39. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

39. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 01 Loka 2010 00:00

Keskustelua 39. päivästä
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Loka 2010 00:07

Petri antoi Viltsulle tehtäväksi suudella kuuminta jätkää. Pitkän miettimisen jälkeen meni Hannun edestä kuitenkin Petrin syliin. Nino huuteli äsken Elisaa käärimään sätkiä hänelle. Nyt taas uudestaan. Tai tulisi edes tupakkapaikalle. Elisa ei jaksa. Nino yritti saada Hannua hommiin, mutta Hannu ei ainakaan heti, kun tuli juuri altaaseen. Satu tuli laulattamaan allasporukkaa Dirlandaalla.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2010 00:09

00:05 Nino ja Satu koettavat löytää sätkänkäärijää. Nino ei saa käärijöitä ulkoa, menee sisälle kertomaan ja Satu kyselee että eikö se Hannu nyt kumminkin tulisi. Nino menee uudelleen kysymään Elisa ei jaksa tulla, Hannukaan ei just nyt. Nino syö lammasta hyvällä halulla.

00:10 Ellu lupautuu käärimään tupakkaa jos Satu tuo sätkävehkeet ulos. BB käskee kaikkia vaihtamaan patterit, ja altaassaolijat vaeltavat Dirlandaata laulaen sisälle. Viltsu huomauttaa että Niko nukkuu, laulu hiljenee hiukan.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Loka 2010 00:10

Patterit vaihtoon. Nyt Elisa voi samalla reissulla kääriä Ninolle ja Satulle. Ksenia löysi altaasta korviksensa. Kaikki korut on hävinnyt.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2010 00:15

0:14 Nino on käynyt katsomassa Nikoa, kertoo keittiössä Elisalle ja Sadulle että se on ihan hirveessä kuumeessa. On ihan kuuma. Elisa sanoo että joo, mutta me ei voida tehdä mitään kun kuunnella isoveljee. Lisää vielä että muaki säälittää toi Niko kun kyllä sille vois oikeesti antaa limuu. Muut eivät sano mitään, lähtevät ulos tupakalle.

0:15 Sadun olut on viety paljun vierestä. Ei ollut edes avannut sitä vielä. Satu löytää jonkun pullon, mutta se oli jonkun muun.

BB laittaa Dirlandaan soimaan asukkaille. Satu ei ehdi nauttia biisistä kun etsii kadonnutta oluttaan. Lopulta Satu kuitenkin saa jonkun oluen, ja lanteet alkaa keikkua Dirlandaan tahtiin.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Loka 2010 00:16

Lauleskelivat tarpeeksi kauan Dirlandaata, joten BB päätti soittaa sen. (Edes jotain tilannetajua osoitetaan.)

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2010 00:19

0:19 Elisa vienyt ilmeisesti mikin paljuun. Elisa tulee pk:sta ja istuu arkun päälle odottelemaan mikkiään.

Nino: Mihin sä oot menossa? Mitä sä touhuut?
Elisa vaan katsoo Ninoa ja hymyilee.
Nino: Missä sun mikki on? Onks se päiväkirjahuoneessa? Meniks se paljuun? Eikä! Missä sun mikki on? Missä se on! Siis onks sun mikki paljussa? Missä sun mikki on?

Nino lähtee kävelemään ilman mikkiään Elisan luo.
Nino: Missä sun mikki on? Missä mun mikki on! (käy hakemassa mikkinsä) Missä sun mikki on? Onks se hukkunu? Pitääks se ettii?
Elisa ei sano mitään, hymyilee vaan. Nino kävelee keittiöön, onks se täällä jossain?

Nino menee huutelemaan ulos että Elisa istuu tossa paskanjäykkänä, missä sen mikki on? Satu tulee sisälle ja sanoo ettei ole mikään selvännäkijä, mutta hänellä on PK:hon asiaa.

0:23 Satu menee PK:hon. Nino kysyy Elisalta voidaanko me ettii sun mikkii? Elisa ei sano mitään, ja Nino lähtee ulos kyselemään Elisan mikin perään.

0:25 Nino tulee sisälle ja on saanut selville Elisan menneen paljuun mikki päällä. Nino tulee nauraen, istu sitten siinä. pyytää huikkaa, Elisa ei anna.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 01 Loka 2010 00:20

Elisabet kasteli mikrofonin porealtaassa. Elisabet vei mikin pk-huoneeseen ja nyt Elisabet odottelee mikkiä pk-huoneen ulkopuolella.

00:24 Nino yrittää kysyä Elisabetiltä, missä mikki on. Kysyy, että onko pk-huoneessa ja kasteliko mikin paljussa. Elisabet vain hymyilee. Elisabet levittelee käsiään Ninon kysymyksiin.

Nino sanoo, että mikki ei ole täällä missään - Elisabet kohauttaa olkapäitään. Sitten Nino pohtii, pitääkö sitä etsiä. Nino menee kysymään muilta, miksi Elisabet istuu paskanjäkkäynä, missä Elisabetin mikki on. Elisabet naureskelee.

Nino menee porealtaalle ja kysyy Elisabetistä. Muut kertovat, että Elisabet kasteli mikkinsä. Se on rankku istua pk-huoneen edessa, sanovat. Joku sanoo, että mullakin oli sama juttu.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Loka 2010 00:24

Nino tuli ilmoittamaan allasporukalle, että nyt Elisa istuu PK:n edessä paskajäykkänä. Ihan mykkä. Muut veikkasivat, että se odottaa uutta tai sitten on rankku. Vastaava kuin Ninon ammerankku.

