Tea Mirhola

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Tealle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:51

5 - Suosikki
46
10%
4
30
7%
3
28
6%
2
30
7%
1
70
15%
0 - Inhokki
254
55%
 
Ääniä yhteensä: 458

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 13 Loka 2012 14:33

Teasta on tullut minullekin vastenmielistä katsottavaa. Ihmettelen Markuksen naismakua. Lisämaustetta inhooni on tuonut Teijan Tea-ihastelu, Tea on nii-iiin Teijan lempilapsi. Tea saa kiukutella ja oikutella ja tehdä mitä tahansa, mutta maamo vain ymmärtää ja hymistelee. Tea on kuin ikuinen murkkuteini ja poispilattu lellilapsi, siitä vaan kotiin todella kasvamaan. Eikä ole kypsä seuraaviinkaan BB-vuosiin pariin kymmeneen vuoteen - jos koskaan. Näillä älynlahjoilla ei kehitytä.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja newman » 13 Loka 2012 17:48

"Tea sanoi, ettei ollut rikkonut yhden yhtä sääntöä eikä halunnut siksi mennä korokkeelle. Petteri meni korokkeelle valittamaan ja jatkoi sitä sinnikkäästi muiden puuhatessa omiaan."

Tea narinarivalivali. Arvostelee kovaäänisesti muita, mutta itse narisee jokaisesta asiasta. Jos Iida tai Jossu olisivat sanoneet noin, olisi paskarinki läyhäämässä siitä kuinka v*ssa joku voi olla noin itsekäs ja ei halua tehdä osuuttaan. Tean suusta tuo on todella jees, teijakin varmaan antaa pusun kun tea on niin ihanan suora ja välitön. Noh, huomenna Tean naama loistaa kuin naantalin aurinko kun joku ahkera ja valittamaton häädetään. Kenestähän sitten läyhätään, kun johanna/iida ja kata on häädetty?

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 14 Loka 2012 08:39

Live-osastolla joku ihmetteli Tean matematiikan taitoja, no selitys on tässä, esittelystä kopsattu:
– Myös se, että olen edes joskus päässyt matematiikan kokeen läpi, on aikamoinen saavutus!
Tätä tyttöä muuten ottaa syvästi päähän talosta ulos tultuaan, kun ymmärtää alkuvaiheessa olleensa suosikkeja ja huomaa käytännössä Teijan pelanneen häneltä voiton...
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

lapinneito
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 08 Loka 2012 00:22

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja lapinneito » 14 Loka 2012 13:14

Ihan sama mitä talossa tapahtuu niin Tea kyllä osaa latistaa tunnelman heti.. Nytkin tuli hauska tehtävä että pojat meikkaavat naisväen, mutta pakko oli vaihtaa kanavaa ku mitään muuta ei kuulu ku vittuu.. mä en ainakaan.. no en vittu kyllä ota huumorilla.. mähän en pese mun hiuksia..
Sitä ennen jo koko aamu samaa hyi vittua ja kitinää.. Ulos tuo pissis! Enkä ymmärrä miten Markus tuota kitinää jaksaa, kun on itse ihan erilainen, liian kiltti tai munaton kai sanomaan että nyt turpa kiinni välillä.. Asiaa ei auta sekään että tuota Tean natinaa säestää Teijan kähisevä nauru, yäk..
Nollilla on ja nollilla pysyy!
Ei suosikkia, kaikki p*skanjauhajat ulos ja katsotaan ketä finaaliin jää. Yksikään kausi ei ole mennyt pilalle siksi, että läyhääjät on häädetty. Ilkeily, panettelu, p*skanjauhanta ja valehtelu ei ole viihdettä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Loka 2012 13:28

Tea se vaan pudottaa itteään koko ajan. Joka asiasta pitää kitistä, mitään ei oteta huumorilla ja nyt vielä kun on niin kiinteästi tuossa läyhäjengissä. En voi tajuta, miten oon joskus pitäny tästä... kai mä olin sokea.
That damn fox!

