73. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2012 18:53

18:52 Teija valittaa häädetyn herjaansa, että pitäisi huomenna loppua kun Petterilläkin loppui torstaihin. Petterillä alkoi maanantaina ja mulla alkoi jo sunnuntaina. Mä saan aina nämä paskat.

Venäläinen markiisi.
Kuva

18:56 Sermi auki. Tehtävä tulossa.
19:02 Koiranäyttelyhän se on.
19:11 Tunti aikaa hioa esitystä, koirat piti tuunata näyttelykuntoon. Tomilla kaksinkertainen työ edessä.
19:16 JonnA urahtelee Tomille omasta esityksestään. JonnA haluaa leikkiä makkaralla omassa esityksessään. Puudeli istuu hiljaa. Mutta eiköhän tuo kuullut Tomin reseptit. Pysähdys, tassua, kieriminen, tanssi.

19:20 Tomin koirat ymmärtävät toisiaan, mutta Tomi ei vaan ymmärrä. Teija tuli tulkkaamaan Tomille mitä ne haluaa. "Useampia temppuja haluvat" Tomi: Selvitään nyt edes siitä yhdestä.

19:22 Teija ehdottaa, että Petteri punakuono -laulua ja koira ulisee sen. Tomi: Ai mä laulan vai?
Teija: Oothan sä sen useammallekin ihmiselle esittänyt.

19:26 Teakin vähän osallistui ja yritti pitää palloa nenän/suun päällä. Pallo ei vaan pysy kovin vakaana. Teija: Käytä mielikuvitusta noihin tehtäviin. (Tomille) Tomi: Ei oo niin helppoa.

19:27 JonnA:ta vituttaa, kun tuli juuri nyt tuo koiratehtävä. Iidan kanssa ois ollut helpompi. Mä luulin, että Tomilla tulisi ideoita mutta ei! "Sen pitäisi omistajana keksiä noita.." Tea samaa mieltä.
Tea: Tuo just on Tomin heikkous, että se ei osaa yksin tehdä paljon mitään vaan sen puolesta tehdään aina kaikki. Anteeksi nyt vaan. Tea myöntää, ettei itsekään keksi oikein mitään omaan showhunsa.

19:31 JonnA oikein odotti koiranäyttelyä, kun Iida olisi keksinyt vaikka mitä temppuja hänelle ja hiukset olisi laitettu pehkolle. On pettynyt, kun joutui Tomin omistukseen.

19:40 JonnA yritti vieläkin viestiä Tomille jotain, mutta Tomi ei tajunnut ja JonnA lähti tuimailmeisenä painamaan pk-huoneen nappia. Teija kyseli, että joko Tomilla on temput keksitty koirille. Tealle kuulemma on, mutta JonnA:lle vielä miettii. Teija heitti, että vahva ruumiinrakenne ainakin on tällä koiralla että siitä vaan valkkaamaan.

19:43 Teija: Ei voi olla noin vaikeeta? Tomi: Helppohan sun on sanoa, mulla on 2 koiraa. Prkl. Mä en oo mikään järjenjättiläinen kuten on huomattu. JonnA pääsi pk:seen. Todennäköisesti avautuu Tomista aika kovalla tunteella tällä hetkellä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 07 Marras 2012 19:30

Jonna A ja Tea moittivat makkarissa Tomia, kun hänellä ei ole mitään ideoita noihin temppuihin.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2012 19:53

Teija kävi jostain supittamassa Tommille. Ilmeisesti Iida oli pilannut ruoan, kun oli jättänyt siitä jotain pois?
BB: Kuiskaaminen on kielletty. Tuli tosin vähän jälkijunassa. Teija haluaisi Iidan juontamaan koiranäyttelyä.

20:02 Iida pk:seen ja Teija jatkoi Tommin kanssa Iidasta.
Teija: Tuonkin meni pilaamaan. Tommi: Se on semmonen.
Teija: Pojoja tulee, katotaan niin täällä kuitenkin ne nimet edelleen talossa viikon päästä. Tommi: Ei ne lähde minnekään.

20:08 Tea avautuu, ettei saanut kakkaa aikaiseksi huussissa. Siellä on niin kylmä, ei pysty rentoutumaan.
JonnA: Senkin takia odottaa vkotehtävän päättymistä, että pääsee kunnon kakulille. Tea: Tuommonenkin asia.
20:11 BB: Tehtävä alkaa nyt.
20:18 Kävelykierros ohitse. JonnA piti melkoista vauhtia viimeisellä kierroksellaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 07 Marras 2012 21:07

