83. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

83. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 16 Marras 2012 23:00

Mitä talossa tapahtuu juuri nyt? Liveraportointia ja kuvakaappauksia 83. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2012 00:01

Markus vetää tunteella Janne Hurmeen Kirjettä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 00:02

23:59 BB: Tupakointi on sallittu vain sille varatulla alueella! Pojat hämmästelevät, kun tuli kuulutus, jollaista ei olla kuultu reilun 80 päivän aikana. Teija: No nyt mä ymmärsin.

00:00 BB: Markus! Tohveli laulamaan. Janne Hurme - Kirje.

00:07 Jouko kehui Markuksen suoritusta, kun o vaikea laulu laulaa.
Tean vuoro Beyoncea. Jouko: Jumalauta! (kehu karjaisu)

00:10 Tea sai biisin loppuun ja kehuja sateli taas. Tea sanoo, että meni vinkumiseksi tuo kertsi. BB: Iida tulisitko pk:seen?

00:13 JonnA: Etkös sä Tea lopettanut tupakoinnin? Tea: Mä lopetan sitten, kun pääsen täältä. JonnA: Me päätettiin kyllä ryhmässä, että sä olet lopettanut sen nyt. Tupakkipaikalla kehutaan Teaa edelleen. Tea: Mä en osaa ottaa kehuja vastaan. JonnA: Sä meet laulutunneille ja sitten susta tulee iso stara. Mä oon sitten siellä radiossa haastattelemassa sua ja voin kertoa, että olin tän staran kämppis by the way!

00:20 JonnA: Mä voi kuulla Elinan äänen: Miltä tuntuu olla kolmatta kertaa peräkkäin häätöäänestyksessä? Mitäs tässä perussettiä, samat äänestäneet. Iida pk:sta. Teija laulaa seuraavaksi ja nyt alkaa
viimeinen kierros. Sen jälkeen valitaan se yksi, joka laulaa vielä ylimääräisen. JonnA: Mä en halua laulaa. Iida: Voi sen duettonakin vetää. JonnA: Mä en haluu. Tea ehdottaa Nylon Beattia JonnA:lle. JonnA meinaa laulaa Nylon Beatin Anna Mulle ihan vaan Tean mieliksi. Yksimielistä porukkaa, kun antavat Tealle sen viimeisen biisin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 17 Marras 2012 00:26

Tommi laulaa "Vanha holvikirkko" kappaletta. Ihan hyvin vetää. Eipä vedä sittenkään. R-vika painaa esille.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 00:30

00:29 Tommi omisti herkän laulunsa Fisherman's Clubin jäsenelle, jonka lempibiisi tämä Vanha Holvikirkko oli.

00:30 Iida ja Jouko vetävät duettona Eminem feat. Dido - Stanin.

00:36 Porukka tykkäsi duetosta, vaikka Eminemin räppiosuudet olivat erittäin nopeita. Jouko seuraavaksi soolona Särkyneet Sydämet.

00:41 Jokemon lopetteli herkistyneessä tilassa. Oli omistettu sille, kun ei ole oikein ikinä ollut omaa isää? Näin kai hän totesi. Teija seuraavaksi The Eagles - Hotel California. Teija antoi nopsaan kapulan Joukolle, kun ei tunnistanut omaksi biisikseen. Ei ole Joukonkaan. Kukaan ei myönnä mitään.

00:46 BB: Markus tulisitko pk:seen, Tea tulisitko pk:seen? Tea: Ei nyt! Mä näytän kulmakunnan pahimmalta lutkalta. Iida katselee, että lopussa on Ruotsalaisia biisejä. Iida: Jag känner en bott, hon heter Anna. Basshunteria.

00:50 JonnA toteaa, että hyvä kun oli näin pieni porukka niin kehtasi vetää tuota karaokea. Ikinä ei kaveriporukassa laula. JonnA on kateellinen ihmisille, jotka osaavat laulaa. JonnA: Mä oon ilonen, että osaan muita juttuja vaikken osaakaan laulaa. Iida lohduttelee.

00:53 Tea pk:sta. JonnA ja Teija laulavat nyt. Tealle on varattu viimeinen biisi. Nyt korjataan, että JonnA ja Tea laulavat enää? JonnA: Tytöt tykkää? Tea: Ei. JonnA: Ei tod.

