Katarina Bjurs

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Katarinalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:42

5 - Suosikki
54
13%
4
33
8%
3
74
18%
2
74
18%
1
80
20%
0 - Inhokki
93
23%
 
Ääniä yhteensä: 408

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja ramasee » 24 Syys 2012 21:24

unelma auvoinen kirjoitti:
ramasee kirjoitti:En voi käsittää kuka tätä tapettia äänestää. Eihän tää tuo yhtään mitään taloon.
Minä äänestän Katarinaa.
Kun seuraa asukkaiden reaktioita kun Katarina ei tipu, niin se on sen äänestämisen arvoista.
no totta tämä, mutta itse kyllä pitäisin talossa mieluummin tyypit, jotka tuovat taloon enemmän mielenkiintoa kuin pari kertaa viikossa.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
KGB
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 14 Syys 2008 15:52

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja KGB » 24 Syys 2012 21:31

BB:n vastustajillehan tässä on oiva mahdollisuus tuhota koko formaatti Suomesta äänestämällä Katarina voittoon.

Voin vain kuvitella, miten tyytyväisenä Sub lähtee tilaamaan uutta tuotantokautta jos kauden loppukliimaksi vaoittajaksi julistetaan henkilö, jonka läsnäoloa talossa ei ole kukaan huomannut kolmeen kuukauteen.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja jokeri » 24 Syys 2012 21:35

^ Mulla itse asiassa tuli eilen mieleen, että voiskohan olla niin, että jollain nettiforumilla on juurikin menossa jonkinlainen huumorikampanja Katarinan puolesta..? Näitähän on vähän väliä muissa jutuissa. Eli äänestellään läpällä joku hupivaihtoehto voittamaan milloin mitäkin äänestyksiä.
Cool like Teppo.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Evalds » 24 Syys 2012 21:37

^^Ei tule tapahtumaan.

Katarina ei tätä vie, nyt kun lukee palstoja ja BB-uutiskommentteja niin alkaa jo väki väsyyn. Ei tänäänkään saanut mitään aikaiseksi.

Voi olla että Katarina vielä muutaman viikon vielä räpiköi talossa koska tykit on suunnattu nyt Johannaa ja Iidaa kohti, ja näin ollen voi olla ettei edes joudu häätöäänestyksiin.

^Muropaketin poikien ilottelu taas? Hehän ovat pari kertaa järjestäneet jonkinlaista äänestysjäynää, mutten tiedä onko tehonnut.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja newman » 24 Syys 2012 21:58

unelma auvoinen kirjoitti:
ramasee kirjoitti:En voi käsittää kuka tätä tapettia äänestää. Eihän tää tuo yhtään mitään taloon.
Minä äänestän Katarinaa.
Kun seuraa asukkaiden reaktioita kun Katarina ei tipu, niin se on sen äänestämisen arvoista.
Tässä lienee tärkein syy, miksi Kataa äänestetään. "Kiusaajien" tuska alkaa olla käsinkosketeltavaa, katsojat haluavat näiden juonittelijoiden tippuvan ennen KAtaa. Kunhan Anne, Teija, Tea ja Jonnat putoais, olisi paikalla enää katan "kavereita" ja silloin tulisi katalle lähtö. Kauhuskenaariohan se olisikin, kata yksin nurkassa eikä kukaan edes läyhää selän takana->katoaa lopullisesti tapetin väliin.

BTW: ette pääse enää äänestämään hänelle plussaa, koska kävi aivan kuten jotkut jo pelkäsi: porukka huomasi että Kata ei tipu, ei kannata tuhlata ääniä häneen -> menee piiiiiiiiiiiitkälle.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 24 Syys 2012 22:04

^ Riittää kun saa yhden pisteen, varsinkin kun ottaa huomioon kuinka paljon äänestyseuroja Kata tuottaa.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Rita » 24 Syys 2012 23:11

Katarinahan teki tosi kivasti, kun lohdutti Johannaa.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 24 Syys 2012 23:17

Rita kirjoitti:Katarinahan teki tosi kivasti, kun lohdutti Johannaa.
Tämä ei sinällään ollut ihme, koska Johanna on Katalle varmasti läheisin talossa. Lisäksi Katassa ja Johannassa on vähän samaa, Kata on vaan sulkeutuneempi kuin Johanna.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
KGB
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 14 Syys 2008 15:52

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja KGB » 24 Syys 2012 23:36

"Huomenna vedän 110%" - Katarina Dailyssä

Ilmankos tänään onkin räiskynyt ja kunnolla.... :?

