81. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 17:57

17:54 Teija sanoo, ettei Maamme -laulua ole edes Sibelius säveltänyt. Tea kärkkäästi: No kukas sitten? Sanopa? Väinö Linna vai? Teija: Oliko se Bacius? Tea: Ai oli vai? Mä oon taas häpäissyt itseni täydellisesti. Jean Sibelius Jean Sibelius x3.

18:01 Alkoi keskustelu englannin kielen taidosta Virolla/Suomessa. Virossa ei kuulemma osata englantia hyvin ja Teijan mukaan Suomessa osataan asiakaspalvelualalla. Jouko: Ei jokainen osaa. Teija: Mutta asiakaspalvelussa. Jouko: Ei sielläkään kaikki. Teija: Mutta suurin osa.
Tea: Kelaa, jos me oltaisiin niin juntteja ettei osattais enkkua. Teija nauraa kommentille.

18:05 Tea Teijalle: Saansk mä tehä sulle temppuradan. Jouko hyökkäsi samalla pieraisemaan Teijan naamalle, mutta ei tullut mitään. Iida sai naurukohtauksen ja muut katseli ihmeissään. Jouko hymyili, mutta Tommi katseli vakavalla naamalla. Iida nauraen: Tehään sulle temppurata. Tuo oli hyvä.

18:08 BB: Kokoontukaa sohville, olette voittaneet.... Ja samalla Nino tulee taloon.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja Rita » 15 Marras 2012 18:09

18:08 Nino saapui taloon kertomaan viikkotehtävän tuloksen.
Asukkaat voittivat kultaisen palkinnon. Varastohuone aukesi.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 18:20

18:17 Nino myöntää muille, että häntä harmittaa kun Tomi ei ole enää talossa olisi halunnut nähdä. Nino: Jos mut olis pakotettu siivoamaan niin mä olisin saanut samantien raivarit. Teija: Se oli vähän, että Tomi ei osannut edes siivota. Nino: En mäkään osaa. Teija nauraa.

18:20 Ensimmäiseksi esitellään taas pesää. Nino: Onks teillä ikävä tuonne? Iida: Poikaystävää, mutta kirje auttoi paljon. Nino vitsaili jotain pariskunnista, johon Tea totesi että toinen lähti jo (JonnI). Nino sanoo, että ei siinä mitään.

18:25 Nino luettelee kenen kanssa on eniten tekemisissä: Elisabet/Kadi/Saranna. Menee vähän miten lähellä asuu toisia. Kertoo, että oli vähän stressiä kun oli talossa, että saako töitä lähihoitajan alalta. Markus opiskelee lähihoitajaksi ja sanovat että Tomihan oli lähihoitaja. "Teillä on jotain yhteistä."

18:27 Jouko otti puheeksi, että mitä Nino oli aiemmin selittämässä pihalla ennenkuin tuli kuulutusta.Nino sanoo, että oli tietyt kuvat asukkaista ennakkoon ja nyt on sitten erilainen fiilis.
Nino selittää julkisuusjutuista muille. Laittakaa facebookkiin niin mä kerron mihin uskaltaa ja mihin ei kannata lähteä. Nino puhui entisestä kämppiksestään voittaja Sarista ja muutama ihmetteli, että se Sari? Puhui, että Jani vei hänen naisensa. Markus tuntee Janin, jonka kanssa Sari heilastelee. Nino naitti ne kuulemma seksimessuilla. Nino: Onneks meillä ei ollu viinaa, mä oisin ihan sekopää. Tulisi ihan erilainen Nino. Tea: Mä en tykkää alkoholista muutenkaan, sanon muille että juokaa ne.

18:33 Nino utelee Joukon tatskaista, että paljonko on fyrkkaa menny. Jouko: Aika paljon. Nino: Naamaan älä ota enää. Jouko: En ... paitsi tähän sivulle jotain. Nino: Oma asiahan se tietysti on.

