Miten hyvä asukas itse olisit?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja gallupit.

Miten hyvä BB-asukas olisit? (5 paras, 0 huonoin)

5
11
10%
4
18
16%
3
24
21%
2
20
18%
1
19
17%
0
20
18%
 
Ääniä yhteensä: 112

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Loka 2011 12:25

Nyt villejä arvauksia, miten hyvä asukas itse olisit!
Yritä arvioida viihdearvon mukaan ja arvioi myös miten hyvin tähän formaattiin sopisit.

Perusteluja mielellään myös, vaikka täällä jossain onkin jo "millainen BB-asukas olisit?" -aihe. [smilie=a_cool.gif]

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Loka 2011 12:42

Veikkaisin, että kolmonen. En toivottavasti olisi tapetti, mutta toisaalta en ole mikään drama queen tai kännisekoilija. Tämän hetken asukkaista olisin ehkä lähinnä Tanjaa, ilman noita hajoiluja.
orgasmienkeli kirjoitti:Perusteluja mielellään myös, vaikka täällä jossain onkin jo "millainen BB-asukas olisit?" -aihe. [smilie=a_cool.gif]
Täältä löytyy se.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Burph » 14 Loka 2011 13:24

Varmaan huono asukas olisin. Toisaalta katsojat saattaisivat ajan kanssa alkaa tykkää rauhallisesta pohdiskelevuudesta, suoruudesta ja rehellisyydestä, johon muutaman päivän välein toistuvat raivokohtaukset toisivat kivasti särmää ;)

Mutta saattais olla, että asukkaat ei niinkään tykkäis ja nimeämispisteitä ropisi.

Mä kun kovasti arvostan vapautta ja omaa rauhaa. Kestän huonosti komentelua, kiljumista, teeskentelyä + ääliöitä. Vaikka olenkin periaatteessa sopeutuvainen tyyppi ja pidän monenlaisista ihmisistä, niin suljetussa tilassa eläminen ihmisten kanssa, joita en ole itse valinnut, ei olisi ihan helppoa.

Ja mun naamasta näkee aika hyvin mitä ajattelen... Ja joskus saan ihan pikkuriikkisen nautintoa siitä, että saan ammuttua alas joitakin itsestään liikoja luulevia tampioita... Tykkään myös kovasti sarkasmista, jota sitäkin saatan käyttää hieman ilkeästi, jos joku tyyppi ei mua miellytä.

Viina ei saa mua kiljumaan täyttä kurkkua, riisumaan biksun yläosaa ja pussailemaan kaikkien kanssa. Seksiäkään en harrastaisi talossa. Ellei tietty siellä olis joku tosi herkku ja mua alkais ihan hillittömästi panettaa.

Joo, mä olisin ykkönen tai vitonen. Tai sit jotain siltä väliltä :lol:

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 14 Loka 2011 13:49

Talossa olisin todennäköisesti sarkastinen ja piikittelevä vittupää joka tippuisi ensimmäisten joukossa perusnegatiivisen asenteen vuoksi. En yksinkertaisesti pystyisi olemaan kolmea kuukautta niin itserakkaiden ja huomionkipeiden ihmisten seurassa mitä tämä formaatti houkuttelee (esim. Suvi ja BenQQu), ruudun tälläkin puolella meinaa mennä hermot. Tiukkaa tekisi myös yksityisyyden puute, pidän itseäni sosiaalisena mutta asun yksin ja olen myös tottunut olemaan paljon itsekseni.

Tämän kauden asukkeihin suhteutettuna jotain Oskarin ja Tanjan välimaastosta. Annoin itselleni kakkosen, sillä tuskin jäisin ihan tapetiksi mutta saattaisin hyvinkin olla inhokki.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja James » 14 Loka 2011 14:29

Kakkosen pistin.

Aluksi en olisi ihan kaikkein äänekkäin asukas vaan olisin enemmän taustalla. Mitä enemmän porukka kävisi tutummaksi niin sitä enemmän varmaan tulisin esille. En usko, että mitään vitostason viihdyttäjää minusta tulisi kuitenkaan esiin missään vaiheessa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Loka 2011 14:50

Osalle katsojista olisin ehdoton 0 ja osalle ehdoton 5. [smilie=a_cool.gif]
Olisin tapetin vastakohta..? Mikähän se sana olisi, en nyt löydä sitä.