0:27 Elli nuoli äsken Kseniaa ja nyt Viltsu antoi sylitanssin. Ksenia pyysi vielä pusun lopuksi. Palle kommentoi, että Ksenia saa niin pillua tänään oikeasti. Pillumeri.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 01 Loka 2010 00:29

Nino meni sohvalle ja veti peiton päälleen. Elisabet edelleen pk-huoneen edessä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Loka 2010 00:38

Marikan piti valita kaikista talon miehistä pantavin. Voi olla vaikka Jandis tai Ville. Jos ei ikinä saisi piltsiä ja yhtä olisi pakko panna. Meni tosi kauan, eikä meinannut sanoa ollenkaan. Villen oli sanonut joskus, mutta ei oikeasti pysty. Lopulta valitsi Pallen.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2010 00:40

0:40 Satu tulee PK:sta. Kyselee voisko Ellu tehdä yhden tupakan, jos tuo vehkeet tänne? Ellu pyörittelee päätään ja nostelee olkiaan. Ei siis onnistu, päättelee Satu.

Viltsu tulee kertomaan sisälle (ainakin Ellu, Nino, Hannu, Satu ja Petri kuulevat) että Marikalla Ja Ksenulla on syvät keskustelut pihalla. Ksenia oli sanonut että "musta tuntuu että Palle on vähän kiinnostunut musta, mutten tiiä voinko olla sen kans ku se on ollu Marin kans". Vilhelmiinaa naurattaa ja huutelee Paulia. Elli sanoo että älä kerro sille, älä oikeesti kerro. Vilhelmiina naureskelee, mutta sanoo että ei sitten.

Elisakin saa mikkinsä takaisin.

00:46 Marika, Ksenia, Vilhelmiina ja Elli vessassa. Vilhelmiina on kertonut kuulleensa Ksenian jutun. Pelotteli ensin että se näkyi telkkarista kaikille, mutta sanoi sitten että se oli läppä. Kseniaa hävettää, ei halua mennä vessasta ulos. Elli selittää ettei Paul tiedä, hän sanoi ettei saa kertoa Paulille. Kseniaa hävettää edelleen. Marika yrittää selittää että se telkkarijuttu oli vaan vitsi.

Marika kertoo yhden jutun nyt Ksenialle. Että autiosaarella Paul oli sanonut että Ksenia olisi just hänen tyylisensä ulkomaailmassa. Ksenia ei usko, sanot ton vaan siksi ettei ois paha mieli! Marika ja Ksenia nauravat kokoajan, mutta Kseniaa hävettää. Aikoo olla koko loppuelämänsä vessassa. Marikakaan ei saa enää lähteä vessasta.

Marika yrittää puhua että lähdetään nyt, kultapieni.

0:50 Elli tulee vessaan. Ksenia kertoo etteivät he Marikan kans lähde ikinä vessasta. Elli kertoo että Palle on saunassa eikä se tiedä sitä juttua. Luota muhun, Elli sanoo. Ksenia suunnittelee sanovansa että "musta vaan tuntu siltä". Kseniaa hävettää, mutta uskaltautuu lopulta vessasta ulos.

0:53 Ksenia menee paljuun mikin kanssa, mutta mikki ei ehdi kastua ennenkuin Ksenia huomaa sen. Mikki menee turvallisesti naulaan.

01:00 Ksenia ja Elli altaassa. Kyselee edelleen että eihän sitä näytetty telkkarista mitä hän sanoi? Ei, lupaa Elli. Ksenia on varma että Viltsu on juorunnut saunassa.

Paul, Viltsu ja muut tulevat saunasta ulos, tytöt alkavat puhua muista jutuista altaassa.

01:06 Viltsu on tullut altaaseen, vakuutellut Ksenialle ettei se tullut telkkarista. Paul tulee myös altaaseen, haluaa tietää mistä puhutaan? Hetken inttämisen jälkeen Ksenia kertoo Paulille mitä on sanonut. "...sit siitä tuli kauhee show ja nyt mä sanoin sen ääneen." Paul sanoo että eiks se oo päivänselvä asia, musta sä oot kiva likka ja sillee.

01:08 Hannu tulee ulos. Elli ja Viltsu huomaavat että Hannun parta on lähtenyt!

Paul ja Ksenia kuiskuttelevat altaan nurkassa.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2010 01:13

01:09 Ellu itkee PK:n vieressä. Marika halaa ja lohduttaa. Lopulta BB kutsuu Elisan PK:hon, Marika tsemppaa että ehkä sä nyt saat sen sun mikin.

Petri ja Satu yrittävät kääriä tupakeita keittiösaarekkeella. Marika tulee kertomaan että hänestä tuntuu että ihmispeli on vähän liikaa hänelle välillä. Ei tää vaikuta vaikeelta, mutta mä oon vähän tämmönen, Marika sanoo. Satu vähän hymisee vastaukseksi, ja kyselee eikö Petri saanut käärittyä tupakkaa? Satu sanoo että hänellä tekee niin paljon nyt tupakkaa mieli! Marika koettaa kääriä, on joskus ennenkin käärinyt. Petri ei halua antaa Marikan kääriä, ei kannata tuhlata jos ei osaa. Satu sanoo vierestä kommentiksi "voi jeesus".

Hetken päästä Marika saa tupakan valmiiksi. Petri sanoo että tuo voi jopa toimia! Kyllä! Petri sanoo että tee toinen. Satukin innostuu, kyllä! Jee! Nyt mulle teet sen. Petri kehuu, antaa pusunkin Marikalle.