18:37 On aika hyvästellä Nino. Kaikki: Eiiii. Teija: Ei tässä nyt niin jäniksen selässä olla, juo kahvit loppuun. Nino ei uskalla uhmata isoveljeä vaan lähtee kiltisti.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 15 Marras 2012 18:59

Asukkaat pyydettiin jokin aika sitten sohville. Saivat radiotehtävän ja siihen osallistuvat nyt Jouko, Iida, Jonna ja Tea. Aiheena positiivinen asenne elämässä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 19:28

19:22 JonnA: Nyt tuli oikein kiva aihe! Teija: Vitsi, että tää on ollut huikee viikko. Eikö olis hyvä perjantaina peli-ilta? Tommi: Ei tässä tarttes, kun pelikortit. Teija haluaisi aliaksen tai vastaavan. Tommin mielestä ei tarvita pelilautoja vaan pelikortit. Teija myötäilee. Teija: Sitten vielä jotain karkkia ja suolasta siihen. Tommi: Ei tartte. JonnA: Ei kyllä. Teija: No jotain suolasta, ne popparit oli hyviä.

19:27 Teija: Mie luulen, että BB:kin tykkäisi enemmän peli-illasta, kuin tappeluista. Tommi: Niistähän se vasta tykkääkin. Teija: Paitti me saatas siitäkin peli-illasta joku tappelu aikaseksi.

19:28 BB: 30 minuuttia suoraan lähetykseen.

19:39 Jouko: Artolle pitää olla kahvia. JonnA: Radio Novaa! Jouko: Sä voit vetää ton siihen alkuun. JonnA naurahtaen: Joo! Tommi: Ja sermi aukeaa, minuutti ja viisitoista. Kattokaa kellosta. * Minuutin päästä: Teija: Meni jo. Tommi: Viisitoista sekuntia.

19:42 Tea raapusti jonkin kirjeen ja näytti sitä Teijalle. Teija naureskeli kirjeelle. Jonkin kuvankin Tea oli piirtänyt siihen. Tea: Mut kohta varmaan heitetään ulos täältä.

19:44 Sermi auki. Tea: Ihanaa meidän oma radioterapeuttimme on taas täällä! Iida: Hän on täällä tänään. Hursti halaa Iidaa kättelyn sijasta. Iida: Ai me ollaan jo sillä asteella. Hursti käy halaamassa jokaista asukasta. Tommi: Nyt keitetään Artsalle kahvia.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Marras 2012 19:45

Tea kirjotti Teijalle kirjeen. Teija luki sen ääneen ja Jouko katsoi pahasti. Tea totesi, että hän varmaan lentää kohta ulos.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 19:50

19:46 Hursti: Nyt tehdään kaikkien aikojen show. JonnA kehuu aihetta Hurstille.

19:48 JonnA: Tänään on ollut niin huippupäivä ja nämä biisitkin vielä. Hursti: Säästä tuo energia illan lähetykseen. JonnA: Mä en muuten merkanna sua tohon mun vihkoseen, däm. Hursti: Mulla on niin hyvä yleiskieli. Et sä tarvii sitä listaa. Hursti totesi ripuli. JonnA: Ei se ole kirosana.

19:52 Iida: Sanotaanko me nyt sitten lopulliset heipat tuossa. Hursti: Ai me vai? Iida: Ei kun tuossa lopussa nyt. Hursti: Mä en näistä suunnitelmista tiedä. Tea: Eiköhän tämä nyt Iida tähän lopu.

19:56 Hursti: Te ootte ilmeisesti tykänny tästä touhusta? Kaikki myötäilevät. Hursti: Mä arvostan sitä, kuinka vakavasuhteisesti olette suhtautuneet tähän. En tarkoita, että ottaisitte liian vakavasti. Jouko: Riskin kyllä uskalsitte ottaa. (Katsoo Teijan suuntaan) varsinkin tän porukan suhteen. Tea: Mä sanoin tuossa, että kun sä tulet niin se on vähän kuin, että meidän oma terapeuttimme tulee tänne. Hursti: Tarvitseeko puhua mistään? Jos itkettää niin saa itkeä. Tea nauraa. Markus: Mä tirautin vähän tuossa. Jouko: Markus tirautti muutaman.

