Mari Luhtavaara

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Xanten » 10 Syys 2010 22:49

Vaikka tunnen outoja tunteita tämän tyttösen vuoksi, olen samaa mieltä, että hyvänen aika sentään, Bitchien Bitch, ei edes Jelenaan tai Mantaan voi verrata.

Pitää jatkaa vielä talossa, että nähdään, kuka tai lähes kaikki asukkaat ujoudestaan/kiltteydestään yli pääsevät ja alkavat sanoa mielipiteensä suoraan hänelle, eikä pelkästään vihjaten keskinäisissä keskusteluissa.

Real Biach! Eihän häntä voi poistaa, näkemättä kuinka jatkossa käy.

No, jatkossa ei taida Seiska tai Hymy-lehti riittää, Jallun sivuilla nähtäneen, vieläkö sitä julkaistaan?

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 10 Syys 2010 22:53

Joo, joutua vihatuksi talossa voisi olla sopiva rangaistus tälle. Epäilen kyllä että näin tapahtuisi, eivät kuitenkaan uskalla.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja VeePee » 10 Syys 2010 23:02

Xanten kirjoitti:Vaikka tunnen outoja tunteita tämän tyttösen vuoksi, olen samaa mieltä, että hyvänen aika sentään, Bitchien Bitch, ei edes Jelenaan tai Mantaan voi verrata.

Pitää jatkaa vielä talossa, että nähdään, kuka tai lähes kaikki asukkaat ujoudestaan/kiltteydestään yli pääsevät ja alkavat sanoa mielipiteensä suoraan hänelle, eikä pelkästään vihjaten keskinäisissä keskusteluissa.

Real Biach! Eihän häntä voi poistaa, näkemättä kuinka jatkossa käy.

No, jatkossa ei taida Seiska tai Hymy-lehti riittää, Jallun sivuilla nähtäneen, vieläkö sitä julkaistaan?
OFF-TOPIK: Unohit vissiin lamourettes-Minden eli ihanaisen Minnan?

TOPIK: Hymyyn ja Seiskaan tullaan saamaan uusi vakiokasvo aikasempien Nikojen ja Hennojen seuraksi mutta ei siitä syystä että olisi menestynyt BB:ssä kilpailullisesti :D

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Punde » 10 Syys 2010 23:14

Zygerö kirjoitti:Älkää nyt ihmeessä Maria ulos äänestäkö. Tästähän on mahdollisuus kehittyä todellista draamaa, jos ei lähde. Marista tulee talon sisälläkin tota menoa todella vihattu henkilö ja sanaharkkaa syntyy varmasti.
Äänestäkää vaan Mari ulos! Jäähän sinne Mia, joka on näemmä enemmistön mielestä lähes Marin tasoinen ärsykki :)

Jaatinen
Läyhääjä
Viestit: 136
Liittynyt: 17 Elo 2010 17:55

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Jaatinen » 10 Syys 2010 23:18

Zygerö kirjoitti:Älkää nyt ihmeessä Maria ulos äänestäkö. Tästähän on mahdollisuus kehittyä todellista draamaa, jos ei lähde. Marista tulee talon sisälläkin tota menoa todella vihattu henkilö ja sanaharkkaa syntyy varmasti.
Jep, mutta ongelma onkin juuri tuo. Tähän asti Mari on pitänyt omat piirinsä, ja ärsyttänyt suoraan pelkästään 24/7 katsojia. Nyt alkaa rivit rakoilemaan, kiitos mm. Sadulle.

Koska ei tuota jaksa kukaan katsoa, jos yksi ihminen on noin raivostuttava, mutta talossa sisällä jeejee-tyyppi. Eli nyt äkkiä draamaa taloon, tai Mari on pihalla sunnuntaina.

Homma ei ole oikeastaan enää Marin käsissä, vaan muiden asukkaiden.

edit: Ville ja Mia itseasiassa aloittivat heti keskustelun aiheesta Marin flippaaminen, jesh!

laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 10 Syys 2010 23:59

Mulla on semmonen aavistus, ettei tule voittamaan BB:tä. Ainakaan tänä vuonna. On kaivanut itselleen niin syvän kuopan, ettei pääse sieltä enää ylös.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Karhu » 11 Syys 2010 00:12

Tupakkapaikalla väräjävällä äänellä Ninolle ja Petrille: "Enhän mä nyt voi millekään niinku..... noille hävitä?"

