Tea Mirhola

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tealle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:51

5 - Suosikki
46
10%
4
30
7%
3
28
6%
2
30
7%
1
70
15%
0 - Inhokki
254
55%
 
Ääniä yhteensä: 458

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 05 Loka 2012 23:11

Jonksu kirjoitti:^ Paneskelijat ei ansaitse multa pisteitä. Ihan yksinkertasesti sen vuoksi. Mä en halua kattoa paneskelua BB:ssä, sillä sitä näkee ihan jostain muualta, jos sitä haluaa nähdä.
Kuka sut on pakottanut sitä katsomaan? :D Aina voi vaihtaa kameraa.

Seksi on täysin luonnollinen asia, ja etkös sä pitänyt Janicastakin viime kaudelta joka harrasti seksiä useasti?

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Hensley » 05 Loka 2012 23:25

Risto kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Voi Tea Tea Tea... menit sitte paneskelemaan Markusta... pisteet kyllä putosi 5 -> 3...
Mikä syy tuo muka on pudottaa pisteitä? :scratch
Se on ihan yhtä hyvä syy kuin mikä tahansa muukin syy.

Pudotin itsekin osittain sen takia ja ei, ei kannata tulla selittämään mitään ei ole pakko katsoa/on luonnollista ym. vastaavia höpinöitä.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 05 Loka 2012 23:42

Paneskelu ei haittaa pätkääkään,mutta tuo vali vali vali... ja tolkuton tyhmyys kyllä...

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Loka 2012 23:57

RealPlayer kirjoitti:ja tolkuton tyhmyys kyllä...
Ei Tea ole tyhmä. Se on yksinkertainen.

Luulin jo, että tästä olisi ollut suosikiksi Sarahin poistumisen jälkeen, mutta toisin kävi. Pidän edelleen niistä pk-pätkistä, mutta muuten aika rasittava ihminen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Loka 2012 00:03

Scherzy kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:^ Paneskelijat ei ansaitse multa pisteitä. Ihan yksinkertasesti sen vuoksi. Mä en halua kattoa paneskelua BB:ssä, sillä sitä näkee ihan jostain muualta, jos sitä haluaa nähdä.
Kuka sut on pakottanut sitä katsomaan? :D Aina voi vaihtaa kameraa.

Seksi on täysin luonnollinen asia, ja etkös sä pitänyt Janicastakin viime kaudelta joka harrasti seksiä useasti?
Eipä kukaan pakota kattomaan, enkä ole kattonutkaan mut se tieto riittää. On luonnollinen asia ja pidin Janicasta, mut Janicalla olikin muita ansioita, joiden vuoksi pidin hänestä. Tea on ollut kovin negatiivinen viime aikoina ja ollut liikaa kiinni läyhämammoissa, joten sekin pudottaa osakseen.
That damn fox!

Kuva

Palokaivo
Kyttääjä
Viestit: 79
Liittynyt: 19 Loka 2008 15:17
Paikkakunta: Pännäinen

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Palokaivo » 06 Loka 2012 02:45

Surkeeta, Tea, surkeeta! Olin sun fanis tähän päivään saakka, mutta illan aikana pisteesi ovat ropisseet vauhdilla lähes nollaan. :thumbsdown

Korppu100
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:29

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Korppu100 » 06 Loka 2012 02:49

Tippui myös 5-2 koska sakset aukesi tyypille jota ulkona ei olisi edes vilkaissut. Jotenkin olisi luullut, että pitää ne kiinni.

Eli pettynyt fiilis, vaikka ei katunutkaan mitään. Jotenkin kuin olisi pettänyt meidät kaikki.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja henkka » 06 Loka 2012 03:36

orgasmienkeli kirjoitti:Moni täällä kehuu miten Tea on hauska ja viihdyttävä. Olen tästä eri mieltä. Itseäni Tea ainoastaan tympii! Tuolla on kuitenkin jotain viitisen huonompaa asukasta, joten ei Tea nyt ihan paskakaan ole..

Jotenkin vaan tuo pelkkä puhetyyli ärsyttää. Se on sellaista samaan aikaan teinimäistä ja vittumaista ja elämäänsä kyllästynyttä.

Ja nuo pk-huonekäynnit... kai ne ihan hassuja on, mutta kalpenee kyllä Janitan rinnalla.
Ikävä Janitaa! Mieluummin Tea olisi luovuttanut ja Janita olisi jaksanut jäädä, jos näistä pitäisi valita.
Samaa mieltä nyt voisi tuotanto tehdä äänestyksen, jossa Tea ulos ja Janita takaisin sisään.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Evalds » 06 Loka 2012 10:23

Scherzy kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:^ Paneskelijat ei ansaitse multa pisteitä. Ihan yksinkertasesti sen vuoksi. Mä en halua kattoa paneskelua BB:ssä, sillä sitä näkee ihan jostain muualta, jos sitä haluaa nähdä.
Kuka sut on pakottanut sitä katsomaan? :D Aina voi vaihtaa kameraa.

