40. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
janes
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 08 Syys 2010 21:51

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja janes » 05 Loka 2012 20:29

Siis dc 1 makuuhuoneessa Tea ja Anne. Tea lohduttaa Annea. Tean sanoin: 4 kopla avuttomia savuttomia.

Tea jatkaa Tomin idea et röökit jaettiin älyttömin idea f*ing ever. Iidan ilme sit ku nimetyt paljastu. "Se kun sä tiet et oo tehny ns pahaa, ja paljastut niin...

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 05 Loka 2012 20:34

Bailando soi, pihalla tanssitaan, Anne kiertelee korppikotkan lailla kertomassa jengilleen Tomilta saamistaan äänistä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 05 Loka 2012 20:38

Anne itkien tanssilattialla Tommille. "Tomi on antanut mulle vitosen..."
Tommi sanoo että nauraa sunnuntaina, kun te kaksi (Teija ja Anne) jäätte ja se yksi petturi häädetään täältä... "It's my life" soi.

JonnIlla ja Joukolla pientä sanaharkkaa Iidan tupakka-vakaumuksesta ja äskeisestä keskustelusta.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Loka 2012 20:39

Jouko itkee JonnIlle, kun Iida ei pysty perustelemaan mielipiteitään. Ei ollut pystynyt perustelemaan, mitä mieltä on ihmisistä, joilla on silikonirinnat. JonnI puolustaa Iidaa (!), ja sanoo, että kyllähän se sanoi, että ajattelee, että saattavat olla pinnallisia, ettei Jouko kuunnellut loppuun.

Joukon mukaan se ei ollut perustelu. Haluaa tietää, mitä mieltä Iida on silikoneista. Jouko jatkaa jankkaamista. Jonni luovuttaa ja aloittaa myötäilyn.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 05 Loka 2012 20:41

Prodigyn (mielestäni paras biisi) No Good alkaa soida.
Asukkaat eivät tunnista [smilie=a_doh.gif]
Vain Markus, Iida, Jonna A ja Tea jäävät ulos tanssimaan.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Loka 2012 20:43

Jouko: "Täällä on oikeesti niin tyhmää jengiä, ettei mitää rajaa."
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Loka 2012 20:43

JonnI sanoo Iidan sanoneen, että silarit hommanneet naiset on pinnallisia. Jouko väittää, ettei Iida ole niin sanonut. Joukon mielestä Iida ei tajunnut koko keskustelua.
Tommi ei jaksa kuunnella ja ajaa pariskunnan muualle.
a walking disaster

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 05 Loka 2012 20:47

Captain Jack alkaa soimaan. Jouko maastohousuiselle Johannalle. "Nyt se perse pyörimään!"

Kaikki asukkaat menevät tanssimaan ulos. Teija ja Tea päivittelevät miten Johanna otti nallen tännekin mukaansa. Jouko pyytää Johannaa nousemaan olkapäilleen tanssin ajaksi.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 05 Loka 2012 20:59

Teija huutaa: Leila K!

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Loka 2012 21:05

Valtaosa asukkaista kävi tanssimassa tuolla plätformilla (including supersexy Johanna). Biisi loppuu ja tulee BB:ltä kuulutus
Tämä on big Brother...
Jouko: Menkää nukkumaan
... kaikkien on vaihdettava patterit mikrofoneihin.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Jemand
Läyhääjä
Viestit: 138
Liittynyt: 19 Syys 2010 15:21

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Jemand » 05 Loka 2012 21:10

Teijalla tuntuu olevan hauskaa Katarinan kanssa, yrittää puhua ruotsiakin. Håll käften nu. jne... Ei kuule vaan kunnolla, kun kuvataan Joukoa ja Johannaa.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 05 Loka 2012 21:13

Joukolla ja Johannalla syvällistä keskustelua pöydän ääressä. Molemmilla on sanojensa mukaan suuria vaikeuksia kun ei pysty puhumaan asioista talossa avoimesti. Joutuvat koko ajan jarruttelemaan, koko ajan meinaa lipsahtaa. Olisi niin paljon mistä tekisi mieli puhua, mutta ei vaan voi. Jouko sanoo ehkä tuntevansa sen Johannan portsari-ihastuksen Tampereelta. Jouko luo Johannaan pitkiä katseita.

JonnI hyökkää paikalle ja pyytää Joukoa tupakalle kanssaan. Jää viereen kyllästyneen näköisenä seisomaan ja katselemaan. Johannalla hikka ja Jouko opettaa miten sen saa pois.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 05 Loka 2012 21:19

Jonna I yrittää kiehnätä Joukoa sänkyhommiin, mutta Jouko ei ainakaan vielä lämmennyt. Menivät tupakkapaikalle ja siellä Jonni purkaa mustasukkaisuuttaan Johannasta, tulee pientä nahistelua.

