Eetu Karhunen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
hullinmulli
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 25 Elo 2010 22:38

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja hullinmulli » 18 Marras 2010 20:57

Jos Eetu alusta asti talossa = lähes varma voitto

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja ff » 19 Marras 2010 02:07

hullinmulli kirjoitti:Jos Eetu alusta asti talossa = lähes varma voitto
Itse hieman hämmästelen jopa tätä, että Epi on yhtäkkiä noussut monien listoilla ylöspäin ja rajusti. Ensin oli noloa aktia humalapäissä ja monet olivat ärsyyntyneitä minä mukaanlukien siitä, mutta sitten olen itsekin alkanut löytämään jotain sympaattista ja maanläheistä tästä kaverista. Ei tuo yhtään hullumpi kommentti kyllä ole hullinmullilta.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 19 Marras 2010 10:51

Alun filmaamisesta (selvää esitystä kameroille) parantanut kyllä, mutta ei voittajaksi -ei!

Taijuska
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 16 Marras 2010 20:15

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Taijuska » 19 Marras 2010 12:52

Kyllä Eetu on tosi symppis jätkä ja haluan ehdottomasti nähdä sen finaalissa neljän parhaan joukossa! :D

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Taika » 20 Marras 2010 10:49

Dimangi kirjoitti:Alun filmaamisesta (selvää esitystä kameroille) parantanut kyllä, mutta ei voittajaksi -ei!
Mä en ole enää varma, että Eetu esiintyi kameroille. Eetun käytöksessä on toki esittämistä, mutta mä luulen sen esittävän myös talon ulkopuolella. Voin hyvin kuvitella Eetun kotibileissä juttelemassa kiville takapihalla ja odottamassa, että joku huomaa ikkunasta ja haahaahaa, kun on hauskaa. Eetun showmiehen elkeitä tukee myös irc-galleria kirjoitukset, joita on jo parin vuoden takaa, tuskin siis on kirjoitettu BB:tä silmällä pitäen. Ystävälleenkin sanoi puhelimessa "kerroin sit SEN erikoisäijä -jutunkin". Juttua on siis kerrottu ennenkin. Mä jotenkin uskon, että Eetu on oma itsensä, se on tollanen aina. En heittäis telkkaria ikkunasta, vaikka Eetu korjais koko potin. On se ainakin laittanut itsensä likoon.
Kuva

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 20 Marras 2010 15:18

Jotenkin alkaa kans koko aika enemmän vaikuttaa siltä että Erikoisäijä on ihan siviilissäkin se lauman pelle joka vetää häpeämättä ja puhuu mitä sylki suuhun tuo. Voisin olettaa että vaikka sillä oliskin rooli päällä, niin sama rooli sillä on aina, paitsi ehkä kotona yksin nukkuessaan. Onhan tota hupaisaa seurata. Varsinkin kun se osaa nauraa myös itselleen, eikä Eetun huumori perustu vain toisten ivaamiseen.
Kyllä tollanen omastakin kaveriporukasta löytyy, joskaan ei ihan näihin erikoismies-juttuihin yllä. Välillä näyttää jopa siltä, että tuon roolinsa alla Epi on kovasti empaattinen ja hyvätapainen kaveri, se tavallinen "kiltti poika".

Äänestäisinkö Eetua? En, niinkuin en ketään muutakaan, on sillekin rahalle parempaa käyttöä.

Ottaisko päähän jos Eetu voittas? Ei.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Marras 2010 15:51

^Hyvää settiä Valkoiselta jänikseltä.

Tosin saattaa Eetu kotona yksin nukkuessaankin pudota sängystä silloin tällöin. Kaikesta muusta olenkin samaa mieltä. Ehdottomasti loppukauden paras miesasukas, vaikka taloon tullessaan ei minuun suurta vaikutusta tehnytkään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Hippaloija
Tuotantoassistentti
Viestit: 56
Liittynyt: 31 Loka 2010 02:45

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Hippaloija » 20 Marras 2010 16:33

Eetu on valloittava persoona. Varma voittaja jos olisi ollut alusta asti. Toivottavasti ei siis tipahda huomenna.