20:01 Hursti toteaa, että saadaan mahdollisesti lisää aikaa. Katotaan.
Markus: Tsemppiä kaunokaiset ja Jouko. Iida: Teijan tyttäret.

20:02 Hursti: Tuo kahvi on yllättävän hyvää. Kiitos. JonnA: Yllättävän?
Tea: Ootsä niinku radiojuontaja? Hursti: Joo.. Muut nauravat. Tea: No mää aattelin, että ois isompikin jehu. Kysyvät onko Elina Hurstin pari. On. Käskevät sanomaan Elinalle terveisiä. Hursti: En mä nää sitä enää. Tea: No voi.

20:05 Jouko vessassa yli minuutin. Hursti: Se taisi jäädä asumaan sinne. Jouko back in business. Saivat lisää aikaa Hurstin mukaan.

20:10 Hursti kysyy Iidalta, että meinasiko puhua enemmänkin tuosta. Iida ei osaa sanoa. Hursti mainitsee, että jos sanoo niinkuin Iida sanoi tuon onnettomuuden. Että kertoisi mahdollisesti lisää, mutta se on Iidan päätettävissä. Hursti: Sitä kutsutaan puffaamiseksi. Sä heität pienen jutun ja saat kuuntelijat kiinnostumaan. Iida: Hyvä pointti.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 20:21

20:18 Iidalta jäi kokonaan oma segmentti käyttämättä muiden jaariteltua taas kauan. Iida ottaa seuraavasta paikasta sitten, Jouko mietti, että joku merkki olla kun Iidalle puheenvuoro.

20:21 Hursti antaa taas lohduttavia sanoja, kun Tea totesi että unohti tuon toisen lopetuksen kokonaan. Hursti: Huomasitteko miten Salsa puhui tuohon biisin päälle? Eivät pahemmin kiinnittäneet huomiota. Teija heitti jotain tsoukkia Hurstille Salsasta. Meni ohi. Jouko käski muiden katsoa Teijaa, kun naama oli ihan punainen. Hurstillakin oli hymy päällä. Tommi taisi pieraista ja pisti sen Teijan syyksi. Iida: Teija! Tämmösellä hetkellä?! Teija siirtyi kauemmas Tommista ruokapenkillä ja totesi, että Tommi on perheen rikollinen/musta lammas.

20:32 Tommi: Tea hajos. Iida: Tuo oli hyvää. Jouko: Yks katsoo sitä aikaa ja muut puhelee samalla. Iida huomasi, että 2 minuutissa meinaa tulla hätä niin tuo 4 minuuttia oli paljon parempi. Hursti sanoo, että introista voi joskus leikata. Kesken biisin ei katkaista, kun musiikki on niin tärkeä osa.

20:38 Jouko: Mä voisin olla Iidan kanssa tuossa seuraavassa, kun mä lopetan siihen biisiin tuon. Ja te voisitte sitten olla tuossa, kun Tea lopettaa sen viimeisen biisin. Tekevät niin. Hursti muistuttaa, että muistakaa kaikki sanoa heippa siihen viimeiseen. Iidan lempibiisi lähti soimaan.

20:41 Teija: Tän biisin muistan aina siitä, kun mut laitettiin tuonne ja härpäkkeet korville. Kaikki muut kuuli paitsi minä.

20:43 Ehdottavat, että asukkaat lähtevät juontamaan radiota tuonne ulos ja Hursti jää taloon. Hursti sanoo, että on liian vanha tänne. Tea: Ai vanha vai? Kui vanha sä oot? Hursti: 47. Tea: Ei sulla ois noin paljon tukkaa, jos oisit. No ei, on mun äidin miesystävälläkin tukkaa. Hursti: Heräsin kerran aamulla ja oli viikset ilmestynyt ja osasin Espanjaa. Jouko hieman repeili.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 20:50

20:49 JonnA: Tea vetää sitten tuohon Britneyn biisiin... Hursti: Alkaa laulamaan vai? Tea: Mä osaan aika hyvin imitoida tuota Britneytä itseasiassa. Jouko ja Iida yrittivät saada Tean antamaan näyte, mutta ei uskaltanut Hurstin edessä. Hursti: Se on hyvä sitten tuolta sermin takaa huudella.