01:14 Petri katselee ettei toinen tupakka onnistu, sanoo että teki vaan Maaaazalle! Hetken kuluttua kuitenkin toinenkin tupakka on kääritty, Satu saa tupakkansa. Marika saa pusuja myös Sadulta.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2010 01:24

01:22 Ksenia ja Paul kainaloivat altaassa. Ksenia käskee Paulia koskettamaan sääriään, ja Paulin mielestä ne on ällöttävän karvaiset! Hyi vittu! Viltsu sanoo että hänellä on ollut poikakaveri joka ajeli karvansa jaloista.

Ellu pääsee PK:sta ja juoksee ulos. "Who let the dogs out!". Käy suihkussa ja menee paljuun.

01:28 Hannu on hiljainen.
Marika: Anna Viltsu Hannulle pusu.
Vilsu: Joo, olkapäähän (antaa pusun). Auttoko?
Hannu: Joo ihan tosi paljon.

Muut huomaavat surullisuuden. Marika kysyy miksi Hannu on surullinen? Hannu vastaa ettei sillä oo mitään vitun väliä, ja lähtee tupakalle.

Paljussa Elisa, Paul ja Ksenia. Elisa pyytää jämiä Hannulta, Hannu lupaa. Paul kertoo miten ajatteli ensin että Elisa on joku hippi ja tosi rauhallinen. Nyt ei enää ikinä ajattelisi niin. Elisa sanoo ettei nyt tietenkään heti räjähdä, meni aikaa että tutustui ihmisiin. Kuitenkin on mielestään vieläkin hippimäinen. Joo, oot, sanoo Paul.

Elisa huomaa että Hannu poltti röökin jo. Mikset sä huutanu mulle, kysyy Elisa? En mä huutanu, ku sä et pitäny huolta siitä, sanoo Hannu.

01:34 Hannukin menee paljuun. Ksenia on jossain välissä lähtenyt. Paul ja Elisa puhuvat asukkaista, siitä keiden ei haluais lähtevän. Elisa kertoo että Niko ja Nino on tärkeimmät, sitten Satu, Petri... Paul kertoo tärkeimmät, muttei missään järjestyksessä kuulemma: Satu, Petri, Ksenia, Hannu. Viidentenä ois Elisa ja joku muu, en kuullut. Elisa kysyy että entä Niko? Paul sanoo että piti sanoa Niko viidentenä, enkö sanonut?

Elisa kertoo miten Niko on hänelle semmonen isobroidi jota hänellä ei ole koskaan ollut. Ninon kanssa myös tulee toimeen, ovat samalla aaltopituudella. Yleensäkin tulee toimeen miesten kanssa paremmin kuin naisten. Marin kanssa oli samalla aaltopituudella. Satu taas on sellainen kuka muistuttaa äidistä. Petrin kanssa taas, on ollu kaikkee rutinaa ja juttuu, vaikkei oo ollu mitään juttua. Petrille osaa avautua, ja haluaa avautua. Kseniasta tykkää myös, mutta se on ihan erilainen kuin Elisa itse. Elisa ei myöskään koe itseään millään tavalla naiselliseksi naiseksi, vaikka onkin hetero. Ei kiinnosta tissit ja perse, haluaa olla sitä mitä on, piste.

Paulista tulee huomenna olemaan vaikein valita ne kaksi. On jo pari päivää miettinyt asiaa. Elisa kertoo miten viime viikolla oli helppoa, ja kertoo Habibista ja miksei tykännyt siitä.

01:43 Elisa kysyy mitä Hannu miettii? Miksi näytät niin surkealta? Hannu kertoo että on surkea olo. Ei osaa määritellä sitä. Pahalta tuntuu tää talo. Elisa kysyy että Villenkö takia? Osittain Villen takia, sanoo Hannu.

Elisa: Tykkäätsä olla täällä?
Hannu: Välillä. Tää viikko on ollu helvetin hieno.
Elisa: Tykkäätsä kaikista täällä?
Hannu: Ei se siihen liity.
Elisa: Niin mutta onko sulla siks vaikee olla, se mistä me äsken puhuttiin.
Hannu: Jos sun pitäis sanoo että kenestä tykkäät enemmän ja kenestä vähemmän, niin emmä pysty sanomaan.

Marika tulee altaaseen myös. Hannu kertoo että koko viikon on ollut hyvä olo, alkuillasta oli hyvä olo mutta sitten tuli paska fiilis. Elisa yrittää kysellä miksi, kuka ärsyttää, mikä on? Paul sanoo ettei sitä aina voi määrittää.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2010 01:51

01:48 Marika ja Hannu jäävät vielä hetkeksi paljuun. Hannu kertoo että on ollut aiemminkin haikea fiilis, muttei tiedä mistä se johtuu. Marika kertoo että hänelläkin on ollut ahdistunut olo, tälläkin viikolla. Jos muut ei halua että hän on täällä, niin mitä vittua hän tekee talossa. Mutta ei pitäisi ajatella niin.

Hannu kertoo että haluaa edelleen olla talossa, mahdollisimman pitkään jos se on mahdollista. Välillä vaan tulee outo olo, paska olo. Semmonen ettei jaksa hirveesti. Ei osaa selittää tarkemmin, on huono tulkitsemaan omia tunteitaan.

01:54 Makkarissa pimeässä Ksenia ja Paul imuttelevat pitkään. Paul sanoo Jebou, avaa oven ja pari lähtee ulos olohuoneeseen.

01:57 Marika kyselee millaisen naisen Hannu tahtoisi. Sellaisen joka tykkää musta, vastaa Hannu. Marika sanoo että kannattaa pitää rima korkealla. Minkä suhteen, kysyy Hannu? Naisten suhteen, Marika lisää. Ei ollut naisista tässä kyse, Hannu kommentoi. Hannun mielestä Marika itse vaan puhui naisista. Marika kysyy mikä tekee Hannun onnelliseksi? Hannu vastaa että kaikennäköiset asiat. Marika haluais tietää tarkemmin, mimmoset asiat?

