutkailevat niitä ja vertailevat.
Istuksivat rappusilla ja jutskaavat purkeista..
Jellu on ihan paniikissa:"Mitä ihmettä tässä nyt oikein tapahtuu..."
"Ei nyt kyllä jutellaan jostain muusta..."
"Asiahan on kyllä nyt niin että, toisaalta, mutta .."
Menivät sisälle.. Ruoanlaitto jatkuu...
Sampo tanssittaa Lottaa. Pyörittää tätä ympäri, ympäri. Tangotaivutuksia.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 02 Syys 2009 17:57

Sami selittää Lotalle Criss Angelia ja Lotta kyselee, kyselee ja kyselee.. "mutt miten, mutt mitä, mutta mutta mutta..."

Jellukin intoutui kertomaan kuinka käveltiin vetten päällä. Ja sitten kerrottiin kuinka hävitettiin norsu...

Tuija kertoo että joutuu talossa käymään viitisen kertaa yöllä vessassa. Lotta alkoi kimittämään: "Eiks ääärsytä herätä vessaan yöllä. Mä en IKINÄ heräis yöllä vessahätään!"

18.09: juttelevat siitä kuinka heräävät ja kuinka eivät herää herätyskellon ääneen. Ninolla on useita herätyskelloja kämpässään. Mensa kertoo, että hän oli lukioaikana ehdollistunut HP:n taskulaskimen herätyskelloon. Siinä oli kukuntaääni, ja ennen kukuntaääntä tuli naksahdus, johon Mensa aina havahtui ja ehti laittamaan kellon kiinni ennen kukuntaa.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 02 Syys 2009 18:07

Tuija kertoo vessajuttuja. Kivaa. Kertoo, kuinka monta kertaa yössä käy vessassa. Porukka kuuntelee hiljaa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 18:16

Ruoka-aika. Kiittävät toinen toisiaan, että on saatu ateria tehtyä. Viimeinen ehtoollinen, tosin tätähän ei asukkaat tiedä.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 02 Syys 2009 18:16

Nino rallattelee Letkiksen sävelellä :"Mä-tie-dän mi-tä teil-le ta-pah-tuu.." jne.jne.
"nyt jän-nit-tää jän-nit-tää..." samalla sävelellä.

Asukkaat kävivät ruokapöytään. "Skool, hyvää ruokahalua.!" Ja sitten kiitellään ruoanlaittajia :)
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 18:20

Sampo, Sami ja Lotta keskustelee "omg lol kvg".

Ruokailu alkaa olemaan lopuillaan. Tunti enää... 8)

Edit. 18:24 "Asukkaat kokoontukaa sohvaryhmän ääreen." "Voi helvetti." "Mulla tulee housuihin." "Turpakeikka." On muuten aika rauhallinen tuo kuulutus.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 02 Syys 2009 18:23

Asukkaat sohvaryhmälle.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 18:26

Postia. Aso hakee. Dana haluaa lukea.

Edit. Veikkailevat rankkaria.

Kierrätys. Kierrättäminen säästää luonnonvaroja ja enrgiaa jne. Tehtävänne on aloittaa tehtäväalueella materiaalin kierrätysprosessi. Tavarat pitää lajitella mahdollisimman monipuolisesti. Varastohuoneessa varusteet tehtävää varten.

Sampo: "Se on ihan kaatopaikka salee."

Varastossa takit, suojalasit, kypärät, kengät...

"Sulkekaa terassin ovi." Hmm alkaako sittenkin vasta Extrassa? Pukeutuminen menossa.

Lotalla ei mahdu housut kiinni. "Mul on ihan sika iso persus. Se mun minihameki mahtuu mun veljelle."

Saivat alusvaatteet poislukien kaikki varusteet BB:n puolesta. Kypärissä nimet.

Jelena valittaa "Nää housut repee! Oliks tää viikkotehtävä vai päivätehtävä? Kengät ei mahu jalkaa! Miks Lotal on tommoset ja mul tämmöset?" Lotalla taasen liian isot kengät. Ei saa kypärää auki. Sampo avasi, mutta nyt ei osaa laittaa päähän. "Hei miten tää kypärä? Osaatsä laittaa kypärän?"

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 02 Syys 2009 18:35

Kierrätys
Kierrättäminen säästää luonnonvaroja ja energiaa. Usein siihen liittyy materiaalien palauttamista raaka-aineeksi ja niiden uudelleenkäyttöä.

