Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja keskustelua pääsivuston äänestyksistä.

Chaching chaching, babling babling

Ostan heti 24/7:n kun se tulee myyntiin ja aion äänestää
8
7%
Ostan heti 24/7:n kun se tulee myyntiin, mutta en äänestä
50
44%
Ostan 24/7:n vasta kun näen että muutoksia on tapahtunut ja aion äänestää
6
5%
Ostan 24/7:n vasta kun näen että muutoksia on tapahtunut, mutta en äänestä
21
18%
En suostu rahoittamaan SuomiBB:tä enää sentilläkään
29
25%
 
Ääniä yhteensä: 114

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 13 Touko 2011 21:14

Minähän en enää viime vuonna ostanut 24/7:aa ollenkaan ja olin tyytyväinen päätökseeni. Ei tehnyt mieli tukea rahallisesti sellaista sohvallamakoilua ja ostos-tv:tä. Olin aistivinani myös foorumilla monesti samankaltaisia ajatuksia ja nyt kiinnostaakin se, että kuinka moni vielä tänäkin vuonna uskollisesti suostuu maksamaan 24/7:sta? Tai suostuu äänestämään viime vuotisten (t)urpoäänten kalastelujen jälkeen?
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Touko 2011 21:46

Nettihaku, uusi värikkämpi logo... Ehkä tästä kaudesta tulee parempi kuin edellisesta. Tai edellisistä. Tuskin kuitenkaan ostan ennen kuin oikeasti näen uusien, parempien muutosten tulleen. Enkä usko äänestäväni, tuskin ihan vähään aikaan tulee asukkia jonka puolesta tai jota vastaan haluan kasvattaa puhelinlaskua.

Edith: Tosin, eipä tuo varmaan suurta lovea tee lompakkoon vaikka sen ostankin.

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Touko 2011 22:05

Kai se jompi kumpi tulee taas hommattua, mitäs sitä paheellensa ja heikolle luonteelleen voi. Toivottavasti sais kaapeliin jonku hyvän kanavapaketin kylkiäisenä niin vois ainakin sitten uskotella itelleen että en minä oo tuosta paskasta maksanu mitään.

Äänestämisestä - jos joku tarpeeksi kriittinen paikka tulee, syystä tai toisesta, että kertakaikkiaan vaan tuntuu siltä että nyt on pakko äänestää, niin sitten äänestetään. Ja jos ei tule, niin sitten ei äänestetä. Sen näkee vasta sitten kauden aikana mitä tapahtuu. Aivan sama juttu se on esim. Idolsissakin. Kyllä mä siinäkin joskus olen äänestänyt mutta nyt tällä kaudella ei käynyt mielessäkään kun kukaan näistä tyypeistä ei vaan herättänyt sellasta tunnetta että "mä haluan tuon voittavan".

Avatar
kivahanna
Mökkiläinen
Viestit: 236
Liittynyt: 14 Syys 2010 19:26
Paikkakunta: jossai Korsos niinku

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja kivahanna » 13 Touko 2011 22:31

Ohjelma tulee niin tunteelliseen aikaan, että minun on ollut pakko laittaa palvelutekstiviestien esto :whois:
Äänestäminen ei ole tarpeen. Katson monia muitakin ohjelmia ja luotan, että käsikirjoittaja pitää juonen kasassa ilman minuakin!
Minulla ei ole koskaan ollut 24/7, koska nettipalvelu on niin hyvä enkä voi koko aikaa elää BB-maailmassa. Jos sen saisi tuohon Welho Mix-pakettiin mukaan, ottaisin sen kyllä.

Ei minulla kuitenkaan periaatteessa ole mitään SuomiBB:n rahoittamista vastaan.
Onnea voittajille ja kaikkea hyvää niille, jotka eivät voittaneet.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja dertsi » 13 Touko 2011 23:36

En ole koskaan ostanut 24/7-palvelua, enkä aio tälläkään kaudella ostaa. Nettiuutiset ja tv-koosteet riittävät hyvin.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Evalds » 14 Touko 2011 00:16

Toka vika vaihtoehto. Ratkaisevia ovat asukkaat ja sitten yleinen talon meininki.
Maksanko siitä että sohvilla maataan ja osa jengistä huutaa jotain idioottihokemaa?

Maksanko paskasta Silverlightista? Maksanko siitä että näen jonkun läyhäävän aivan helvetisti? Maksanko Mr Finlandista tai jostain muusta Z-luokan "julkkiksesta? Maksanko itkupotkuraivareista kun esim. joku ei saa röökiä? Maksanko pinkkihomosta tai pakollisista pissiksistä, slaaveista - muista kiintiömamuista??? :scratch

Arvoituksia ja kyssiä on paljon! Tiedän että polte nousee TAAS kun BB lähestyy.