00:56 BB:n vapaavalintainen biisi tuli. Rolling Stones - Satisfaction. Vuorollaan laulavat biisiä.

01:00 Movetron - Ei kenenkään maa. JonnA pääroolissa, mutta Tea on vahvana taustatukena. JonnA ei halunnut itse laulaa niin antoi Tealle kapulan.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2012 01:01

Movetronin Ei kenenkään maa ja kaikki joraa innoissaan. Tea ja JonnA laulaa.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 01:07

01:05 Tea Lady Gaga - Lovegame. Jokemon ja Tohveli alkoivat riisuuntumaan Tean ympärillä. (Nakeksi pojat veti lopussa, ei varmaan tullut yllätyksenä) Teija kehuu Teaa: Erittäin lahjakas, tyttö sä oot tähti. Oot mun adoptiolapsi!

01:10 Tohveli: Ota meidät Tea sitten taustatanssijoiksi, kun olet iso tähti.
Tea: Otan otan.

01:13 Tommi: Iida yrittää pelata tuolla finaalipaikkaa. Teija: Mitä se? Tommi: Ei juo viinaa. Keskustelu katkesi, kun tuli enemmän populaa tupakille. Jouko/Markus/Tea.

01:17 Gangnam Style alkoi raikaa pihalla ja nyt lähtee.. (Eikä ollutkaan.. Huutelivat itsekin, että Gangnam style) Tämä on jotain jenkkituubaa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Karhu » 17 Marras 2012 01:15

ff kirjoitti:Teija kehuu Teaa: Erittäin lahjakas, tyttö sä oot tähti. Oot mun adoptiolapsi!
Ja Tommi huutelee leikillään "miks te ette sano pojille mitään?" Teija siihen "Nää munat on niin nähty!"

Kuva
Lopuksi vähemmän yllättäen taustatanssijoilta lähti vielä housutkin jalasta.

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Marikki » 17 Marras 2012 01:16

Teija kuiskasi äsken, että Iida vei hänen biisinsä(?). Jouko esitteli munaansa tupakkapaikalla, siinä lukee HÄKKI, Tea oli luullut että se oli KÄKI.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 01:37

01:34 Teija taas esittää jotain Iidalle sisällä. Teija: Ollaanko me kavereita oikeesti tämän jälkeen? Iidasta Teija muotoili kysymyksen oudosti. Iida: Miksei oltais? Teija: Voinko mä soittaa sulle kahentoista aikaan illalla, mä yleensä laitan tekstiviestin. Iida: Tottakai ollaan, mehän ollaan. Teija: Niin vaan tämän elämän jälkeen tuolla ulkona? Iida: Ollaan tietenkin.

01:47 Aikuinen nainen tuli ja Iida ja Teija olivat hereillä, kun muut olivat pihalla. Duettona vetävät. Tommi ja vähän jälkijunassa Jouko tulivat jammailemaan mukaan.

01:51 Iida: Tää oli ihan meille. Yläfemmat Iidan ja Teijan välillä.

01:52 Metallica - Master of Puppets ilmestyi telkkariin. Tommi mietti Joukolle, että oliko tää meille? Juuri kun kehuivat isoveljeä.

01:57 Nuoriso diggaa biisistä, paitti Tea ei tiennyt mikä tämä on. Teija: Kyllä se Matti ja Teppo oli paljon parempi.

02:00 Tapani Kansa - R-A-K-A-S. Pojat/Iida ja Teija tykkäsivät suomi-hitistä. Teija: Tää oli kuin meille. Miten se Kansan Tapani osasikaan tehdä tämmösen biisin. JonnA: Pk:seen ja samalla pihalla soi Moves like Jaggeri.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Korppu100
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 31 Elo 2011 22:29

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja Korppu100 » 17 Marras 2012 02:09

Maroon 5

Move like Jagger, nyt Tean show, you drive me crazy..

http://www.youtube.com/watch?v=Q4VK9_CfOLQ

Näitä 50:siä Jon Bon Jovi

http://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE

Edit, korjattu juttuja...

