Satu Tuisku

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
laatuviihde
Tuotannon kätyri
Viestit: 577
Liittynyt: 15 Loka 2009 02:47

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja laatuviihde » 29 Elo 2010 15:01

- Luulen tietäväni kaikesta kaiken ja tekeväni asiat muita paremmin. Olen sellainen kaikkiin asioihin sekaantuja ja päällepäsmäri, vaikken tietäisikään mistään mitään. En pysty pitämään suutani kiinni, Satu ilmoittaa IS:lle.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/bigbrother/2241424

Juuri näin. Ärsyttävää. Päällepäsmäri mikä päällepäsmäri.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Silencio » 29 Elo 2010 23:01

Tuotanto kirjoitti:Mun mielestä se on niin päin, ettei Mia anna Sadun mellastaa ihan vapaasti, vaan sanoo takaisin. Verbaalimiekkailussa tulee taatusti takaisin. Terttukin vihasi Lottaa, kun ei saanut tästä otetta ja tämä piirre varmaan Sadullekin on Miassa vaikein. Että kun joku ei alistukaan hänen mielipiteisiinsä.
Asiaa!

Tämä mörssäri sopiikin paremmin siihen lätynlyöntiin kuin väittelyyn, nämä "sanavalmiit" lässyttäjät kun ovat sanavalmiita juuri niin kauan kuin saavat olla äänessä ja kun vain he saavat olla äänessä. Kyllähän se korpeaa jos puolta nuorempi lepakko pistää numeroin 6-0 jauhot suuhun.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja maumiu » 29 Elo 2010 23:03

SATU VOITTOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaikka edustan itsekin eri ikäryhmää niin satu on silti paras ja juttua riittää :lol:
Ja osaa pitää Mialle jöötä jos yrittää komennella..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 29 Elo 2010 23:05

Kuulinko väärin, vai heittikö se Satu jo jotain kakkaläppää talk show'ssa? Metamorfoosi Paskamantaksi Paskamantan paikalle etenee kovaa vauhtia. :shock:

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja maumiu » 29 Elo 2010 23:06

:lol: Sanoi että olis kakkahätä mutta Sählä-Susanna sanoi ettei kerkee enää kakalle :lol:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Raippa
Päivystävä meribiologi
Viestit: 629
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:58

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Raippa » 30 Elo 2010 00:41

maumiu kirjoitti::lol: Sanoi että olis kakkahätä mutta Sählä-Susanna sanoi ettei kerkee enää kakalle :lol:
Epäilemättä siit se lähtee rullaamaan...Kakkahätä ja kaikkee. :mrgreen:
-Pihalla, kujalla ihan miten vaan-

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Elo 2010 00:46

maumiu kirjoitti::lol: Sanoi että olis kakkahätä mutta Sählä-Susanna sanoi ettei kerkee enää kakalle :lol:
Veikkaan, että Sadulta alkaa kohta lentää noita pizzacacca juttuja oikein kunnolla. Toivottavasti olen väärässä, mutta pikkasen liikaa on vajaan viikon aikana menty alapääjuttuihin.
a walking disaster

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Elo 2010 01:10

Kyllähän Saasta-Satu alkaa nostaa päätään. Valitettavasti. "Tällänen mä oon." Mitään en vaihtas.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Xanten » 30 Elo 2010 01:21

Satu suosikkini, mutta ei tämä mielipide pisteitä nosta, että kieltäydyit ajamasta Janin selkäkarvat!!

Jokainen, jota olen itse pyytänyt tekemään saman (sähkökoneella) ei ole kieltäytynyt, jää nyt avoimeksi, että miksi ei?

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja jokeri » 30 Elo 2010 02:19

Zygerö kirjoitti:
jokeri kirjoitti:Häh? Oliko tääkin siis lesbo?
Siis ei todellakaan. Hänhän inhoaa lesboja. On nyt vaan ollut 9kk seurustelusuhteessa naisen kanssa. :roll:
Ok........
Cool like Teppo.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Evalds » 30 Elo 2010 11:14

Ikävä fakta on se, että Satu ei pärjää koska on liian vanha (dilemma: Taloon halutaan vanhoja ja sitten ne äänestetään heti pois), varsinkin Subin palastalla ovat vanhat tädit jo ryhmittyneet tätä vastaan.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja maumiu » 30 Elo 2010 11:35

HarleyBitch kirjoitti:oli miten oli mutta tästä roskasakista Satu on paras.
Komppaan :cheers
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Poa » 30 Elo 2010 16:30

Xanten kirjoitti:Satu suosikkini, mutta ei tämä mielipide pisteitä nosta, että kieltäydyit ajamasta Janin selkäkarvat!!