En suoraan sanottuna edes ihmettelisi vaikka olisin fanaattisen vihan/fanituksen kohde, eli pakko kai vastata että olisin "täydellisen vitosen asukas". ;)
Olen täällä ulkomaailmassakin sen verran mielipiteitä herättävä, että tuskin tuolla talossa(kaan) mitäänsanomattomaksi muuttuisin.
Toisaalta kamerat voisivat alkuun erityisesti jännittää, eli tuo vitonen on lähinnä läppääkin, kun en osaa yhtään arvioida olisinko kuitenkaan niin vapautunut heti.

En kyllä voittaisi kisaa ja on niitä parempiakin BB:ssä nähty kun mitä olisin, mutta jos olisin esim. viime kaudelle erehtynyt hakemaan, niin enköhän olisi siellä aika pitkälle pötkinyt turhakkeiden seassa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Sihi » 14 Loka 2011 16:25

Vastasin 0 =tapettia. Tai ainakin niin luulisin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Loka 2011 16:26

Olisin varmaan tosi ärsyttävä sitten, kun pääsisin vauhtiin. Alkuun aika tapetti, kun katselisin ensin ympärilleni.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja maumiu » 14 Loka 2011 19:42

Laitoin nelosen. Eihän sitä koskaan tiedä kun ei ole itse kokenut millaista talosa on kameroineen kaikkineen mutta luulisin olevani melko viihdyttävä. En missään nimessä tapettia, mutta en toistakaan ääripäätä että olisin koko ajan äänessä enkä antaisi muille puheenvuoroa. Olisin oikeudenmukainen kuten siviilissäkin, en usko että lähtisin mihinkään juonittelurinkeihin mukaan tai puhuisi selän takana toisista.
Pyrkisin selvittämään ristiriidat puhumalla kasvotusten ja olisin kaikessa mukana, mm. pelit ja kepposet [smilie=a_chuckle.gif]
En voisi sietää paskanpuhumista ja sanoisin kyllä mielipiteeni suoraan kuten nytkin. En usko että hajoilisin kovastikaan koska olisin asennoitunut kilpailuun, nimenomaan peliin mutta en usko että minulla olisi ainakaan taloon mennessä minkäänlaista valmista pelikirjaa mukana..
Aluksi voisin olla aika neutraali mutta kun oppisin tuntemaan muut asukit parin viikon sisällä niin minusta kuoriutuisi oma itseni hyvinkin pian.
En hölöttelisi niin henkilökohtaisia asioita kuin esimerkiksi Suvi mutta parin lonkeron/siiderin/drinkin jälkeen saattaisin puhua pikkutuhmia [smilie=a_teeth.gif]
En joisi tuolla talossa itseäni niin tolkuttomaan humalaan etten pystyisi kontrolloimaan tekemisiäni.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja David Mills » 14 Loka 2011 20:03

Mä olisin varmaan sellainen heikkolaatuinen halpapainos yhdistelmästä Sebastiania ja Oskaria. Osaan myös kiukutella turhasta kuin Terhi. Jossain vaiheessa iskisi kisaväsymys ja katoaisin talon hengitysilmaan kuin Minna parhaimmillaan. Saisin varmasti riidan jos toisenkin Salarin kanssa ja saattaisin jopa lentää pihalle, kun käteen tarttuisi jotain astaloa tai vastaavaa. Persettä en jakaisi tai saisi, joten viihdearvo tältä osin olisi lähellä nollaa. Siispä kakkosen annan itselleni.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 14 Loka 2011 23:37

Tuskin olisin mikään kovin hyvä asukas, varmaan 0:n ja 1:n välillä. Jäisin todennäköisesti suunnilleen yhtä pahaksi tapetiksi kuin Minna M, ja muutenkaan en luultavasti sopeutuisi taloon erityisen hyvin: ei BB-talo vaan ole minun paikkani, ainakin nyt ulkopuolelta katsottuna tuntuu siltä. Tällaiset erikoiset olosuhteet ja yksityisyyden puute eivät vaan vaikuta minun jutuilta, ja voin sanoa suoraan, etten tiedä miten hyvin kestäisin esimerkiksi viikkoa ulkomajoituksessa tehtäväalueella. En tosin tupakoi, joten tupakansaannin säännöstelyllä ei minua saisi hajotettua, se olisi jo toinen juttu jos ei saisi kunnolla ruokaa.