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 17 Marras 2012 02:15

Jokemon pitää puhetta siitä, miten kaikki ovat hänen elämässään nyt. Muut yhtyvät. Yhteishenki parhaimmillaan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 17 Marras 2012 02:16

Korppu100 kirjoitti:nyt Tean show, you got me crazy..
Britney Spears: You drive me crazy.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 02:28

02:26 Teija nosti esille, että Tomi on oikeasti bi-seksuaali. Teija tietää tämän, vaikka Tomi ei sitä sanonutkaan. Teijaa se ei haittaa mikä on seksuaalinen suuntautuminen. Iida: Toivois vähän maailmalta vastakaikua, mehän hyväksytään mutta ei kaikki. Tommi kyseli, että eikö Jouko muka tiennyt että Tomi saattoi olla bi-seksuaali. Jouko ei ole ollut paikalla, kun oli jotain juttua siitä aiheesta.

02:31 Jouko ja Markus puhuvat jotain homo-kavereistaan tai jottain. Taisi lähteä siitä, kun Teija ihmetteli että onko nuokin bi-seksuaaleja kun kokoajan hempeilevät kahdestaan. JonnA: Teidän ei kannata tulla härmähän. Jouko alkoi selostamaan jostain seinäjoen -reissustaan.
BB: Mikrofonit on jätettävä saunan ulkopuolelle. Teija: Anteeks, unohtu. Ja biisiä tulee taas.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 17 Marras 2012 02:40

Talossa soi Bollywoodviikolta tuttu "jiihuorabiisi" (Laulussa lauletaan oikeasti Jai-ho eli tulin voittamaan)
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 02:44

BuZu kirjoitti:Talossa soi Bollywoodviikolta tuttu "jiihuorabiisi" (Laulussa lauletaan oikeasti Jai-ho eli tulin voittamaan)
Enemmistö osallistui Intian rytmeihin.
Kuva

02:51 Teija: Miettikääpä, että myö ollaan 2012 asukkaita. Minkähänlainen kuva tuolla lie meistä? Teija: Anteeks Iida mä oon ollu sulle välillä erittäin paska. Niin säkin kyllä mulle. Jouko otti puheeksi, että miettikää kun me Jonin kanssa laitettiin teidät tuonne koppiin nukkumaan vierekkäin. Teija yrittää sanoa, että en minä Iidaa siinä kohti.. Jouko: Joo ei. Kaikki on kuule nauhalla. Mietipä Kenen ansiota oli, että teille tuli näin hyvät välit. Te ette edelleenkään hiffaa sitä, että minä ja Joni. Miettikää. Saatte kiittää minua ja Jonia. Ilman meitä, te olisitte tälläkin hetkellä. En tiedä mitä olitte, mutta..

02:58 Jouko: Ei oltas tässä. Sie oot saaanu monta viikkoa tahtosi läpi ikäsi puolesta. Se loppu siinä vaiheessa, Teija otti kamppeet. Nukuitte vierekkäin ja ketä on kiittäminen. Iida: Kyllä mä Teijasta tykkään. Teija: Mä tykkään Iidasta tosi paljon. Iida: Oli meilläkin osuutta asiaan. Jouko: Kuka teidät ajo tonne? Ilman meitä ilman meitä. Jouko Teijalle: Katotaan nauhalta niin siellä oot itkeny, kun Jouko laitto tuonne.

03:02 Teijan noloin hetki oli, kun nimitteli Iidaa vammastaan. Jouko: Sä voit ajatella omalle kohdallesi tuon. Teija: Piti keksiä jotain niin loukkaavaa ja siinähän se oli. Jouko: Mmm. Teija lepertelee Iidalle, että on kai hän antanut anteeksi sen. Iida: Oot saanu.

03:05 Teija: Olen vilpittömän pahoillani. Mun on vaikein antaa itselleni anteeksi tuommonen.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 03:10

03:06 Teija ihmetteli sitä Johannan kilaria. Jouko selittää, että se sai tarpeekseen teidän vittuilustanne. Työ hävisitte niin Johannalle. Teija: Mä en oo loukannu Johannaa missään vaiheessa. Jouko: Työ ootte vittuillu sille Annen kanssa. Johanna sano, että olkaa vittu hiljaa. Se nousi ja sano, että olkaa nyt hiljaa oikeesti. Teija yritti jotain Johannalle sanoa niin Johanna sano ei vittuakaan kiinnosta. Mä olin ihan Johannan puolella, kun seurasin sitä siitä sängyltäni. Iidalle selitti tapahtumaa, kun Iida ei ollut sitä todistamassa.