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Hilma » 20 Marras 2010 17:52

Jos maailmassa olisi joku oikeus, Eetu saisi jatkaa vielä finaalin ja sohvaan kiinni kasvanut Petri tai väsy-Nino viimein poistuisi. Harmi kun Epi ei tullut alkuperäisessä saapumiserässä, olisi voinut nimenomaan Petrin aika vahvasti haastaakin kun on samaa perusjätkäkategoriaa, Epi vain huomattavasti sympattisemman tuntuisella luonteella varustettuna. On myös kauden ehdottomasti eniten ensivaikutelmastaan parantanut asukas.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja chypre » 20 Marras 2010 20:59

Täällä myös tykätään Eetusta alun hämmennyksen jälkeen. Jätkä laittaa itsensä likoon ihan kympillä, mutta on samalla maanläheinen ja osaa nauraa nimenomaan itselleen, ei vain toisten kustannuksella (toisin kuin eräs nimeltämainitsematon strippari). Ehdottomasti finaaliin, en repisi pelihousujani vaikka voittaisi tai sitten saisi tulla toiseksi Marikan jälkeen.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Punde » 20 Marras 2010 21:13

Epinaattori olisi pitänyt laittaa sen hölmön pariskunnan asemesta taloon jo silloin joskus. Tai vaikka rakastavaisten muassa salatehtävänä riiata riikkaa, olis junttimolari saanu siinä samalla muutaman harmaan hiuksen ja lisäaihetta vitutukseen.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Silencio » 20 Marras 2010 23:33

En ole kyllä tästä kaverista löytänyt mitään sellaista superia minkä vuoksi pitäisi olla vielä huomisen jälkeen talossa, alkaa olla temput vähissä.

Sohvalla heittelee kommenttejaan suurin piirtein jokaiseen asiaan ja pk-huoneessa toistelee tarkoitushakuisia höpinöitä kaikesta sellaisesta jonka tietää shokeeravan herkkää nuorisoa joten heiltä varmaan ne äänetkin tulevat (jos yleensä tulee). :td

Villepp
Tapetti
Viestit: 35
Liittynyt: 28 Elo 2010 20:08

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Villepp » 21 Marras 2010 22:49

Toivottavasti Eetu pääsee kolmen parhaan joukkoon tänä vuonna ja jättää taakseen ainakin edelliskauden asukkaat Ninon ja Nikon! Ainakin tän päivän häätöäänestystulos näytti hyvältä Nino, Niko ja Eetu oli puolen prosentin sisällä !

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 22 Marras 2010 00:11

Ei Eetun suhteen kannata vieläkään luovuttaa, että jos olisi tullut taloon aiemmin. Kaikki on edelleen mahdollista. Ason voitosta nähtiin, että äkkiä ne asetelmat kääntyy, kun ihmiset alkavat oikeasti huomata, että tämähän onkin ihan realistinen vaihtoehto.

Itsellä Marikan jälkeen kakkossuosikki, kun nyt oikeastaan kaikki muut jonkinasteisia inhokeita.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Avatar
Barbababa
Läyhääjä
Viestit: 120
Liittynyt: 18 Marras 2008 18:57

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Barbababa » 22 Marras 2010 00:46

Mä en kyllä usko Eetun mahdollisuuksiin kovinkaan paljoa. Veikkaan että tuo kämpällään, tileillään ja rahoillaan elvistely aiheuttaa negaa keskivertokatsojassa.
Kaikkien aikojen paskin asukas: jonathan

Taijuska
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 16 Marras 2010 20:15

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja Taijuska » 22 Marras 2010 00:55

Mä taas oon sitä mieltä että Eetu on tehnyt kovasti töitä saadakseen sen mitä sillä on. Eetuhan kertoi tehneensä vaikka mitä duunia, siivonneensa vessoja, baareja jne. Olipaha nollut salaattipoikanankin :D . Kyllä mä ainakin arvostan tuon ikäsistä jätkää joka on saanu mitä on työllä eikä vaan vanhempien takatastusta. Eetu vaikuttaa tosi symppikseltä kundilta :P , eikun finaaliin vaan!!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Marras 2010 01:06