Kuva

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja chamomile » 14 Loka 2012 14:05

Mä vaan yksinkertasesti tykkään Teasta! Se on niin koominen vetäessään noita draama queen -tempauksiaan. Onhan se totta, että Tea on vielä kakara, mutta siinä on sellaista tsemppiä, mitä tämän päivän maailmassa tarvitaan. Tykkäsin mm. Tean lausahduksesta, että "hän ei tarvi miesten rahoja, hän tienaa ne ite." Isoveli osaa pistää Tean paikkoihin, joista tulee viihdettä. Sen todisti mm. ylilääkärin pesti - ja tänään tuo meikkiepisodi Tomin kans.

MBL
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Elo 2012 23:39

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja MBL » 14 Loka 2012 14:52

chamomile kirjoitti:Isoveli osaa pistää Tean paikkoihin, joista tulee viihdettä. Sen todisti mm. ylilääkärin pesti - ja tänään tuo meikkiepisodi Tomin kans.
Kyllä. Lisäksi huvittavaa on se, että Tea (ja muutkaan) eivät itse huomaa, että päätyvät niihin tilanteisiin juuri sen takia, että valittavat niin paljon kun ovat niissä. Luulisi, että tuo olisi aika selvää...

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 14 Loka 2012 17:06

lapinneito kirjoitti:Ihan sama mitä talossa tapahtuu niin Tea kyllä osaa latistaa tunnelman heti.. Nytkin tuli hauska tehtävä että pojat meikkaavat naisväen, mutta pakko oli vaihtaa kanavaa ku mitään muuta ei kuulu ku vittuu.. mä en ainakaan.. no en vittu kyllä ota huumorilla.. mähän en pese mun hiuksia..
Sitä ennen jo koko aamu samaa hyi vittua ja kitinää.. Ulos tuo pissis! Enkä ymmärrä miten Markus tuota kitinää jaksaa, kun on itse ihan erilainen, liian kiltti tai munaton kai sanomaan että nyt turpa kiinni välillä.. Asiaa ei auta sekään että tuota Tean natinaa säestää Teijan kähisevä nauru, yäk..
Nollilla on ja nollilla pysyy!
Tuossahan se vastaus tuli jo kysymyksessä. Markus on niin munaton mies, että hän haluaa itselleen vastakappaleen, joka on tarpeeksi vaikea. Synnynnäinen alistuja. Toivottavasti ei pilaa loppuelämäänsä Tean kanssa. Jokin topakassa naisessa kiehtoo, mutta jatkossa kanssaelo tulisi olemaan kärsimystä. Tea kun on parantumaton kitisijä. Jatkuvasti mies saa olla selvittämässä jotain uutta sivulauseesta synnytettyä draamaa.

Avatar
jokeri
VIP-vieras
Viestit: 899
Liittynyt: 19 Loka 2008 03:54

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja jokeri » 14 Loka 2012 17:34

chamomile kirjoitti:Mä vaan yksinkertasesti tykkään Teasta! Se on niin koominen vetäessään noita draama queen -tempauksiaan. Onhan se totta, että Tea on vielä kakara, mutta siinä on sellaista tsemppiä, mitä tämän päivän maailmassa tarvitaan. Tykkäsin mm. Tean lausahduksesta, että "hän ei tarvi miesten rahoja, hän tienaa ne ite." Isoveli osaa pistää Tean paikkoihin, joista tulee viihdettä. Sen todisti mm. ylilääkärin pesti - ja tänään tuo meikkiepisodi Tomin kans.
Näinhän se on. Tea on ihan hyvä ja hauska tyyppi. Ja sehän on selvä, että viikkotehtävissä tuotanto vähän kattoo, että kuka hajoilis missäkin roolissa ja roolittaa asukkaat siten. Tea ei pelkää näyttää negatiivisiakaan tunteitaan, joten se on helppo kohde tuotannolle. Ja ei siinä mitään, Tean hajoilu on hauskaa seurattavaa :D
Cool like Teppo.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Santra » 14 Loka 2012 18:02