Paul tulee ulos ja sanoo että laitetaan palju kiinni. Ohjeistaa Marikan keräämään pullot, kun he Hannun kanssa laittavat paljun kiinni.

02:02 Elisa: Hannu! Onks sul kaikki hyvin?
Hannu heittää hatun Elisalle ja menee PK:n ovelle.
Elisa: Onks kaikki hyvin? Lähteeks 48tuntia?
Hannu: Ai sen takia ku isoveli kutsu mut tonne?
Elisa: Ei se kutsunu sua.
Hannu: Kutsu se äsken ulkoa.
Elisa: Aijaa.
Hannu menee pk:hon.

Petri huutaa Maaazaa Ellun naamalle ja molemmat räkättävät. Ellu pakenee Petria sohvalle, ja laittaa suun täyteen kurkkua tms. mitä syö. Petri jatkaa naurattamista, ja Elisan suusta lentää ruokaa matolle. Elli ja Viltsu käskevät Elisaa siivoamaan. Petri nauraa Ninolle, se näyttää jotenkin hassulta.

Viltsu kääri Petrille tupakan, mutta toteaa ettei se enää ollutkaan niin helppoa. Pienenä osasi kääriä kuulemma. Petri valittelee selkäänsä ja nauraa edelleen Ninolle. Satu aikoo lähteä myös tupakalle, mutta varaa sohvan itselleen. Perustelee sillä että on vanha.

Petri hokee mazaa, Elisa alkaa haukkua tätä kehariksi.

02:14 Paul ja Ksenia vierekkäin lattialla. Ksenia vakuuttelee olevansa se mitä Paul tarvii, ehkä jotain lämmintä päälle lisäksi, mutta muuten Ksenia riittää. Paul supattaa Ksenian korvaan että ootko mun tempur? Joo oon, myöntää Ksenia. Paul kuvailee että oot siis muotoiltu just mun tarpeiden mukaan. Paul suutelee hellästi Ksenian poskea ja Ksenia selittää humalaisia juttujaan.

02:18 Elisa etsii Hannua. Miten se on vieläkin PK:ssa?

Ulkona Satu kertoo nukkuvansa sohvalla. Elisa yrittää ehdottaa tulevansa sohvalle Sadun kanssa. Ei, sanoo Satu, nyt oon itsekäs ja nukun yksin. Ellukin haluaa sohvalle. Yhdellä sohvalla on jo Nino, toisella Elli ja Viltsu. Petri ei osaa sanoa mitään muuta kuin Maaaza!

Satu: Arvakkaa mitä tänään tapahtu. Mulla oli hyvä fiilis kun tulin PK:sta, mutta vittu tota Mardista. Mä sanoin että mulla on semmonen fiilis että mun nimi sanotaan huomenna, niin Mardis sano että "Joo mä tiiän." Mä katoin sitä... sit se sano että "Sit kun sun nimi sanotaan..." Mä katoin sitä ihan että.. teki mieli sanoa että vedä päähäs.
Petri: Sillähän on ihan noussu päähän se kun se on niin monesti ollu siinä! Se on ihan että daa.

02:25 Paul ja Ksenia pussailevat sisällä. Elliä ällöttää miltä kuulostaa. Marikakin on sitä mieltä että käykää pyytämässä sviittiä.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 01 Loka 2010 02:31

02:26 Paul: Käy tähän, mä oon tehny sulle pedin valmiiksi. (lattialla tyyny ja peittelee Ksenian takillaan)
Ksenia: Mä en oikeen usko että sä pysyt lämpimänä koko tän yön. Mä voin lämmittää sua mun lämmöllä.

Paul laittaa valkoisen kerraston päälle ja menee Ksenian viereen.

Viltsu huolehtii Hannulle tyynyä, ei Hannu voi nukkua ilman tyynyä. Hannu on edelleen PK:ssa. Ninon kanssa sohvalla nukkuu Marika, Satu on vallannut yhden sohvan itselleen. Elli ja Viltsu nukkuvat yhdellä sohvalla.

02:30 Hannu tulee PK:sta, menee keittiöön. Menee etsimään jotain, mutta kun ei löydä niin kysyy muilta; Missä tupakat on?

02:38 Ksenian ja Paulin hömpötykset jatkuvat. Ksenia pyytää Paulia pitämään häntä kuin kukkaa kämmenellä. Paul silittelee Kseniaa ja peittelee tätä hellin ottein peremmin.

Petri ja Elisa ovat yhdessä Nikon takin alla. Takki tärisee naurusta ja alta kaikuu "maaaza".

02:40 Valot himmenevät. Paul pyytää Petriä nyt lopettamaan tuon Maza-läpän, sitä on kaks tuntia nyt kuunneltu. Menee hermot. Petri vastaa: Maaaaza. Eiku nyt riitti.

Elisa sano lähtevänsä Ninon viereen. Petri sanoo että siellähän on Marika. Elisa sanoo Marikan nimen, mutta menee sitten takaisin Petrin viereen.

Ksenia: Tahdon olla sulle hyvin hellä, niinkuin jotain kämmenellä...
Viltsu: Mihin sä Petri laitoit ne mun korun?
Ksenia: Turpa kiinni vihdoin!
Petri: Maaaza.
Ksenia: Vittu Maaaza!
Viltsu: Missä ne korut on?
Ksenia: Tahdon olla sulle hyvin hellä, niinkuin joku vitun kukka kämmenellä...