Mutta on tää iso sosiaalinen juttu, esim. vaikka Ruotsin BB:tä seuraa vähän fordelaisia, niin on ollut hyvää porukkaa kommentoimassa! Ja se on iso osa tätä soosia!

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja sjoku » 14 Touko 2011 10:40

Kyllä sen verran kuitenkin kiinnostaa, ja katsottua ohjelmaa kuitenkin tulee, että aion hankkia 24/7-palvelun kaapeliin myös tulevaksi kaudeksi.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja mrj » 14 Touko 2011 10:40

eiköhän sitä jompikumpi tuu ostettuuu..
JuHu - :drink55:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Touko 2011 10:46

Kyllähän BB aina kiinnostaa, mutta 24/7 en aio todellakaan hankkia. Koskaan en ole 24/7 omistanut ja ihan hyvin olen pärjännyt ilmankin. Äänestyksiin en ole myöskään rahojani koskaan pistänyt, koska loppujen lopuks se on aika sama kuka sen pääpotin vie. En minä siitä kuitenkaan mitään rahallista hyötyä saa.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 14 Touko 2011 10:48

Näistä "Ostan heti 24/7:n kun se tulee myyntiin, mutta en äänestä".

Täytyy kyllä totuuden nimissä sanoa, että BB ei enää jaksa innostaa entiseen malliin. Eikä kysymys ole pelkästään "p*skasta tuotannosta", formaattiväsymys jo painaa. Sekä tietysti rajoitettu vapaa-aika, joka tulee käytettyä johonkin "hyödyllisempään".
Pari ulkomaista kauttakin (UK/AU) on jäänyt kesken ja tuskinpa jaksaa niitäkään loppuun asti kahlata enää. Aikansa kutakin.

24/7 tulee kuitenkin hommattua tällekin kaudelle, ja tulee varmasti seurattuakin enemmän kuin tätä käynnissä olevaa Ruotsi-BB kautta - johon ostin aivan turhaan 24/7:n..
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 14 Touko 2011 11:33

Tämän kauden seuraaminen jää väkisinkin heikoille, sillä aluksi n. 6 viikon ajan on työ esteenä ja sitten parin viikon lomareissu.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Evalds » 14 Touko 2011 19:17

^^ Formaattiväsymys on hyvä sana, sitähän tässä on meikäläiselläkin, eikä BB ole ainoa, mutta katotaan ny.....

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Stobe » 15 Touko 2011 02:34

Laitoin vaihtoehdon: "Ostan heti 24/7:n kun se tulee myyntiin, mutta en äänestä"

Ja perusteluina aika lailla sama kuin Karhulla, eli minkä sitä heikolle luonteelleen voi. Vaikkei formaatti enää samalla lailla kiinnostakaan, kuin vaikka vuonna 2007 (laittaisin taitekohdan tuohon vuoteen oman kiinnostuksen osalta), niin silti sitä miettii niitä hyviä kausia ja haluaa uskoa, että samanlainen vielä joskus saadaan. Lisäksi en näe sijoitusta niin suurena, että maailma kaatuisi sen takia, vaikka tottakai toivonkin, että hinta 24/7:lle saataisiin samaan kuin esim. Ruotsissa.

Joku sellainen fiksaatio mulla tähän formaattiin on, että se asukkaiden taloonastuminen on pakko nähdä suorana telkkarista, ja pelkästään tuo riittää mulle syyksi hankkia kyseinen palvelu. Olkoon sitten loppukausi mitä kuraa tahansa.

Edit: Ja mitä äänestämiseen tulee, niin sitä en ole ikinä harrastanut minkään TV-ohjelman kohdalla.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja KariTa » 16 Touko 2011 01:57

Teen luultavasti samoin kuin viime vuonna, katson ensin koosteiden avulla muutaman päivän minkälaista porukkaa taloon tulee ja ostan mahdollisesti sen jälkeen 24/7 jos löytyy mielenkiintoisia tyyppejä. Viime vuonna se oli Marika alusta asti joka koukutti minut.

En mitä luultavammin tule äänestämään kertaakaan enää.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja realityfan » 16 Touko 2011 21:50

Otan kaikki kaikki palvelut mitä rahalla saa. Paitsi mitään maksullisia suihkukameroita en tarvi, mitä jonain vuonna oli tyrkyllä. Ja kaikelle oheiskrääsälle sanon myös ei. En tarvitse mitään BB-aiheisia alushousuja.

