Ja olisi täyttä typeryyttä, ellei peräti rikollista, jättää BB:n tuoma huomioarvo käyttämättä omassa liiketoiminnassaan. Ilmaista mainosta, mikäs sen parempi ja kyllä Iidalla sekin on käynyt mielessä. Enkä tällä tarkoita mitään 3 kuukauden mainoskampanjakäyntiä bb-talossa vaan ihan 'siinä sivussa' ajatusmallia.Zygerö kirjoitti:No eihän noita kahta taas voi verrata ollenkaan, kun Iidalla on jo se yritys. Entisenä yrittäjänä voin kertoa, että asiakkaat ovat mielessä lähes koko ajan. Tuskin Iidalla nyt tarkoituksena on hankkia asiakkaita BB:n varjolla, mutta kyllähän tuo hyvä ponnahduslauta on ja ei varmaan ole Iidalla ainakaan mitään sitä vastaan, vaikka tuosta jotain syntyisikin.Rita kirjoitti:No en usko että Iidalla on tarkoituksena hankkia uusia asiakkaita. Samaahan voisit sitten sanoa mm. Anniinasta, joka perusti voittorahoillaan kampaamon. Että Anniina vaikkapa "taktikoi" voittonsa saadakseen kampaamon ja asiakkaita sille.
Ja yrittäjille minä nostan aina hattua. BB tulee varmasti poikimaan mielenkiintoisia yhteydenottoja ja se on ihan oikein, niin sen pitääkin mennä.