61. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 61. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 26 Loka 2012 22:50

Petteri sanoo Tommille, että sinä ja Markus olette ainoita, jotka saa pitää yhteyttä häneen. Menee järki noiden apinoiden kanssa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 61. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 26 Loka 2012 23:05

Ainut joka jaksaa bilettää tällä hetkellä on Tea. Muut juttelee pienissä ryhmissä. Joukolla ja JonnIlla on jotain ihme vääntöä keskenään.
Tommi alkoi vetistelemään.
Jarno mielistelee Jonna A:ta jonkin aikaa.
Jarno sanoi Petterille" me muuten tullaan muijan kanssa sun tykö syömään ja sä laitat meille sen ruuan".
Markus on vähän nyrpeänä, kun yrittää saada totuus ja tehtävä rinkiä pystyyn, mutta ketään ei kiinnosta.

Avatar
Mama
Isä Pernoo
Viestit: 3328
Liittynyt: 12 Elo 2007 21:23

Re: 61. päivä

Viesti Kirjoittaja Mama » 26 Loka 2012 23:06

Tommi itkee pöydän ääressä... Kaipaa jotain naista.. Markus lohduttelee, että "kyllä se oottaa sua..."

Lemmenpari JonnaIJouko jälleen kerran selvittivät välejään äsken. "Kyl mä oon susta puhunu kännissä paskaa ja tiiän, että sä oot puhunu musta paskaa", sanoo JonnaI. "En oo puhunu susta paskaa", sanoo Jouko.
Andte (arpa 16)!!! Tuo Lapin eksoottinen lahja Suomen BB:lle <3 jyrää voittoon!!

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 61. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 26 Loka 2012 23:14

JonnA puhuu taas vaihteeksi yksin ulkona. "Vittu mitä paskaa."
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 61. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 26 Loka 2012 23:15

Jonna A istuu yksinään ulkosohvalla kaljapurkin kanssa.
Puhelee yksinään " voi vittu minä niin ootan että pääsen ulkomailmaan bilettämään, täällä bileet ovat ihan perseestä voin kertoo, vittu mitä paskaa, oi jestas"
Joni tuli paikalle häröilemään ja aloitti oman yksinpuhelunsa, Jonna kyllästyi ja lähti sisälle ja Joni perään.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 61. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 26 Loka 2012 23:26

Teija ja Tomi pihalla. Puhuvat nimeämisistä. Joni vissiin kummankin tähtäimessä. Tomi tosin toteaa, mutta voi kuulemma vielä muuttu. Joni oli heittänyt läpällä, että Markus on jostain vitun Enontekiöstä. Teija ei ymmärrä tuollaista huumoria.

Tomin on tosi vaikea antaa pisteitä. Teijankin on kuulemma vaikea antaa Iidalle pisteitä, kun ovat lähentyneet ja naisia on niin vähän. Eivät kuitenkaan ikinä tule olemaan sydänystäviä. Teija haluaa Jonin enemmän ulos kuin Iidan. Jopa Petterin ulos enemmin kuin Iidan.

Teijan mukaan naurettavinta koko BB:ssa on, että tänne taloon on laitettu kaikki testosteroni- ja estrogeenihyrrässä olevat idiootit.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 61. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 26 Loka 2012 23:27

Teija ja Tomi pihalla, puhuvat nimeämisistä. Tomi antaisi pisteitä nyt Petterille ja Jonille. Teijankin Jonille. Teija kokee vaikeaksi antaa pisteitä nyt Iidalle, sillä tunteen lähentyneensä Iidan kanssa nyt kun tyttöjä on niin vähän. Sydänystäviä heistä ei tule, mutta nyt toivoisi jopa Petterinkin lähtevän ennen Iidaa.

Tea, Markus, Jarno ym. hämmästelee JonnAn känniraivoamisia, joka kerta alkaa raivoamaan ja ovet paukkuu. Tea ei uskalla mennä kysymään mitään kun se on tollanen. Jos on selvittämättömiä ongelmia ulkopuolella, ei kannattaisi lähteä tällaiseen paskaan mukaan. Tea tykkää mimmistä ihan v*tusti, mutta ei halua mennä väkisin, jos toinen ei halua jutella. Hoitakoon itsensä kuntoon, menköön terapiaan.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 61. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 26 Loka 2012 23:47

Teija ja Tomi ovat taas jutelleet pitkään ulkona.
Teija kutsui Tomin kylään ja lupasi tarvittaeessa yöpaikan.
Tomille Markus on eniten sellainen jollaisia kavereita hänellä on ulkomailmassa.
Teija ei tykää JonnIsta, kun ei tee ruokaa loppuun.
Teija toteaa että täällä asutaan 1/4 osa vuosi, niin eikö ihmiset imuroi sinä aikana, tarkoitti Tommia.
Tomi sanoi että he uusien poikien kanssa tykkäävät Teijasta, sillä Teija heittää niin hyvää juttua, joka on osa hänen omaa persoonaa ja Teija on hieno ihminen.
Teija sanoo inhonneensa Iidaa 7 viikkoa, ei perusta Iidan jutuista, koska hän on tehnyt kaiken paremmin kuin kukaan muu.
Teijaa vituttaa eniten, kun ei saa tupakkaa.
Teija " minä tekisin itsemurhan jos olisin noin naivi kuin JonnI"
Teija " minä olen käynyt koulut aikaa sitten ja minä tiedän enempi kuin te, niin mikä teillä on, ottee kuin vesi hanhen selässsä, mikään ei tartu "

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”