Iida Repo

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Iidalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:05

5 - Suosikki
153
34%
4
95
21%
3
70
16%
2
34
8%
1
34
8%
0 - Inhokki
58
13%
 
Ääniä yhteensä: 444

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2012 23:46

En tiedä, mitä mulle juuri tapahtui. En ole tykännyt Iidan tanssimisesta yhtään, mutta nyt tuota katsoessa pisteet nousi muutaman pykälän ihan vitoseen saakka. Osasyy lienee Iidan käyttäytyminen tämän vkotehtävän aikana, vaikka muissakin on tsempannut. Sinne vaan finaaliin mun puolesta, ei haittaa pätkääkään.
a walking disaster

pancaka
Läyhääjä
Viestit: 130
Liittynyt: 31 Elo 2011 07:46

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja pancaka » 02 Marras 2012 13:30

Aikaisemmilla kausilla monesti on nähty, miten inhottu asukas häädön jälkeen osoittautuukin ihan mukavaksi ihmiseksi, joka esim. katuu läyhäyksiään talossa.
Tänä vuonna oli ilo lukea Sarahin haastattelu (jommasta kummasta iltalehdestä), jossa hän kiittää Iidaa tavallaan uudesta posititivisemman elämänkatsomuksen omaksumisesta.
Itse en olisi moiseen suoritukseen pystynyt muistaen Sarahin kostoaikeet ym asuntovauunuviikolla, joten suuret pointsit Iidalle tästä.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 02 Marras 2012 16:58

Hyvä ettei Iida joutunut häätöäänestykseen, ei olisi kuitenkaan tippunut, mutta kyllä se on Iidan kannalta parempi, ettei joutunut! Ykkössuosikkina jatkuu. :tu

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja melissa » 02 Marras 2012 22:51

Olen tosi iloinen, että Iida sai vapaaviikon äänestyksistä! Viikkotehtävän Iida veti taattuun tyyliinsä loistavasti, vaikka joutuikin sitten Jonna Iin ja muiden naisten hampaisiin kun tuli niin hyvin juttuun Joukon kanssa. Harmittaa että Sarah joutui lähtemään talosta niin aikaisin, olisi varmasti Iidan kanssa olleet hauska parivaljakko katsella. Nyt Iidalla ei oikein ole talossa naispuolista ystävää.

ozzytherose
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 26 Syys 2008 00:18

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja ozzytherose » 03 Marras 2012 04:05

Eipä tästä Iidasta oikein tiedä, mitä ajattelisi. Jokin päivä satuin koostetta katsomaan, ja koko kaudella en laskelmoidumpaa peliliikettä ole nähnyt, kuin Iidan kikkailu jossain eläinpuvussa pk-huoneessa. "Jee, varmasti tällä saa plussaa, onhan tämä hassunhauskaa hupsuttelua."

Plussaa siitä, että aina nauratta kun Iida tanssii. Ei saatana mitä sätkimistä.

Janica on Janica
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 26 Marras 2011 19:46

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Janica on Janica » 03 Marras 2012 12:05

pancaka kirjoitti:Aikaisemmilla kausilla monesti on nähty, miten inhottu asukas häädön jälkeen osoittautuukin ihan mukavaksi ihmiseksi, joka esim. katuu läyhäyksiään talossa.
Tänä vuonna oli ilo lukea Sarahin haastattelu (jommasta kummasta iltalehdestä), jossa hän kiittää Iidaa tavallaan uudesta posititivisemman elämänkatsomuksen omaksumisesta.
Itse en olisi moiseen suoritukseen pystynyt muistaen Sarahin kostoaikeet ym asuntovauunuviikolla, joten suuret pointsit Iidalle tästä.
Viime yönä Iida yritti samaa terapiaa Petterin kanssa ja saikin hänet kutakuinkin tolallalleen. Mutta valitettavasti Petterin kohtalo oli jo siinä vaiheessa julistamista vaille sinetöity. Iida ON hyvä ihminen ja sellaista pitää kunnioittaa ja palkita. Teknisillä suorituksilla viikkotehtävissä ei ole merkitystä, ihmisyydellä on.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Rita » 03 Marras 2012 12:19

Olisi kyllä mahtava päätös tälle kaudelle, jos Iida veisi voiton.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 03 Marras 2012 12:22

ozzytherose kirjoitti:Eipä tästä Iidasta oikein tiedä, mitä ajattelisi. Jokin päivä satuin koostetta katsomaan, ja koko kaudella en laskelmoidumpaa peliliikettä ole nähnyt, kuin Iidan kikkailu jossain eläinpuvussa pk-huoneessa. "Jee, varmasti tällä saa plussaa, onhan tämä hassunhauskaa hupsuttelua."
Mua kyllä nyt kiinnostaa taas, mikä tuosta tekee laskelmoidun peliliikkeen? Se, ettei katsoja itse tekisi sellaista luontaisesti? Eikö kyseessä voisi olla spontaanin ihmisen pelleily, joka ei sen kummemmin mieti, mitä muut moisesta ajattelee?
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Janica on Janica
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 26 Marras 2011 19:46