20:55 Porukka repeilee Tealle aplodien jälkeen. Jouko: "Pitää yrittää säilyttää se negatiivinen asenne loppuun asti". Tea ihmettelee, että sanoiko hän noin? Hursti käy jälleen kättelemässä jokaista asukasta ja kehuu näitä. Asukkaat kehuivat takaisin. BB:ltä komennus pihalle. Hursti: Tää oli mukavaa mulle. Iida: Kuuntelijat kaikonneet. Hursti kehuu, että lisäähän niitä tuli kokoajan. 2 miljoonasta 3 miljoonaan. JonnA: Kattellaan. Hursti: Hyvää elämää.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 15 Marras 2012 20:52

Tea: "On välillä vaikeaa säilyttää negatiivinen asenne talossa" Freudian slip

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 21:04

21:00 Iida ja Jouko sohvaryhmän luona pihalla, kun muut tupakilla. Jos tulisi tsänssi niin Iida menisi heti radioon töihin. Jouko myötäilee, mutta tää bb on tämmönen kokemus ja katellaan sitten mitä tapahtuu tuolla ulkona. Mahdollisten työtarjousten tullessa, "ei pidä sanoa ei koskaan" Jouko totesi.

21:03 Iida odottaa, että ovat nauhoittaneet nuo heidän lähetyksensä. Vaikka edes c-kasetille kotipuolessa. Muut samoilla linjoilla. Teija ei tykännyt, kun oli vieraita talossa ja Tommi pilkkasi häntä.

21:08 Sermi auki. JonnA: Paluu normaaliin elämään. Tommi: Tosi normaaliin. Teija: Vitsit, että on ollut kivaa. JonnA: Meidän pitää käydä se biisi jossain välissä.

21:11 Tea: Mä olen häpäissyt itseni jälleen kerran. JonnA: Etkä oo. Tea: No en niin, kunhan sanon. Jouko haluaa jonkun end of days -biisin ja lähti pk:seen. Jouko: Mä en tiedä tykkäättekö siitä, mutta. Markus: Kato Birgitta tuli. Iida: Birgitta on täällä tänään. Tommi: Sekopää Birgitta. JonnA toistaa uudelleen jogurtin, jota syö banaani-granaattiomena. Hyvää on kuulemma.

21:15 Jouko: He doesn't love my anymore. Yrittää siis pk:seen, mutta ei ole vielä päässyt.

21:17 JonnA toteaa Iidan huivista, että mutsi kävisi heti nappaamassa tuommosen, kun on turkoosi. JonnA: Se menee aina ekana sinne ostosreissulla missä näkee turkoosia.

21:20 Iida meinasi huivinheiluttelujen jälkeen tehdä jotain henkarilla Tommin jaloille. Tommi ei lähtenyt leikkiin mukaan, mutta totesi kuitenkin Iidan mieliksi: Elämyksiä elämyksiä.

21:22 Teija on kennomunia vailla, kun haaveili tekevänsä jotain.
Jouko: Anna ees kennomunia, just voittanu kultaa. Iida: Kettuilu ei oo mukava termi, kun ketut on kivoja. Ketunleivistäkin jotain puhetta oli. Iida: Sä oot kirppu mun turkissa. Jouko: Finni mun otassa. Sä oot kakka mun pöntössä jne. Jouko kävi lopuksi nuolemassa Iidaa tai jotain.