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 24 Syys 2012 23:39

Rita kirjoitti:Katarinahan teki tosi kivasti, kun lohdutti Johannaa.
Vuoroin vieraissa vai miten se sanotaan. Johanna lohdutti aikanaan Katarinaa, hyvä että nyt kun Johannaa itketti oli Katarina tukena.
:abow:
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
Annie
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 506
Liittynyt: 16 Syys 2011 22:21

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Annie » 24 Syys 2012 23:43

Vähän mä kyllä ihmettelen sitä, kun tää sanoo, ettei ole katsonut Suomen BB:tä kuin jakson tai pari (eikä täten kai sitten ole täysin tiennyt, mihin on tullut). Jotenkin luulisi, että jos tekee niinkin ison päätöksen kuin hakee BB-taloon, niin sitä ottaisi etukäteen vähän selvää, mihin sitä oikein on ryhtymässä. Kuitenkin eletään netin aikakautta eikä maksa suurta vaivaa syöttää googleen pari hakusanaa. Jos ylipäänsä on halunnut tulla taloon, niin kai ihminen silloin myös tietää mitä haluaa. Tai sitten ajatus on enemmän ollut siinä, mikä tätä kaikkea seuraa. En tiedä. Hämmentävä tapaus. Ehkä tää mysteeri joskus selviää. Tai sitten ei. Tai sitten mitään mysteeriä ei ikinä ollutkaan. Oli vain hiljainen Katarina.

Avatar
petrea
Nimetty
Viestit: 17
Liittynyt: 04 Syys 2007 16:15

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja petrea » 25 Syys 2012 11:28

Aika mauttomaksi alkanut mennä tuo muiden asukkaiden spekulaatio siitä mitä Katarina peiton alla "puuhailee". Nauroi kyllä itsekin vitsille kun siitä tuli puhe, mutta nyt nuo on vielä selän takana oikein jauhaneet asiaa, siis haloo..

raggari
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 30 Elo 2009 14:19

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja raggari » 25 Syys 2012 13:32

Äskettäin oli 24/7 jännä juuttu. Miksi katariina kävi varastohuoneessa ja näki siellä esitysrekvisiittaa, mutta ei reakoinut niihin mitenkään. Lompsi vissiin sen jälkeen kammariin nukkumaan.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 25 Syys 2012 13:36

Sarahin tapausta etsiessä tuli ohimennen kohtaus, jossa Katarina tiuskaisi :shock: jollekin ruokapöydän penkillä jotain pk:ssa sanomisestaan tyyliin kysyinhän mä siltä tms. Vow, ensimmäinen kerta kun kuulen tolta jotain erityistä. Taisi silti olla korkeintaan 4 sanaa.

Täsmennys! Meni sanatarkasti
En mä o t'yhmä kyl mä siellä oon kerronut (tarkoitti isoveljeä ja jotain sirkusvälineiden fiksaamisesta)

Lisätäsmennys. Tämä oli kommentti JonnaI:n ihan neutraaliin kommenttiin Kyllä siitä varmaan pitää pk-huoneessa kertoa, ei se itsestään korjaannu.

En tiedä tarkemmin, mistä kapistuksesta on kyse, mutta nyt näin sen että Katarinakin voi olla töykeä. Se siitä suomenruotsalaisten hienostuneisuudesta ja sosiaalisuudesta.

Jännittihän toi selvästi omaa esitystään näin jo reilusti etukäteen. Mutta tuskin JonnaI mitään pahaa tarkoitti.