02:46 Vessassa Hannu ja Paul. Paul selittää miten on hankala jos on paha olla ja haluaa puhua, niin on tässä. Hannu sanoo että uskoo ratkaisevansa tän jotenkin. Paul sanoo kyllä uskovansa Hannuun, että tällä on varmasti joku prosessi. Hannu lisää vielä että täällä tulee usein se olo, Paul sanoo että se on totta, ja lähtee pois.

Paul menee takaisin Ksenun viereen. Talossa alkaa olla hiljaista, Hannu on viimeisenä ylhäällä.

Avatar
eanvais
Juonittelija
Viestit: 195
Liittynyt: 25 Huhti 2006 16:46

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja eanvais » 01 Loka 2010 08:36

8:20 Hannu kutsutaan PK:hon. Palattuaan sieltä hän herättää kaikki ja kertoo, että saa mennä makkariin nukkumaan.

Juuri kukaan ei puhu mitään, vaan kaikki laahustavat omiin sänkyihinsä.
Kuva

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 01 Loka 2010 09:38

Asukkaat herätettiin hetki sitten. Pian herätyksen jälkeen asukkaat käskettiin sohville.

09:41 BB ilmoitti, että viikkotehtävä on päättynyt. Farmivaatteet ja taideteokset pitää toimittaa varastohuoneeseen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja warre1 » 01 Loka 2010 09:42

Aaltonen: viikkotehtävä on päättynyt. toimittakaa varusteet ja taideteoksenne varastohuoneeseen.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Loka 2010 11:00

Nino avautuu vitutuksestaan. Ei jaksa olla koko ajan iloinen. Tekisi mieli vaan ottaa taksi ja lähteä himaan. Se tulee aina, kun tulee juomista. Petri ja Hannu vahvistivat tämän. Nikolle tulee myös ikävä helpommin, kun saa juotua. Hetkeksi tulee kivaa ja sitten alkaa miettimään. Nino haluaisi vaan lopettaa miettimisen, mutta ku ei pysty. Heti tullaan kyselemään, jos on hiljainen. Hannu saa suunnilleen itkeä, että tullaan kyselemään, kun on normaalistikin hiljaisempi. Ninoa ei olisi kiinnostanut yhtään esiintyä eilen, mutta silti esiintyi. Tuli sellainen olo kuin olisivat jotain koneita, mitä vaan painellaan tekemään. Vituttaa sellainen, kun olisi vaan halunnut olla rauhassa. Hannu tietää Ninon tunteen. Itselläkin oli sellainen. Ei mitään erityinen syytä, mutta vituttaa vaan. Nino lisäsi, ettei saanut mennä Nikon viereenkään ja se oli viimeinen niitti. Ja Villen lähtökin vielä. Tieto lisää tuskaa. Tietää niin hyvin sen koko jutun. Mutta kun ei vaan saa puhua. Tekisi niin mieli puhua, mutta ei vittu saa. Nino ei ole koko ajan pelle. On myös herkkä ja nyt se puoli on esillä, mutta kukaan ei usko. Satu sanoi uskovansa. Puhuivat 48 tunnista. Sen takia on laitettu aikaraja, kun mieli saattaa muuttua nopeasti. Siinä on aikaa harkita, ettei heti tää päätöksiä.

Nino alkoi kertomaan, kun menivät perheen ja kavereiden kanssa Suomenlinnaan. Aikoivat olla yötä, kun meni faijan kanssa napit vastakkain. Nino meni laiturille huutamaan, että onko kukaa menossa Laajasaloon päin ja lähti sitten tuntemattomien kanssa moottoriveneellä vittuun. Faija oli vaan ihmetellyt, ettei voi olla tosissan. Kaverit myös suuttui. Oli suostutellut niitä pitkään mukaan ja sitten vaan jättikin vanhempien kanssa. Eivät ole lähdössä enää minnekään. Nino vaan halusi pois yksin. Ei ole Ninon tehtävä huolehtia aikuisista ihmisistä. Olisivat vaan ottaneet kamat ja lähteneet.

Nino totesi Nikolle, että nyt sen huomaa vitun hyvin, että yksi oleellinen asia puuttuu. Siitä ei kyllä saa puhua. Niko tajusi kyllä. On samaa mieltä. Alkoivat kuitenkin puhumaan siitä ja muut kiinnostuivat. Satua ärsyttää, jos alkaa puhumaan, mutta ei kuitenkaan kerro. Nino mietti, ettei muut voi tietää sitä. Niko sanoi, ettei siitä varmasti saa puhua. Nino jatkoi vielä, että huomaa tosi vahvasti yhden puuttuvan. Petri ihmetteli, että tarkoittaako jotain asukasta. Ei tarkoita, mutta nyt mentiin jo niin lähelle, että pitää lopettaa.

11:06 Elisa pohti, että sunnuntaina 41 päivää. Se on vitun paljon. Nino alkoi manaamaan, että talossa laitostuu. 100 päiväähän on ihan vitusti. Nikon mielestä ei laitostu. Ninolle on sanottu, että laitostuu viidessä viikossakin. Nikon sanoi, ettei varmasti laitostu. Tietää pääsevänsä pois. Ihan milloin itse haluaa ja on vapaa. Nino selitti, että vankilassakin laitostuu. Niko ja Satu perustelivat, ettei sieltä pääse halutessaan pois.

11:08 Nino kertoi, että näki mummista unta viime yönä. Ensimmäistä kertaa kuoleman jälkeen. Satu kysyi kauan siitä on ja Nino laski, että joskus touko-kesäkuussa. Mummi toi holkkeja. Niko totesi, että se kävi Ninon luona. Nino mietti, että tuli tosi nopeasti. Yleensä menee ehkä vuosi. Tosin nyt oli ensimmäinen tosi lähiomainen. Satulle tuli isä heti kuoleman jälkeen.