Minäkin tykkään Teasta, vaikka liika valitus on välillä rasittavaa. Jostain syystä kuitenkin Tea onnistuu olemaan myös hauska. Muistuu mieleen aikaisempi asukas Lotta, siinä oli lapsellinen asukas! Tea on myös todella lapsellinen, mutta en osaa olla hänelle jostain syystä vihainen. Markuksen kanssakin suhde tuntuu olevan yhtä vuoristorataa, mitähän siitäkin mahtaa tulla?
24/7 kaapelissa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Loka 2012 18:48

Tea vissiin hajoaa ihan vähäsen... miten se olettaa, että mies pystyisi meikkaamaan niin täydellisesti kuin se ite? Suurin osa miehistä ei ole meikannut edes itelleen, niin miten pystyisi sitten toiselle? Huomattavasti vaikeampaa meikata toista kuin itseään. Muutama sääntörikkomus Tealle sitten ku yritti korjata meikkejä ja tahto pestä ne ja muutama sammakkokin päästä. Tealle rankkuna ens viikolla häätöön? :blackeye

No tulipa nyt paha rankku, "joutuu" pesemään meikit pois ja jos haluaa meikkiä nii pitää pyytää Tomia tekemään uudestaan. No sehän haluskin pestä ne pois, niin onpa nyt niin paha. Tuotanto, MISSÄ JÄRKI?! [smilie=a_doh.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 16 Loka 2012 01:48

Nari nari vali vali jatkuu. :thumbsdown Aina kuuluu jostain narisevaa valitusta - kas, Teahan se siellä. Ehkä vanhemmat ovat närinaan kyllästyneitä ja potkineet vähäksi aikaa taloon päästäkseen kuuntelemasta jatkuvaa narinaa ja valitusta. No, ei hätää, Teija rakastaa kuitenkin.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Rita » 16 Loka 2012 11:54

Aluksi Tea oli inhokkini, pari viikkoa sitten nousi ja nyt alkaa taas tippumaan. Harmi, kumpa olisi pysynyt samalla tasolla kuin silloin pari viikkoa sitten niin olisi ilo Teaa nyt katsoa.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 16 Loka 2012 16:15

En olisi ikinä uskonut, että Tea heilahtaa ääri-inhokista kärkeen. Niin vastenmielisenä koin tämän ensimmäisinä viikkoina. Taisin tykästyä samassa tahdissa Teijan kanssa. Samanaikaisesti ykköseni Iida eteni jumboksi nollille.

Kammottava valittaja, erittäin tympeää kirosanojen yliviljelyä, friikki meikkaustapa (-rutiini), typerä hiusväri ja vielä lempivärikin pielessä, jos se on pinkki.

Toisin kuin täällä moni muu, näen Tean varsin älykkäänä ja varsinkin ikäisekseen kivan itsenäisenä persoonana.

Valtaosa ainoista lapsista kantaa paljon pahempaa taakkaa harteillaan, vaikka Teassakin on kyllä näkyvissä toi handikappi. Ei haittaa, jos Teaa katsoo tietoisena sisarusten puuttumisesta.

5 pistettä, elokuussa nolla.

Avatar
Cheri
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 12 Elo 2011 18:37

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Cheri » 16 Loka 2012 16:25

Tea käyttää liikaa aikaa ja energiaa muiden kritisointiin ja asioista valittamiseen. Onhan se valittaminen väliajoin huvittavaa mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa kuunnella, varsinkin kun syy ei ole koskaan Teassa.

Onneksi tässä Bollywood tehtävässä tätä puolta ei ole näkynyt melkein ollenkaan. Tea on jopa ollut aika mukava. Tekisi melkein sen vuoksi mieli nostaa pisteitä mutta seuraillaan nyt vielä.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja maumiu » 16 Loka 2012 16:29

Jos tuolla Jonna I:n ketjussa puhuttiin lihomisesta niin olenpa huomannut että Teallekin on tullut useampi kilo tuohon pötsiin talossa [smilie=a_teeth.gif] Luulee varmaan olevansa hoikka vieläkin kun maha tursuaa paidan alta..
Toivottavasti tää nysvääjä pääsee kotiin pian..