Ei jumalauta!! :lol:

Jaatinen
Läyhääjä
Viestit: 136
Liittynyt: 17 Elo 2010 17:55

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Jaatinen » 11 Syys 2010 00:27

Oli kyllä joo yksi käsittämättömimpiä sanomisia koko bb:ssä. Taisi olla viimeinen naula arkkuun...

Avatar
VeePee
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 805
Liittynyt: 26 Syys 2007 11:31

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja VeePee » 11 Syys 2010 15:16

Karhu kirjoitti:Tupakkapaikalla väräjävällä äänellä Ninolle ja Petrille: "Enhän mä nyt voi millekään niinku..... noille hävitä?"

Ei jumalauta!! :lol:
Järkytys tulee olemaan kova Sunnuntaina siis. Lause tulee muuttumaan muotoon: "Miten mä hävisin noille?"

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 11 Syys 2010 16:20

Pelottaa vaan se että Mialla tuskin on niin paljon "faneja" ulkomaailmassa kuin Marilla. Joten voi olla, että tänä sunnuntaina vielä säästyy häädöltä. Voi sitä voitonriemua siinä tapauksessa. Ei kestä katsoa.

"I'm still standing..."

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Xanten » 11 Syys 2010 16:41

Arvelen, että Mia ja Habib häädetään, ja biach jää.

Ja nousee kyllä viemärivesi nousee päähän Marille. Saattaapi onnittelut olla vähissä muilta.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Evalds » 11 Syys 2010 17:01

Xanten kirjoitti:Arvelen, että Mia ja Habib häädetään, ja biach jää.

Ja nousee kyllä viemärivesi nousee päähän Marille. Saattaapi onnittelut olla vähissä muilta.
Vain yksi lähtee su!

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja henkka » 11 Syys 2010 18:22

Zygerö kirjoitti:Älkää nyt ihmeessä Maria ulos äänestäkö. Tästähän on mahdollisuus kehittyä todellista draamaa, jos ei lähde. Marista tulee talon sisälläkin tota menoa todella vihattu henkilö ja sanaharkkaa syntyy varmasti.

Jos nyt realistisesti ajatellaan, niin eiköhän ole aika selvää, että tämä tyttö tippuu, mutta todellakin toivon, että käy joku ihme ja jää vielä taloon.

Tässä on mun kohdalla ainakin A-Deviliin suuri ero siinä, että mulle Darth Ader ei koskaan tuonut minkäänlaista viihdettä, mutta NariMaria on oikeasti jollain kierolla tavalla viihdyttävää seurata.
Kompaan. Itsekin haluaisin että Habbid lähtisi mielummin sillä mies on ilmaa talossa. Mutta tietenkin kansa pelastaa taas näkymättömän miehen. Ja kuukauden päästä on sitten kova valtus kun Habbid ja Hannu johtavat joukkoa siitä miten talossa on tylsää. Eli Mari on pidettävä niin kauvan että tapeteista on päästy.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Taika » 11 Syys 2010 19:06

Että kun Marilla on pakkomielle haukkua Paulia kokoajan. Jatkuvasti Paul on muka kateellinen Nikolle. Itseasiassa musta Paul on onnellinen Nikon taloon tulosta. Ei sillä ollut tuolla ketään muuta yhtään samanhenkistä miespuolista kämppäkaveria ennen Nikoa. Nikon kanssa niillä kuitenkin on yhteistä keskusteltavaa niinku treenaus yms. Eikä Mari tunnu tajuavan sitäkään, että ollakseen mustasukkainen Nikolle Paulin tarttis olla A. kiinnostunut Marista yhä B. Nikon tarttis olla kiinnostunut Marista. Kumpikaan ei pidä paikkaansa.