Äänestän, jos tarpeeksi mielenkiintoisia tapauksia on putoamisuhan alla. Eli uusi kausi kiinnostaa vielä ihan kivasti.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Evalds » 16 Touko 2011 22:54

En ole äänestänyt, enkä äänestä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Touko 2011 00:07

Kyllä tämä on verissä. Ostan 24/7:n joka tapauksessa, tuli sitten katsottua enemmän tai vähemmän. Tuskin se hinta niin korkea on, että vakiduunissa käyvänä talous siitä kaatuisi. Johan sen verran menee, kun tankkaamassakin käy.
Toivon vaan, että noustaan viime vuotisesta tasosta edes vähän. Toista samanlaista kautta ei taida tämä formaatti kestää.

Äänestää en aio (tosin tätä olen vakuutellut aiemminkin). Mulla äänestykset ovat tupanneet menemään täysin hukkaan, joten satsaan tämän lupauksen pitämiseen.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 17 Touko 2011 01:07

knocker kirjoitti:Tuskin se hinta niin korkea on, että vakiduunissa käyvänä talous siitä kaatuisi. Johan sen verran menee, kun tankkaamassakin käy.
Tarkennan nyt, että minulla se ei ole kiinni rahasta, muutama kymppi kolmen kuukauden huvista olisi oikeasti tosi vähän. Vaan kun kyse on jo muutaman kauden ollut pelkästä sohvilla makoilusta ja ostostelevisiosta, sekä siihen päälle kaikki äänestä-äänestä-äänestä-kakat, en periaatteesta halua edes roposilla tukea tuollaista palvelua.

Aika paljon saa näkyä pysyviä muutoksia ennen kuin mieli muuttuu.
The reason I swear so much is because fuck you.

Stobe
Intruuderi
Viestit: 260
Liittynyt: 02 Heinä 2006 00:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Stobe » 17 Touko 2011 02:11

tuusannuuska kirjoitti:
knocker kirjoitti:Tuskin se hinta niin korkea on, että vakiduunissa käyvänä talous siitä kaatuisi. Johan sen verran menee, kun tankkaamassakin käy.
Tarkennan nyt, että minulla se ei ole kiinni rahasta, muutama kymppi kolmen kuukauden huvista olisi oikeasti tosi vähän. Vaan kun kyse on jo muutaman kauden ollut pelkästä sohvilla makoilusta ja ostostelevisiosta, sekä siihen päälle kaikki äänestä-äänestä-äänestä-kakat, en periaatteesta halua edes roposilla tukea tuollaista palvelua.

Aika paljon saa näkyä pysyviä muutoksia ennen kuin mieli muuttuu.
Tää on nyt se asia mikä mullakin pistää vastaan.

Niinkuin kirjoitin aiemmin, niin haluan todellakin nähdä asukkien taloon menemisen livenä ja sitä myötä ostan 24/7:n. Lisäksi näiden asukkien henkilökemiat on kovassa testissä alkuaikoina. Sen takia olenkin päätynyt ostamaan aiemmin koko kauden sen sijaan, että ostaisin viikon/2 vkoa kerrallaan, (mitä ne vaihtoehdot nyt onkaan.)

Toinen vaihtoehtohan on se, että ostan lisää katseluaikaa sitä mukaa, mitä sattuu kiinnostamaan. Ja mun laskujen mukaan tämä vaihtoehto tulee aina kalliimmaksi kuin se, että maksan koko kauden suosiolla heti alkusyksystä ja toivon parasta...:=)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Touko 2011 12:26

Itse ajattelin ostaa ensin sen pariviikkoa jos mahdollista. Jos homma ei ole pelkkää kakkaa laitan loppukauden oston harkintaan.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja Marianne » 18 Touko 2011 14:00

No en todellakaan osta, en jaksa enää KATSELLA koko ohjelmaa, kun ei siellä ole mitään KATSOTTAVAA. Sen verta katson että tiedän miltä talo ja tyypit näyttää sekä talk shown.
Teksti-tv:tä toki edelleen luen ja tätä, luettuna versiona on ihan mukiinmenevä ohjelma.
QL 2014: kakkonen on ykkönen.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4830
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Vieläkö uusi kausi kiinnostaa, maksaisitko siitä?

Viesti Kirjoittaja James » 18 Touko 2011 18:15

"Ostan heti 24/7:n kun se tulee myyntiin, mutta en äänestä"

En haluaisi koko paskaa tukea sentilläkään, mutta kun koukussa BB:hen ollaan niin ihan mielenkiinnosta uutta kautta kohtaan 24/7 on taas hankittava. Luultavasti sekä kaapeliin, että Nettiin, jotta voi vaihdella kameroita. Äänestämiselle pistän nyt viimeistään stopin kun sellaista kusetusta koko touhu on kirityksineen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”