Kännisekoiluja tai seksiä kameroiden edessä minulta ei kannattaisi odottaa, ja tuskin lähtisin mukaan pahimpiin paskanläyhäämisiinkään. Olisin ehkä, David Millsiä mukaillen, jonkinlainen erittäin heikkolaatuinen halpapainos Sebastianista/Esa A:sta yhdistettynä minnamaiseen tylsyyteen, josta ehkä nousisisin vähän enemmän esiin porukan vähetessä (tai sitten en). Tehtävissä olisin varmaan ihan hyvin mukana, eipä tuolla talossa mitään muutakaan tekemistä juuri olisi. Ei kai minulla sen kummempaa pelikirjaa olisi kuin että yrittäisin olla niin paljon oma itseni kuin se tällaisissa poikkeusolosuhteissa olisi mahdollista, ja katsoisin miten pitkälle selviäisin.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
numppi
BB4-asukas
Viestit: 145
Liittynyt: 08 Loka 2009 13:12
Paikkakunta: Tyrnävä

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja numppi » 14 Loka 2011 23:57

Heitin kakkosen. Yläkanttiin.

Nykyään tulee oltua paljon rauhallisempi, pidättyväisempi esille tulossa, omia mielipiteitä omaava känniääliö. Mutta sosiaalisempi, tarkkaavaisempi, rennolla menolla kaikkien kanssa toimeen tuleva nuorimies.

Eli aikalailla sellainen perushuttu, josta ei olisi sen koommin iloa eikä surua.
K*sista hommaa on munuaisen duuni -Riku Rantala

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Loka 2011 00:01

^Itte antaisin sulle vahvan kolmosen tai heikon nelosen.

Itselleni laitoin nelosen, koska luulisin, että en ainakaan tapetiksi jäisi, kun mua ärsyttää useat ihmiset monissakin eri tilanteissa, enkä jaksa kauaa pitää niitä ärsytyksiä sisälläni. Se on sitten eri asia pidettäisiinkö musta vai inhottaisiinko mua, mutta tuskin turhakkeeksi jäisin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 15 Loka 2011 00:35

Kyllä mäkin Jarmolle kolmosen tai nelosen antaisin, vaikka kolmesta(?) viikosta on vähän hankala sanoa kovin varmaksi.

Ja Zygerö, sehän ei tosiaan haittaa olisitko suosikki vai inhokki. ;)
Kunhan olisit mielenkiintoinen asukas!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Loka 2011 00:57

orgasmienkeli kirjoitti:Ja Zygerö, sehän ei tosiaan haittaa olisitko suosikki vai inhokki. ;)
Juu ei. Ja nyt kun tarkemmin mietin asiaa, niin varmaan olisin sellanen vedenjakaja-asukas, että osa inhois ja osa tykkäis ja sille välille ei sitten moni asettuiskaan. Tietty nää on kaikki täysin sepkulatiivisia juttuja niin kauan, kuin oikeesti tuolla talossa kävisi. Mutta älkäätten peljätkö, en ole menossa (enkä edes varmaan pääsisikään).
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Punde » 15 Loka 2011 01:03

Täys vitonen tietenkin. Ei tarvine perustella.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja sandman » 15 Loka 2011 01:17

Selkeä nolla. Jonkun aikaa varmaan kestäisin tuota yltiö sosiaalisuutta mutta sitten se lanka loppuisi. Sen jälkeen Terhin masikset vaikuttaisivat hyttysen ininältä. Varmaan yrittäisin jotenkin paeta laitoksesta tai jotain. Myönnän auliisti että en ikinä jaksaisi pitkään tuommoista jatkuvaa ihmisten kanssa toimimista, töistä selviän kunnialla kun tiedän että sieltä pääsee pakoon, mutta ei niitä taukkeja koko aikaa kestäisi millään.