Marille tekis kyllä hyvää lentää nyt heti kättelyssä pellolle. Jos vaikka oppis vähän katsomaan peiliin. Ohjelman kannalta en sitten ole varma, että kannattaako tämän luokan idiootti vielä heivata mäkeen.
Kuva

Avatar
kaalilaatikko
Sala-asukas
Viestit: 354
Liittynyt: 10 Syys 2010 23:47

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja kaalilaatikko » 11 Syys 2010 23:38

Paulia käy tosiaan jopa hieman sääliksi se, että Mari on suhtautunut häneen niin kylmästi uusien asukkaiden tulon jälkeen. Paul ei ole tehnyt mitään ansaitakseen sen. Marin käyttäytymisen voi panna teineyden piikkiin eli hän kohtelee Paulia hieman kuin lasten leikeissä. Kaikesta huolimatta Mari on värikäs persoona ja ehdottomasti BB-kamaa.

Jaatinen
Läyhääjä
Viestit: 136
Liittynyt: 17 Elo 2010 17:55

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Jaatinen » 12 Syys 2010 00:09

Hienoa Mari, jatkuu tuo "Olen todella pettynyt jos häviän noille, olisi niin luuserifiilis. Jos noille kolmelle häviän, niin sitten olen häviäjä" "Mielestäni ihmiset pitävät minusta enemmän kuin Marikasta"

Ei ole todellista. Toivottavasti jollain on tuo nauhalla...onneksi Nino sentään antaa palautetta!

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 12 Syys 2010 00:12

HYVÄ Nino, palauttaa aika hienosti tota Maria maanpinnalle. Mari ei vaan tajua. "Kyllä mä usko että ihmiset täällä pitää musta enemmän kuin Marikasta."

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja mirian » 12 Syys 2010 00:15

Voi pirulauta. Nino vääntää rautalangasta ja tää muija syyttää vaan Marikaa! "Marika tekee samaa kuin Jani, se hakee sitä, se käyttäytyy niin, että saa sanomista..." Mari ei vaan TAJUA!

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 12 Syys 2010 00:26

Niko Marille " Älkää dissatko Marikaa" . Mari " Mut mä oon suositumpi talossa kun Marika " . Siittä kiusaamisessa osin on kyse...

Edit : Siis Nino Marille

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 12 Syys 2010 00:56

Nino puhuu totuuksia kiusaamisesta Marille, mutta eihän tämä typerys tajua ollenkaan eikä tietenkään varsinkaan ole itse syyllinen. Siis aivan uskomaton suurissa luuloissa itsestään. Pikkusieluinen ja mielestään paras. Voihan elämä!!!

Avatar
storyline
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 12 Syys 2010 00:43

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja storyline » 12 Syys 2010 01:01

Tämä ihmishirviö ansaitsee jonkun palauttamaan se maan pinnalle. Kun hän tippuu sunnuntaina ja näkee kuinka paljon ihmiset dissaavat sitä, syyttää varmasti siitäkin vain paskaa Suomen kansaa.

Tyttö on vain niin paljon itseään täynnä, että ei mitään rajaa. En tiedä miten se menis itteensä.. Tai tiedän, mutta sitä kutsutaan vain masturboinniksi. Ärsytyskynnys on täynnä ja viihdearvo miinuksella.

Aivan kamala ihminen.
Kyllä heterotkin voi olla onnellisia -Marika

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mari

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Syys 2010 01:12

Ei taida tippua vielä. Lauantain kooste oli sellasta Mian mustamaalaamista ja Marin paljon pahempien juttujen maton alle lakaisua ettei tosikaan. Tämähän on, ainaki huhujen mukaan, Räi$k䣀€n oma bongaus taloon ja kaikki tullaan tekemään että pysyy talossa.

edit 2:09 : Teoriaan sopisi, että Ninolle kerrottu kopissa Marikan kiusaamisesta ja Marista, aiheuttaa tilanteen -> porukka alkaa välttelemään Maria -> sopivasti editoituna säälipisteitä Marille ropisee -> Räiskäleen lemmikki jää taloon. [smilie=pope.gif] Fakta!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”