Tämän päivän Talk Show'n Eetu-koosteessa oli pieni pätkä siitä kun Eetu puhui yukkapalmulle. Hyvä pätkä siinä mielessä, että siitä näki jo muutamassa sekunnissa kuinka naurettavan teennäistä esittämistä Eetu harrasti silloin alussa. Nyt ei ole enää tehnyt sitä niin silmiinpistävästi ja/tai huonosti, mutta en minä tästä kovin hyvää asukasta silti saa väänneltyä. Tulen hyvin todennäköisesti unohtamaan tyypin melko nopeasti, mutta menköön nyt sitten vaikka sinne finaaliin ihmettelemään (ennemmin tämä kuin Niko).
The reason I swear so much is because fuck you.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 22 Marras 2010 01:07

^^Eiköhän tuo nykyinen varallisuus ole kuitenkin hankittu paperimiehen palkalla, joka hakkaa monet akateemisen alan palkat... jo lähtötasoltaan...

^Tää on edelleen sitä mieltä, että Eetu on pelikirjansa ja männä kausien BB:t opetellut...

ninnu
Toukka
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Marras 2010 10:05

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja ninnu » 22 Marras 2010 10:16

Ei kiitos Eetua voittajaksi eikä edes finaaliin, toivottavasti lähtee talosta torstaina.

NoGo
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 10 Syys 2008 22:45

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja NoGo » 22 Marras 2010 10:36

Ihmeelliseksi mennyt kun toivoisi melkein tän erikoismiehen voittoa. Tai toivon tämän tappiota vähemmän kuin muiden viiden.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 22 Marras 2010 23:51

Voi kun Elisa olisi ehtinyt kyniä tuohon Eetun tukkaan jonkun muun mallin. Tuo on ihan kauhean näköistä kun Eetu kampaa koko tukan hötöksi eteenpäin niin tasaisesti kun saa. Mieleen iskee väkisin tulevaisuudenkuva jossa keski-ikä-Eetulla ei enää ole kuin vajaa kolmannes tukasta jäljellä ja se edelleen kampaa niitä vähiä haituvia kaljun yli samaan suuntaan.

Toisaalta kun Eetu vaan saa tuon tukka-asiansa kuntoon, voisi hän ihan oikeasti lakata huolehtimasta siitä ettei saa koskaan ketään jonka kanssa jakaa elämänsä. Eetu ei ole mikään susiruma, hän sanavalmis ja huumorimiehiä, kyllä tuollaiselle aina löytyy nainen ja seuraavakin jos ekan kanssa ei natsaa ja galaksit räjähdä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
sunday
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 02 Syys 2009 00:11

Re: Eetu

Viesti Kirjoittaja sunday » 23 Marras 2010 00:10

Eetu on mun suosikki tällä hetkellä, ollut jo melkein pari viikkoa. Oikeastaan olen tykännyt herrasta aika lailla siitä hetkestä asti, kun tuli taloon. Rento, huumorintajuinen ja mukava tyyppi. Mua ei jostain syystä ole missään vaiheessa häirinnyt Eetun vetämä "show", enkä ole pitänyt häntä feikkinä. Tiedän parikin tuollaista ihmistä, jotka vaan tykkäävät olla pellejä, ja kivahan se vain on, että jonkun touhuille saa nauraa. Varsinkin, kun he ovat itsekin valmiita nauramaan itselleen.

Harmi, että Epi tuli taloon niin myöhään. Jos olisi alkuperäinen asukas, saattaisi olla tosi suosittukin. En tiedä, olisiko voittokamppailussa mukana, mutta kuvittelisin, että aika varmasti top4:ssä kuitenkin. Hyvä, että joka tapauksessa saa olla viimeisellä viikolla mukana, vaikka ehkä joutuukin jo torstaina poistumaan. Täytyy toivoa, että saisi olla loppuun asti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”