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Janica on Janica » 03 Marras 2012 12:38

rubyblue kirjoitti:
ozzytherose kirjoitti:Eipä tästä Iidasta oikein tiedä, mitä ajattelisi. Jokin päivä satuin koostetta katsomaan, ja koko kaudella en laskelmoidumpaa peliliikettä ole nähnyt, kuin Iidan kikkailu jossain eläinpuvussa pk-huoneessa. "Jee, varmasti tällä saa plussaa, onhan tämä hassunhauskaa hupsuttelua."
Mua kyllä nyt kiinnostaa taas, mikä tuosta tekee laskelmoidun peliliikkeen? Se, ettei katsoja itse tekisi sellaista luontaisesti? Eikö kyseessä voisi olla spontaanin ihmisen pelleily, joka ei sen kummemmin mieti, mitä muut moisesta ajattelee?
Minusta Iida oli siinä eläinpuvussaan pelehtiessään hemmetin hyvän näköinen!
On kiinnostavaa, miten kommentoijat tarkastelevat taloa ja sen asukkaita niin monesta eri tarkastelupisteestä. (Point of view). Ketään ei voi tietenkään voi syyttää väärästä mielipiteestä, koska asioilla on myös kääntöpuolensa.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 03 Marras 2012 12:42

Eiköhän jokainen joskus "esitä" jotain, eli ihan normaalia toimintaa. Toiset, kuten Iida, vaan on siihen taipuvaisempia ihan luonnostaan.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

jopoo
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 12 Syys 2012 13:32

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja jopoo » 03 Marras 2012 12:50

Iida petraa kokoajan kun sikajuoksuaan.

Reponainen kuuluu finaalipoppooseen mun listalla.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 03 Marras 2012 17:34

Tapetti kirjoitti:Eiköhän jokainen joskus "esitä" jotain, eli ihan normaalia toimintaa. Toiset, kuten Iida, vaan on siihen taipuvaisempia ihan luonnostaan.
Varmasti on tullut olennaiseksi osaksi Iidan olemusta. Ainakin talossa.

Itse kuulun niihin katsojiin, joiden silmissä Iida harkitsee (tai ainakin pyrkii harkitsemaan) jokaista sanaansa ja miksei elettäkin tarkasti etukäteen. Spontaanius on poissuljettua, jos on taisteltava voitosta ja pidettävä kiinni sopivan siististä hahmosta.

Tämän takia Iida ei koskaan voi olla kärkisuosikkejani. Kuka tahansa aito asukas menee ohi ja lujaa. Esimerkiksi Tomi voisi olla hieno voittaja tälle kaudelle. Sitä Iidan ilmettä, kun laskelmoitu esiintyminen ei mennytkään ihan nappiin, vaan kultapallilla seisookin täysin luonnonlapsena talossa viihtynyt hassunhauska, hyvä ja sydämellinen ihminen! :thumbsup

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Taika » 03 Marras 2012 20:45

Itse en arvosta lainkaan semmoisia BB-asukkaita, jotka himmailevat omaa itseään ja käytöstään voiton takia. (tyyppiesimerkki Mikael viime kaudella, hyvin se veti) Mua ei vaan huvita katsella semmosta. Mutta! Minusta Iidan käytös on sellaista jollainen hän on aina. Toiset vaan elävät koko elämänsä siten, että yrittävät olla ystävällisiä, aktiivisia, poliittisesti korrekteja ja vielä harkitsevat paljon sitä mitä turvastansa ulos päästävät. Lisäksi Iida analysoi ihmisten käytöstä ja niiden motiiveja hyvinkin paljon ja tarvitsee aikaa sen pohtimiseen, että mitä se tarkoittaa ja miten hänen pitäisi asiaan suhtautua. Varsinkin alkukaudesta näytettiin useinkin pk-pätkiä, joissa Iida totesi, että hänen täytyy työstää tätä asiaa tms.

Summa summarum, minusta Iida on aito. Ei aitouden tarvi aina olla junttimaista pää punasena huutamista. Jos näin olisi, ni Anne olis voittanut tän kauden. Iida ei oo mennyt BB-taloon esittämään BB-Iidaa, vaan sitä Iidaa, jota hän haluaa "esittää" muutenkin tässä yhteiskunnassa muille ihmisille. Ei se väärin ole. Minä tykkään ja katson mieluummin Iidaa, kuin montaa muuta. Toivottavasti Iida on heittämällä finaalissa ärsyttämässä kaikkia valittavia juntteja, jotka eivät kestä sitä faktaa, että joku osaa käyttäytyä ja pärjääkin tässä elämässä jatkossakin ilman ulosottovelkoja tai turhin julkkis -statusta lööppilehdistä.
Kuva

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja scorchio » 04 Marras 2012 00:25

^Hyvää pohdintaa taas Taikalta.