Lisäys 20:07 Tea kutsui juuri Tomia jälkeenjääneeksi ja tietenkin seläntakana.. Eikö olisi oikeasti aika passittaa tää pentu kotiin kasvamaan?
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Silencio » 17 Loka 2012 09:36

Mä nään tässä ruikuttajassa tulevaisuuden Teijan niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin. :helpme:

Nyt olisi siis viimeinen hetki ryhdistäytyä ja ruveta hankkimaan sitä niin sanottua omaa elämää ainakin talossa ollessaan, sen sijaan että suhtautuu Teijan puheisiin ehdottomina totuuksina voisi viettää aikaa muiden kanssa keskustellen ja kuunnellen. Voisi ehkä mieli avartua... [smilie=a_ohyahbaby.gif]

puhuva_pönttö
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 02 Syys 2012 13:43

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja puhuva_pönttö » 18 Loka 2012 07:56

Tämä on niin varma omasta voitostaan ja oman jenginsä ylivoimaisuudesta että olen melko varma että kun on häädössä ja tipahtaa Iidaa ja/tai Johannaa vastaan purskahtaa itkuun häätösohvalla. Minä räjähdän silloin nauramaan kotikatsomossa. Teijahan pitää Tea tyttönään ja rakkaanaan ja varmana BB voittajana kuten muutkin tantat Ira ja Anne pitivät.

Veeruska
Päivystävä meribiologi
Viestit: 622
Liittynyt: 14 Marras 2009 23:23

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Veeruska » 18 Loka 2012 09:28

Tea sonoo Markukselle: -Istu! ->Ja Markus istuu.
-Leiki kuollutta! ->Markus leikkii kuollutta.
-Näitä sinun pitää nimetä! ->Markus tottelee.
Ja niin edelleen.
Mutta alkujaan nimeämiset ovat Teijan laskemia.
Että semmosta.

Avatar
newman
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 22 Marras 2010 21:46

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja newman » 18 Loka 2012 09:31

Silencio kirjoitti:Mä nään tässä ruikuttajassa tulevaisuuden Teijan niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin.
heh, minä sanoin samaa myös jo 3vk sitten kun tea liittyi teijan jengiin. Vaikka tuota olisi vaikea uskoa nyt, se ei ole ollenkaan mahdotonta. Veikkaan, että teija on ollut tean ikäisenä yllättävänkin nätti ja laiha, mutta tupakoimalla ja syömällä muutos on todella raju.

Tea voisi palauttaa ylioppilaslakin kouluunsa kun ei tiedä mikä on pohjoismaa. Ja monesta muustakin puutteestaan tietämuksessä. Tämä ei siis feikkaa, vaan on 100% bimbo-blondi.

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja Goofy » 18 Loka 2012 11:50

Teija ja Tea on ku kaksi marjaa. Uskomattomat inhottavat ihmiset. Teija on ku viiskymppinen teini ja Tea tosiaan viiskymppisenä ihankuin Teija.
Tea ei tiennyt mitä tarkoittavat Pohjoismaat. Mutta tämä idiotismi ohitettiin vaan naurulla, toisin kun Johannan fossiilitietämättömyyttä voivoteltiin suureen ääneen. :td
Taviskausi rules

MBL
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Elo 2012 23:39

Re: Tea Mirhola

Viesti Kirjoittaja MBL » 18 Loka 2012 12:06

newman kirjoitti:
Silencio kirjoitti:Mä nään tässä ruikuttajassa tulevaisuuden Teijan niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin.
heh, minä sanoin samaa myös jo 3vk sitten kun tea liittyi teijan jengiin. Vaikka tuota olisi vaikea uskoa nyt, se ei ole ollenkaan mahdotonta. Veikkaan, että teija on ollut tean ikäisenä yllättävänkin nätti ja laiha, mutta tupakoimalla ja syömällä muutos on todella raju.
Aikahan sen tekee. Teijalla ja Tealla on melkein 30 vuotta ikäeroa. Lihotakseen kilon vuodessa ei tarvi vetää kuin yksi ylimääräinen siideri viikossa tai vaihtoehtoisesti vaikka yksi ylimääräinen sipsipussi kuussa. Jos harrastukset on röökaus, valittaminen ja muu emmäteetota-miksmunpitää, niin noinhan siinä helposti käy.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”