11:10 Marika tuli halailemaan Ninoa. Nino sanoi, että lähtevät käsikynkässä Ama-amarilloon. Ei Suomen kansa jaksa enää katsella häntä. Ei enää edes juo. Menee vaan nukkumaan, kun tulee bileet.

11:17 Niko kyseli eilisistä bileistä. Hannu ja Petri kertoivat, että Cock Boysien tanssi meni hyvin. Hannu totesi, että Talent meni huonosti. Pertti Kiljunen oli joutunut tulemaan yksin, kun veli oli sairaana. Temput meni pieleen ja osan stunteista joutui jättämään poiskin. Niko mietti, ettei olisi varmaan pystynyt tekemään mitään.

11:30 Hannu huomasi vasta nyt limupullon kyljessä ohjeet avaamiseen. Ensin ulos ja sitten yli. Kuuluu siisti "tsiff". Petri teki leivän ja otti myös juoman. Hannu neuvoi avaamaan oikein ja Petrikin onnistui. Etiketissä on kyllä myös kuvat. Hannu alkoi "mainostamaan" Laitilan Rio Colaa.
Petri jatkoi: Aina kun minulla on krapula, juon Rio Colaa. *Näyttää kameralle ja hymyilee levästi*
Hannu: Ja syön paprikavoileipää.

11:41 Yleistä höpöttelyä sohvalla. Puhuivat jostain näyttelijästä ja sen elokuvista. Ensimmäinen kriitikoiden mielestä onnistunut rooli ja heti Oscar.

Petri: Mä oon vähä yllättny, jos Susanna Laine ei tartu tohon missihommaa.
Palle totesi yllättyvänsä, jos ei tartuta maanantain bileisiin. Niko mietti, että ne tulee varmaan ensin. Jutut käydään järjestyksessä läpi. Alkoivat vittuilemaan Ellille "Ellinoora... Mitä muistat maanantain bileistä?"

11:44 Haluaisivat jo kuulla viikkotehtävän tuloksen.
Palle: "Viikkotehtävä on..."
Satu: "Vedonlyöntiprosenttinne oli 25%..."
Nino: Jos se on e:llä alkava, nii arvatkaa ketä on tuolla ruudussa. Ketä ei oo viel ollu.
Niko sanoi, ettei myöskään ole ollut. Eikä Hannu. Naureskelivat, että siellä on kolmikko sitten. Nino on varma, että jos siellä on jotain, niin se on joku niin älytön. Ei ole tarpeeksi asenteella jossain mukana tai jotain muuta älytöntä. Niko näytti käsillä lämpömittaria. Aluksi lähtee viivan alta ja sitten, kun tulee Ninon naama ruutuun niin nousee ja lopuksi räjähtäää. Satu on varma, että sieltä tulee 25. Ninohan sen kävi ilmoittamassa. Tai 99 ei ainakaan ole. 96 tai joku. Sitten voi selittää epäonnistuessa, että saavat kiittää nyt häntä, kun saavat edes jotain. Ja jos onnistuu, niin voi selittää pahan karman lähtemisellä. Niko on ihan varma, että Ninolla on selitys valmiina.

11:47 Nino alkoi puhumaan, että kansa ei varmasti enää tykkää. Joka bileissä vaan käy nukkumaan. Eilenkin katsoi paljua ja ajatteli, ettei ole menossa. Jotain pullonpyöritystä ja "Kumman miehistä ottaisit mielummin?", niin sitten kaksi torvea Palle ja Petri siinä vierekkäin. Nino manasi, että ei Hannukaan ollut silloin altaassa. Oli pakko lähteä nukkumaan. Muka olisi pitänyt mennä altaaseen muiden kanssa. "Unen näit." Kun ei ole edes ketään, kenen kanssa voisi olla. Nipsun kanssa sentään pystyi heittämään läppää. Nyt ei ole ketään. Petri sanoi, että voihan läppää heittää. Nino kielsi, että heti tulee jotain valitusta, jos vähän lyö pyllylle.

11:51 Nino tietää, että exä tai siis pano on hakenut taloon. Luuli jo, että on talossa ennen kuin itse tulee. Niko heitti, että se tulee sunnuntaina Villen tilalle. Nino sanoi, että sitten alkaisi taas tapahtumaan, jos se tulisi taloon. Suomen kansa näkisi taas, kun Nino on jebou. Niko meinasi, ettei välttämättä haluaisi nähdä. Haluaisi, että Nino on vaikka sellainen kuin nyt. Nino selitti, ettei mitään panemista. Heräisi vaan horroksesta. Satu tokaisi, että Nino on talviunessa ensi vuoden puolelle asti.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Loka 2010 12:08

11:54 Varasto auki. Tavarat pois. Lisää limua löytyi hyllyltä.

11:56 Katselivat lampaan jämiä. Ninon ja Viltsun mielestä yksi luu näyttää ihan kyrvältä. Petri alkoi leikkimään sillä. Olikin polvi toimi ihan hyvin. Marikaa ällöttää, kun pystyy kuvittelemaan sen eläimen.

11:57 Sohvalla Hannu ja Niko fiilistelevät kivaa viikkoa. Oli kyllä oikeasti. Niko totesi, että eilinen oli tosin omalta kohdalta vähän nihkeä, mutta muuten oli hyvä viikko. Tosin ihan rehellisesti ajateltuna, niin eipä paljon menettänyt eilen. Joku saattaisi ottaa tuollaisen tosi raskaasti. Palle sanoi, että olihan se ihan kiva syödä ja olla paljussa, mutta eipä siinä muuten.