03:11 Tea väittää, että ei Teija ole tapellut Johannan kanssa. Iidan kanssa kyllä, mutta ei Johannan. Tea kuiskii Teijalle, että ei käsitä Johannan kehumista äsken.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja BuZu » 17 Marras 2012 03:12

Pihalla muistellaan Johannan kilahdusta Teijalle.
Teija yrittää kaikin mahdollisin tekosyin vähätellä tilannetta, Jouko pysyy kovana ja puolustelee Johannaa useaan otteeseen.
Teija luovuttaa ja menee tupakalle (world first) ja jatkaa Johannan dissausta: "Johanna ei tiedä mikä on fossiili".
Teija puhuu PK-huoneen tapahtumista uusien tullessa, kuulutusta ei tietenkään tule, koska Teija.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

squirrel
Sveitsi
Viestit: 90
Liittynyt: 27 Elo 2012 18:24

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (marraskuu)

Viesti Kirjoittaja squirrel » 17 Marras 2012 03:14

Jouko sanoi Teijalle suorat sanat, kun Teija ei myöntänyt että olisi koskaan vittuillut Johannalle :D Teijan mielestä hän oli ihan syytön siihen Johannan ja Teijan huutokonserttiin jossain bileissä. Jouko puolusti Johannaa kunnolla :tu . Jouko sanoi, että Johannalla meni hermot Teijan vittuiluun ja antoi palaa, ja voitti Teijan siinä riidassa 6-0. Ja sitten Teija pääsi jauhamaan, kuinka Johanna ei tiedä, mikä on fossiili...

Teija: Minä kehuin Johannaa maailman eniten! :roll24:

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 17 Marras 2012 03:15

Asukkaat ulkona.
Jouko hehkuttaa Johannan aiempaa kilahtamista, oli laittanut Teijaa ja Annea 6-0. Johannalle oli Joukon mukaan vaan mitta tullut täyteen, oli kuitenkin kuullut koko kauden miten Teija ja Anne puhuivat p*skaa. Ei Johanna ole Joukon mukaan tyhmä.
Teijalle ei tunnu menevän jakeluun. Teija ja Tea menevät tupakkapaikalle, Teija on mielestään tapellut talossa vain kerran. Teaa ärsyttää miten Johannaa nyt kehutaan. Teijan mukaan hänen mielipiteensä ei Johannasta ole muuttunut: "sohvatyyny mikä sohvatyyny".
Teija: "Se ei edes tiennyt mikä on fossiili!"
Teakaan ei tiedä, Jouko toteaa että nythän Teija siis haukkui myös Tean.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja ff » 17 Marras 2012 03:20

03:16 Jouko: Sä oot rakas mulle Teija ja sä oot yksi niistä jonka kanssa haluaisin olla loppuun asti täällä. Tea: Mutta. Jouko: Mutta sä hävisit sen väittelyn Johannalle. Työ vittuilitte sille ja hävisitte sen. Se oli se ilta, kun Iida meinasi tulla oven läpi. Teija: Ei ollut. Jouko: Oli se. Tommi: Älä huuva. Jouko: Tuo pässi ei oikeesti tajua, eikä kuuntele. Teija: Mä sain sen samana iltana jo anteeksi. Jouko: Seuraavana aamuna. Teija: Samana iltana. Jouko: Oot sie oikeesti tosissas?

03:22 Jouko: Tykkäsin Johannasta. Teija: En mä vihannut Johannaa.
Jouko: Mä tykkään Iidastakin tosi paljon. Teija: Niin minäkin viime viikkoina. Jouko: Vaikka se osaakin olla tosi ärsyttävä välillä. Teija nauraen: Se on. Nyt kehuvat toisiaan ja haluavat olla finaalissa kahdestaan. :Love:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: 83. päivä

Viesti Kirjoittaja semale » 17 Marras 2012 03:22

Markus avautuu Jonnalle pesässä Teasta. Tea kuuntelee salaa ulkopuolella.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”