Seksi on täysin luonnollinen asia, ja etkös sä pitänyt Janicastakin viime kaudelta joka harrasti seksiä useasti?
Janicaa ei voi verrata Teaan, Janica oli mm. supersuorittaja tehtävissä, hauska jne....kaikkea mitä Mirhola EI ole!
Edit: Paneskelussa ei ole mitään väärää, mutta Markus....hei haloo :imrgreen:

Palokaivo
Kyttääjä
Viestit: 79
Liittynyt: 19 Loka 2008 15:17
Paikkakunta: Pännäinen

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Palokaivo » 06 Loka 2012 10:31

Mä en tiputtanut Tean pisteitä eilisen paneskelun takia vaan eilisen illan ja viime yön käyttäytymisen vuoksi.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 06 Loka 2012 19:11

Tea alkaa olla aika kyllästyttävä tipu ja tuo tämänpäiväinen pudotti tuntumaa lisää. Pentumainen käytös.

puhuva_pönttö
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 02 Syys 2012 13:43

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja puhuva_pönttö » 07 Loka 2012 13:35

Käykö tänä illalla legendaarisesti. Anne kun häädetään niin Tea itkunsekaisena huutaa Anneehh, vittu mä rakastan suaahh!!!!

Avatar
biggis
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 832
Liittynyt: 06 Syys 2008 18:46

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja biggis » 07 Loka 2012 13:45

Teaa kyllä viedään tuolla talossa kuin litran mittaa.

Hiljattain pesäkeskustelussa, kun Anne sanoi Tealle, että (muistista) "mä oon tämmönen suorasukainen ja äkkipikanen ihminen, se on vaan mun luonteenpiirre", Tea sanoi takaisin, että (muistista) "etkä ole kuin olet lämmin ja kultainen ihminen". Lisäksi totesi perään, että "en just pidä semmosesta paskanjauhamisesta" :bidmouth:.

Ei tunnu edes ymmärtävän minkälaisten ihmisten kanssa kaveeraa ja on kehittänyt heistä jonkun ihan oman mielikuvan ja ilmeisesti on jotenkin hänen pään sisällä nämä Annen ja Teijan heikkoudet ovat aivan muiden ihmisten heikkouksia (iidan, katan, johannan ja tomin). Todistusaineistotkin kuuluivat kahteen kertaankin kaiuttimista, mutta ei vaan tunnu tieto imeytyvän blondausväristä läpi [smilie=a_doh.gif].
Suosikit: 2007 Niko 2008 Anna 2009 Esa A 2010 Marika 2011 Sebastian 2012 Tomi 2013 Jori 2014 Anna
Katsoo vain 24/7

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja mirian » 07 Loka 2012 14:01

Tai sitten Tea vaan yksinkertaisesti on hyvin samanhenkinen ihminen Teijan ja Annen kans? Teijahan itsekin sitä hehkutti, kun Tea on niiiiiin samanlainen kuin Teija itse, että mitään ei Teasta muuttaisi.

Mitä enemmän Teaa olen kuunnellut, niin sitä negatiivisemman valittitajakuvan hänestä olen saanut. Alussa kiukuttelu vaikutti hupaisalta, koska se oli sen verran annosteltuna tarjoiltua mökötystä Tean alkujännityksen vuoksi. Mutta nyt tuo ei tunnu yhtään sen harmittomammalta valitukselta kuin Teijan ja Annenkaan. Aika tasaisesti puskee esille suvaitsemattomuus tiettyjä asukkaita kohtaan myös Tean puheissa ja tuskin se kaikki halveksunta pelkästä aivopesusta johtuu.

ELi vaikka tuolta yksi läyhääjä tippuiskin, niin näitä nuorempia löytyy kyllä heti tilalle paikkaamaan jäljelle jäänyttä aukkoa.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Loka 2012 14:12

Aika ironista että Tea on Teijan ja Annen mielestä niin ihana! Molemmat näistä läyhääjä-henkisistä tädeistä jo alussa ilmoittivat, miten inhoavat näitä nuoria tyttöjä, jotka ovat ulkonäköön keskittyviä ja laittautuvat paljon. Eikös Tea sitten ole sellainen?
Luulenpa että näiden tätien on pakko kestää Tean tekorusketus ja kaikki muu vastaava, koska Tea kuitenkin on heidän vietävissään ja on erittäin hyvä liittolainen ja kaveri paskanpuhumiseen.

