Yleistä 24/7 -keskustelua (marras-joulukuu)

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 29 Marras 2012 00:20

KariTa kirjoitti:Jos tuolla olisi tässä vaiheessa Johanna, Katarina yms. kuka sitä katsoisi? Teija tuo takuulla ainakin katsojia koosteille.
Mä ainaki kattoisin, mieluummin kattoisin positiivista meininkiä ku tommosta negailua.
That damn fox!

Kuva

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja KariTa » 29 Marras 2012 00:23

Jonksu kirjoitti:
KariTa kirjoitti:Jos tuolla olisi tässä vaiheessa Johanna, Katarina yms. kuka sitä katsoisi? Teija tuo takuulla ainakin katsojia koosteille.
Mä ainaki kattoisin, mieluummin kattoisin positiivista meininkiä ku tommosta negailua.
En epäillytkään etteikö täältä löytyisi halukkaita, tarkoitin vaan että joutuivat ulos omasta syystään koska olivat niin ubertylsiä.

marjaana--
Uimavalvoja
Viestit: 403
Liittynyt: 30 Elo 2011 23:59

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja marjaana-- » 29 Marras 2012 00:26

Jep. Iida poltti eka kerran 6-vuotiaana tupakkaa. Ja pölli ne ensin kaupasta! Iidan muisto taas tässäkin keskustelussa huikein.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja BuZu » 29 Marras 2012 00:27

knocker kirjoitti:Mä katsoisin moniakin. Mutten Teijaa, saatika Markusta.
Mitä tulee koosteisiin, ne on niin perseestä, etten katso.
Itse lopetin koosteiden katsomisen 3. kaudella, kun näytettiin tilanne, jossa bileiden loppuvaihessa joku asukas oli mennyt nukkumaan ja Piia vahti ovella (ilmeisesti BB:n käskystä), ettei kukaan mene makuuhuoneeseen häiriköimään.
Kadi tuli jankkaamaan, että miksi makkariin ei saa mennä.
Aki ja Piia yrittivät pitkään selittää känniselle Kadille tilannetta ja lopulta Pia hermostui ja huusi: "ANNA OLLA JO!!!"
Koosteessa juontaja kommentoi, että bileissä oli sanaharkkaa, näytettiin yhden kerran Kadin kysymys makuuhuoneeseen menosta ja heti perään näytettiin Piian huuto.
Tätä törkeää tilanteiden vääristelyä on bbplazan kommenttien perusteella jatkunut senkin jälkeen.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja KariTa » 29 Marras 2012 00:31

marjaana-- kirjoitti:Jep. Iida poltti eka kerran 6-vuotiaana tupakkaa. Ja pölli ne ensin kaupasta! Iidan muisto taas tässäkin keskustelussa huikein.
Kumpikohan keksii enemmän omiaan, Iida vai Tomi?

Itse rupesin epäilemään Iidan juttuja jo kk. sitten kun oli muka kaveri joka oli kiivennyt Mt. Everistille.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja Evalds » 29 Marras 2012 00:32

BuZu kirjoitti:
knocker kirjoitti:Mä katsoisin moniakin. Mutten Teijaa, saatika Markusta.
Mitä tulee koosteisiin, ne on niin perseestä, etten katso.
Itse lopetin koosteiden katsomisen 3. kaudella
Itse vähensin rajusti 5. kaudella, ja viime kautena lopetin kokonaan, niissä nostetaan ja lasketaan asukkaita tuotannon tahdon mukaisesti.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Marras 2012 00:47

Mun mielestä ollu todella viihdyttävää keskustelua jo pitkään talossa. Harmi kun en ollut itsekään asemissa raportoimaan edes osittain.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

waldoo
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Loka 2012 19:19

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja waldoo » 29 Marras 2012 00:51

KariTa kirjoitti:
marjaana-- kirjoitti:Jep. Iida poltti eka kerran 6-vuotiaana tupakkaa. Ja pölli ne ensin kaupasta! Iidan muisto taas tässäkin keskustelussa huikein.
Kumpikohan keksii enemmän omiaan, Iida vai Tomi?

Itse rupesin epäilemään Iidan juttuja jo kk. sitten kun oli muka kaveri joka oli kiivennyt Mt. Everistille.
No nyt kertoo uudelleen tuon kirjantippumisjutun. Viimeksi Iida oli ainut joka uskalsi mennä katsomaan mikä kolahti, kun kirja tippui. Nyt kertoi että kaveri meni.

sinna
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 01 Syys 2011 08:41

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja sinna » 29 Marras 2012 00:53

KariTa kirjoitti:Jos tuolla olisi tässä vaiheessa Johanna, Katarina yms. kuka sitä katsoisi? Teija tuo takuulla ainakin katsojia koosteille.
En ottanut tälle kaudelle 24/7:aa. Tällä hetkellä seuraan BB:tä vain tämän palstan kautta, koska Annen ja Teijan takia lopetin koosteiden (ja Extran ja Talkin) katsomisen n. 2 kuukautta sitten. Ja uskon, että monen muun kohdalla on käynyt samoin.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja BuZu » 29 Marras 2012 01:08

sinna kirjoitti:En ottanut tälle kaudelle 24/7:aa. Tällä hetkellä seuraan BB:tä vain tämän palstan kautta, koska Annen ja Teijan takia lopetin koosteiden (ja Extran ja Talkin) katsomisen n. 2 kuukautta sitten. Ja uskon, että monen muun kohdalla on käynyt samoin.
Todella hyvä päätös. :thumbsup