Tehtävänne on aloittaa tehtäväalueella olevan materiaalin kierrätysprosessi. Tavoitteena on erotella eri materiaaleja mahdollisimman laadukkaasti, unohtamatta kuitenkaan tehokasta työskentelyä.

Varastohuoneesta löydätte asianmukaiset suojavarusteet ja -vaatteet. Suojaimia tulee käyttää koko tehtävän suorituksen ajan. Aikaa pukeutumiseen on viisitoista minuuttia.

Peskää kädet ja kasvot työtehtävän jälkeen ja poistakaa suojavaatteet ennen asuintiloihin palaamista. Älkää ruokailko tai tupakoiko ennen käsien ja kasvojen pesua.

Tarkemmat ohjeet saatte tehtäväalueella, jonne siirrytte Big Brotherin ilmoituksesta.

Terveisin,

Big Brother
Tytöt kimittää kimittämästä päästyään vaatteitten kanssa. jellu ja Lotta eniten äänessä:"Valivali, vinku vinku.."
Jellu on mielestään lihonut kesän aikana niin, ettei nuo vaatteet nyt mahdu hälle.
Lotalla ongelmia kypärän kanssa...

Sami veikkaa, että siellä on jumalaton kaatopaikka.
"Hei siel on meidän roskat viikolta!", ehdotti joku.

Tuija tuskailee rillejään. Ei voi muka laittaa suojalaseja. "ei mul oo varaa ostaa uusia 750e:n rillejä, jos nää hajoo". Nino menee auttamaan Tuijaa.
Lotta ja Jellu edelleen pulassa vaatteineen.
Kätlin neuvoo Danaa kypärän kanssa.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 18:39

Jellu ja Lotta valittaa. "Mä lopetan nyt tän. Miten nää on tällaset? Ei nää mee!"

Kätlin jo pukeutunut ja auttaa muita. :thumbsup

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 02 Syys 2009 18:40

Lotta: "kaikki vetää sitä täysillä että tulee juhlat! " :damnfunny :mrgreen: juhlatpajuhlat.. nepä ne ;) ;)

Hirveä säätö ja sähellys meneillään. Kätlin neuvoo kärsivällisesti muille kypärän laittamista.
Tuijalle ehdotetaan, että hän laittais ensin omat rillit ja sitten suojalasit.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 02 Syys 2009 18:41

[juuso] kirjoitti:Jellu ja Lotta valittaa. "Mä lopetan nyt tän. Miten nää on tällaset? Ei nää mee!"
Tarkennetaan että tuo lopettaminen viittasi syömiseen, Jelena ja Lotta uhosivat lopettavansa syömisen koska BB:n toimittamat housut eivät mahtuneet jalkaan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 18:42

Tuija ei näe mitään. Ei voi laittaa omia laseja suojalasien päälle. Nino yrittää vakuutella, että laittaa vaan ne omat lasit sinne alle. "En mä haluu naarmuttaa. Ymmärrätsä et mä oon maksan näist sikana?" "No mut jos siel on jotaa mihin voi kaatuu. Et sä voi lähtee sinne pelleilee. Ei siit tuu mitää, et sä lähet tonne sokeena."

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 18:47

Kätlin: "Muistakaa laatukasta ja tehokasta." Sami komppaa: "Kyllä. Voiton maksimointi."

Joku mainitsi, että haisee valkosipulille. Kätlin: "Mullaki kurkussa haisee ihan valkosipula." :)

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 02 Syys 2009 18:47

Terttu on suhteellisen rauhallinen ja yllättävän hiljainen.
"Mitens tämä nyt näin. Me jäätiin sisälle ja nuo on tuolla ulkona. Ovi on kiinni", kommentoi Terttu.
Miehet on rauhallisempia kuin tytöt. Paitsi Nino, jota hermostuttaa.
Mensa jätti silmälasinsa laittamatta.
EsaJ tuli päikystä, eikä näytä olevan hällä mitään kommentoitavaa.
"onneks mä en meikannu", toteaa Kätlin.
"on tärkeää että tehdään laatukasta..", tsemppaa Kätlin muita.

Toisilla on siniset paidat ja toisilla vihreät. Veikkaavat, että värit on koon mukaan, eli S-koko on sininen...
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 9. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Syys 2009 18:50

Jesa taas PK:seen. "Se menee hakee valkosen kypärän. Työnjohtaja." Eiköhän tässä tosiaan Extraa odotella.

Edit. Ei tullut kypärää. "Kenraalin karvalakki ois ollu kova" -Jesa

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”