Oliko riittävän rehellistä :keineahnung:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 15 Loka 2011 04:31

Päädyin juuri siihen lopputulokseen, että jos olisin talossa millä tahansa menneellä tai tulevalla kaudella, en pystyisi olemaan siellä "oma itseni", koska "oma itseni" viettää mieluummin aikaansa omassa mainiossa seurassaan, omia juttujaan tehden, kuin 11 - 13 muun idiootin sekaan samaan pieneen tilaan sullottuna.

Talossa ei ole tarjolla juurikaan mitään muuta kuin väkisin tyrkytettyä sosiaalisuutta. Joutuisin siis vaihtamaan normikäytökseni johonkin yltiösosiaaliseen moodiin, joka ei ole "oma itseni" vaan "oma itseni erikoistilanteen päällä ollessa". Luultavasti hakisin talossa kontaktia muihin asukkaisiin paljon aktiivisemmalla ja määrätietoisemmalla otteella kuin ihmisiin tosielämässä - jo senkin vuoksi, että tiedostaisin turhankin hyvin sen, että BB:n kaltaisessa showssa ei pärjäisi yksin nurkassa kyhjöttäen ja omia juttuja puuhaillen. Eikä niitä "omia juttuja" talossa tietysti puuhailtavaksi olisikaan.

Talossa olisin se, joka pyrkisi löytämään jutuista jotain läpänheiton tai ironisoinnin aihetta, etenkin jos asiat ovat päin persettä, ja joka kehittelisi niistä ajankulukseen ja viihdykkeekseen erilaisia absurdeja skenaarioita.

Vaikeinta olisi ehkä tulla toimeen teinipissisten ja simppeleimpien amisreiskojen kanssa, joilta juttuni menisivät yli hilseen, kun ne eivät käsittelisi meikkausta tai moponviritystä (esimerkiksi Benkku ei tunnu ymmärtävän mitään sivistyssanoja, ja juuri sellaisia saattaisin pelkästään humoristisessa tyylilajeilla leikittelymielessä käyttää useinkin).

Näiden lisäksi erityisen vaikeaa elo olisi Salarin kaltaisten "olen tosissani" / "enpäs ole tosissani" / "uhkaan väkivallalla" / "enpäs uhkaa väkivalllalla, se oli läppää!" / "suutuin" / "enpäs suuttunut" -tyylisten riitaa haastavien ja paskaa jauhavien tuuliviirityyppien kanssa, jotka ovat kaikessa vänkäyshalussaan ja provokatiivisessa suunpieksennässään livenä järkyttävän rasittavia, kuluttavia ja aikaa ja energiaa vieviä, vaikka niistä toki voi tv-ruudun tältä puolelta katsottuna vielä löytää hupaisiakin piirteitä.

Surraavat ja sirraavat, kohti kääntyvät kauko-ohjattavat kamerat eivät todennäköisesti ahdistaisi - pikemminkin huvittaisivat. Suihkussa kävisin älästi. Saunassakin ehkä mieluusti, koska se olisi järkevintä ja luontevinta, mutta jos muu porukka pitäisi siellä epäsuomalaisesti housut jalassa niin ehkä alistuisin ryhmäpaineeseen ja menisin sieltä missä aita on sosiaalisesti matalin sen sijaan että tekisin Oskarit.

Tehtävissä ärsyttäisi ehkä eniten se, jos ei saa käydä suihkussa vaan pitää olla päivätolkulla samoissa ryysyissä, haisevana ja paskaisena. Tai mahdollisesti kylmyys.

Piruuttani pyrkisin tavalla tai toisella käräyttämään katsojille ja muille asukkaille kaikki sellaiset Eetu-tyyliset kaverit, joiden huomaisin talossa vetävän jotain ihme showta (unissapuhumisen tai unissakävelyn feikkaamiset, selvä ruutuajan hakeminen omituisella käytöksellä, kännin feikkaus ja muut vastaavat.)

Asukkaana olisin ehkä kakkosen arvoinen jos tuuri kävisi. BB:hen en koskaan hakisi, kun nettihakulomakkeessakin näköjään kysytään jo aivan liian henkilökohtaisia kysymyksiä, jotka eivät kuulu mitenkään millekään minkään valtakunnan tv-tuotantotiimille.