Avatar
Mimosa83
Sveitsi
Viestit: 94
Liittynyt: 20 Syys 2011 07:52

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Mimosa83 » 05 Loka 2012 21:20

JonnI valittaa Joukolle Johannasta. Johanna menee kuulemma tosi usein Joukon viereen esim. sohvalle istumaan. Jouko sanoo, että hän on se, joka menee Johannan viereen. Sit JonnI valittaa, että Johanna on kiinnostunut Joukosta, mutta ei mee ite puhumaan Joukolle, koska Johanna on ujo. :imrgreen:

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 05 Loka 2012 21:20

JonnI ottaa puheeksi Johanna "lähentelyt" Joukoa kohtaan. Jouko kiistää ja sanoo olevansa itse se, joka lähestyy Johannaa. JonnI väittää vastaan. Jouko kysyy, mitä siinä on väärää, jos vain puhutaan kahdestaan ihan nätisti. Jouko kysyy, milloin viimenksi Johanna on tullut juttelemaan Joukolle. Jonna väittää, että JOhanna hakeutuu Joukon kainaloon, Jouko itse menee Jossun viereen.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Loka 2012 21:20

Jonna Ii ja Jouko röökipaikalla, röökipaikan sohvalla Anne ja


Jonna Ii: Sä et vittu huomaa, tuota johannaa. Se on koko ajan (sit se matkii lääppimistä)
Jouko kieltää.

Jouko: Mä meen siihen viereen aina.
Jonna: Nii, miks sä meet siihen.
Jouko: Miks ei.


Jouko: Jos mä meen sille jutteleen, mistä tahansa asiasta. Jos se puhuu mulle nätisti, niin mitä siinä on väärää?
Jonna: Se on ihastunu suhun.
Jouko: Milloin viimeksi Johanna on tullut juttelemaan mulle?

Jouko kovasti puolustelee ja kertoo, että Johanna ei oo tullu kertaakaan halaamaan tai viereen. Jouko myöntää taas, että AINA Jouko menee siihen viereen, ei Johanna.

Jonna väittää vastaan.

Jouko: Se ei oo kiinnostunut miusta.

Jonna: Miks kaikki muut sen huomaa?
Jouko: Millon viimeksi se on tullu mun viereen? Sano se?

Jonna: Kysyppä Annelta.
Jouko: Se ei teidä mistään mitään?
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 05 Loka 2012 21:21

Nyt tupakkapaikalla Joukolla ja JonnIlla riitaa Johannasta. JonnI väittää että Johanna lääppii ja tulee koko ajan Joukon lähelle. Jouko sanoo ettei todellakaan asia ole niin, sanoo että hän itse menee päinvastoin Johannan viereen.

JonnI väittää että Johanna on koko ajan Joukon kimpussa. Jouko sanoo että hän menee Johannan luo, Johanna ei koskaan tule Joukon luokse. Jouko itse sanoo että hän itse halaa ja menee viereen. Johanna ei ole kertaakaan tullut Joukolle juttelemaan. Joukon mukaan Johanna ei ole kiinnostunut hänestä tippaakaan.

Jonna I: "Kysypä Annelta!"
Jouko: "No se nyt ei tiedä tästä asiasta yhtään mitään!"

Jouko sanoo tekevänsä testin. Muodostaa tilanteen jossa testaa pussaako Johanna häntä.

Jouko korostaa ettei hänellä edelleenkään ole parisuhdetta talossa. Ja sanoo ettei tällaisia Johannaan liittyviä asioita kannata sanoa ilman kunnollisia todisteita. Kyllä Johanna olisi tehnyt jo jonkinlaisen eleen jos se olisi hänestä kiinnostunut.
Jouko sanoo aina itse hakeutuvansa Johannan luokse koska Johanna on herttainen tyttö ja haluaa olla kaikkien ystävä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 05 Loka 2012 21:24

Joukoa painostaa hulluna ja Anne ja Jonna Ii painostaa.

Tea: Mä en kommentoi mitään.
Jonna: Miks sä hakeudut sen viereen?
Jouko: Se on herttanen ihminen ja mä haluun olla kaikkien kanssa ystävä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 05 Loka 2012 21:25

Jonna A ja Teija keskustelevat kahdestaan tupakkasohvalla. Jonna A itkee, ja on harmissaan antamista äänistä. Kertoo syistään, ja Anne ymmärtää, ja kertoo myös omasta äänestään. Annea ei haittaa Jonnan ääni, ymmärtää kyllä. Anne kertoo taas miten Tomin ääni ärsyttää häntä kovasti, ja sanoo että tietää edelleen mistä nuo äänet on hänelle tulleet.

Jonnaa harmittaa todella paljon jos Anne lähtee. Anne sanoo, että häntä harmittaa enemmän jos Teija lähtee ja hän jää. Jonna ei halua kummankaan lähtevän (edelleen itkuisena).

Jonna A selittää käytöstään, häntä on ymmärretty väärin, monet asiat heittää vitsinä, mutta niitä ei ymmärretä aina. Jonna taas kertoo miten asettaa omat tavotteensa korkealle. Mutta oli silti toisista ylpeä tehtävän aikana. Anne antaa vielä neuvon Jonnalle kaikkien puolesta, että Jonna ei tekisi jatkossa niin isoa numeroa omista suorituksistaan.

Sitten Jouko/Johanna/JonnI-draama keskettää kaksikon keskustelun.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 05 Loka 2012 21:26

Nyt JonnI jo väittää että Joukokin on Johannasta kiinnostunut. Jouko kieltää.
Jouko päättää testata Johannan kiinnostuksen rakentamalla jonkinlaisen tilanteen.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 05 Loka 2012 21:29

Teija on pyytänyt anteeksi Iidalta sanomisiaan. Teija itkee. Sanoo, että oli törkeästi sanottu. Jouko tulee sanomaan, että Teija sanoi aamulla, että yritti vain saada Iidan hiljaiseksi, eikä tarkoittanut asiaa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Brand » 05 Loka 2012 21:36

Iida on Teijan mielestä täydellinen tyttö.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”