Veeruska
Päivystävä meribiologi
Viestit: 622
Liittynyt: 14 Marras 2009 23:23

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Veeruska » 25 Syys 2012 14:15

Kyllähän Katarina on tosi flegmaattinen talossa. Vaan jospa hän on nähnyt/tuntenut tuon muoriköörin suhtautumisen alusta lähtien, eikä lähtenyt peesaamaan, vaan päätti suhtautua siihen täysin irrottautumalla???? Jos hän vaan odottaa kauhujengin putoavan, sillä niin on käynnyt ihan joka kausi.
Mitä ihmettelen kauhiasti: Miten nuo läyhäjengiläiset eivät ymmärrä, että tuolla asenteella ei tosi pitkälle päästä?

puhuva_pönttö
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 02 Syys 2012 13:43

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja puhuva_pönttö » 25 Syys 2012 14:21

Aijai kun Kata pääsisi nyt nimeämään ja Jonnaille antaisi 2p kun jonnai haukkui kataa tyhmäksi niin jonnailla olisi jo 4p ja häätöpenkki olisi jonnain läskiperseen ulottuvilla :twisted:

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 25 Syys 2012 16:27

puhuva_pönttö kirjoitti:Aijai kun Kata pääsisi nyt nimeämään ja Jonnaille antaisi 2p kun jonnai haukkui kataa tyhmäksi niin jonnailla olisi jo 4p ja häätöpenkki olisi jonnain läskiperseen ulottuvilla :twisted:
Tätä odotan minäkin, voi Jonna I:n pisteet olla lähellä, kun tapahtuma on tuoreessa muistissa. :imrgreen: Ei hirveän hyvä, jos tän kysymykset sai Katan tuntemaan itsensä tyhmäksi.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
TanjaP
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 30 Elo 2011 21:15

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja TanjaP » 25 Syys 2012 18:58

Katalle pisteet Johannan lohduttamisesta. :thumbsup

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 25 Syys 2012 19:15

TanjaP kirjoitti:Katalle pisteet Johannan lohduttamisesta. :thumbsup
Jos Kata lähtee, niin vähissä on Johannan lohduttajat.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
missweed
Intruuderi
Viestit: 299
Liittynyt: 02 Syys 2008 19:48
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja missweed » 25 Syys 2012 19:43

Katarinan pisteet putos 2 --> 0. Tosi turha ja ärsyttävä tyyppi. Ei osallistu mihinkään, ei ilmeisesti edes halua osallistua. Ja vaikka haluaisikin ja joskus vahingos osallistuis, niin on niin nössöä katottavaa, ettei oikeesti voisi vähempää kiinnostaa. Miksei tää lähe ite? Miksi helevetis se vielä on tuolla talossa viemässä jonkun mielenkiintoisemman paikan?? Koska ihan kuka tahansa muu on varmasti mielenkiintoisempi ku tää suomenruotsalais PELLE.

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja Sky » 25 Syys 2012 19:54

Mä oon tässä parin viime päivän aikana huomannut Katarinan ottavan selvästi enemmän kontaktia muihin asukkaisiin ja juttelemaan ihan oma-aloitteisesti. Jos tää jatkuu niin vois Kata mun puolesta tuolla talossa ollakin, mua on alkanut kiinnostaa mitä sillä on sanottavana.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Katarina Bjurs

Viesti Kirjoittaja newman » 25 Syys 2012 20:15

no toivitaan että se sanoo enemmän kuin 4 sanaa. Hoono soomi todellakin hävettää häntä ja estää puhetulvan, mutta tuo nukkuminen ja osallistumattomuus on kyllä laiskuutta. Miksei kukaan voi suoraan sanoa, että tuus nyt niin mennään tsemppamaan tää homma himaan? Niin sen pitäis mennä, eikä silitellä itkevä tyttöä tyyliin "Älä välitä". Juoruilu loppuu heti, jos alkaa tsempata. Mutta kun eiiiiiiiiiiiiiii jaaaaaaaaaaaksaaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”