Teija pk:sta, väki sohville.
Teija kiittää näyttelyn puheenjohtajana, siitä kun saivat näin harvinaisia rotuja näyttelyyn.
Tohvelinnoutaja Markus koira sai kunniamaininnan harvinaisen rodun edustajana siitä, kun oli tullut niin pian sukukypsäksi.
Tottelevaisuudesta sai maininnan takakasastanialainen Jouko koira.
Koiran esittelystä sai maininnan takakasastanialainen Jouko koira, jossa luonteenpiirteet tulivat hyvin esiin.
Vapaavalintaisesta temppukokeesta sai maininnan takakasastanialainen Jouko koira, raati oli ollut tästä yksimielinen.
Kokonaisuutena Teijan puhe lätkien jakoineen oli hyvä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Marras 2012 21:34

Tomi ruokkii Teaa, kysyi haluaako sinappia, mutta Tea haukahteli, että ei. Tomi kysyi, että ketsuppiako ja Tea näytti sormet ohimoillaan, että fucking idiot.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Marras 2012 21:58

Teija: En usko, että tolla on selkä kipiä, kyllä se tähän tehtävään pystyisi. Paremmin tuolla menee, kuin mulla aamuisin. No ette te tietenkään ole nähneet, kuinka jäykät nilkat mulla on. Ehkä sillä on salatehtävä.
Onko se päissään, saatana. Jos mulla olis selkä kipeä, en laulelis. Tai sitten sillä on helvetin kova lääkitys.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Marras 2012 22:32

Omistajat (Iida ehkä nukkumassa) päikkyyn.
Tea on viimein saanut cacattua. Voppaa, hihkuu Markus.
Markusta oli ällöttänyt kahvin juonti, kun koirankupissa oli lillunut rasva. Oli Teija sen sitten pessyt.
Joukoa ällöttää jotkut autokarkit, joita Tommi oli tahallaan syöttänyt.
Hirveää piereskelyä koirilla, sekaista vatsaa tuntuvat valittavan.
Omistajat päikystä, koiran elämä jatkuu taas.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2012 22:45

Sekä omistajat, että koirat pelaavat aasipallo -peliä. Tea tippui ensimmäisenä ja uikutti surumielisesti, kun ei saanut enää pelata. Tommi voitti ja Tomi ehdotti uutta kierrosta. Jonna heittää aika kovia, Teijan kannattaa varoa vielä lasejaan kun ihan vieressä tönöttää.

22:51 BB: Valmistautukaa pihalle siirtymiseen.
22:55 Jouko koira hauskuutti taas koko porukkaa jyystämällä Teijaa vasten terassisohvalla. Tohvelinnoutaja oli omistajan toisella puolella.
Teija: Takaventtiilivammanen, meinasi raiskata mun koiran vaikka on uros.

23:03 Tomi halusi kuulla lisää puudelin laulua. Pepska vouvotteli tuiki tuiki tähtöstä.

23:06 Tomi uteli Joukolta mikä koirarotu tämä haluaisi olla. Vuffuttelua tuli vastaukseksi.
Tomi: Mä en kauheesti tiedä noista koiraroduista, mutta mun enolla oli rottweileri.
Teija: No, et sä kyllä se oo. Jouko voisi ollakin.
Tommi voisi olla maailman isoin koira Irlanninsusikoira.
Tommi: Thänks..
Iida: Dieetille. Tommi: Mä voisin olla se valkonen.
Iida: Valkoinen, Husky vai? Tommi: Joo.
Iida: Sää voisit kyllä ollakin, silmätkin matsaa.

23:13 Muut haluaisi nähdä Tomin hoitavan oikeaa koiraa.
Tohveli haluaisi puudelin viereen, mutta Tommi tokaisi, että puudeli pitää huolta omasta reviiristä. Elä mene liian lähelle.
Tohveli: Vuff vuff. Teija lähti jaloittelemaan.
Teija: Hyi vittu, mikä paskanhaju! Tommi: Se oli sun koiras.
Teija: Niin olikin. Tuosta tehtiin sähköpannan onnellinen omistaja.
Samantein muuttui pisulireissuksi.

23:19 Tomi syöttää namia puudelille ja samalla kauhistelee huomista, kun pitää pestä 2 koiraa. Varsinkin näiden hiuksien pesu on kuulemma kinkkistä. Sermi auki.

23:30 Tommin ehdotuksesta alkoivat taas pelaamaan pallolla. Iida pk:seen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 07 Marras 2012 23:54

Teija " mua närästää tuo sipuli"
hetken päästä
"voi se olla tuo jauhelihakin"
Iida " eihän se pilaantunutta ollut"
Teija " mua jauheliharuuat närästää yleensä" " se on niin tuurissaan"

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 73. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 07 Marras 2012 23:55

23:53 Tomi tuli pk:sta ohjeistuksen kera. Samat jutut, kun eilen: omistajat pesee koirien nassut, nenut ja hampulit. Puudeli lähti ainakin vielä iltapisulle. No oli siellä näköjään Kazakstanin sotakoirakin. Tomi alkoi jostain syystä kysymään kaunareiden tunnaria Tommilta. Tommi ei ole perehtynyt asiaan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”