Räsynukke

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Räsynukke » 16 Loka 2011 00:27

Laitoin ykkösen. En rehellisesti usko että olisin kovinkaan hyvä BB-asukas (enkä usko, että sinne ikinä menisinkään). Olisin luultavasti tapettia, vauhtiin päästessäni ärsyttävä, sen jälkeen taas tapettia ja lopulta tippuisin neljännellä tai viidennellä viikolla, koska sitä ennen kukaan ei olisi muistanut olemassaoloani ja tajunnut äänestää minua.

BrutalGentleman mainitsi muuten hyvin, ettei talossa itsekseen viihtyvä pysty olemaan oma itsensä, ja tunnistan itsenikin siitä. Luultavasti kiinnittyisin kahteen tai kolmeen mukavimmalta tuntuvaan asukkaaseen ja lähinnä näiden seurassa oleilisin (ja saisin sitten kuulla syytöksiä takertumisesta tai saisin nimeämispisteitä perusteella "hänen kanssaan oon vaan jäänyt kaikkein etäisimmäksi"... :D).

Tai itse asiassa mä saattaisin olla jo ekan viikon lähtijä. Silkalla negatiivisuudellani ja ajoittaisella ylivilkkaudella/-riemukkuudella voisin hyvinkin kerätä häätöääniä!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Loka 2011 00:51

Zygerö kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Ja Zygerö, sehän ei tosiaan haittaa olisitko suosikki vai inhokki. ;)
Juu ei. Ja nyt kun tarkemmin mietin asiaa, niin varmaan olisin sellanen vedenjakaja-asukas, että osa inhois ja osa tykkäis ja sille välille ei sitten moni asettuiskaan. Tietty nää on kaikki täysin sepkulatiivisia juttuja niin kauan, kuin oikeesti tuolla talossa kävisi. Mutta älkäätten peljätkö, en ole menossa (enkä edes varmaan pääsisikään).
Jep, mahdotontahan se on sanoa mitä todellisuudessa talokäyttäytyminen olisi jos sinne asukkaaksi päätyisi.
Harva röökin takia itkevä varmastikaan uskoi etukäteen että tulisi vetämään sellaisesta pultteja, ja harva tapetiksi muodostunut ehkä uskoi että olisi niin tylsä katsojien silmissä.
Eli voihan olla että itsensäkin yliarvioi ihan täydellisesti ja sitä olisikin ihan paska asukas. :?

Mutta aika hyvin tiivistit sen mitä itsekin uskoisin olevani, eli nimenomaan vedenjakaja-asukas, joka sijoittuu harvan listoilla keskikastiin.

Toisin sanoen luulen että kyllä sä taloon pääsisit (niinkun mäkin! :lol: ) mutta voittajiksi meistä ei olisi, kun ei ne fanaattisen vihan/fanituksen kohteet ikinä voita!
Pelkällä plussasysteemillä kyllä ei mielipiteiden jakaja lentäisi kovin aikaisin pihalle. ;)

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Rita » 16 Loka 2011 16:12

Vaikea sanoa... Ihmisillä on niin eri mielipiteitä. Kaikki ovat sanoneet että olen positiivinen, iloinen ja empaattinen ihminen, mutta olen huomannut itsessäni myös toisen puolen. Joskus olen hirveän sarkastinen. Mutta useimmiten minussa näkyvät nuo ensimmäiset piirteet. Olen hyvin puhelias, ja harvoin hiljaa. Saisin muita asukkaita kovasti liikkeelle, ehdottamalla kaikenlaista puuhaa, koska itse en pidä tylsyydestä. Mutta alussa saattaisin olla vähän alku-ujo.

En sitten tiedä, mitä esimerkiksi bb-plazalaiset pitäisivät tämän tyyppisestä asukkaasta - joillekin saattaisinn olla 5, joillekkin 0. Eli vastaan 3, siltä väliltä.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 16 Loka 2011 18:24

Vaikea sanoa, mutta arvoin kakkosen. Olen hidas syttymään uusiin ihmisiin enkä pidä itsestäni kovaa ääntä, joten voisin alkuun jäädä tapetiksi. Jos sopivanlainen kanssa-asukki löytyisi, niin ehkä keskusteluunkin lähtisin aikaisemmin. Minua alkaisi nopeastikin ahdistaa seinät ja naamat, jolloin osaisin kärttyillä todella pahasti. Ehkä jakaisin mielipiteitä.
You know nothing.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”