Itse olen ollut BB-addikti ensimmäisestä kaudesta asti ja 3. kaudesta lähtien olen ihmetellyt, mikä masokisti minussa puskee esiin, kun pitää katsoa, vaikka tulee hyvin vähän hyviä hetkiä ja loput pelkkää paskaa.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Marras 2012 01:17

Kiva kuulla välillä enemmän jotain muuta kuin "tanssimusaa" fiilistelymusa onkin parempaa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja BuZu » 29 Marras 2012 01:39

Tea on pitkään laulanut englanniksi omaa lauluaan ja Teija on vastannut englanniksi, mutta ei vaan tule kuulutuksia.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja melissa » 29 Marras 2012 01:44

Iidalla ja Joukolla aika herkkistä sohvalla pohjehieronnan päätteeksi. Humalainen Iida sanoo Joukolle "oot tärkee, oikeesti. Pidän sut mun elämässä, I'm keeping you". :love61:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Marras 2012 01:55

Se siitä, Teija alkoi myrkyttämään taas Iidaa Joukolle.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Salami
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 19 Loka 2011 19:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja Salami » 29 Marras 2012 02:02

Teija [smilie=a_doh.gif] Tekee mieli lyödä tietokoneen ruutu paskaks tota naamaa katellessa. Noilla riidankylväjän ja manipuloijan ominaisuuksilla kannattaa hakea seuraavissa vaaleissa eduskuntaan, paikka on taattu.

waldoo
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Loka 2012 19:19

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja waldoo » 29 Marras 2012 02:04

DosterMan kirjoitti:Se siitä, Teija alkoi myrkyttämään taas Iidaa Joukolle.
Jouko jokajutusta samaa mieltä tai ymmärtää pointin. Ei tartte myrkyttää kun molemmilla samat ajatukset

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 29 Marras 2012 02:06

Itse asiassa ei. Joka asiassa kun Jouko alkoi estelemään, niin Teija huutaa päälle KYLLÄ ON!!!
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja BuZu » 29 Marras 2012 02:07

Salami kirjoitti:Teija [smilie=a_doh.gif] Tekee mieli lyödä tietokoneen ruutu paskaks tota naamaa katellessa. Noilla riidankylväjän ja manipuloijan ominaisuuksilla kannattaa hakea seuraavissa vaaleissa eduskuntaan, paikka on taattu.
Hys hys!
Älä sano ääneen, Teijasta tulisi liian helposti seuraava Anneli Jätemäki. [smilie=thefinger.gif]

"Ei ei, ei minulle ole mitään faksia tullut" :madone:
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

melissa
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 820
Liittynyt: 13 Syys 2011 00:31

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja melissa » 29 Marras 2012 02:10

Jos suomalaiset ton Teijan äänestää voittajaksi niin usko menee kyllä. No, mutta eipä noita koskaan näytetä missään noita Teijan läyhäämisiä.

waldoo
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Loka 2012 19:19

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja waldoo » 29 Marras 2012 02:13

Teija ja Jouko molemmat sitä mieltä että Iida ei tee talossa sitä pelivirhettä että vehtaisi Joukon kanssa. Sit maanantaina vasta.

waldoo
Häädetty
Viestit: 23
Liittynyt: 15 Loka 2012 19:19

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja waldoo » 29 Marras 2012 02:16

melissa kirjoitti:Jos suomalaiset ton Teijan äänestää voittajaksi niin usko menee kyllä. No, mutta eipä noita koskaan näytetä missään noita Teijan läyhäämisiä.
mulla on usko jo mennyt kun Iidalla noinkin kova suosio.
Ja mitä noihin koosteisiin niin lähinnä Iidaa niissä on suojeltu, ja leikkailtu että saatais Iida myönteisiä.

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 29 Marras 2012 02:19

Jos tuotanto haki äänestyksen tasoittumista ja poikienkin nousua niin ainakin Teijan kohdalla onnistui. Annen visiitti talossa sai Teijan taas läyhäämään ja silloin muiden pisteet vaan nousee ja Teija tippuu perjantaina jos tuota menoa jatkaa. Jos tuotanto koostaa Tean angstin ja Teijan läyhäykset alkaa poikien nousu äänestystilanteessa niin, että perjantain viimeisellä minuutilla häädöstä kisaa juuri Teija ja Tea. Toisaalta Jouko saattaa tippua jos ei missään vaiheessa tajua katua ysäribileitä. Äskenkin taas Teijalle mainitsi, että tosiaan yritti silloin Johannaa ihan tahallaan ja silloin se "nukahtaminen" vaikuttaa niin haetulta kuin voi ja se saattaa tiputtaa Joukon jatkosta.

Nyt kun Make on viimeisenä ja tänään on Makea hieman masennettu ja se jos näytetään koosteessa jööteri nousee taistelemaan voitosta taas. Jouko oli kyllä silloin yöllä niin pätkässä, ettei varmaan vieläkään tajua muita tapahtumia sinä yönä kun pk:sta päästyään vaan rupesi patjaansa naimaan ja muut kierosti jätti kertomatta muista tapahtumista. Voi olla, että tuotanto ei ole selväst Joukolle edes sanonut mitä teki ja nyt miehellä ei ole mitään kuvaa millainen haloo siitä nousi. Satukin studiossa vaati Joukon poistamista talosta tuon episodin takia. No Perjantaina tulee KalPan peli urholta ja lauantaina on pikkujoulut joten mulle alkaa olla aika sama kuka sieltä pe tippuu kun en taida tänä vuonna katella kuin finaalin ja sitten kauden jälkeen koosteita pikakelauksella. Ukon rutjakkeista kumpi tahansa saa tippua ja kunha Teija ei voita niin aivan sama muuten.
Finding life since 1970, forum member #1223

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”