Jokainen, jota olen itse pyytänyt tekemään saman (sähkökoneella) ei ole kieltäytynyt, jää nyt avoimeksi, että miksi ei?
Sehän sanoi (en yhtään muista missä kohtaa), että ei pystynyt kun jännitti niin kovasti. Ei tiennyt, olisiko oksentanut vai mennyt paskalle. Liian hermona ennen suoraa lähetystä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Elo 2010 17:15

Kyllä tällä Satulla on ihan selkeästi sama kehitys näkyvissä kuin BB4-Mariallakin oli aikanaan. Aluksihan Mariakin oli hauskan oloinen äitihahmo joka tuli kaikkien kanssa toimeen mutta alun kaikki rakastaa kaikkia-vaiheen jälkeen alkoi kuulua paskajuttuja ja sitten alkoi muiden haukkuminen selän takana.

Valitettavasti Sadulla alkaa olla homma menossa siihen suuntaan. Toivottavasti ei vedä hommaa yhtä pahasti överiksi vaan pitää itsensä edelleenkin siedettävänä. Toivottavasti myöskin putoaa riittävän ajoissa ennen kuin ollaan liian pitkällä muutosprosessissa suosikista saatanaksi.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 30 Elo 2010 17:20

Manta jätti poistuessaan haisevan haamun (läyhähengen) jälkeensä, joka saunan mukana siirtyi uuteen taloon ja on nyt kovaa vauhtia riivaamassa Satua. Siitä ne parin päivän takaiset pörinät päälähetyksessäkin aiheutuivat, haamu muistutti olemassaolostaan.

Noh, toivotaan nyt että Satu rupeaa petraamaan. Ei tuo nyt vielä ihan niin lopulliselta vaikuta.

Avatar
stna
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 24 Syys 2009 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja stna » 30 Elo 2010 22:56

Hohhoijaa. Satu ei ole Manta.
The world is indeed comic but joke is on mankind.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja henkka » 31 Elo 2010 00:12

Satulla on potentiaalia pistää nuorten pakka sekaisin.

Avatar
Teräs NallePuh
Juonittelija
Viestit: 184
Liittynyt: 09 Loka 2009 00:33
Paikkakunta: Marikalandia

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Teräs NallePuh » 31 Elo 2010 02:35

Ärsyttävä peluri. Alkaa todellinen luonne paljastua hänestä. Ulos vain niinkin pian kuin suinkin mahdollista. Eli narimarin ja paulin jälkeen veks.

Mut kakka jutuista plussaa. Sen takia se saa viel jäädä ja jos tulee lisää moisia juttuja, niin hänestä voipi tulla suosikkikin. :mrgreen:
Numero yksi:Marika

Avatar
Joanna
Reiska
Viestit: 1327
Liittynyt: 21 Syys 2008 17:45

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Joanna » 31 Elo 2010 17:18

Mun mielestä Satu on ihan kelpo asukas. Huumorintajua ja itseironiaa löytyy, ja se on aina plussaa. Alussa pelkäsin, että jää tapetiksi nuorison sekaan, mutta hyvin on äänessä olematta kuitenkaan armoton toisten päälle hölöttäjä.

Aika näyttää, miten Satu muuttuu vai muuttuuko ollenkaan, kun joutuu pidemmästi majailemaan nuorten kanssa. Tällä hetkellä en kuitenkaan Satua halua pois, kyllähän hää paljon miellyttävämpää kateltavaa on kuin esimerkiksi Habib.
Jos et halua itseäsi poljettavan,
nouse ylös lattialta.

Loura
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 25 Elo 2010 20:33

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Loura » 31 Elo 2010 21:55

Satulla on tarttuva nauru :lol:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Elo 2010 22:18

Satulla vaihteeksi paskajutut käynnissä äsken. Kyllä tämä aika Manta alkaa olla. Samanlainen jyräävä keskustelutyylikin on kuultavissa ja tämä ärsyttää ainakin minua ihan suunnattomasti.
Totuus on tuolla ulkona.

Storbe
Läyhääjä
Viestit: 131
Liittynyt: 24 Touko 2008 20:26

Re: Satu

Viesti Kirjoittaja Storbe » 31 Elo 2010 22:39

Satu on aikas kaukana Mantasta. Jos hakemalla hakee mitä tahansa Mantan manttelinperijäksi leimaavaa niin toki löytyy (löysit). Kun kuuntelee enkä katsele, voisi kuvitella että tässä puhuu 2009 Nino, paitsi että Satulla on enempi järkiä päässä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”