11:59 Kyselivät Nikolta, että milloin valot lähti. Niko kertoi, että sen jälkeen, kun omat showt oli vedetty. Siihen asti oli täysi valaistus. Mutta sitten tuli Ksenia, kaatoi vesilasin ja jätti valot päälle.

Hannu totesi vielä, että on ollut kyllä erilainen viikko. Nikoa on panettanut ihan vitusti. Nino tuli myös olkkariin ja alkoivat muistelemaan, mitkä tehtävät on kustu. Autiosaari, laiva ja olympia. Viime viikolla meni överiksi ne tsemppaamiset ja muut. Nyt on tehty kaikkea kunnolla. Nikon mielestä eläimet oli kivoja. Oli kiva nähdä. Hannu luetteli, että ovat tehneet eläintehtävien lisäksi omaa leipää, kirnunneet voita, toteuttaneet fantasiaeläimet ja toki sai syödä myös jäätelöä. Aika tapahtumarikas viikko. Nino huokaisi, että saa nähdä riittääkö.

12:04 Palle ja Petri alkoivat laskeskelemaan mahdollisia summia. Ekalla viikolla oli ihan vitusti rahaa. Saa ostaa kaikkea. Petri laskeskeli, että ekan viikon 70%:iin tulee nyt vielä 30% lisää. Hannu korjasi, ettei se toimi niin. Pitää tietää alkuperäinen luku. Määrätty summa, mihin on sitten laskettu vedonlyöntiprosentti 70%. Pallen mielestä on tietty summa, mistä vaan lasketaan prosentit. Eli on vaikka 400€ ja siitä 99% on melkein täydet. Hannu sanoi, ettei se mene niin. Palle sanoi, että nythän sen sitten tietää suunnilleen, kun on 99. Pitää vaan kuunnella, kun viimeksi ei kuunneltu. Hannu veikkaa 350-400€. Palle veikkaa 400€ pintaan. Petri muisteli, että ekalla viikolla tuli reilusti päälle 400 ja silloin oli 13. Hannu huomautti, että Viki oli vielä talossa, kun löivät vetoa. Tuleeko budjetti 12 vai 11 ihmisen mukaan.

12:10 Viltsu alkoi imuroimaan. Hannu kommentoi, että erikoista nähdä Nino siivoamassa. Pyyhkii pöytiä. Palle totesi, että erikoista, ettei itse tee mitään. Hannun mielestä välillä ihan hyvä näinkin. Palle muisteli kuitenkin, että touhusi tiskikoneella. Hannun mielestä tehtävät jakaantuu näin hyvin.

12:16 Verho ylös. Pääsevät röökille. Petrillä ensimmäinen rööki miss-BB:nä. Satu hehkuttaa hienoa päivää. Käskee muita katsomaan, miten hieno päivä onkaan.
Elisa: Hyi märkää.
Hannu nauroi: "Hyi märkää." Pysäyttiks se sut jotenki?
Pihalla pitää siivota. "Olette sotkeneet. Siivotkaa." Vielä jotain tehtävän vaatteita jäljellä ja ne pitää palauttaa varastoon. Selittävät Ninolle bileiden rekvisiittaa. Telkkarikin oli paljun edessä ja lauloivat Singstaria. Petri muisteli saaneensa yli 9000. Satu ei halua laulaa pelin mukaan. Tulee perkeleesti pisteitä, mutta se kuulostaa hölmöltä. Haluaa laulaa omalla tavalla. Petri haluaa laulaa myös. On kyllä omasta mielestä edes jotenkin sävelkorvaa, mutta pelissä se ei kyllä toimi.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: 39. päivä

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 01 Loka 2010 12:51

12:33 Käsky pihalle. Petri heitti, että nyt se Jandis tulee takaisin. Alkoivat laulamaan Väinöä Jandis-sanoilla. Satu totesi, että Jandis oli vain 5 päivää ja vielä päivänä 40 jaksetaan puhua siitä. Teki lähtemättömän vaikutuksen. "Jo näkyy silmät ja suu. Ei voi olla kukaan muu. Siellä siellä se Jandis on."

12:38 Keskustelu meni taas oksennusbileisiin. Niko totesi, että onneksi ei menettänyt niitä. Elisa mietti, että onko ennen ollut vastaavaa. Palle sanoi, ettei varmasti ole. Nehän meni ihan örvellykseksi. Satu haluaa kyllä nähdä Ellin PK:ssa. Yläosa vaan siihen naulaan ja sisälle. Petri ei nähnyt tissejä ollenkaan. Haluaakin nähdä sen Ksenian testin saunassa.

12:43 Ja taas pääsivät puhumaan Jandiksesta. Ne kuvat oli ihan hirveitä. Näytti pervolta niissä, kun hieroi tyttöjä. Satu kysyi, että mitä oikein tekee niissä ja Jandis totesi vaan hierovansa.

Sitten kerran kysyivät, että ottaisiko mielummin Ksenian vai Marian. Jandis valitsi ensin Ksenian. Sitten parin tunnin päästä tuli sanomaan Satulle, että kyllä se on sittenkin Maria. Satu oli ihmetellyt, mitä oikein selittää ja Jandis kertoi, että kun äsken kysyi, niin haluaa vaihtaa. Satu naurahti vaan, että selvä.

Alkoivat muistelemaan Janin vaatteita. BB-toppi koko ajan päällä. Satu näytti, että BB-sukat oli vedetty polviin.
Elisa: Ja oli sil jotkut shortsitki. Sellaset vaaleet, mitkä oli aina märät. Sit sil oli sandaalit.
Satu: Ai oli? Millaset?
Elisa: Semmoset junttisandaalit!