Miksi Tea on ah niin ihana ja ihan kun Teija itse, jos Johanna taas on aivoton kana jonka hiustenlaitto ärsyttää?
Johanna ei vaan ole Annen ja Teijan vietävissä, joten siksi hänen ulkonäkönsäkin ärsyttää.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja newman » 07 Loka 2012 14:30

orgasmienkeli kirjoitti:Aika ironista että Tea on Teijan ja Annen mielestä niin ihana! Molemmat näistä läyhääjä-henkisistä tädeistä jo alussa ilmoittivat, miten inhoavat näitä nuoria tyttöjä, jotka ovat ulkonäköön keskittyviä ja laittautuvat paljon. Eikös Tea sitten ole sellainen?
Luulenpa että näiden tätien on pakko kestää Tean tekorusketus ja kaikki muu vastaava, koska Tea kuitenkin on heidän vietävissään ja on erittäin hyvä liittolainen ja kaveri paskanpuhumiseen.

Miksi Tea on ah niin ihana ja ihan kun Teija itse, jos Johanna taas on aivoton kana jonka hiustenlaitto ärsyttää?
Johanna ei vaan ole Annen ja Teijan vietävissä, joten siksi hänen ulkonäkönsäkin ärsyttää.
Sanoisin näin, että ero johannan ja tean välillä on vain....rööki. Jos johanna polttaisi ja tea ei, niin johanna olisi läyhäringin kanssa tekemisissä ja siellähän läyhätään niistä jotka on poissa paikalta ja liittoudutaan. Silloin ehkä tea olisi se, joka ärsyttäisi annea ja teijaa, kun sitä ei tunne kunnolla.

Anne on teasta kultainen ja pyytää anteeksi....just juu. Kysypäs iidalta ja johannalta tea. Ai niin, ne ei ole sun kavereitas. Tea on vasta nuori, mutta annas olla kun se on 30-40, ettei vain saisi lisää painoa ja olisi annen ja teijan kaltainen läyhäröökimuija 20v päästä? voisin veikata niin...

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 07 Loka 2012 18:19

Oikeasti, en näe tässä enää mitään, jonka takia toivoisin pysyvän kauan talossa. Nariseva ääni aina valittamassa jostakin. Jossain vaiheessa pidin Tea aitona, mutta nyt alkaa riittää tuo ainainen narina.

MBL
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Elo 2012 23:39

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja MBL » 07 Loka 2012 19:05

Tea on valmistautunut yhden menttorinsa lähtöön ottamalla aika isoa rookia röökipaikan valituksissa. Tänäänkin oli monta kertaa suurimpana valittajana röökiporukassa. Rooli talossa todennäköisesti kasvaa tämän illan jälkeen.

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 07 Loka 2012 19:09

Tealla on se valttikortti että on niin nuori ja vähän höppänä, jolloin tyypin läyhäyksiä on vaikeampi ottaa tosissaan.

Tean avautumiset ovat omasta mielestäni lähinnä spontaaneja tunteenpurkauksia eikä systemaattista läyhäämistä ja kiusaamista kuten aika monella muulla tuolla. Siksi ne on ehkä helpompi hyväksyä, ja pidän Teaa yhä ihan ok tyyppinä.

MBL
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Elo 2012 23:39

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja MBL » 07 Loka 2012 19:14

Seikkailia kirjoitti:Tealla on se valttikortti että on niin nuori ja vähän höppänä, jolloin tyypin läyhäyksiä on vaikeampi ottaa tosissaan.

Tean avautumiset ovat omasta mielestäni lähinnä spontaaneja tunteenpurkauksia eikä systemaattista läyhäämistä ja kiusaamista kuten aika monella muulla tuolla. Siksi ne on ehkä helpompi hyväksyä, ja pidän Teaa yhä ihan ok tyyppinä.
Talossahan ei näe ja kuule kaikkea ja ei voi peilata käsityksiään laajan piirin kanssa kuten vaikka täällä palstalla. Siksi varmaan käy helposti niin, että kovimpaan äänessä olevat saavat omat käsityksensä helposti yleisiksi mielipiteiksi. Jos muutama tyyppi puhuu jotain, niin helposti siihen voi uskoa. Kun Tea vaikuttaa muutenkin vähän valittamiseen ja negatiivisuuteen taipuvalta, ei ole sinänsä ihme että liittyy tuohon jengiin.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Loka 2012 10:51

Lapsi raukka, ihastu yhteen noista uusista, mutta kun on kimpassa pallimiehen kanssa niin jää pää vetävän käteen.

Olen kyllä valmis ulostamaan tämän, mutta sama koskee kaikkia talossa olevia!

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 08 Loka 2012 10:58

Tea jatkaa vieläkin ykkösinhokkina! Ei tuollaista marisija-Tuksua jaksa .__.' En kuitenkaan varmaan häätäisi ekana, koska tuo taloon väriä, sillä talon värikkyys on nyt niin pientä!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”