21:31 JonnA: Mitä luulette onko huomenna teema-bileet? Mikäs teema olis kiva? Iida: Pikkujoulut olis, mutta onko se teema. JonnA: Se olis! Pipareita. Torttuja. Iida: Kuusi koristellaan. JonnA: Joo! Iida: Sitä glögisiirappia tekisi ja. JonnA: Juodaan terästettyä glögiä, jes. Mikä teidän lemppari on jouluna. Iidalla kinkkua sinapilla ja perunoita siihen jne. Iidalla ja JonnA:lla yhteinen kieli jouluruoasta. Iidasta olisi ihana, kun olisi aamulla tuossa joulupuuro ja sitten tehtäs piparkakkutaloja ja.. JonnA: Nimenomaan!
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 21:42

21:31 JonnA: Mitä luulette onko huomenna teema-bileet? Mikäs teema olis kiva? Iida: Pikkujoulut olis, mutta onko se teema. JonnA: Se olis! Pipareita. Torttuja. Iida: Kuusi koristellaan. JonnA: Joo! Iida: Sitä glögisiirappia tekisi ja. JonnA: Juodaan terästettyä glögiä, jes. Mikä teidän lemppari on jouluna. Iidalla ja JonnA:lla yhteinen kieli jouluruoasta.

21:41 Vitsailua Teijan heitoista koiraviikolla Joukon suuntaan. Jouko: Tasa..tasa..tasavaltainen taka... taka.. takakazakstanilainen takaiskuventtiili yms. [smilie=a_happyhappy.gif] Teija nauraa.

21:45 Teija ja Jouko tupakilla. Jouko käskee katsomaan Terkuksen suuntaan. Sopu tuli. Teija: Markus on ihmeen rauhallinen ollut, kun ei ole tänään tullut edes tuota j-sanaa. Naureskelivat myös keittiön suuntaan. Jouko lähti ja JonnA tuli. Teija: Just naurettiin Joukon kanssa, että tuolla on Tommi ja Iida samaan aikaan niin siitä ei hyvä seuraa. JonnA: Niin. Teija: Oikein mastercheffi.

21:53 Teija ihmettelee edelleen sitä Marin heilaa bb-talosta. Teija: Sillä oli väännetty se nimi englanniksi, että siitä puuttui jokin kirjain. Oulusta oli vielä. Sittenhän se lemppasi sen, kun tuli se Niko Nousiainen. Tommi: Mariko katteli Nikoa? Teija: Niin.

22:00 Joukon bilebiisi lähti ilmeisesti soimaan. Ei mitään hirveää tanssimista selvinpäin, paitti Iida toki jammailee. Jouko ja Tohveli hilluvat paikallaan. Teija: Hyvä oli kyllä biisi. Roughit sanat oli.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

pikkuvirhe
Kuhnuri
Viestit: 62
Liittynyt: 12 Marras 2012 21:25

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja pikkuvirhe » 15 Marras 2012 22:13

Kuva
Pihalla Iida jammaili rytmimuna, rytmimuna... "Markus on kyllä sellanen rytminuna...on rytmi munassa".

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Marras 2012 22:31

Mulle tuntematon suomihumppabiisi soi talossa. Jouko riisuutuu kalsarisilleen, nakkaa Iidan tuoliin istumaan ja esittää tälle sylitanssin.
Jaa, joku Kikka kuulema oli esiintyjä.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 22:32

22:30 Tea kävi toivomassa Teijan lempparia Kikkaa. Menivät pihalle fiilistelemään, jossa Jouko veti soitinmenotansseja Iidalle. Striptease ja koko show.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

pikkuvirhe
Kuhnuri
Viestit: 62
Liittynyt: 12 Marras 2012 21:25

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja pikkuvirhe » 15 Marras 2012 22:32

Kuva

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 22:45

22:43 Keskustelevat puh.numeroista. JonnA ilmoittaa muistavansa omansa, kun samalla laittoi Joukolle merkinnän vihkoonsa. Jouko ei enää muista omaansa. Teija: Mun numero alkaa hyvin. JonnA: Ai jaa, haluatko sä puhua siitä? Teija: En mä täällä. JonnA: Vaihdetaanko me sitten numeroita, kun ollaan tuolla out. Teija nyökkäilee. Tea: 112? Teija: Oikeesti alkaa, mistä tiesit?