Muistelivat Janin numeroa. Satu mietti, että oli 6 ja Maria 5. Petri ei unohda ikinä, kun ovi aukesi ja "Molro!" Elisalla meni ihan ohi, kun Jandis tuli. Satu muisti, että Jandis oli ensimmäisenä vastaanottamatta häntä.

Hannua kiinnostaa vaan se Jandiksen ja Marian haastattelu lähdön jälkeen. Alkoivat puhumaan taas Janin naisasioista. Satu ja Elisa ei kelvannut. Elisa nauroi, että Jandis oli tullut sanomaan, ettei pidä pisamista. Sitten itselläkin oli ihan vitusti. Jandis oli tullut pahoittelemaan Satulle pari päivää myöhemmin, kun ei valinnut. Satu oli nauranut, ettei se haittaa todellakaan. Muistelivat, ettei Mari myöskään kelvannut aluksi, mutta taisi pelästyä, kun Mari ärähti.

Elisa haluaa kyllä nähdä Jandiksen vielä. Marikakin haluaa, vaikka se onkin outo. Nino haluaa ehdottomasti nähdä Jandiksen. Alkoivat vittuilemaan Elisalle, että vai oikein haluaa nähdä. Ettei vaan olisi jotain.

12:48 Vittuilevat seuraavaksi herkkupossu Ksenialle. On lihonut varmaan viisi kiloa talossa. Ksenia mietti, ettei oteta enää KarTiKs:iin takaisin. Niko naurahti, että Kseniahan on sen koko ryhmän perustaja.

12:54 Palle muisteli Jandiksen lempibiisejä.
Elisa: Mitä sil oli MP3:s?
Petri: Tsastin Biibelriä.
Palle sanoi, että sehän luetteli kaikki. Marja Tyrni ja muut. Elisa nauroi, että se sanoi vielä lataavansa kaikki netistä, eikä maksa mitään. Muut sanoivat, että sehän on laitonta, niin Jandis perusteli, että kaveritkin tekee niin. On opettanut. Ei se ole laitonta. "Ai lrispekt." Ninolle selvisi vasta nyt, että Jandis sanoi sen.

Satua ärsytti, että Jandis ravasi koko ajan makuuhuoneeseen ja pois. Aina oli muka menossa nukkumaan, niin minuutin päästä mikki mukaan ja vessaan tai jonnekin. Palle on varma, että Jandis kyllä runkkasi. Satu mietti, että sen takia siis kävi niin monta kertaa vessassa. Elisa on varma siitä, että Jandis testasi niitä penisrenkaita. Oli suihkussakin niin pitkään. Petri veikkasi, ettei se vaan tiennyt, mihin se rengas pitää laittaa. Elisa jatkoi, että aina suihkun jälkeen sen housut oli ihan märät molemmilta puolilta. Nino nauroi, että se on kyllä ehtinyt touhuta vaikka mitä, vaikka oli vain 5 päivää. Ihmettelee, miten Suomen kansa äänesti sen pihalle. Elisa sanoi, että kyllä se alkoi keskiviikosta eteenpäin mennä jo överiksi.

Satu kertoi, että lopettivat kyllä aina, ettei mene kiusaamiseksi. Jandiskin sitä joskus itse toivoi, mutta sitten tuli kuitenkin itse hetken päästä heittämään jotain "AlastonSuomi. Mä meen Malrian kans anaaliin." Tästä päästiin selvittämään uusille perusanaalia. Elisa oli ihan ihmeissään, kun Jandis kertoi, että anaali on pillu.

12:59 Jandis oli kertonut tyttöystävästään ja harrastivat hotellissa seksiä. Elisa muisti, että oudoin paikka oli hotellin amme. Satu sanoi, että Jandis kertoi eron syyksi, että oli yliseksuaalinen. Petri jatkoi, että aina kotiin tullessa halusi vaan pillua. Sitten tyttöystävä ei antanut ja jätti. Palle on varma, että Jandis on neitsyt. Ksenia totesi "120% hetero." Palle korjasi, että se oli 128%. Veikkailivat homoksi. Satu huomioi, että oli koko ajan Pallen ja Petrin perässä.

13:07 Vittuilua Pallelle ja Ksenialle. Nuolivat tosi äänekkäästi. Alkoivat imitoimaan. Parin mielestä ei ollut niin kovaa. Viltsu sanoi, että kyllä pääsevät sitten itse katsomaan, kun lähtevät pois joskus. Niko muisti kuulleensa sen makkariin, vaikka ovi oli kiinni. Kseniaa hävettää. Hannu kommentoi, että ehkä sellainen ääni tulee jätepuhdistusautosta. Palle kaatui altaan suojan päälle makaamaan kädet kasvoilla.

13:10 Muistelivat myös, että illalla Petri hoki koko ajan "Maaaaza". Palle ja Ksenia vaan hempeilivät ja sitten Petri vaan kailottaa. Alkoivat nauramaan, että ulkomaailmassa kaikki vaan "Kato Maaaaza! Meeervi!" Tai studiossa kaikki ihan hiljaa, kun Petri tulee ulos ja sitten joku vaa huutaa "Terve Maaaaza!" Satun mielestä Petri oli kuin joku pikkupoika. Hoki samaa asiaa ja yhdessä vaiheessa joutui huutamaan, että nyt oikeasti turpa kiinni. Elisa nauroi, että Petri oli sanonut "Nyt tää on vika kerta" ja sen jälkeen "Tekis viel kerran mieli sanoo."

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”