Itsekin luulen, että kyllä toi on ihan ehtaa ja aitoa Iidaa, mitä on nähty. Siksi en hänestä oikein pidäkään. Laskelmoiva, teennäinen, joka sanansa harkitseva, suoraan malliesimerkki kokkareiden nuorisojärjestöstä eikun nuorkauppakamarista vaimikäsenytoli. Ja silti en näe hänessä mitään erityisen huonoakaan. En vain pidä tämän tyypin ihmisistä noin ylipäätään.

Iidaa katsoessa tulee mieleen aina huutaa: tee jotain spontaania, jotain epäsovinnaista! Ja sitten kun hän tuhannen pllunpäreissä danssaa pitkin pihaa omintakeisella tyylillään ja laulaa hoilottaa, niin älä Iida pliis ookaan ihan niin spontaani. Eli kun ei mätsää niin ei mätsää. [smilie=a_teeth.gif]

Menköön kuitenkin finaalianaaliin mun puolesta, ihan vaan prkel TelluLellun kiusaksi. Tällä kaudella ei ole voittajia.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Marras 2012 01:06

Minusta on ihan selvä, että Iida on aito. Moni on tuota tietysti pohtinut voiko Iida olla oikeasti tuollainen, mutta pidättekö sitten Iidaa jotenkin feikin oloisena tai "liian täydellisenä"?
Onhan Iidassa kuitenkin ne kehittämispuolensakin, jotka on kyllä kuultu aina kun Iida ollaan nimetty. Jos Iida haluaisi tuolla vetää roolia, niin eiköhän hän yrittäisi enemmän sulautua muuhun massaan tuolla ettei ärsyttäisi ihmisiä niin paljon.

Minusta Iida todellakin on tuollainen ihminen oikeastikin, eikä sen vähempää aito kun joku Tea tai Teijakaan.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 04 Marras 2012 01:50

Tällä kaudella ei tosiaankaan ole voittajaa, on valittava muutamasta vähemmän ärsyttävistä ja Iidasta on tullut vähitellen vähemmän ärsyttävä, joten menköön vain finaaliin. Ei puhu pahaa toisista, jos olisi sen sorttinen yleensäkin, olisi jo läyhännyt näin pitkään talossa oltuaan.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Rita » 04 Marras 2012 09:00

Mielestäni Iida on empaattinen ja sisukas henkilö. Kun muut suosikkini eli Irina, Sarah ja Johanna ovat aikaa sitten pudonneet niin kannatan ehdottomasti Iidaa finaaliin asti. Toivottavasti voittaa ainakin Joukon.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 04 Marras 2012 12:35

Ihana oli Iidan poikaystävän kirje Iidalle. Onneksi sai kirjeen juuri häneltä. Sen verran Iida on murehtinut suhdestatustaan. Nyt voi sitten loppuajan olla stressaamatta, toivottavasti finaaliin asti.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja chamomile » 04 Marras 2012 13:39

Iidan finaalipaikka alkaa näyttää varmalta. Hyvin on edennyt. Ja nyt jopa jollakin tavalla päässyt talon läyhäkuningatar Teijankin suosioon.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 04 Marras 2012 14:26

Kopsataanpa Iidallekin omasta asukasesittelystä muita ärsyttäneitä puolia:
– Vien tahattomasti huomiota muilta olemalla oma itseni, Iida kuvaa huonoja puoliaan.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 04 Marras 2012 15:16

Vihdoin Iida sai toivomansa kirjeen lukeakseen. Loppuaika sujuu sen antamin voimin kevyemmin. Poikaystävästä sai kirjeen perusteella miellyttävän kuvan - en tosin epäillytkään Iidan miesmakua.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iida Repo

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Marras 2012 16:48

En missään vaiheessa kautta ole uskonut Iidan voittoon, mutta ei se täysin mahdottomuuskaan enää ole. Näistä asukkaista luulen että jos Jouko ei jostain syystä voita, niin Iidahan se on.
Asukkaat eivät vihaa Iidaa enää läheskään niin paljon kun vielä pari viikkoa sitten!

Toisaalta Iidalla on käynyt vähän tuurikin. Katarina ei varsinaisesti ollut hänelle se pahin uhka, mutta Johanna oli, ja Johannakin on jo häädetty talosta. Nyt Iida saa Katarinan ja Johannan tukijat taakseen (varmasti enemmän kun mitä edes Tomi saa) ja ihmettelen suuresti jos Iida ennen finaalia putoaa.

Veikkaisin että Jouko voittaa ja Iida on kakkonen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”