22:50 Jouko pelästytti Iidan ja Teija nautti. Iida alkoi seuraamaan Joukoa hieman hullu ilme kasvoillaan. :D Teija Iidalle: Nipistä sitä, nipistä sitä. Jouko: Tuo oli pelottava ilme Iidalla. Iida: Mä haluan nähdä mun pelästymisilmeen, mutta kosto elää Jouko. Jouko: Elä nyt tommosesta. Iida: No en, mutta.. Jouko mainitsi vielä kerran, että Iida oli pelottava. Hetkeä myöhemmin Jouko könötti vessan oven takana pyyhe päällään kyykkyasennossa ja pelästytti wc:stä tulevan Teijan. Tohveli oli seuraava targetti. Tommi: Aika hyviä lähtee, mulla on kakkahätä niin nyt en mene. Teija: Joo, ei kannata.

22:59 Iida: Imuroin kotona ja avasin ulko-oven, musat täysillä. Huomasin yhtäkkiä hahmon ovella ja pelästyin todella paljon. Se oli mun poikakaveri. Otin imurin ja heitin sitä päähän. Iida haluaa nähdä oman
pelästymisnaamansa. Teijallakin oli se tietty pelästymisilme. Jouko meni halaamaan Iidaa: Mä oikeesti pelästyin sun ilmettä. Iida: Joo ei mitään.

23:02 Tea: Olin facebookissa ja jollain oli statuksessa. Laita tämä omalle seinällesi, jos sait oman vanhan facebookkisi näkyville tai jotain. Tea meni laittamaan sen ja se oli alkanut huutamaan örkkinaamalla. Oli pimeää ja yksin kotona. Tea oli mennyt peiton alle itkemään. Jotain venäläistä tekstiä tuli googlen kautta.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 15 Marras 2012 23:10

Jouko tuli makkarista, oli pukeutunut Tean alusvaatteisiin ja joku huivi päässä. Tea oli kauhuissaan, että rintsikat venyy. Teija kiusasi, että BB:n pitäisi nyt pyytää Jouko päikkyyn.
BB: "Teija, tulisitko päiväkirjahuoneeseen."
Teija menee ja Jouko mukana. Hetken päästä Jouko tulee päikystä ulos ilmeisesti BB:n käskystä.
Tea sanoo, että Jouko saa pitää hänen alushousunsa, haukkuu Joukon psykoksi.
a walking disaster

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 23:14

23:11 Tommi suunnitteli Teijan säikyttämistä, mutta siirtyvät Teaan, kun Teija on pk:ssa. Tea kun oli maininnut, että Jouko ei saa häntä pelästettyä. Tea on tupakilla ja Jouko kyttää puhelinkopin nurkalla.

23:14 Jouko: Tulis jo, on vähän kuuma.
23:16 Tea: Häähää, turha yritys mä näin sut. Jouko: Noi sanovat.
Tea: Ei, kun mä ite näin. Sä et onnistu.

23:17 Takaisin Teijaan. Jouko meni pk:n oven viereen telineen taakse ja kyttää siellä Teijaa. Porukalla on hauskaa.

23:19 Jouko istua kökötti telineen alla, kun muut kyselivät pk:sta tulleelle Teijalle että saako mennä nukkumaan. Jouko huudahti jotain intian mongerrusta ja Teijahan pelästyi. Toivoi hieman, ettei Jouko olisi päässyt telineen alta pois.

23:26 Jouko tahtoi Teijan toiset lasit. Kävi myös makkarista hänen yöpaitansa. Kohta on taas showta luvassa. Teija: Et ala esittämään mua. Mä en sitten oo semmonen mitä sä esität.

23:27 Jouko tuli veskistä Teijan lasit ja yöpaita päällä. Tukkakin oli näköjään kammattu ja veti lyhyehkön shown Teijana. Porukka tykkäsi.

23:33 Iida: On se kun ei terveet ihmiset pääse nukkumaan. Teija: Terveet? Kuka täällä terve on? Teija tahtoisi, että Jouko pelästyttää JonnA:n. Jouko ei uskalla, koska sillä on vakava naama. Ei myöskään kiroilukiellon takia rohkene kokeilla pelästyttämistä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 23:42

23:39 Teija: Sais antaa jääpaloja niin heräisin aamulla ja laittaisin poikien
housuun. Markus: Sehän tuntus vaan mukavalta. Teija: Sulla ehtis sulaa ennenkuin iho edes koskettaa. Jouko pahoitteli, kun oli kussut lattialle. Tommi kävi kusemassa samaan kohtaan, kun Jouko. Iida: Sillon kun Alejandro meni tuonne teidän koppiin yksin niin mun teki mieli kysyy, että pissasko se sinne.

23:42 Makkarista sammui valot. BB: Voitte halutessanne mennä nukkumaan. Jouko suunnittelee uutta säikäytystä. Targetti luultavasti Tea.

23:45 Tea säpsähti, mutta sanoi että en pelästynyt. Tommi sä yritit hämätä mua! Jouko sanoo, ettei uskaltanut kunnolla kun Tea piteli lasia kädessään, kun tuli makkariin.

23:47 Kopissa Tommi utelee onko pojilla hajua kelle antaa. Jouko: On mulla yksi. Tommi: Niin mullakin, yhteen on alkanut hermot mennä. Markus: Aika paha on. Jouko: Tosi paha. Tommi: Teijaan ja Teaan ei mee nyt hermo yhtään. Jouko: Markuksella on tiedossa jo? Markus: On mulla se 2 pisteen, mutta muuten. Jouko myötäilee, että aika vaikeaa. Ei haluaisi ketään pois. Markus: Pakko se on joku pistää. Tommi: Alkuviikosta aattelin, että JonnA:lle en anna, mutta nyt on hermot menny. Se läpättää ihan kokoajan. Jouko: Sekin kun se suuttu niin pienestä. Tommi: Hmm, heti hapannaamana. Tommi: Menee henki. Enkä jaksa sen positiivisuttakaan. Markus: Onkohan tuolla Iidalla oikeesti lääkekuuri, kun tulee. Pojat myötäilee. Jouko: Se osais kyllä vetää. Iida on ihan fiksu tyttö. Tommi: Jotenkin Iidasta huomasi koiraviikolla, että flirttaili mulle ja Joukolle. Markus: Eikös Iida oo vähän tuommonen flirtti. Tommi: Mutta sillon siitä huomasi ihan selvästi.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 15 Marras 2012 23:51

23.49 Poikien makkarissa puhetta Jonnasta. Tommilla alkaa mennä hermoon. Aiemmin aatteli, ettei nimeä mutta nyt ei tiedä. Höpöttää koko ajan. Joukon mukaan Jonna suuttuu niin herkästi. Sitten pohditaan, onko Iidalla joku lääkitys, kun heittää niin ihme juttua. Sitten epäillään salatehtävää.

23.51 Tommin mukaan koiratehtävässä huomasi, että Iida flirttaili. Etenkin Joukolle ja ehkä myös hänelle. Markus pohtii, että eikös Iida ole vähän sellainen. Jouko komppaa. Salar oli sanonut Iidalle jotain, kun Iida oli puhunut kullasta, että ettei olisi täällä talossa ja katsonut Joukoa ja Tommia. Tommi pohtii, onko Salar nähnyt jotain, mitä he eivät.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 81. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2012 23:58

23:53 Markus: Monta noita vieraita nyt kävi? Jouko selostaa. Eivät muista kuka kävi samana päivänä, kuin Tero. No nyt muistivat Iida. Tommi: Hyvännäkönen. Markus: Oli kyllä, punatukkanen. Tommi: En oo muuten
ikinä seurustellut punatukkasen kanssa. Markus: Mulla oli joskus.

23:56 Tommi: Ei niitä nyt niin paljon, ettei muistais. Joukolla useita? Jouko: Ei oo. Mitä? Osui yks lähelle. Tommi: Punatukkainen? Jouko: Yhymm. Tommi: Luonnollinen? Jouko: Mmm. Meikä diggaa pisamista. Markus: Elisabetillahan oli pisamia.

23:58 Kopissa kamala törähdys. Tommi: Hyvää yötä Markus. Tommista oli erikoista, että saivat yli 20 km hiihdettyä, kun oli niin pieni se rata.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”